Dirty talk i sengen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18163

Dirty talk i sengen

Indlægaf Mi55y » 12. jul 2016, 06:38

Min kæreste har meldt ud, at han synes, at det er frækt med lidt dirty talk under akten... Og det vil jeg selvfølgelig gerne efterkomme, men det er liiiige en grænse, der skal overskrides... Og eftersom det ikke rigtig kommer naturligt til mig, så kunne jeg da godt bruge lidt tips og tricks...

Hvad siger man? :genert:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf HappyPaww » 12. jul 2016, 06:48

Vil mene at det er nemmest og falder mest naturligt, at nævne de du føler - altså hvad der føles godt. Det kan hurtigt blive meget kunstigt hvis du som det første skråler "åh straf mig farmand", hvis det ikke lige er din stil...
1
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Frk._Strawberry » 12. jul 2016, 07:06

Sæt ord på de ting, du synes er rart, at han gør ved dig :-) For som HappyPaww kan det godt blive vældig kunstigt, hvis man kaster sig ud i noget eh "lettere" overdrevet..
1
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Q-beben » 12. jul 2016, 07:46

Enig med de to andre. Du kan også fortælle ham, hvordan du oplever hans krop, - beskriv de enkelte dele på hans krop... hvordan du synes, de er lækre :) Gerne med direkte ord, hvor du ikke pakker det for meget ind.
1
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Q-beben » 12. jul 2016, 10:23

Du kan også fortælle ham, hvilken del af hans krop du vil røre ved og hvordan... Det kan du også sige samtidig med, at du gør det.. :)
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22014

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf dgd2007 » 12. jul 2016, 11:08

Hmm ... der er vi godt nok forskellige. Hos mig ville det have været øjeblikkelig udsmidningsgrund, hvis hun var begyndt at "snakke dørty" :fløjt:
0
JoyNips
Indlæg: 12051
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf JoyNips » 12. jul 2016, 11:13

dgd2007 skrev:Hmm ... der er vi godt nok forskellige. Hos mig ville det have været øjeblikkelig udsmidningsgrund, hvis hun var begyndt at "snakke dørty" :fløjt:


Og dét er da helt enorm brugbar information, når nu TS' kæreste rent faktisk har opfordret hende til at være mere verbal... :rulle:
14
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Miss_no_More » 12. jul 2016, 11:19

dgd2007 skrev:Hmm ... der er vi godt nok forskellige. Hos mig ville det have været øjeblikkelig udsmidningsgrund, hvis hun var begyndt at "snakke dørty" :fløjt:


Udsmidnindsgrund ligefrem :gruble: Hvorfor?
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf hotlips » 12. jul 2016, 11:41

Det er et af de tilfælde hvor alkohol i rimelige mængder kan give en nemmere start tror jeg. Så man er lidt mere i humør til at være fjollehorny og ikke tage det så tungt.
2
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Frk._Strawberry » 12. jul 2016, 11:57

dgd2007 skrev:Hmm ... der er vi godt nok forskellige. Hos mig ville det have været øjeblikkelig udsmidningsgrund, hvis hun var begyndt at "snakke dørty" :fløjt:


Og det svar kan hun bruge til lige præcis hvad..?
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22014

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf dgd2007 » 12. jul 2016, 12:06

Frk._Strawberry skrev:Og det svar kan hun bruge til lige præcis hvad..?

... at hvis det ikke falder naturligt for TS, kan hun måske finde på noget andet, der fungerer bedre for dem begge. (Måske - måske ikke.)
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18163

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Mi55y » 12. jul 2016, 15:24

DenSyngendeLussing skrev:
Men nogle gange sker der altså ikke noget ved at prøve noget nyt, eller at skubbe lidt til sine grænser. Måske opdager man, at noget, man slet ikke troede var lækkert faktisk er vildt lækkert. Eller også finder man ud af, at det bare slet, slet ikke var noget, og det er også okay.

Pointen er, at jeg ikke køber den dér med, at man "ALDRIG skal gøre noget i sengen, hvis tanken gør én utilpas." Selvfølgelig skal man ikke lade sig presse til noget, hvis alt bare stritter imod indeni, men man må sgu godt presse sig selv lidt ud af komfortzonen og få én på opleveren, bare lidt.


