Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 11. jul 2016, 09:46

Lys skrev:Nu har han foreslået at vi mødes til en date med god kemi, rødvin og dejlig sex og ser om det udvikler sig til kærlighed og børn... Som svar på, at jeg gerne vil finde en kæreste først, før jeg stifter familie.

Jeg føler mig næsten helt utaknemmelig, men jeg søger jo ikke en sæddonor, men en mand, der vil være sammen med mig og gerne vil have børn med mig - fordi jeg lige præcis mig. Men i passende tid og hastighed og fordi vi ikke kan lade være.

Det skal lige siges, at vi intet ved om hinanden. Dialogen har ikke handlet om andet end det med børn. Det er helt bagvendt, at det er mig, der padler baglæns på snakken om børn, haha. (Jeg har dog aldrig drøftet emnet på dette plan før med Tindermatches)


Arrh det der synes jeg nu ikke du skal bebrejde dig selv. Han er sgu da en klovn, undskyld jeg siger det. I hvert fald ikke en man ville ønske at stifte familie med (jeg er hankøn btw hehe)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 11. jul 2016, 09:50

Lys skrev:Nu har han foreslået at vi mødes til en date med god kemi, rødvin og dejlig sex og ser om det udvikler sig til kærlighed og børn... Som svar på, at jeg gerne vil finde en kæreste først, før jeg stifter familie.

Jeg føler mig næsten helt utaknemmelig, men jeg søger jo ikke en sæddonor, men en mand, der vil være sammen med mig og gerne vil have børn med mig - fordi jeg lige præcis mig. Men i passende tid og hastighed og fordi vi ikke kan lade være.

Det skal lige siges, at vi intet ved om hinanden. Dialogen har ikke handlet om andet end det med børn. Det er helt bagvendt, at det er mig, der padler baglæns på snakken om børn, haha. (Jeg har dog aldrig drøftet emnet på dette plan før med Tindermatches)

Wow det går stærkt for ham :ticks:

Kan i øvrigt godt forstå dine tanker omkring det markerede. Det er selvfølgelig fint nok at man finder en der gerne vil have børn, men der skal da også være andre faktorer der spiller ind tænker jeg :)

Jeg havde nok trukket mig :genert:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 11. jul 2016, 09:55

Lys skrev:Nu har han foreslået at vi mødes til en date med god kemi, rødvin og dejlig sex og ser om det udvikler sig til kærlighed og børn... Som svar på, at jeg gerne vil finde en kæreste først, før jeg stifter familie.

Jeg føler mig næsten helt utaknemmelig, men jeg søger jo ikke en sæddonor, men en mand, der vil være sammen med mig og gerne vil have børn med mig - fordi jeg lige præcis mig. Men i passende tid og hastighed og fordi vi ikke kan lade være.

Det skal lige siges, at vi intet ved om hinanden. Dialogen har ikke handlet om andet end det med børn. Det er helt bagvendt, at det er mig, der padler baglæns på snakken om børn, haha. (Jeg har dog aldrig drøftet emnet på dette plan før med Tindermatches)

Holy... :gisp:

Det lyder nærmest som om, han leder efter en æg- og livmoderdonor. Det er godt nok fremme i skoene at planlægge sex på første date, sådan eksplicit. Det havde nok tændt mig noget af.
3
Livslinjen: 70 201 201
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 09:56

Dikus skrev:
Lys skrev:Nu har han foreslået at vi mødes til en date med god kemi, rødvin og dejlig sex og ser om det udvikler sig til kærlighed og børn... Som svar på, at jeg gerne vil finde en kæreste først, før jeg stifter familie.

Jeg føler mig næsten helt utaknemmelig, men jeg søger jo ikke en sæddonor, men en mand, der vil være sammen med mig og gerne vil have børn med mig - fordi jeg lige præcis mig. Men i passende tid og hastighed og fordi vi ikke kan lade være.

