EM 2016

Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: EM 2016

Indlægaf Rapfisk » 7. jul 2016, 20:50

Novella skrev::sur: Nu gider jeg ikke se mere af det EM

This.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: EM 2016

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2016, 20:57

Lemonella skrev:
Novella skrev::sur: Nu gider jeg ikke se mere af det EM


Det gider jeg godt. Skal lige have den sidste kamp med på søndag. :D


Der er vel også bronze kamp lørdag?

Men i det mindste tror jeg Frankrig-Portugal bliver en bedre tilskuerkamp end Tyskland-Portugal ville være blevet, og i forhold til de første kampe her ved EM, spiller Frankrig nu bedre fodbold, det var noget ynk i starten.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9490
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: EM 2016

Indlægaf Sophies-mor » 7. jul 2016, 21:02

Med to af mine yndlings aversioner i finalen - så gider jeg ikke se mere!
Kæ** det var ringe og kedelig bold.

Og indrømmet, jeg er totalt kold om Tyskland eller Wales får bronze.
Ellers ville det være Wales jeg foretrak.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: EM 2016

Indlægaf paint » 7. jul 2016, 21:16

Frankrig fedtspillede sig til sejren. Deres spil, mindede en hel del om Islandsk fodbold eller Norge, dengang de havde Drillo som træner – dvs. udelukkende kontrafodbold samt (for Frankrigs vedkommende) et tyndt straffespark. Frankrigs mål nr. 2, kunne der dog ikke indvendes noget imod.

Det var, efter min mening, ikke det bedste hold der vandt. Men det hold, som fedtede sig til sejren.

I finalen, skal et fransk hold på hjemmebane vinde og det gør de givetvis også (evt. med lidt hjælp fra dommeren i form af frispark, på udvalgte steder)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: EM 2016

Indlægaf Wizzze » 7. jul 2016, 21:48

paint skrev:Frankrig fedtspillede sig til sejren. Deres spil, mindede en hel del om Islandsk fodbold eller Norge, dengang de havde Drillo som træner – dvs. udelukkende kontrafodbold samt (for Frankrigs vedkommende) et tyndt straffespark. Frankrigs mål nr. 2, kunne der dog ikke indvendes noget imod.

Det var, efter min mening, ikke det bedste hold der vandt. Men det hold, som fedtede sig til sejren.

I finalen, skal et fransk hold på hjemmebane vinde og det gør de givetvis også (evt. med lidt hjælp fra dommeren i form af frispark, på udvalgte steder)


Det var holdet der ikke lavede personlige fejl, der vandt.
Det var en hånd på bolden der aldrig burde være sket, og så den mest amatøragtige tilbagelægning i eget felt der afgjorde denne kamp.
Tyskerne spillede best de sidste 35min af første halvleg, og de havde totalt kontrol, men havde ingen reelle forsøg mod mål, det var deres chance. Og så havde de 15min midt i anden halvleg men igen, det blev aldrig rigtig farligt, der var et langskud, og et frispark, men ellers ikke rigtig noget. Derfra blev det mere og mere forceret og panikket, hvor Frankrig faktisk spillede bedre, var først på bolden, og ikke mindst havde kontrol over afleveringer og spil, modsat tyskerne.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: EM 2016

Indlægaf paint » 7. jul 2016, 22:12

Wizzze skrev:
Det var holdet der ikke lavede personlige fejl, der vandt.
Det var en hånd på bolden der aldrig burde være sket, og så den mest amatøragtige tilbagelægning i eget felt der afgjorde denne kamp.
Tyskerne spillede best de sidste 35min af første halvleg, og de havde totalt kontrol, men havde ingen reelle forsøg mod mål, det var deres chance. Og så havde de 15min midt i anden halvleg men igen, det blev aldrig rigtig farligt, der var et langskud, og et frispark, men ellers ikke rigtig noget. Derfra blev det mere og mere forceret og panikket, hvor Frankrig faktisk spillede bedre, var først på bolden, og ikke mindst havde kontrol over afleveringer og spil, modsat tyskerne.


