Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. jul 2016, 11:04

Santopia skrev:Jeg har vist aldrig rigtigt givet jer en update på min eks-ting, som jeg var meget skudt i, og som var sådan meget frem og tilbage. Jeg ved ikke, om I kan huske det? Har nemlig også bemærket, at indlæg forsvinder lidt i mængden, og så er det jo noget tid siden, at jeg skrev i tråden..

Nå men here goes..

Han lavede en kovending af rang, og på nuværende tidspunkt har han fortalt mig i mange omgange, at han elsker mig. Jeg kan bare ikke sige det tilbage. Faktisk blev mine følelser for ham koldere og koldere. Da forelskelsen havde lagt sig efter hans afvisninger og frem-og-tilbage-ting, så jeg ham i et andet perspektiv, og så virkede han pludselig ikke så overmenneskelig fantastisk længere. Sød og dejlig fyr. Absolut et udemærket catch, men det er bare ikke for mig længere. Han begyndte at erklære mig sin kærlighed omkring Distortion (vi var ikke til det). Vi havde nogle dates (ikke af den frække slags) for at se, om vi ville/kunne finde ind til hinanden igen. Lige inden Roskilde gik det op for mig, at jeg ikke ville ham. Det resulterede så i, at jeg endte med at "slå op" med ham på selve Roskilde. Av! Det lyder måske hårdt, og det var det også, men han var begyndt at blive meget pressende i forhold til at ses, og det stressede mig enormt. Faktisk i en sådan grad, at jeg brød grædende sammen lige inden jeg skulle afsted til Roskilde (det var der jeg fik min åbenbaring om at jeg ikke ville en mand der havde den effekt på mig). Og siden jeg kunne forvente et endnu større pres på Roskilde smed jeg bomben. Han ar dybt ulykkelig og vi mødtes nogle gange under festivallen hvor jeg trøstede ham, og også hvor han skældte mig ud, over noget, jeg stadig ikke helt fatter hvad gik ud på.
Der er selvfølgelig mange flere detaljer i det, men det her giver vist en ret god ide om, hvordan det faldt ud. Jøsses havde fyren bare smedet mens jernet (aka mig) var varmt :stoned:


Øv, at det skulle ende sådan, men samtidig synes jeg at du skal se det på den lyse side og glæde dig over at du er fuldstændig afklaret nu og klar til nye kærlighedseventyr. (Shit det lød corny, men du ved hvad forhåbentligt hvad jeg mener :lol:)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 11:08

Skralde skrev:Shit Lys, jeg ser også røde flag allevegne - godt at du afslog! Det er jo en ærlig sag brændende at ønske sig børn, men måske han skulle satse på en regnbuefamilie eller "love and kids" som det vist nok hedder.


Enig - jeg er ikke i tvivl om, at han kan finde en kvinde, der er interesseret i konceptet "barn først, måske forhold med i købet", men han virkede ikke til at forstå, at hans målgruppe er begrænset og at hans forslag virker ret overvældende uden for målgruppen.

Han er slettet nu...
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. jul 2016, 11:18

Lys: Ham dér har sgu da i dén grad tabt småkagerne! Og i småkagedåsen lå også empati, grænse- og situationsfornemmelse. Wow! Jeg er nærmest helt chokeret. Er lige ved at sige, at så langt må du altså ikke lukke så vilde nutcases ind. Kærligt ment. Sad og læste beskederne og blev mere og mere nervøs for, at du rent faktisk ville møde ham ... :8:

Pheeew. Godt du fik lukket af! :kys:
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 11:33

ManicNinja skrev:Lys: Ham dér har sgu da i dén grad tabt småkagerne! Og i småkagedåsen lå også empati, grænse- og situationsfornemmelse. Wow! Jeg er nærmest helt chokeret. Er lige ved at sige, at så langt må du altså ikke lukke så vilde nutcases ind. Kærligt ment. Sad og læste beskederne og blev mere og mere nervøs for, at du rent faktisk ville møde ham ... :8:

Pheeew. Godt du fik lukket af! :kys:


Vi matchede her til formiddag, så jeg synes ikke, at jeg har lukket ham særligt langt ind. Jeg ville blot sikre mig, at han ikke blot var klodset på skrift eller lignende. Jeg var aldrig i seriøse overvejelser om at mødes med ham - fik hele tiden sådan et billede på nethinden af ham, der vurderede graden af mine hofters fødedygtighed, mine sandsynlige evner til at amme etc. - alt imens jeg havde en pose over hovedet, fordi min personlighed var underordnet :lol:
8
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 11. jul 2016, 11:59

Jeg er så heldig med de mænd jeg møder/skriver med.