Det skal lige siges, at vi intet ved om hinanden. Dialogen har ikke handlet om andet end det med børn. Det er helt bagvendt, at det er mig, der padler baglæns på snakken om børn, haha. (Jeg har dog aldrig drøftet emnet på dette plan før med Tindermatches)


Det er altså lidt sjovt :genert:


Det er helt sort :lol: Men det må også være vildt frusterende at være mand og hamrende skruk og så være afhængig af at møde en kvinde, der vil være med. Vi kvinder kan jo klare det selv (med donor, selvfølgelig). Men han er 34 år og ser ganske godt ud, så medmindre han er en klovn sådan helt generelt, så står han jo ikke lige over for en udløbsdato, men har tid nok til at finde en kæreste og mor til hans børn.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 11. jul 2016, 09:59

:whip:
Lys skrev:
Dikus skrev:
Lys skrev:Nu har han foreslået at vi mødes til en date med god kemi, rødvin og dejlig sex og ser om det udvikler sig til kærlighed og børn... Som svar på, at jeg gerne vil finde en kæreste først, før jeg stifter familie.

Jeg føler mig næsten helt utaknemmelig, men jeg søger jo ikke en sæddonor, men en mand, der vil være sammen med mig og gerne vil have børn med mig - fordi jeg lige præcis mig. Men i passende tid og hastighed og fordi vi ikke kan lade være.

Det skal lige siges, at vi intet ved om hinanden. Dialogen har ikke handlet om andet end det med børn. Det er helt bagvendt, at det er mig, der padler baglæns på snakken om børn, haha. (Jeg har dog aldrig drøftet emnet på dette plan før med Tindermatches)


Det er altså lidt sjovt :genert:


Det er helt sort :lol: Men det må også være vildt frusterende at være mand og hamrende skruk og så være afhængig af at møde en kvinde, der vil være med. Vi kvinder kan jo klare det selv (med donor, selvfølgelig). Men han er 34 år og ser ganske godt ud, så medmindre han er en klovn sådan helt generelt, så står han jo ikke lige over for en udløbsdato, men har tid nok til at finde en kæreste og mor til hans børn.

Men så igen, hvis han ikke er en nar og dybest set gerne vil finde en jævnaldrende kvinde at stifte familie og dele livet med, er det jo også snart for ham. Eller måske er han én af de få mænd, der ved, at den mandlige fertilitet også er påvirket af alder.
0
Livslinjen: 70 201 201
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 10:04

Min oprindelige begejstring over at støde på en mand, der selv italesatte et ønske om børn er også stilnet noget af. For mig er det fint tidligt lige at få afstemt om begge parter gerne vil have en kæreste og børn, men så at lade emnet ligge og tage det en dag af gangen og se hvad der sker.

Jeg har spurgt ham, om han ville være i stand til at mødes helt åbent uden snak om sex, børn, forhold mv men bare for at lære mig at kende. Hans svar til det var, "jamen, hvad så hvis vi tænder på hinanden?" Ja, hvad så makker? Jeg tror ikke, vi er et særligt godt match...
4
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 10:08

Santopia skrev:
Lys skrev:Nu har han foreslået at vi mødes til en date med god kemi, rødvin og dejlig sex og ser om det udvikler sig til kærlighed og børn... Som svar på, at jeg gerne vil finde en kæreste først, før jeg stifter familie.

Jeg føler mig næsten helt utaknemmelig, men jeg søger jo ikke en sæddonor, men en mand, der vil være sammen med mig og gerne vil have børn med mig - fordi jeg lige præcis mig. Men i passende tid og hastighed og fordi vi ikke kan lade være.

Det skal lige siges, at vi intet ved om hinanden. Dialogen har ikke handlet om andet end det med børn. Det er helt bagvendt, at det er mig, der padler baglæns på snakken om børn, haha. (Jeg har dog aldrig drøftet emnet på dette plan før med Tindermatches)


Altså jeg læser det også, som at han skriver det med et glimt i øjet, og han ikke mener det så firkantet som det lyder. Men her lader jeg måske også bare tvivlen komme ham til gode :)


Det gør jeg også - lader tvivlen komme ham til gode. Men jeg har meget svært ved at finde glimtet i hans øjne, må jeg nok indrømme.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 10:15

Rapfisk skrev::whip:
Lys skrev:
Dikus skrev:
Lys skrev:Nu har han foreslået at vi mødes til en date med god kemi, rødvin og dejlig sex og ser om det udvikler sig til kærlighed og børn... Som svar på, at jeg gerne vil finde en kæreste først, før jeg stifter familie.

Jeg føler mig næsten helt utaknemmelig, men jeg søger jo ikke en sæddonor, men en mand, der vil være sammen med mig og gerne vil have børn med mig - fordi jeg lige præcis mig. Men i passende tid og hastighed og fordi vi ikke kan lade være.

