Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
BlushBaby
Indlæg: 13
Tilmeldt: 3. jul 2016, 14:07
Kort karma: 5
Likede indlæg: 28

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf BlushBaby » 6. jul 2016, 17:42

Dette sæt. Ret god deal når man tænker på alle de dele der er med.
Sprarede lidt pga gavekort så skulle kun lægge 137 kr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Ado » 9. jul 2016, 07:11

Gardinstænger og lange hvide gardiner. Gardinstængerne er så blevet monteret i loftet rundt om min seng og vupti: Hej himmelseng. :D
Eller nej, jeg brugte ikke penge på det. Ikke af mine egne. Fødselsdagspenge på forhånd.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Annione » 10. jul 2016, 20:17

3 sukkulent planter - en type som jeg ikke har set før, ligner en gran med bløde nåle eller sådan. De er i hvert fald fine - og de kan vokse fint i det mørke hjørne de står i.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Annione » 10. jul 2016, 20:28

Hov. Og vi har bestilt denne her i dag.

draw.jpg


Havde tænkt mig at sætte røde knappe-nåle i, hvor vi har været, men væggen er ren beton - så jeg ved ikke helt hvad vi gør. Klistermærker er bare ikke helt det samme :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf vibbsen » 10. jul 2016, 21:26

Annione skrev:Hov. Og vi har bestilt denne her i dag.

draw.jpg


Havde tænkt mig at sætte røde knappe-nåle i, hvor vi har været, men væggen er ren beton - så jeg ved ikke helt hvad vi gør. Klistermærker er bare ikke helt det samme :gruble:


Mal med hvid magnet maling INDEN du sætter den op. Og brug magneter.

Om magneterne kan gå igennem folien ved jeg ikke...Men det er da et forsøg værd.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Aesel82 » 10. jul 2016, 22:03

vibbsen skrev:
Annione skrev:Hov. Og vi har bestilt denne her i dag.

draw.jpg


Havde tænkt mig at sætte røde knappe-nåle i, hvor vi har været, men væggen er ren beton - så jeg ved ikke helt hvad vi gør. Klistermærker er bare ikke helt det samme :gruble:


Mal med hvid magnet maling INDEN du sætter den op. Og brug magneter.

Om magneterne kan gå igennem folien ved jeg ikke...Men det er da et forsøg værd.


Ellers kunne du male en masonitplade hvid, og klæbe stickeren derpå (hvis det kan holde?), og så skrue pladen op på væggen. Så kan der stikkes knappenåle i.

I stedet for kun røde nåle, så kunne I overveje tre forskellige farver: en til hvor I har været sammen, og så to til hvor I har været hver for sig.
5
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Annione » 12. jul 2016, 10:45

Maling.

Vi får vores sofa fra Ilva i dag - og for at være sikre på de kan komme ind, måtte vi rykke mine tunge bogreoler væk. Pludselig var alt ryddet - og så gik jeg i gang med at male kl. 21 i går. Nu har det fået 2. gang og jeg mangler kun at male loftet.
1
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Undtagelsen » 12. jul 2016, 17:54

Annione skrev:Maling.

Vi får vores sofa fra Ilva i dag - og for at være sikre på de kan komme ind, måtte vi rykke mine tunge bogreoler væk. Pludselig var alt ryddet - og så gik jeg i gang med at male kl. 21 i går. Nu har det fået 2. gang og jeg mangler kun at male loftet.


Du fik lov til at male? :klap:

(Er det ikke godtnok din kæreste, der har været "lidt" tilbageholdende med ændringer inkl maling?)
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Annione » 13. jul 2016, 00:04

Undtagelsen skrev:
Annione skrev:Maling.

Vi får vores sofa fra Ilva i dag - og for at være sikre på de kan komme ind, måtte vi rykke mine tunge bogreoler væk. Pludselig var alt ryddet - og så gik jeg i gang med at male kl. 21 i går. Nu har det fået 2. gang og jeg mangler kun at male loftet.


Du fik lov til at male? :klap:

(Er det ikke godtnok din kæreste, der har været "lidt" tilbageholdende med ændringer inkl maling?)


Jo, den er god nok. Og ja, han hjalp endda med at skrue alt muligt ned fra væggen :8: :love:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. jul 2016, 08:53

Mit badværelse levner ikke plads til den store indretning.
Måske er det derfor, at jeg går meget op i valg af håndsæbe.

Billede
7
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Siamo » 17. jul 2016, 12:35

Filipai skrev:
POCKETKITTEN skrev:En Dyson Animal Pro. Den er ret fantastisk.

Billede


Uh, jeg overvejer virkeligt. Hvis den bare kunne hjælpe en smule på kattehår herhjemme ville den være alle pengene værd.
Alternativt, og hvis du kan undvære håndstøvsugerfunktionen, så har jeg købt en Animal-støvsuger fra Electrolux. Den ligner en rumraket (og lyder også som en) men for s**** den er effektiv. Jeg har en hund med stride hår som er sætter sig fast overalt - og den napper bare dem allesammen.

Og den fik jeg for under 3000.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Filipai » 17. jul 2016, 13:10

Siamo skrev:
Filipai skrev:
POCKETKITTEN skrev:En Dyson Animal Pro. Den er ret fantastisk.

Billede


Uh, jeg overvejer virkeligt. Hvis den bare kunne hjælpe en smule på kattehår herhjemme ville den være alle pengene værd.
Alternativt, og hvis du kan undvære håndstøvsugerfunktionen, så har jeg købt en Animal-støvsuger fra Electrolux. Den ligner en rumraket (og lyder også som en) men for s**** den er effektiv. Jeg har en hund med stride hår som er sætter sig fast overalt - og den napper bare dem allesammen.

Og den fik jeg for under 3000.

Tak for tip. Men vi endte faktisk med at købe den der total clean fra dyson, med alle mulige fancy ting, og med filter der skulle være godt til allergikere, vi fik den heldigvis til en rimelig pris
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12179

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf achillaxedprune » 17. jul 2016, 13:31

Udover den helt rigtige putte-amme-hygge-stol fra Ilva, har jeg købt 2 skabe til vasketøj fra Ikea. Herlig shoppedag!
image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf LaScrooge » 18. jul 2016, 09:11

Jeg har købt en "tegning" af digital kunstner Simon Stålenhag, printet på kraftigt fotopapir. Han maler scenarier fra en dystopisk fremtid og denne er fra serien Things From the Flood. Den skal have en smal passepartoutkant på et par centimeter og en hvid træramme:

Billede
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Zombie » 19. jul 2016, 15:03

Badesandalen skrev:
Zombie skrev:Jeg flytter snart. I den forbindelse indkøbes (eller fås i fødselsdagsgave, hvis jeg er heldig):

Loftslampe, som males til Dødsstjernen:
Billede


Du må meget gerne vise billeder af det endelige resultat, og evt fortælle hvordan du gjorde. :blomst:


Will do! Dog først i august, brugte mine penge på at fylde 30
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Bolig"