Havde aflyst to dates med en fyr, anden date begyndte han på det med at putte og jeg fik meldt klart ud at jeg ikke var interesseret i det (hvilket var derfor jeg aflyste), men gerne ville møde ham offentligt og se hvad det førte til. Han virkede meget forstående og sagde at det måtte blive på min måde, jeg tog selv initiativ til en ny date, hvad vi skulle og dagen. Det vil sige i dag! Har nærmest ikke hørt fra ham i en uge, efter jeg meldte klart ud at jeg ikke var interesseret i putning og sex på første date og specielt ikke med en jeg aldrig havde mødt. Han var åbenbart ikke så interesseret i at møde mig, selvom vi virkelig har haft gode samtaler :s - har lyst til at sige til ham at jeg synes det er usselt at han ikke bare kan være ærlig, for har haft så dårlig samvittighed over at have aflyst, hvilket jeg også havde fortalt ham. Well, det hjælper jo ingenting at sige noget til ham og har jo aldrig mødt ham, kan bare ikke lade vær med at blive ret pigesur over det.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. jul 2016, 12:01

Lys skrev:
Skralde skrev:
Lys skrev:Har også matchet med en mand, der mener at kunne bedømme min personlighed gennem øjnene. På billeder. Hvad skete der med nysgerrigheden på at ville lære den anden at kende...


Jeg havde nok ikke kunne dy mig for at sende et par rullende øjne til ham og spørge hvad han kunne bedømme ud for dem så :fløjt:


Han fik ingen rulleøjne ( god ide ellers), men jeg har skrevet, at han evne til at aflure personlighed er imponerende...

Jeg har virkelig held i sprøjten her til formiddag. Efter Manics velplacerede spark i min mås tilføjede jeg en kort profiltekst om at jeg søger mand og familie (sådan ca. ;) ).

Det udløste så et match med nydelig, jævnaldrende mand, der spurgte, om jeg så var frisk på at date skruk mand. Nu skulle man tro, at alle mine bønner var hørt og jeg svarede positivt tilbage (og jeg udelukker da heller ikke noget endnu), men i hans 3. besked spørger han så, hvor længe jeg ville vente med graviditet, hvis altså vi har kemi og ser potentiale i hinanden. Han ønsker ikke vente længere med børn... Hans udmelding er jo helt fair, hvis det er sådan han har det - og jeg er taknemmelig for at have set, hvordan skrukhed kan opfattes på den anden side af bordet... Nemlig utrolig overvældende :nerve:


Åh Gud, hvad har jeg dog været med til at forårsage her ...? :lol:
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 12:21

ManicNinja skrev:
Lys skrev:
Skralde skrev:
Lys skrev:Har også matchet med en mand, der mener at kunne bedømme min personlighed gennem øjnene. På billeder. Hvad skete der med nysgerrigheden på at ville lære den anden at kende...


Jeg havde nok ikke kunne dy mig for at sende et par rullende øjne til ham og spørge hvad han kunne bedømme ud for dem så :fløjt:


Han fik ingen rulleøjne ( god ide ellers), men jeg har skrevet, at han evne til at aflure personlighed er imponerende...

Jeg har virkelig held i sprøjten her til formiddag. Efter Manics velplacerede spark i min mås tilføjede jeg en kort profiltekst om at jeg søger mand og familie (sådan ca. ;) ).