Det skal lige siges, at vi intet ved om hinanden. Dialogen har ikke handlet om andet end det med børn. Det er helt bagvendt, at det er mig, der padler baglæns på snakken om børn, haha. (Jeg har dog aldrig drøftet emnet på dette plan før med Tindermatches)


Det er altså lidt sjovt :genert:


Det er helt sort :lol: Men det må også være vildt frusterende at være mand og hamrende skruk og så være afhængig af at møde en kvinde, der vil være med. Vi kvinder kan jo klare det selv (med donor, selvfølgelig). Men han er 34 år og ser ganske godt ud, så medmindre han er en klovn sådan helt generelt, så står han jo ikke lige over for en udløbsdato, men har tid nok til at finde en kæreste og mor til hans børn.

Men så igen, hvis han ikke er en nar og dybest set gerne vil finde en jævnaldrende kvinde at stifte familie og dele livet med, er det jo også snart for ham. Eller måske er han én af de få mænd, der ved, at den mandlige fertilitet også er påvirket af alder.


Jeg er enig - omend mænds fertilitet ikke daler helt så drastisk som kvinders mig bekendt?

Jeg har bare svært ved at fornemme, at han faktisk ønsker sig en kæreste - han ønsker sig vist mest børn, og så kan det andet følge med. Det er bare dels ikke min drøm om at stifte familie og dels har jeg respekt nok for det at få børn i forhold til et parforhold til at turde kaste mig så hovedkulds ud i det. Fokus er helt skævt for mig - vi har jo afklaret at vi begge ønsker børn.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 11. jul 2016, 10:19

Lys skrev:Min oprindelige begejstring over at støde på en mand, der selv italesatte et ønske om børn er også stilnet noget af. For mig er det fint tidligt lige at få afstemt om begge parter gerne vil have en kæreste og børn, men så at lade emnet ligge og tage det en dag af gangen og se hvad der sker.

Jeg har spurgt ham, om han ville være i stand til at mødes helt åbent uden snak om sex, børn, forhold mv men bare for at lære mig at kende. Hans svar til det var, "jamen, hvad så hvis vi tænder på hinanden?" Ja, hvad så makker? Jeg tror ikke, vi er et særligt godt match...


Ej, stop nu guys. Seriøst. Én ting er, at en fyr der presser så meget på ift. sex rejser en masse røde flag (eller burde), hvor er så hans grønne? Hvor er der tegn på, at han er forstående, empatisk, rummelig over for den anden part?

Jeg mener, hvis en af mine venner oplevede at en pige slog lidt bak og ville tage det mere roligt, så ville de i hvert fald IKKE begynde at modargumentere med "Hvad så hvis". De ville bare acceptere det, som de anstændige mennesker de er.

HVORFOR er det, at en fyr kan sende rimelig mange signaler om at være en creep og så skal han alligevel have en chance??

Altså, som jeg læser det så siger du basically nej til sex, og det begynder han så at diskutere. KÆMPE rødt flag.

Lov mig, I ikke mødes privat, vel?!
7
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 11. jul 2016, 10:23

Lys skrev:Jeg er enig - omend mænds fertilitet ikke daler helt så drastisk som kvinders mig bekendt?

Det gør den ikke - vi kender alle sammen historierne om mænd, der har fået børn i 60'erne, 70'erne og 80'erne, men fra 40 årsalderen er der større risiko for misdannelser ved fosteret og deraf følgende abortrisiko eller manglende evne til at opnå graviditet hos en partner. (Er partneren jævnaldrende, hjælper det selvfølgelig ikke, men der er altså også risici forbundet med mandens alder.)
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 11. jul 2016, 10:26

Santopia skrev:Jeg har vist aldrig rigtigt givet jer en update på min eks-ting, som jeg var meget skudt i, og som var sådan meget frem og tilbage. Jeg ved ikke, om I kan huske det? Har nemlig også bemærket, at indlæg forsvinder lidt i mængden, og så er det jo noget tid siden, at jeg skrev i tråden..

Nå men here goes..