Man skulle tro at det var to forskellige kampe, vi hver især havde set. Jeg så et fransk hold, der absolut intet skabte. De havde parkeret spillerbussen ned foran deres mål, hvor de løb rundt og ventede på fejl, fra tyskernes side, som de kunne udnytte til et kontra-angreb. Selv deres deciderede angrebsspillere, spillede i forsvaret. de var på ingen interesseret måde i at skabe noget som helst, andet end frispark i nærheden af tyskernes målområde, eller evt. få en målchance på et hurtigt tilbageløb.
Det er fodbold, når det er allermest kedeligt og ikke-kreativt.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: EM 2016

Indlægaf Code71 » 8. jul 2016, 05:58

paint skrev:
Wizzze skrev:
Det var holdet der ikke lavede personlige fejl, der vandt.
Det var en hånd på bolden der aldrig burde være sket, og så den mest amatøragtige tilbagelægning i eget felt der afgjorde denne kamp.
Tyskerne spillede best de sidste 35min af første halvleg, og de havde totalt kontrol, men havde ingen reelle forsøg mod mål, det var deres chance. Og så havde de 15min midt i anden halvleg men igen, det blev aldrig rigtig farligt, der var et langskud, og et frispark, men ellers ikke rigtig noget. Derfra blev det mere og mere forceret og panikket, hvor Frankrig faktisk spillede bedre, var først på bolden, og ikke mindst havde kontrol over afleveringer og spil, modsat tyskerne.


Man skulle tro at det var to forskellige kampe, vi hver især havde set. Jeg så et fransk hold, der absolut intet skabte. De havde parkeret spillerbussen ned foran deres mål, hvor de løb rundt og ventede på fejl, fra tyskernes side, som de kunne udnytte til et kontra-angreb. Selv deres deciderede angrebsspillere, spillede i forsvaret. de var på ingen interesseret måde i at skabe noget som helst, andet end frispark i nærheden af tyskernes målområde, eller evt. få en målchance på et hurtigt tilbageløb.
Det er fodbold, når det er allermest kedeligt og ikke-kreativt.


Jeg er helt enig og de franske spillere sagde det også selv efter kampen

"lad bare tyskerne være det bedste hold, sålænge vi går videre"

Resultatfodbold i sin værste form, synes jeg. Det går ikke længere ud på at gøre alt for at vinde. Det går ud på at undgå at tabe og så håbe på at putte en enkelt ind via en kontra. Ikke så sært at mange synes det er kedeligt at se internationalt topfodbold efterhånden
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: EM 2016

Indlægaf Code71 » 8. jul 2016, 05:59

Lemonella skrev:
Wizzze skrev:
Lemonella skrev:
Novella skrev::sur: Nu gider jeg ikke se mere af det EM


Det gider jeg godt. Skal lige have den sidste kamp med på søndag. :D


Der er vel også bronze kamp lørdag?

Men i det mindste tror jeg Frankrig-Portugal bliver en bedre tilskuerkamp end Tyskland-Portugal ville være blevet, og i forhold til de første kampe her ved EM, spiller Frankrig nu bedre fodbold, det var noget ynk i starten.


Ja selvfølgelig skal jeg da se bronzekampen. Det var bare lige smuttet ud af hukommelsen. Tak for opdateringen. :lol:


Der findes ingen bronzekamp ved EM slutrunder :) Det er kun ved VM
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: EM 2016

Indlægaf Slettet bruger » 8. jul 2016, 21:37

Finalen har potentiale til at blive den kedeligste begivenhed i universets historie.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 10. jul 2016, 19:11

Det er simpelthen for latterligt at samtlige dommere har besluttet sig for, at der ikke kan dømmes frispark eller straffe på Ronaldo.
Hvad fuck sker der?
Jeg kan ikke lide Ronaldo. Jeg holder ikke med Portugal.
Men det der er krafteddeme ikke i orden.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 10. jul 2016, 19:19

Ej, men for helvede. Der var klokkeklart frispark, faktisk to på en gang, og nu må han måske udgå.
Jeg håber de skammer sig.
Frankrig bør vinde, de er klart bedst, men hold da magle det er latterligt.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: EM 2016

Indlægaf billiebean » 10. jul 2016, 19:23

Håber alligevel Ronaldo holder til det. En skam hvis han ryger ud.. oooog det gør han vist nu.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: EM 2016

Indlægaf icelady » 10. jul 2016, 19:25

Jeg holder absolut ikke med Portugal, men æv, at Ronaldo må udgå.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: EM 2016

Indlægaf kidkomb » 10. jul 2016, 19:25

Det er dybt godnat.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: EM 2016

Indlægaf Code71 » 10. jul 2016, 19:25

Sympati her eller der. Fuck det er synd for Ronaldo. En af historiens bedste spillere og nu det der. æv æv
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Sport"