Det udløste så et match med nydelig, jævnaldrende mand, der spurgte, om jeg så var frisk på at date skruk mand. Nu skulle man tro, at alle mine bønner var hørt og jeg svarede positivt tilbage (og jeg udelukker da heller ikke noget endnu), men i hans 3. besked spørger han så, hvor længe jeg ville vente med graviditet, hvis altså vi har kemi og ser potentiale i hinanden. Han ønsker ikke vente længere med børn... Hans udmelding er jo helt fair, hvis det er sådan han har det - og jeg er taknemmelig for at have set, hvordan skrukhed kan opfattes på den anden side af bordet... Nemlig utrolig overvældende :nerve:


Åh Gud, hvad har jeg dog været med til at forårsage her ...? :lol:


Ja, det er faktisk din skyld ;) :lol:
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 12:30

chokoladegris skrev:Jeg er så heldig med de mænd jeg møder/skriver med.

Havde aflyst to dates med en fyr, anden date begyndte han på det med at putte og jeg fik meldt klart ud at jeg ikke var interesseret i det (hvilket var derfor jeg aflyste), men gerne ville møde ham offentligt og se hvad det førte til. Han virkede meget forstående og sagde at det måtte blive på min måde, jeg tog selv initiativ til en ny date, hvad vi skulle og dagen. Det vil sige i dag! Har nærmest ikke hørt fra ham i en uge, efter jeg meldte klart ud at jeg ikke var interesseret i putning og sex på første date og specielt ikke med en jeg aldrig havde mødt. Han var åbenbart ikke så interesseret i at møde mig, selvom vi virkelig har haft gode samtaler :s - har lyst til at sige til ham at jeg synes det er usselt at han ikke bare kan være ærlig, for har haft så dårlig samvittighed over at have aflyst, hvilket jeg også havde fortalt ham. Well, det hjælper jo ingenting at sige noget til ham og har jo aldrig mødt ham, kan bare ikke lade vær med at blive ret pigesur over det.


Du må ikke have dårlig samvittighed over, at du har holdt fast i, at du ikke havde lyst til en putteaftale. Du har dine grænser, og dem har du respekteret - godt gået! Man kan så nemt komme på kant med egne grænser i det her datingcirkus, fordi man har kontakt med mange forskellige, der ikke alle har samme fornemmelse for god opførsel. Og man bliver nemt presset lidt - sådan lidt subtilt - fordi manden jo er venlig nok imens...

At det så betyder, at det ikke skal være jer, well, det er jo bare sådan det er :)
0
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 11. jul 2016, 12:34

Lys skrev:
chokoladegris skrev:Jeg er så heldig med de mænd jeg møder/skriver med.

Havde aflyst to dates med en fyr, anden date begyndte han på det med at putte og jeg fik meldt klart ud at jeg ikke var interesseret i det (hvilket var derfor jeg aflyste), men gerne ville møde ham offentligt og se hvad det førte til. Han virkede meget forstående og sagde at det måtte blive på min måde, jeg tog selv initiativ til en ny date, hvad vi skulle og dagen. Det vil sige i dag! Har nærmest ikke hørt fra ham i en uge, efter jeg meldte klart ud at jeg ikke var interesseret i putning og sex på første date og specielt ikke med en jeg aldrig havde mødt. Han var åbenbart ikke så interesseret i at møde mig, selvom vi virkelig har haft gode samtaler :s - har lyst til at sige til ham at jeg synes det er usselt at han ikke bare kan være ærlig, for har haft så dårlig samvittighed over at have aflyst, hvilket jeg også havde fortalt ham. Well, det hjælper jo ingenting at sige noget til ham og har jo aldrig mødt ham, kan bare ikke lade vær med at blive ret pigesur over det.


Du må ikke have dårlig samvittighed over, at du har holdt fast i, at du ikke havde lyst til en putteaftale. Du har dine grænser, og dem har du respekteret - godt gået! Man kan så nemt komme på kant med egne grænser i det her datingcirkus, fordi man har kontakt med mange forskellige, der ikke alle har samme fornemmelse for god opførsel. Og man bliver nemt presset lidt - sådan lidt subtilt - fordi manden jo er venlig nok imens...

