Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 11. jul 2016, 19:53

Øv hvor træls Skralde :( :kys:

Men jeg synes alligevel han skal have point for at være ærlig så man ikke spilder sin tid :) :gogo:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 11. jul 2016, 19:57

Øv, Skralde :trist: men hellere nu end senere, hvor du måske var blevet meget glad for ham :ae:
1
:pompom:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. jul 2016, 20:01

klumphen skrev:
Planten skrev:Det var da pænt af hende at takke af i stedet for bare at slette :)

Absolut. Trods onde tunger så findes der ordentlige mennesker på Tinder.

Haha, ja jeg er fx et af dem ;)
2
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 20:03

Øv Skralde. Jeg ved ikke, om det er en reel udfordring med dit helbred og hans situation, eller om han trækker et skalkeskjul, men det ville klæde ham ikke at smide en "men vi kan da godt knalde" oveni sådan en udmelding. Du virkede så glad efter jeres første date, og det kan han da ikke have undgået at bemærke.
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. jul 2016, 20:03

FrøkenM skrev:Øv hvor træls Skralde :( :kys:

Men jeg synes alligevel han skal have point for at være ærlig så man ikke spilder sin tid :) :gogo:


Ja, det er virkelig træls. Det er første gang at en mand har givet mig sommerfugle i maven siden jeg gik fra min eks for freaking 5 år siden. Øv øv øv.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. jul 2016, 20:04

Skralde, ud fra de andres kommentarer, kan jeg fornemme, at daten ikke vil mere?
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. jul 2016, 20:09

JessicaD skrev:Ej, hvad, Skralde - er det hans måde at sige, at han kun vil være bollevenner? Det er da en pænere måde at sige det på, bevares, men stadig. Ej altså! Ihh. Vil du ud med, hvad du selv fejler, og hvad han fejler, siden det åbenbart er så stort et problem? :/


Jeg er på ressourceforløb pga. angst det meste af mit liv og lige nu i arbejdsprøvning. Jeg har det ret fint for det meste og er blevet ret godt til at mestre det, men selvfølgelig er det jo en del af mig. Han virkede bare overhovedet ikke påvirket af det da vi talte om det. Han har selv lige fået konstateret ADHD og hans søster har borderline.

Jeg skrev at jeg ikke søgte en bolleven, men en kæreste - han svarede (bl.a.) at det nu ikke var en bolleven han mente, men han forstod mig fuldt ud. Jeg ønskede ham held og lykke fremover og han lige så og så var det da.

Lige nu kører hjernen derudaf og jeg overvejer at tage til takke med dét han kan tilbyde og drømmer om at det alligevel kunne udvikle sig til mere. Men det er naivt at tro, ikke?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 11. jul 2016, 20:11

JessicaD skrev:
klumphen skrev:Et nærbillede af en ball gag. Hvis man ved hvad det er så er man ikke i tvivl, heller ikke selvom billedet er i sort-hvid :D

Nå, hun havde ikke kigget på det før jeg spurgte, men hun sagde da pænt nej tak.


Jeg tror altså også, at man kan skræmme en del væk med at være så meget "in your face" med det. Altså - nogen kan da måske godt lokkes til lidt af hvert, hvis det introduceres langsomt. Det er bare de færreste, der lige vil spændes op og have ting ind i diverse steder, før man overhovedet har været på 1. date. :D Men ja. Hvis det er en 100% dealbreaker for dig, hvis hun ikke kan gå med på ALT det der, så er det nok det bedste, at være så aggressiv med at få budskabet frem fra start.


Nu beder han jo heller ikke om at nogen skal have noget som helt nogen som helst steder før første date, han gør opmærksom på at det er en del af ham. Og som en der har prøvet få det introduceret EFTER vi var startet med at date, kan jeg kun sige at jeg gernr ville have vidst det inden. Ikke at det havde afholdt mig fra at date ham, men det såede en lille snert af mistillid i mig, der aldrig forsvandt, tværtimod.
Men alle er jo selvfølgelig ikke som mig :-)
1
:pompom:
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 20:12

Rikke skrev:
JessicaD skrev:
klumphen skrev:Et nærbillede af en ball gag. Hvis man ved hvad det er så er man ikke i tvivl, heller ikke selvom billedet er i sort-hvid :D

Nå, hun havde ikke kigget på det før jeg spurgte, men hun sagde da pænt nej tak.


Jeg tror altså også, at man kan skræmme en del væk med at være så meget "in your face" med det. Altså - nogen kan da måske godt lokkes til lidt af hvert, hvis det introduceres langsomt. Det er bare de færreste, der lige vil spændes op og have ting ind i diverse steder, før man overhovedet har været på 1. date. :D Men ja. Hvis det er en 100% dealbreaker for dig, hvis hun ikke kan gå med på ALT det der, så er det nok det bedste, at være så aggressiv med at få budskabet frem fra start.

Hmmm... Jeg tænker det ikke som aggressivt...

