Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 10. jul 2016, 07:32

Purple Haze skrev:
2SHY skrev:
Miss_no_More skrev:
2SHY skrev:De der overstregninger bliver virkelig til noget sært noget når man skimmer indlæg halvvejs i søvne :blush: :lol: :slem:


Pikkemænd i alle regnbuens farver? :lol:

Lige præcis! :lol:


And now, it can not be unseen! :nerve:

Præcis! :lol:

Det var fint lige til der kom den der lidt brunlige/hudfarvede overstregning og så forvandlede de sig alle sammen til pikkemænd :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 10. jul 2016, 20:42

Billede
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OsCoccygis » 10. jul 2016, 22:16

Lidt apropos et andet indlæg :deer:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 11. jul 2016, 16:00

ShuruQ skrev:Here we go again :badr:.

En ung mand, havde en kæreste. Han var ved at være træt af hende, fordi hun hver time skrev en sød besked, så som "jeg savner dig" eller "jeg elsker dig". En aften, inden han skulle i seng, modtog han en besked. Men i stedet for at læse den, lagde han sig til at sove. Om morgenen, blev han vækket af et opkald. Det var hans kærestes mor, der ringede grædende, og fortalte at kæresten var blevet dræbt, igår nat. Han var i chok, og skyndte sig at læse beskeden: "Min sødeste skat, skynd dig at hjælp mig. Jeg tror nogle følger efter mig!" Og nu, tager han hver evig eneste dag, ud til det sted hvor hun blev dræbt, med store buketter roser. Moralen med historien: Aldrig vær ligeglad med dem der elsker dig, bekymre sig om dig, og prøver at række ud efter dig. For en skønne dag, vil du indse at du mistede månen, fordi du valgte at tælle stjerne


So many questions... :gruble:

Hvad har det at tælle stjernerne at gøre med noget som helst?
Hvem skriver så lang en besked hvis man bliver forfulgt?
I stedet for at ringe?

Wut?
10
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jul 2016, 16:03

Hunkat skrev:
ShuruQ skrev:Here we go again :badr:.

En ung mand, havde en kæreste. Han var ved at være træt af hende, fordi hun hver time skrev en sød besked, så som "jeg savner dig" eller "jeg elsker dig". En aften, inden han skulle i seng, modtog han en besked. Men i stedet for at læse den, lagde han sig til at sove. Om morgenen, blev han vækket af et opkald. Det var hans kærestes mor, der ringede grædende, og fortalte at kæresten var blevet dræbt, igår nat. Han var i chok, og skyndte sig at læse beskeden: "Min sødeste skat, skynd dig at hjælp mig. Jeg tror nogle følger efter mig!" Og nu, tager han hver evig eneste dag, ud til det sted hvor hun blev dræbt, med store buketter roser. Moralen med historien: Aldrig vær ligeglad med dem der elsker dig, bekymre sig om dig, og prøver at række ud efter dig. For en skønne dag, vil du indse at du mistede månen, fordi du valgte at tælle stjerne


So many questions... :gruble:

Hvad har det at tælle stjernerne at gøre med noget som helst?
Hvem skriver så lang en besked hvis man bliver forfulgt?
I stedet for at ringe?

Wut?


Hahaha ja, man starter helt sikkert sin bedsked med "Min sødeste skat" når man i panik søger hjælp :lol:
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2016, 16:08

Hunkat skrev:
ShuruQ skrev:Here we go again :badr:.

En ung mand, havde en kæreste. Han var ved at være træt af hende, fordi hun hver time skrev en sød besked, så som "jeg savner dig" eller "jeg elsker dig". En aften, inden han skulle i seng, modtog han en besked. Men i stedet for at læse den, lagde han sig til at sove. Om morgenen, blev han vækket af et opkald. Det var hans kærestes mor, der ringede grædende, og fortalte at kæresten var blevet dræbt, igår nat. Han var i chok, og skyndte sig at læse beskeden: "Min sødeste skat, skynd dig at hjælp mig. Jeg tror nogle følger efter mig!" Og nu, tager han hver evig eneste dag, ud til det sted hvor hun blev dræbt, med store buketter roser. Moralen med historien: Aldrig vær ligeglad med dem der elsker dig, bekymre sig om dig, og prøver at række ud efter dig. For en skønne dag, vil du indse at du mistede månen, fordi du valgte at tælle stjerne


So many questions... :gruble:

Hvad har det at tælle stjernerne at gøre med noget som helst?
Hvem skriver så lang en besked hvis man bliver forfulgt?
I stedet for at ringe?

Wut?

Og kunne moralen ikke også være: "en sød besked kan være okay, men lad være med at overdrive og spamme andre med beskeder du risikerer de mister interessen, hvilket er noget lort hvis du bliver jagtet af en iskold morder og ikke har nok taletid til at ringe op"..
25
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2016, 16:16

ShuruQ skrev:
LadyFox skrev:
Hunkat skrev:
ShuruQ skrev:Here we go again :badr:.

