Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1249
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25707

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 10. jul 2016, 15:23

Ennovy skrev:
For mig handler det om det større billede - om man er med til at skabe en kultur hvor svinere, diskussioner osv kommer i kort, pb'er, skjulte hentydninger i andre tråde mm. Og det ønsker jeg ikke. Jeg synes det skaber en bedre debat at man bare kan sige fra i en tråd - holde en acceptabel tone og så komme videre. Og så lære man hinanden at kende og lære hvor hinandens grænser er. Som fx det med kortene og sådan.


Der er vi vist stort set enige, men uanset om det er tilladt i tråde eller ej, synes jeg heller ikke, at det hører hjemme i kortene. Man har jo ikke en ærlig chance for at besvare sådan et rødt kort, medmindre man netop vil starte en rød kort krig. Så må det blive pb, hvis man ikke er i stand til bare at ignorere det og gå videre.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19072

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Flora » 10. jul 2016, 15:38

Allmost_Famous skrev:
Flora skrev:
englishchannel skrev:Jeg forstår ikke helt, men er det her en intern joke, I allesammen er med på? Eller flyder der virkelig passiv-aggressivitet og røde kort rundt pga. en potentiel salgstråd?

:genert:


Den er god nok. Muligheden for køb og salg (eller evt. manglen på samme) er åbenbart noget der kan få sindene i kog :lol:

Bare læn dig tilbage og nyd underholdningen :popkorn:

Faktisk er det den "logik", der ligger til grund for den åbenbart store afgørelse, der danner grundlag for brokkeriet herfra.


Jeg ved egentlig ikke om vi kender logikken. Indtil videre er det vel bare moderatorene der siger at det kun er Patrick der kan oprette, så vi må lige vente på ham. Andet kan de jo sådan set ikke gøre. Hvad årsagen er til at Patrick så venter er vist ikke fremgået? Måske kræver det lidt ekstra plads at oprette et ekstra forum og når der i forvejen er ved at være mangel på plads er det måske rart at vide om der overhovedet er interesse for det. Måske har han bare haft travlt med sine studier eller andet. Måske er der en helt tredie årsag...

Uanset hvad synes jeg ikke der er grund til en masse brok bare fordi vi skal vente et par dage med at få det afklaret. I skal da nok få jeres forum. Og hvis ikke er jeg sikker på der vil være en god grund :).
10
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55858
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 10. jul 2016, 15:51

Vi er enige om, at der kun er to dage til afstemningen er slut, ikke?
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19072

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Flora » 10. jul 2016, 17:15

Allmost_Famous skrev:
Flora skrev:Jeg ved egentlig ikke om vi kender logikken. Indtil videre er det vel bare moderatorene der siger at det kun er Patrick der kan oprette, så vi må lige vente på ham. Andet kan de jo sådan set ikke gøre. Hvad årsagen er til at Patrick så venter er vist ikke fremgået? Måske kræver det lidt ekstra plads at oprette et ekstra forum og når der i forvejen er ved at være mangel på plads er det måske rart at vide om der overhovedet er interesse for det. Måske har han bare haft travlt med sine studier eller andet. Måske er der en helt tredie årsag...

Uanset hvad synes jeg ikke der er grund til en masse brok bare fordi vi skal vente et par dage med at få det afklaret. I skal da nok få jeres forum. Og hvis ikke er jeg sikker på der vil være en god grund :).

Der er kommet noget statistik, der er blevet drejet til, at der ikke er ret meget tilslutning. Det er dét, jeg finder latterligt. Man kunne bare have svaret "Vi har travlt. Der bliver set på det, og så giver vi lige lyd". Færdig bum. Men det blev jo for det første helt overset, og så skulle der oprettes en afstemning, som der så ikke umiddelbart blev sagt noget til, og derfor spurgte jeg om ikke man kunne konkludere, at der var tilslutning. Det kom der så heller ikke svar på.

For min skyld kan de da bare beslutte, at der ikke kommer sådan et rum. Det er jo ikke fordi nogen dør uanset om der kommer eller ikke kommer et. Det er bare alt det der pjat omkring det, der er latterligt.


Men der blev jo også henvist til at det er Patricks beslutning og vi lige må vente på ham. At han gerne vil have en afstemning og lige lodde stemningen har han sikkert en god grund til. Og at han ikke lige svarer på om der er tilslutning nok kan jo bare skyldes han har travlt. Moderatorerne kan jo ikke svare på det da det ikke er deres beslutning. Det med statistikken er jeg enig i var overflødigt, men det er jo bare hvad det er.
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 10. jul 2016, 17:36

Delfin skrev: Man har jo ikke en ærlig chance for at besvare sådan et rødt kort, medmindre man netop vil starte en rød kort krig. Så må det blive pb, hvis man ikke er i stand til bare at ignorere det og gå videre.


Hånden på hjertet - så ved jeg ikke særlig meget om hvad der foregår bag kulisserne i kortkrigen ( :genert: hvis man kan kalde det det)
Men jeg indrømmer gerne at jeg fik et rødt kort - jeg fattede seriøst ikke hvorfor jeg fik det røde kort.
Så jeg spurgte stille og roligt hvorfor jeg havde fået det i en pb.
Jeg fik en ganske fin tilbagemelding og vi snakkede så frem og tilbage om det - og ja...jeg skylder en kop kaffe når vi kan mødes i Kbh.
Men det var egentlig meget godt at spørge ind, eller bare i det mindste tage det op i en pb, hvis man synes det er card-bashing (ikke fordi jeg fandt det som card-bashing fordi vedkommende der gav mig kortet er rigtig sød :kram: )

Jeg må nok kalde mig røde-kort jomfru for jeg har (hvilket kan undre mig udfra denne tråd) ikke fået nogen, hvilket jeg nok burde have haft???
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 10. jul 2016, 18:33

Min søster har lige liket et opslag af Ninka på Fb!! :ad!:
Hun er seriøst rablende.
Jeg får kvalme af at tænke på hende :tie: -altså min søster.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sangius » 11. jul 2016, 10:08

kidkomb skrev:Min søster har lige liket et opslag af Ninka på Fb!! :ad!:
Hun er seriøst rablende.
Jeg får kvalme af at tænke på hende :tie: -altså min søster.