At det så betyder, at det ikke skal være jer, well, det er jo bare sådan det er :)


Jeg er også glad for at have holdt fast i det. Havde jeg sagt ja til at mødes med ham den dag, havde det garanteret endt mega akavet for os begge to! Synes han har været lidt for meget, men stadig virket som om at han faktisk respekterede at min grænse altså går der, hvilket også var derfor at han sagde at det måtte blive på min måde.
Imens jeg skrev den besked, fik jeg en besked fra ham hvor der stod "hvad så? :-)" - well, jeg ved det ikke. Har overhovedet ikke hørt fra ham i en uge, som sagt, og af erfaring er fyre ikke specielt interesseret når der går så lang tid uden de kontakter en.
Tror ikke jeg vil møde ham, tvivler på at der vil komme noget godt ud af det, fordi at vi åbenlyst ikke har samme hensigt og det har jeg faktisk også sagt til ham, men han fik stadig bildt mig ind at vi skulle mødes.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. jul 2016, 12:40

Anonymiseret:

Jeg kan i mit stille sind ikke lade være med at glæde mig over, at du endelig fik øjnene op for, at ham dér aldrig ville ændre sig. Ud fra hvad du har beskrevet: Bedre sent end aldrig. Tilsvarende kan det på dine vegne ærgre mig lidt, at sådan en umoden idiot (jo, sådan synes jeg sgu, han fremstår) fik lov lige at komme imellem dig og flirt, som lader til at være en mand, der er velfungerende indeni, har fornuftige, klare grænser, kan kommunikere godt osv.

Nå, anyway. Der er i hvert fald point til ham endnu en gang - for udmeldingen omkring rebound. Forstår ham virkelig godt! Jeg skulle bestemt heller ikke nyde noget, hvis jeg var ham. Der skal nok lige gå lidt tid i betragtning af alt det rod og forvirring, der har været hos dig, og ikke mindst fordi du pludselig vendte til bage til onoff-manden igen. Sagt lidt ligeud, sorry.

Meeeen ... Hvis det SKAL være med ham den klart kommunikerende, mon så ikke det bliver senere? :) Det tror jeg!

Hvordan kom afvisningen op? Spurgte du ligeud, om han var til noget nu - eller? Det går jeg ikke ud fra.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. jul 2016, 12:50

Jeg byder også lige ind på den dér med, at der i de sidste 3-6 måneder nærmest ikke har været ét bud på en god flirt eller noget, der minder om det, i mit liv. Og når jeg har modtaget breve på datingside, har det mest af alt været det sædvanlige lal med en eller anden overfladisk énlinjes-ting. SÅ fladpandet. Ikke noget, jeg har gidet svare på.

Pludselig dukker der så på én gang flere søde, sjove, velskrevne og mere konkrete bud op. Med lidt substans og bud på, hvor og hvornår vi kunne mødes osv.

Det er sgu egentlig meget dejligt. Gamle Gniske her kan pludselig ikke finde helt så meget at brokke sig over. Ja, det skulle da lige være, at det begynder at blive svært at finde på undskyldninger ... :genert:

For en ordens skyld lige et billede af hr. Gniske. Altid sur og pessimistisk mand, der boede i stueetagen af huset Kikkebakke i tv-julekalenderen Kikkebakkeboligby fra midt-80'erne. Gniske skældte konstant ud på husets børn, som han mente larmede på trappen ude foran hans dør og var i det hele taget en bøs, negativ fætter ...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af ManicNinja 11. jul 2016, 13:02, rettet i alt 1 gang.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 11. jul 2016, 13:00

Jeg befinder mig stadig med det ene ben på vej ud i dating igen.
Jeg sås i weekenden med min hyggeven, jeg for et par måneder siden oprettede en tråd om, fordi jeg var i tvivl om der var grobund for mere. De der følelser løb lidt ud i sandet, og så faldt tingene ligesom tilbage i hak af sig selv. Vi har ikke set hinanden længe, vel og mærke før denne weekend. Så det var rart at vide, at døren for sex stadig står åben, for af en eller anden grund fungerer det helt fantastisk. Det er en ret ideel ordning, som vi vist begge er mere end tilfredse med :genert:

Jeg har været en del på Tinder. Men synes godt nok at mændende er fesne. Er blevet inviteret på et par dates, der aldrig er blevet til noget. Der var en, hvor jeg forslog to dage inden for den kommende uge, hvor jeg kunne ses. Han blev helt chokeret over, hvor presset min kalender var, og trak sin invitation tilbage igen fordi han var til noget mere spontant. De fleste andre har jeg fået fastlagt en dag med, men når dagen kom, og der stadig ikke var aftalt sted og tidspunkt, har jeg så intet hørt. Jeg skriver dog med en mand nu, som jeg har rigtig god kemi med over skrift, og vi har aftalt at skrives ved om at finde en dag i næste uge. Så jeg håber at han er lidt mindre fesen.

