Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13011
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 11. jul 2016, 19:46

Har brugt alt for mange timer på at bekymre mig i dag. Håber det går bedre i morgen.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2016, 21:51

Jeg har lige opdaget, at den tandbørste som jeg børstede tænder med igår, højst sandsynligt er samme tandbørste, som jeg har brugt til at gøre min cup ren....
No no no no no no no no no :panik:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 11. jul 2016, 22:48

kidkomb skrev:Jeg har lige opdaget, at den tandbørste som jeg børstede tænder med igår, højst sandsynligt er samme tandbørste, som jeg har brugt til at gøre min cup ren....
No no no no no no no no no :panik:

:shock:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 12. jul 2016, 07:37

Jeg er helt væk i dag. Første menstruationsdag og det første jeg læser på FB, er om en lille marsvineunge der blev født i går. I nat døde moderen så ungen er helt alene, og ejeren leder efter en plejemor.
Jeg kom tudende ind i stuen til min kæreste, der straks troede noget var helt galt. Fortalte ham om marsvinet og han var sådan "nåh, ikke andet" mens jeg hiksede "den vejer kun 71 gra-aaa-aaam" :whine:

Så ved man bare, det bliver en dårlig dag :nej:
6
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9687

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 12. jul 2016, 09:37

*Elendig nattesøvn grundet menstruation og så blev jeg oveni det hele vækket 7.15 af GLS fragtmanden :tie:
*At en veninde endnu engang er indlagt på grund af problemer efter hendes operation
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 12. jul 2016, 10:19

kidkomb skrev:Jeg har lige opdaget, at den tandbørste som jeg børstede tænder med igår, højst sandsynligt er samme tandbørste, som jeg har brugt til at gøre min cup ren....
No no no no no no no no no :panik:

:puke:
0
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3260

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf gro71 » 12. jul 2016, 10:26

Flowergirl skrev:At jeg bare har fået en ordentlig skideballe af en familiemedlem...
Er på Sjælland (bor i Jylland) da jeg har været til koncert igår og har overnattet hos min kusine. Vi tager så ned i byen for at købe sko, og da hun ikke har kørekort skal jeg køre. Hun gider ikke og tage bussen. Men jeg skal sige til hvis bilen er træls og køre i, for gearkassen er lidt mærkelig. Den er så svær at få første gear, men det lykkedes mig nu fint. På vej hjem begynder hun nærmest med det samme at råbe af mig, da det at få den i første gear bare ikke kan lykkes, så er nødt til at starte i anden gear, når vi holdte stille. Det bliver hun så skide sur over og råber op om, at hun håber ikke at jeg har ødelagt bilen nu, og det vil koste en masse for at få den lavet. På hele hjemturen skælder hun mig nærmest ud over det, og jeg skulle have sagt hvis jeg ikke kunne køre bilen. Hvor skulle jeg vide det fra? Det gik fint derud. Vi kører så forbi Hvidovre hospital, og jeg holder øje med bilen foran da den pludselig bremser op og drejer. Hun skriger så op, at jeg altså skal dreje og om jeg ikke har set, at jeg ikke må fortsætte ligeud, det er kun busser der må. Jeg vidste ikke at vi skulle dreje, samt at jeg igår så andre biler køre på den vej. Jeg drejer så med det samme, og der holder en lastbil på den smalle vej, så kører stille til siden og bliver nødt til at køre en smule op på fortovet. Hun bliver ved med at råbe af mig, for bilen er sænket og jeg skal ikke smadre den. Derudover får jeg bare en ordentlig skideballe om, at jeg overhovedet ikke ser mig for, at hun ikke håber bilen er ødelagt, at hun troede at man kunne køre alle biler når man havde kørekort.

Prøvede virkelig at være forsigtig med bilen, men det er fandeme heller ikke nemt når hun bare råber af mig hele vejen hjem.
Og det er da min fejl, at jeg ikke havde set, at man ikke må køre der ved Hvidovre hospital, men det hjælper fandeme heller ikke, at man sidder og bliver råbt af samt at man prøver og holde fokus...

For fanden hvor ville jeg ønske, at jeg skulle hjem i dag.