En ung mand, havde en kæreste. Han var ved at være træt af hende, fordi hun hver time skrev en sød besked, så som "jeg savner dig" eller "jeg elsker dig". En aften, inden han skulle i seng, modtog han en besked. Men i stedet for at læse den, lagde han sig til at sove. Om morgenen, blev han vækket af et opkald. Det var hans kærestes mor, der ringede grædende, og fortalte at kæresten var blevet dræbt, igår nat. Han var i chok, og skyndte sig at læse beskeden: "Min sødeste skat, skynd dig at hjælp mig. Jeg tror nogle følger efter mig!" Og nu, tager han hver evig eneste dag, ud til det sted hvor hun blev dræbt, med store buketter roser. Moralen med historien: Aldrig vær ligeglad med dem der elsker dig, bekymre sig om dig, og prøver at række ud efter dig. For en skønne dag, vil du indse at du mistede månen, fordi du valgte at tælle stjerne


So many questions... :gruble:

Hvad har det at tælle stjernerne at gøre med noget som helst?
Hvem skriver så lang en besked hvis man bliver forfulgt?
I stedet for at ringe?

Wut?

Og kunne moralen ikke også være: "en sød besked kan være okay, men lad være med at overdrive og spamme andre med beskeder du risikerer de mister interessen, hvilket er noget lort hvis du bliver jagtet af en iskold morder og ikke har nok taletid til at ringe op"..


Jeg er overbevist om at dem der sidder og strækker de der tekster sammen er de folk der mener man skal svare prompte når de skriver, for alle har jo mobil og eller Facebook i dag og er derfor tilgængelig 24/7. Hvilket for mig er en helt vildt stressende tankegang. Så laves de her små historier for at stikke til dem der tillader sig ikke at svare med det samme :).

Du har ret, jeg glemmer det bare fordi jeg efterhånden har dannet et ret tykt filter overfor beskeder alla "halloooo", "er du sur..", "jeg har altså ikke gjort dig noget", "er du der?"...
Den type er sjovt nok altid dem der skriver de mindst interessante beskeder, er min erfaring. :nerve:
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jul 2016, 09:33

Ældre mennesker på Facebook igen-igen :lol:
Sjovt billede der er blevet delt cirka 1000 gange og kommenteret uendeligt mange gange. Midt i kommentarsporet dukker dette op, totalt urelateret til billedet og de omkringliggende kommentarer, postet af nogen som ifølge profilfotoet er et ældre gråhåret ægtepar:


random.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Lisva » 12. jul 2016, 09:52

Dirtylittledevil skrev:Ældre mennesker på Facebook igen-igen :lol:
Sjovt billede der er blevet delt cirka 1000 gange og kommenteret uendeligt mange gange. Midt i kommentarsporet dukker dette op, totalt urelateret til billedet og de omkringliggende kommentarer, postet af nogen som ifølge profilfotoet er et ældre gråhåret ægtepar:


random.png


Lidt i samme stil: "Jeg har sendt dig en sms" slået op på egen væg uden nogen tags. :lol2:
4
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 12. jul 2016, 12:25

Når man er godt træt af fodbold :lol: Som svar på at det var synd at Ronaldo skulle udgå af finalen: (ja, så er der farvede pikkemænd igen :-D )

sketch-1468326034222.png

sketch-1468326103136.png


Og han bliver ved. Han er tydeligvis meget sur, hvis man skal tro hans udråbstegn :lol2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Statusopdateringer

Indlægaf D.itsen » 12. jul 2016, 14:35

Nu med sprøjt fra pikkemænderne :lun:
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jul 2016, 14:39

Vrede sprøjt :-D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 12. jul 2016, 14:40

D.itsen skrev:Nu med sprøjt fra pikkemænderne :lun:


Ja, hvis I er så fast besluttede på at se pikkemænd, skal de jo ligne :cool:
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 12. jul 2016, 15:00

‪#‎vuggestue‬ ‪#‎start‬ ‪#‎ligeomlidt‬ ‪#‎storepige‬ ‪#‎tidenflyverafsted‬ ‪#‎backtowork‬ ‪#‎detblivergodtforalle‬ ‪#‎håberjeg‬ ‪#‎wheat‬ ‪#‎mam‬ ‪#‎navnelapper‬ ‪#‎bundgaard‬ ‪#‎melton‬ ‪#‎fjallraven‬ + hashtag med barnets navn, fjernet for privatlivets skyld.

Damen... din baby er pisseligeglad med facebook og facebook er ret ligeglad med din baby. Og dine hashtags.
13
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 12. jul 2016, 15:07

Hunkat skrev:‪#‎vuggestue‬ ‪#‎start‬ ‪#‎ligeomlidt‬ ‪#‎storepige‬ ‪#‎tidenflyverafsted‬ ‪#‎backtowork‬ ‪#‎detblivergodtforalle‬ ‪#‎håberjeg‬ ‪#‎wheat‬ ‪#‎mam‬ ‪#‎navnelapper‬ ‪#‎bundgaard‬ ‪#‎melton‬ ‪#‎fjallraven‬ + hashtag med barnets navn, fjernet for privatlivets skyld.

Damen... din baby er pisseligeglad med facebook og facebook er ret ligeglad med din baby. Og dine hashtags.

Åh sådan en har jeg også på min fb :rulle: Gerne tilsat tydeligt opstillede billeder, der skal se ud som om det er taget tilfældigt :rulle:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"