Det lykkedes mig faktisk at komme på en enkelt date i sidste uge. Der var en del alarmklokker der ringede, allerede inden første date. Men jeg valgte at give ham en chance. Han var også skide sød og interessant at tale med, men desværre havde mine alarmklokker ringet rigtigt. Så jeg takkede nej til at ses igen.

Jeg ville skide gerne i gang med at date for fuld skrue. Men alle de negative oplevelser sidder virkelig i kroppen og ødelægger det lidt for mig :s
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. jul 2016, 13:10

Grissebassen skrev:Jeg befinder mig stadig med det ene ben på vej ud i dating igen.
Jeg sås i weekenden med min hyggeven, jeg for et par måneder siden oprettede en tråd om, fordi jeg var i tvivl om der var grobund for mere. De der følelser løb lidt ud i sandet, og så faldt tingene ligesom tilbage i hak af sig selv. Vi har ikke set hinanden længe, vel og mærke før denne weekend. Så det var rart at vide, at døren for sex stadig står åben, for af en eller anden grund fungerer det helt fantastisk. Det er en ret ideel ordning, som vi vist begge er mere end tilfredse med :genert:

Jeg har været en del på Tinder. Men synes godt nok at mændende er fesne. Er blevet inviteret på et par dates, der aldrig er blevet til noget. Der var en, hvor jeg forslog to dage inden for den kommende uge, hvor jeg kunne ses. Han blev helt chokeret over, hvor presset min kalender var, og drak sin invitation tilbage igen fordi han var til noget mere spontant. De fleste andre har jeg fået fastlagt en dag med, men når dagen kom, og der stadig ikke var aftalt sted og tidspunkt, har jeg så intet hørt. Jeg skriver dog med en mand nu, som jeg har rigtig god kemi med over skrift, og vi har aftalt at skrives ved om at finde en dag i næste uge. Så jeg håber at han er lidt mindre fesen.

Det lykkedes mig faktisk at komme på en enkelt date i sidste uge. Der var en del alarmklokker der ringede, allerede inden første date. Men jeg valgte at give ham en chance. Han var også skide sød og interessant at tale med, men desværre havde mine alarmklokker ringet rigtigt. Så jeg takkede nej til at ses igen.

Jeg ville skide gerne i gang med at date for fuld skrue. Men alle de negative oplevelser sidder virkelig i kroppen og ødelægger det lidt for mig :s


Bliver altså lidt nysgerrig her: Dine alarmklokker ringede, men du valgte alligevel at se ham?

Måske lægger vi ikke det samme i alarmklokker. Men ringer de klokker hos mig, så mødes jeg ikke med personen. Så er det sådan noget med, at jeg fornemmer grænseoverskridende adfærd eller lignende. Vil du uddybe, hvad du mener? (Hvis ikke så har jeg selvfølgelig fuld forståelse for, at det er privat!)

Derudover er det sgu da noget lidt mærkeligt noget ikke at ville mødes alligevel, blot fordi man fornemmer, at modparten ikke bare har en helt blank kalender, men rent faktisk har - o, ve! o, gru! - et LIV ved siden af ... :D :stoned:

Hvad angår dem dér, som er sådan meget "skal vi ikke lige skrives ved på dagen og finde ud af noget omkring tid og sted?" Jeg gider dem ikke. Og min erfaring siger, at der er visse ting, du kan spotte dem på og dermed beskytte dig selv lidt. Det er svært at forklare, men hvis de hele vejen igennem er lidt for nonchalant, så ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 13:20

chokoladegris skrev:
Lys skrev:
chokoladegris skrev:Jeg er så heldig med de mænd jeg møder/skriver med.