Jeg tænker, at hvis man har helt klart seksuelle præferencer, kan man lige så godt få dem på banen med det samme. Jeg kunne ikke indgå et forhold med en mand, som ikke så dominans som en del af "os" - og så tænker jeg, at jeg lige så godt kan sortere med det samme, i stedet for at risikere at blive rigtig glad for en, som bare slet ikke kan se sig selv der? Er det aggressivt?


Måske det netop afhænger lidt af synsvinklen. Hvis det er en helt ufravigelig del af ens seksualliv, forstår jeg godt, at man 'skilter' med det, for at sikre at man matcher. Hvis man står udenfor og måske ikke har erfaring med det, men ikke er afvisende, så kan det godt virke lidt voldsomt. Men hvis man ikke er interesseret i at engagere sig med en nybegynder, så er det jo sådan set også ligemeget at det virker voldsomt på andre - for så ville man aldrig være et match alligevel.

Selv synes jeg bare, at det er lidt meget at skulle forholde mig til andres sexliv fra starten - om det så er SM, analsex, åbne forhold eller trekanter - men altså, der er nok ingen af os, der går glip af noget, fordi jeg swiper dem til venstre :)
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 11. jul 2016, 20:15

JessicaD skrev:Jeg tror altså også, at man kan skræmme en del væk med at være så meget "in your face" med det. Altså - nogen kan da måske godt lokkes til lidt af hvert, hvis det introduceres langsomt. Det er bare de færreste, der lige vil spændes op og have ting ind i diverse steder, før man overhovedet har været på 1. date. :D Men ja. Hvis det er en 100% dealbreaker for dig, hvis hun ikke kan gå med på ALT det der, så er det nok det bedste, at være så aggressiv med at få budskabet frem fra start.

Nemlig! Jeg vil finde en der synes den slags er fedt, ikke en jeg langsomt skal introducere til konceptet. Og erfaring siger mig at mange af de kinky kvinder derude ikke selv reklamerer med det.
Så var tanken at hvis jeg er den der diskret gør opmærksom på hvor jeg står, så kan jeg måske lokke en af dem ud af busken.
Men metoden er ikke helt fejlfri, det må jeg jo efterhånden indse :gruble:
1
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 20:26

Skralde skrev:
JessicaD skrev:Ej, hvad, Skralde - er det hans måde at sige, at han kun vil være bollevenner? Det er da en pænere måde at sige det på, bevares, men stadig. Ej altså! Ihh. Vil du ud med, hvad du selv fejler, og hvad han fejler, siden det åbenbart er så stort et problem? :/


Jeg er på ressourceforløb pga. angst det meste af mit liv og lige nu i arbejdsprøvning. Jeg har det ret fint for det meste og er blevet ret godt til at mestre det, men selvfølgelig er det jo en del af mig. Han virkede bare overhovedet ikke påvirket af det da vi talte om det. Han har selv lige fået konstateret ADHD og hans søster har borderline.

Jeg skrev at jeg ikke søgte en bolleven, men en kæreste - han svarede (bl.a.) at det nu ikke var en bolleven han mente, men han forstod mig fuldt ud. Jeg ønskede ham held og lykke fremover og han lige så og så var det da.

Lige nu kører hjernen derudaf og jeg overvejer at tage til takke med dét han kan tilbyde og drømmer om at det alligevel kunne udvikle sig til mere. Men det er naivt at tro, ikke?


Det er jo ikke umuligt, at et uforpligtende forhold ville kunne udvikle sig, og det ville give ham mulighed for at se jeres udfordringer over tid - altså om det reelt er et problem. Men det kan ligeså godt ende sådan, at du bliver forelsket, og det ikke er gensidigt. Det ville selvfølgelig altid kunne være resultatet, men hvis I ikke går ind i det på lige vilkår, er risikoen nok større.

Og du risikerer også, at du ligesom bliver optaget i forhold til at møde en anden - altså at du får tilfredsstillet dine behov for fysisk nærhed og mandeselskab lige akkurat nok til at du ikke opsøger andre.

Jeg forstår dig dog fuldt ud - jeg var meget tæt på at gøre fuldstændigt det samme tidligere i år. Og jeg har adskillige gange haft lyst til at ringe til ham og foreslå at ses til lidt hygge :slem: . Men jeg holder stand, fordi det aldrig bliver os. Vi har dog lidt venskabelig kontakt (og det er muligvis også lidt dumt :gruble: :genert: )
2
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 11. jul 2016, 20:41

Marioneta skrev:Jeg døjer selv med det psykiske og føler selv, at jeg ville have bedst hvis jeg var sammen med en, som var mere stabil end mig. Jeg har også afvist mænd, som havde psykiske problemer ligesom jeg selv har. Det føles virkeligt dobbeltmoralsk, men det er ud fra hvad jeg tror er bedst for alle i situationen. Men det har dog været før vi har mødtes.


Men mange uden psykiske problemer eller diagnoser ville fravælge en med sådanne. Så det er måske medvirkende til at gøre det sværere for dig selv, at finde en partner.