Han lavede en kovending af rang, og på nuværende tidspunkt har han fortalt mig i mange omgange, at han elsker mig. Jeg kan bare ikke sige det tilbage. Faktisk blev mine følelser for ham koldere og koldere. Da forelskelsen havde lagt sig efter hans afvisninger og frem-og-tilbage-ting, så jeg ham i et andet perspektiv, og så virkede han pludselig ikke så overmenneskelig fantastisk længere. Sød og dejlig fyr. Absolut et udemærket catch, men det er bare ikke for mig længere. Han begyndte at erklære mig sin kærlighed omkring Distortion (vi var ikke til det). Vi havde nogle dates (ikke af den frække slags) for at se, om vi ville/kunne finde ind til hinanden igen. Lige inden Roskilde gik det op for mig, at jeg ikke ville ham. Det resulterede så i, at jeg endte med at "slå op" med ham på selve Roskilde. Av! Det lyder måske hårdt, og det var det også, men han var begyndt at blive meget pressende i forhold til at ses, og det stressede mig enormt. Faktisk i en sådan grad, at jeg brød grædende sammen lige inden jeg skulle afsted til Roskilde (det var der jeg fik min åbenbaring om at jeg ikke ville en mand der havde den effekt på mig). Og siden jeg kunne forvente et endnu større pres på Roskilde smed jeg bomben. Han ar dybt ulykkelig og vi mødtes nogle gange under festivallen hvor jeg trøstede ham, og også hvor han skældte mig ud, over noget, jeg stadig ikke helt fatter hvad gik ud på.
Der er selvfølgelig mange flere detaljer i det, men det her giver vist en ret god ide om, hvordan det faldt ud. Jøsses havde fyren bare smedet mens jernet (aka mig) var varmt :stoned:

Det er aldrig særlig sjovt at skulle såre andre, men det lyder til du har taget den helt rigtige beslutning :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 10:28

Zombie skrev:
Lys skrev:Min oprindelige begejstring over at støde på en mand, der selv italesatte et ønske om børn er også stilnet noget af. For mig er det fint tidligt lige at få afstemt om begge parter gerne vil have en kæreste og børn, men så at lade emnet ligge og tage det en dag af gangen og se hvad der sker.

Jeg har spurgt ham, om han ville være i stand til at mødes helt åbent uden snak om sex, børn, forhold mv men bare for at lære mig at kende. Hans svar til det var, "jamen, hvad så hvis vi tænder på hinanden?" Ja, hvad så makker? Jeg tror ikke, vi er et særligt godt match...


Ej, stop nu guys. Seriøst. Én ting er, at en fyr der presser så meget på ift. sex rejser en masse røde flag (eller burde), hvor er så hans grønne? Hvor er der tegn på, at han er forstående, empatisk, rummelig over for den anden part?

Jeg mener, hvis en af mine venner oplevede at en pige slog lidt bak og ville tage det mere roligt, så ville de i hvert fald IKKE begynde at modargumentere med "Hvad så hvis". De ville bare acceptere det, som de anstændige mennesker de er.

HVORFOR er det, at en fyr kan sende rimelig mange signaler om at være en creep og så skal han alligevel have en chance??

Altså, som jeg læser det så siger du basically nej til sex, og det begynder han så at diskutere. KÆMPE rødt flag.

Lov mig, I ikke mødes privat, vel?!


Jeg mødes aldrig privat første gang. Det har han i øvrigt også foreslået, men han skulle nok være en gentleman... Det skulle helst ikke være nødvendigt at fremhæve, tænker jeg ;)

Jeg lover i hvert fald ikke sex på forhånd. Hvis jeg har lyst, har jeg dog ikke principper i form af ingen sex på første date eller lignende.

Med ham her er jeg vist mest forundret, fordi jeg aldrig har oplevet noget lignende. Og derfor vil jeg da godt lige høre, hvor han egentlig står. Men han har ikke overbevist mig om, at det ikke primært er min livmoder, han er interesseret i. Han har ikke stillet et eneste spørgsmål til mig, der ikke omhandler graviditet, børn eller hvornår vi kan mødes. Og før jeg fornemmer andet, så gider jeg ikke mødes med ham.

Jeg ved helt ærligt ikke, hvor denne mands grønne flag er (udover at han ønsker sig børn), for jeg ved ingenting om ham.
3
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 10:31

Santopia skrev:Jeg har vist aldrig rigtigt givet jer en update på min eks-ting, som jeg var meget skudt i, og som var sådan meget frem og tilbage. Jeg ved ikke, om I kan huske det? Har nemlig også bemærket, at indlæg forsvinder lidt i mængden, og så er det jo noget tid siden, at jeg skrev i tråden..

Nå men here goes..