Havde aflyst to dates med en fyr, anden date begyndte han på det med at putte og jeg fik meldt klart ud at jeg ikke var interesseret i det (hvilket var derfor jeg aflyste), men gerne ville møde ham offentligt og se hvad det førte til. Han virkede meget forstående og sagde at det måtte blive på min måde, jeg tog selv initiativ til en ny date, hvad vi skulle og dagen. Det vil sige i dag! Har nærmest ikke hørt fra ham i en uge, efter jeg meldte klart ud at jeg ikke var interesseret i putning og sex på første date og specielt ikke med en jeg aldrig havde mødt. Han var åbenbart ikke så interesseret i at møde mig, selvom vi virkelig har haft gode samtaler :s - har lyst til at sige til ham at jeg synes det er usselt at han ikke bare kan være ærlig, for har haft så dårlig samvittighed over at have aflyst, hvilket jeg også havde fortalt ham. Well, det hjælper jo ingenting at sige noget til ham og har jo aldrig mødt ham, kan bare ikke lade vær med at blive ret pigesur over det.


Du må ikke have dårlig samvittighed over, at du har holdt fast i, at du ikke havde lyst til en putteaftale. Du har dine grænser, og dem har du respekteret - godt gået! Man kan så nemt komme på kant med egne grænser i det her datingcirkus, fordi man har kontakt med mange forskellige, der ikke alle har samme fornemmelse for god opførsel. Og man bliver nemt presset lidt - sådan lidt subtilt - fordi manden jo er venlig nok imens...

At det så betyder, at det ikke skal være jer, well, det er jo bare sådan det er :)


Jeg er også glad for at have holdt fast i det. Havde jeg sagt ja til at mødes med ham den dag, havde det garanteret endt mega akavet for os begge to! Synes han har været lidt for meget, men stadig virket som om at han faktisk respekterede at min grænse altså går der, hvilket også var derfor at han sagde at det måtte blive på min måde.
Imens jeg skrev den besked, fik jeg en besked fra ham hvor der stod "hvad så? :-)" - well, jeg ved det ikke. Har overhovedet ikke hørt fra ham i en uge, som sagt, og af erfaring er fyre ikke specielt interesseret når der går så lang tid uden de kontakter en.
Tror ikke jeg vil møde ham, tvivler på at der vil komme noget godt ud af det, fordi at vi åbenlyst ikke har samme hensigt og det har jeg faktisk også sagt til ham, men han fik stadig bildt mig ind at vi skulle mødes.


Hvis du ikke tror, at han oprigtigt har lyst til at mødes på dine præmisser, men hele tiden håber/forventer, at I ender hjemme i hans sofa til putte/kysse-whatever, så ville jeg heller ikke have lyst til at mødes.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 13:24

ManicNinja skrev:Jeg byder også lige ind på den dér med, at der i de sidste 3-6 måneder nærmest ikke har været ét bud på en god flirt eller noget, der minder om det, i mit liv. Og når jeg har modtaget breve på datingside, har det mest af alt været det sædvanlige lal med en eller anden overfladisk énlinjes-ting. SÅ fladpandet. Ikke noget, jeg har gidet svare på.

Pludselig dukker der så på én gang flere søde, sjove, velskrevne og mere konkrete bud op. Med lidt substans og bud på, hvor og hvornår vi kunne mødes osv.

Det er sgu egentlig meget dejligt. Gamle Gniske her kan pludselig ikke finde helt så meget at brokke sig over. Ja, det skulle da lige være, at det begynder at blive svært at finde på undskyldninger ... :genert:

For en ordens skyld lige et billede af hr. Gniske. Altid sur og pessimistisk mand, der boede i stueetagen af huset Kikkebakke i tv-julekalenderen Kikkebakkeboligby fra midt-80'erne. Gniske skældte konstant ud på husets børn, som han mente larmede på trappen ude foran hans dør og var i det hele taget en bøs, negativ fætter ...



Haha - jeg elskede den julekalender som barn - jeg havde den på kassettebånd! Det var også den med spaghettimaskinen :klap:
0

Tilbage til "Forhold og sex"