Som udgangspunkt ville jeg selv gå uden om.
Senest rettet af IrmaPigen 11. jul 2016, 20:42, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 11. jul 2016, 20:41

JessicaD skrev:
In_your_eyes skrev:
Nu beder han jo heller ikke om at nogen skal have noget som helt nogen som helst steder før første date, han gør opmærksom på at det er en del af ham. Og som en der har prøvet få det introduceret EFTER vi var startet med at date, kan jeg kun sige at jeg gernr ville have vidst det inden. Ikke at det havde afholdt mig fra at date ham, men det såede en lille snert af mistillid i mig, der aldrig forsvandt, tværtimod.
Men alle er jo selvfølgelig ikke som mig :-)


Jeg tænker meget, ligesom Lys også skriver - at jeg egentlig ikke rigtig gider forholde mig til folks sexliv/lyster, før jeg evt. er interesseret i dem på det plan. Så selv en ting, som jeg godt kunne tænde på, det ville virke frastødende på mig, hvis han begynde at ville tale en masse om det, før vi overhovedet havde mødtes. Det virker bare alt for aggressivt på mig. Men ja - hvis det er en meget ekstrem person, så vil jeg da også helst vide det inden. Helt klart. :)

Jeg synes nu ikke at jeg er spor ekstrem, og jeg nævner det helt bevist ikke når vi begynder at skrive sammen, i det håb at hun har set billedet og at hun er indforstået. Og jeg giver mig da slet ikke til at skrive en masse om mit sexliv/lyster med en jeg slet ikke kender.

Jeg synes det er lidt øv at os der godt kan li' den verden, ses som ekstreme mennesker der ikke ejer situationsfornemmelse, og bare vil snakke om sex og lyster i et væk med vildt fremmede. Intet kunne være mig mere fjernt.
8
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 11. jul 2016, 20:54

Jamen Jessica, han vil jo gerne vælges fra, hvis hun ikke er til det samme som ham. Jeg synes altså det giver rigtig god mening.
Det er jo reelt ikke ret meget anderledes, end hvis han havde skrevet at han ikke ønskede (flere) børn i hans profil.
Senest rettet af In_your_eyes 11. jul 2016, 20:58, rettet i alt 1 gang.
4
:pompom:
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. jul 2016, 20:57

klumphen skrev:
JessicaD skrev:
In_your_eyes skrev:
Nu beder han jo heller ikke om at nogen skal have noget som helt nogen som helst steder før første date, han gør opmærksom på at det er en del af ham. Og som en der har prøvet få det introduceret EFTER vi var startet med at date, kan jeg kun sige at jeg gernr ville have vidst det inden. Ikke at det havde afholdt mig fra at date ham, men det såede en lille snert af mistillid i mig, der aldrig forsvandt, tværtimod.
Men alle er jo selvfølgelig ikke som mig :-)


Jeg tænker meget, ligesom Lys også skriver - at jeg egentlig ikke rigtig gider forholde mig til folks sexliv/lyster, før jeg evt. er interesseret i dem på det plan. Så selv en ting, som jeg godt kunne tænde på, det ville virke frastødende på mig, hvis han begynde at ville tale en masse om det, før vi overhovedet havde mødtes. Det virker bare alt for aggressivt på mig. Men ja - hvis det er en meget ekstrem person, så vil jeg da også helst vide det inden. Helt klart. :)

Jeg synes nu ikke at jeg er spor ekstrem, og jeg nævner det helt bevist ikke når vi begynder at skrive sammen, i det håb at hun har set billedet og at hun er indforstået. Og jeg giver mig da slet ikke til at skrive en masse om mit sexliv/lyster med en jeg slet ikke kender.

Jeg synes det er lidt øv at os der godt kan li' den verden, ses som ekstreme mennesker der ikke ejer situationsfornemmelse, og bare vil snakke om sex og lyster i et væk med vildt fremmede. Intet kunne være mig mere fjernt.


Men hvis du ikke taler en masse om sex, inden du møder folk, så er det jo heller ikke dig, der henvises til?

Det er i øvrigt ikke reserveret folk fra 'din verden' at tale en masse om sex - jeg oplever det typisk fra mænd, der tilhører samme genre som mig selv. Det gør det nu ikke mindre aggressivt. For mig handler det ikke om genren, men det at blive involveret i andres sexliv meget tidligt i en relation. Og der er min oplevelse, at dem, der 'reklamerer' i profilbilleder på Tinder er typisk folk fra din verden og ellers kommer det til udtryk meget tidligt i en dialog (har fx oplevet at første besked bla indeholdt oplysningen, at den pågældende var helt vild med analsex). Det er for mig lidt ekstremt på hver sin måde, men jeg er ikke frastødt eller lignende - jeg vælger det bare fra, fordi det er lidt overvældende. Også selvom jeg måske ikke ville være afvisende, hvis det blev præsenteret på et - for mig - mere naturligt tidspunkt i relationen. Men det er måske bare et tegn på mismatch - og det er jo fair nok :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"