Han lavede en kovending af rang, og på nuværende tidspunkt har han fortalt mig i mange omgange, at han elsker mig. Jeg kan bare ikke sige det tilbage. Faktisk blev mine følelser for ham koldere og koldere. Da forelskelsen havde lagt sig efter hans afvisninger og frem-og-tilbage-ting, så jeg ham i et andet perspektiv, og så virkede han pludselig ikke så overmenneskelig fantastisk længere. Sød og dejlig fyr. Absolut et udemærket catch, men det er bare ikke for mig længere. Han begyndte at erklære mig sin kærlighed omkring Distortion (vi var ikke til det). Vi havde nogle dates (ikke af den frække slags) for at se, om vi ville/kunne finde ind til hinanden igen. Lige inden Roskilde gik det op for mig, at jeg ikke ville ham. Det resulterede så i, at jeg endte med at "slå op" med ham på selve Roskilde. Av! Det lyder måske hårdt, og det var det også, men han var begyndt at blive meget pressende i forhold til at ses, og det stressede mig enormt. Faktisk i en sådan grad, at jeg brød grædende sammen lige inden jeg skulle afsted til Roskilde (det var der jeg fik min åbenbaring om at jeg ikke ville en mand der havde den effekt på mig). Og siden jeg kunne forvente et endnu større pres på Roskilde smed jeg bomben. Han ar dybt ulykkelig og vi mødtes nogle gange under festivallen hvor jeg trøstede ham, og også hvor han skældte mig ud, over noget, jeg stadig ikke helt fatter hvad gik ud på.
Der er selvfølgelig mange flere detaljer i det, men det her giver vist en ret god ide om, hvordan det faldt ud. Jøsses havde fyren bare smedet mens jernet (aka mig) var varmt :stoned:


Timing betyder meget, men spørgsmålet er, om det ville være blevet godt, selvom han havde smedet på rette tid. Mon ikke du var nået til samme konklusion på et eller andet tidspunkt under alle omstændigheder? Det ændrer selvfølgelig ikke på, at det er svært og trist og alting, men man skal jo ikke have det, som han fik dig til at føle, når man er sammen med en mand.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 10:58

Rapfisk skrev:
Lys skrev:Jeg er enig - omend mænds fertilitet ikke daler helt så drastisk som kvinders mig bekendt?

Det gør den ikke - vi kender alle sammen historierne om mænd, der har fået børn i 60'erne, 70'erne og 80'erne, men fra 40 årsalderen er der større risiko for misdannelser ved fosteret og deraf følgende abortrisiko eller manglende evne til at opnå graviditet hos en partner. (Er partneren jævnaldrende, hjælper det selvfølgelig ikke, men der er altså også risici forbundet med mandens alder.)


Ok, det er nogenlunde som jeg huskede det. Og det er jo sådan set også ligemeget, hvis manden har er brændende ønske om børn her og nu - så må det være vildt frustrerende ikke at kunne handle på det på egen hånd.

Jeg spurgte, om han jokede. Det afviste han. Jeg forsøgte at forklare, at det var afgørende for, mig, at han også var interesseret i mig som person (og ikke kun som livmoder), men det lader det ikke til, at han forstår - det har i hvert fald ikke fået ham til at interessere sig for mig. Han er dog villig til at give mig et år - men ikke mere - førend graviditet skal på bordet. WTF.mdet kan jeg sgu da ikke love :forvirret: Hvis jeg forelsker mig i en dejlig mand en dag, vil jeg ikke udelukke, at graviditet blev aktuelt efter et års tid (fordi min alder), men jeg kan da ikke love det på forhånd.

Da jeg så endeligt afslog hans fine tilbud, kunne vi pludselig godt starte en flirt. Ikke at det gjorde mig mere interesseret, altså. Og det resulterede så i "kom lad os mødes søde" - beskeder. Men det tør jeg sgu da ikke - ville være bange for, at han pludselig hev min spiral ud i en sen nattetime i skjul (ok, det var en joke - ville nok opdage det, hvis det skete ;) )

Det er til dato den mest syrede mandag formiddag, jeg har haft på Tinder :lol:
5
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. jul 2016, 11:02

Shit Lys, jeg ser også røde flag allevegne - godt at du afslog! Det er jo en ærlig sag brændende at ønske sig børn, men måske han skulle satse på en regnbuefamilie eller "love and kids" som det vist nok hedder.
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"