Hvad er Ninka for noget? Eller hvem er Ninka? :P
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2016, 10:13

Sangius skrev:
kidkomb skrev:Min søster har lige liket et opslag af Ninka på Fb!! :ad!:
Hun er seriøst rablende.
Jeg får kvalme af at tænke på hende :tie: -altså min søster.


Hvad er Ninka for noget? Eller hvem er Ninka? :P

Jeg tror man kan kalde hende selvbestaltet guru.
Kæmpe plattenslager. Spelt på den syge og fordrejede og usunde måde.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1790
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 128
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 11. jul 2016, 10:25

At Cristiano Ronaldo lader til at have et stort ego. Det jeg i dag har kunnet få ud af diverse artikler om Portugals EM sejr,er at det åbenbart ene og alene er Cristianos fortjenste at Portugal vandt. Selvom han var båret fra banen da målet blev scoret.
Han udtalte " JEG har fortjent at vinde - JEG har bedt om at vinde - JEG vil gerne takke drengene,træneren og fans - JEG har grædt meget- JEG troede hele tiden på at vi ville vinde.
Okay, Ronaldo, nu er du altså ikke landsholdet alene. Det så samtidig ret pudsigt ud da han stod og nærmest legede assistenttræner.
5
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2016, 10:30

computermus skrev:At Cristiano Ronaldo lader til at have et stort ego. Det jeg i dag har kunnet få ud af diverse artikler om Portugals EM sejr,er at det åbenbart ene og alene er Cristianos fortjenste at Portugal vandt. Selvom han var båret fra banen da målet blev scoret.
Han udtalte " JEG har fortjent at vinde - JEG har bedt om at vinde - JEG vil gerne takke drengene,træneren og fans - JEG har grædt meget- JEG troede hele tiden på at vi ville vinde.
Okay, Ronaldo, nu er du altså ikke landsholdet alene. Det så samtidig ret pudsigt ud da han stod og nærmest legede assistenttræner.

Han har et kæmpe ego :lol:
Det må man da gerne sige tror jeg.
Meget indbildsk dude.
Jeg tror det er nødvendigt for at blive helt stor, at man tror så meget på sig selv.
Tilsyneladende kan han jo også være en rigtig flink fyr.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Oveditlevsen » 11. jul 2016, 10:31

computermus skrev:At Cristiano Ronaldo lader til at have et stort ego. Det jeg i dag har kunnet få ud af diverse artikler om Portugals EM sejr,er at det åbenbart ene og alene er Cristianos fortjenste at Portugal vandt. Selvom han var båret fra banen da målet blev scoret.
Han udtalte " JEG har fortjent at vinde - JEG har bedt om at vinde - JEG vil gerne takke drengene,træneren og fans - JEG har grædt meget- JEG troede hele tiden på at vi ville vinde.
Okay, Ronaldo, nu er du altså ikke landsholdet alene. Det så samtidig ret pudsigt ud da han stod og nærmest legede assistenttræner.


Han har et stort ego, men hans evner berettiger det også. Uden ham var det portugisiske hold ikke meget værd, og var nok ikke kommet i finalen.
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 11. jul 2016, 10:40

computermus skrev:At Cristiano Ronaldo lader til at have et stort ego. Det jeg i dag har kunnet få ud af diverse artikler om Portugals EM sejr,er at det åbenbart ene og alene er Cristianos fortjenste at Portugal vandt. Selvom han var båret fra banen da målet blev scoret.
Han udtalte " JEG har fortjent at vinde - JEG har bedt om at vinde - JEG vil gerne takke drengene,træneren og fans - JEG har grædt meget- JEG troede hele tiden på at vi ville vinde.
Okay, Ronaldo, nu er du altså ikke landsholdet alene. Det så samtidig ret pudsigt ud da han stod og nærmest legede assistenttræner.

Han havde en helt forfærdelig start på turneringen. Det var hele tiden ham, der skyde på mål og han ramte ved siden af hver gang - og hver gang kiggede han sig fornærmet omkring, som efter nogen han give skylden. Min kone får knopper af ham :)

Jeg mener endda, han brændte et straffespark på et tidspunkt (altså ikke straffesparkkonkurrence til sidst, men et almindeligt).
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Panton » 11. jul 2016, 20:41

Jeg er vild med Ronaldo og de knopper jeg får er gåsehud. Han er en ener :love:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2016, 21:02

Jeg holder med Frankrig i fodbold, altid, hver gang, også når Danmark er med. Det er ikke lige populært alle steder.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2016, 21:11

ShuruQ skrev:
LadyFox skrev:Jeg holder med Frankrig i fodbold, altid, hver gang, også når Danmark er med. Det er ikke lige populært alle steder.


Jeg holder altid med Tyskland.

Dansk fodbold hvad end det er klubfodbold eller landsholdet rager mig en høstblomst.

Bortset fra FCK, der er lidt, men ikke det helt store.

Så er jeg da i det mindste ikke ene om nærmest at være landsforræder. :P
0
...

Tilbage til "Generelt"