Meget enig! Og så er det jo altså også ret fedt at give kæresten nydelse... Også selvom jeg måske ikke synes, at det er det fedeste.
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 844
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Precaseptica » 12. jul 2016, 16:37

DenSyngendeLussing skrev:Og så kan jeg i øvrigt tilføje, at jeg aldrig har oplevet, at en mand har reageret ret negativt på, at jeg har sagt beskidte ting imens vi knaldede. Snarere tværtimod, så oplever jeg som regel, at hankønnet synes, det er toplækkert, når man åbner munden eller selv tager lidt initiativ. Og det ER pissebanalt at lovprise "hans store, dejlige pik" imens, men hey, det virker altså.


Selv mænd der er ret skarpe falder for komplimenter til deres pik. Det er nu bare et elskovsværktøj og det føles bare helt rigtigt at høre den fungerer godt / har det rette format / falder majestætisk eller hvad har vi.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Aima » 13. jul 2016, 00:51

Mi55y skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Men nogle gange sker der altså ikke noget ved at prøve noget nyt, eller at skubbe lidt til sine grænser. Måske opdager man, at noget, man slet ikke troede var lækkert faktisk er vildt lækkert. Eller også finder man ud af, at det bare slet, slet ikke var noget, og det er også okay.

Pointen er, at jeg ikke køber den dér med, at man "ALDRIG skal gøre noget i sengen, hvis tanken gør én utilpas." Selvfølgelig skal man ikke lade sig presse til noget, hvis alt bare stritter imod indeni, men man må sgu godt presse sig selv lidt ud af komfortzonen og få én på opleveren, bare lidt.


Meget enig! Og så er det jo altså også ret fedt at give kæresten nydelse... Også selvom jeg måske ikke synes, at det er det fedeste.


Min veninde og jeg kalder det 'så tis da'-princippet. HVIS nu, manden har en vild kink for at tisse lidt på én, og naturligvis under forudsætning af, han var relationstypen man bare gerne ville glæde og ellers var tryg ved og alt det dér, så døde man nok ikke af det, hvis han sommetider, måske på sin fødselsdag og den slags, lige fik lov til at tisse lidt på en, blev vi enige om. Det behøver jo ikke være en straight stråle direkte ned i svælget, det kunne jo i princippet bare være en lille sjat øverst på låret, eller altså, det handler vel mest om, at man finder sin egen, trygge plads, hvis man kan, og desuden kan det jo også føles vældigt nice at være sådan lidt velgørende og uselvisk på dét område også.



Nå, men nu vælger jeg lige at give en fuck for at jeg udleverer mig selv og min potentielle tackyness, men jeg dirty-talker ret meget, når jeg er i den der vanvidsliderlighedszone der tit findes under sex. Faktisk er min tommelfingerregel nok, at der kun har været kneppemæssig jackpot, hvis jeg skammer mig lidt over min egen verbale opførsel bagefter.

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg stoppede med at kunne holde kæft, men evnen forsvandt vel i takt med hæmningerne, tror jeg, og de forsvandt nok faktisk i det forhold, hvor jeg havde en kæreste der, modsat de få jeg havde haft tidligere, var ret eksplicit omkring ønsker og lyster. Jeg tror, jeg de første gange var verbal for at være fræk for ham, men så syntes jeg sgu nok bare det gjorde det hele endnu mere nice og liderligt. Jeg krydser fingre for det sker for dig også :)

Sommetider siger jeg bare, hvor lækkert/dejligt/skønt, det, vi laver, er. Andre gange hvor lækker han er, hvor liderlig jeg er, at jeg har vildt meget lyst til at mærke hans tunge/fingre/pik (og så supplerer jeg med benævnelsen på den, øh, kropsåbning, jeg har lyst til at mærke pågældende). Jeg nævner også hans pik, at den føles stor eller dejlig og en enkelt gang sagde jeg vist noget med, at jeg følte, jeg var ved at eksplodere i hjernen :lol: Det kommer lissom bare ud af munden på mig og altså, hold kæft hvor ser det ikke skidesexet ud på skrift, men det har det været i situationerne. Jeg tror også mændene og deres pikke syntes det.
10
I'll stick with hell no's and headphones...
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dirty talk i sengen

Indlægaf Slettet bruger » 13. jul 2016, 02:02

Knephorn :lol:
0

Tilbage til "Forhold og sex"