Jeg havde fanme parkeret bilen lige dér og havde taget bussen hjem. Så kan konen lære at opføre sig ordentligt, når andre gør hende en tjeneste.
5
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Flowergirl » 12. jul 2016, 10:54

gro71 skrev:
Flowergirl skrev:At jeg bare har fået en ordentlig skideballe af en familiemedlem...
Er på Sjælland (bor i Jylland) da jeg har været til koncert igår og har overnattet hos min kusine. Vi tager så ned i byen for at købe sko, og da hun ikke har kørekort skal jeg køre. Hun gider ikke og tage bussen. Men jeg skal sige til hvis bilen er træls og køre i, for gearkassen er lidt mærkelig. Den er så svær at få første gear, men det lykkedes mig nu fint. På vej hjem begynder hun nærmest med det samme at råbe af mig, da det at få den i første gear bare ikke kan lykkes, så er nødt til at starte i anden gear, når vi holdte stille. Det bliver hun så skide sur over og råber op om, at hun håber ikke at jeg har ødelagt bilen nu, og det vil koste en masse for at få den lavet. På hele hjemturen skælder hun mig nærmest ud over det, og jeg skulle have sagt hvis jeg ikke kunne køre bilen. Hvor skulle jeg vide det fra? Det gik fint derud. Vi kører så forbi Hvidovre hospital, og jeg holder øje med bilen foran da den pludselig bremser op og drejer. Hun skriger så op, at jeg altså skal dreje og om jeg ikke har set, at jeg ikke må fortsætte ligeud, det er kun busser der må. Jeg vidste ikke at vi skulle dreje, samt at jeg igår så andre biler køre på den vej. Jeg drejer så med det samme, og der holder en lastbil på den smalle vej, så kører stille til siden og bliver nødt til at køre en smule op på fortovet. Hun bliver ved med at råbe af mig, for bilen er sænket og jeg skal ikke smadre den. Derudover får jeg bare en ordentlig skideballe om, at jeg overhovedet ikke ser mig for, at hun ikke håber bilen er ødelagt, at hun troede at man kunne køre alle biler når man havde kørekort.

Prøvede virkelig at være forsigtig med bilen, men det er fandeme heller ikke nemt når hun bare råber af mig hele vejen hjem.
Og det er da min fejl, at jeg ikke havde set, at man ikke må køre der ved Hvidovre hospital, men det hjælper fandeme heller ikke, at man sidder og bliver råbt af samt at man prøver og holde fokus...

For fanden hvor ville jeg ønske, at jeg skulle hjem i dag.


Jeg havde fanme parkeret bilen lige dér og havde taget bussen hjem. Så kan konen lære at opføre sig ordentligt, når andre gør hende en tjeneste.


Fortryder også at jeg ikke bare kørte ind til siden og sagde, at så kunne hun sgu gå resten af vejen hjem.
Hun brugte også alt sin tid på at rette mig (selvom det hun sagde var helt forkert) - samt at hun sad og hev i gearene når vi holdte stille. Jøsses altså.. :rulle:
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 12. jul 2016, 16:47

At en af mine kollegaer valgte at overskride mine grænser noget så eftertrykkeligt i dag. På den del af arbejdspladsen er tonen ret "skurvogn",- noget jeg har det fint med og jeg er et langt stykke hen ad vejen "en af drengene"...men i dag fik en af dem sagt noget til mig, der var SÅ ækelt, at jeg blev helt paf (ikke noget der sker tit) :gisp:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf tjald62 » 12. jul 2016, 19:27

Den her artikel: http://www.tv2oj.dk/artikel/personer-fu ... anholdelse.

Havde håbet til det sidste at de alle 3 ville blive fundet i god behold R.I.P til Lars Kragh´s forældre og famillie samt at han nu måske endelig får den nødvendige behandlig som han har brug for selvom at det er forsent nu :(
2
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21921

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Purple Haze » 12. jul 2016, 23:14

Troede mit møde i morgen først var kl 13, så så frem til at sove længe og så et par timers arbejde på mit hotel i morgen. Har endda betalt for sen tjek-ud.

Og så opdager jeg at mødet er kl 9... Føj!

Nu ved jeg så ikke om jeg skal beholde værelset i morgen og håbe jeg kan nå tilbage efter mødet, eller om jeg skal slæbe alle mine ting med til møde og tjekke ud kl 8.30.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 14. jul 2016, 10:22

Jeg fandt ud af, igår, at den flaske som kan spille og som jeg har haft virkelig svært ved, at smide ud, faktisk er en flaske der er håndlavet og bestilt til at spille en speciel melodi til min farfar.
Og den røg på lossepladsen for to uger siden :(

Jeg har så ondt i maven over det. Hvor er det bare latterligt.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 14. jul 2016, 14:14

Lismaens skrev:Jeg er lige faldet ude i vores gård og slog knæet ret alvorligt. Jeg lå og råbte av en million-milliard gange og kunne ikke rykke mig i 5-7 minutter. Der står flere ægtepar ved deres biler og glor på mig. Bare glor. Ingen spørger om jeg er ok, eller kommer over for at se hvor alvorligt det er. Min lille, spinkle 7-årige, som var med mig, stod og blev helt vildt utryg, men kunne jo hverken gøre fra eller til.
Jeg er så harmdirrende arrig over at folk kan være så kolde i røven! :(


Kunne du ikke have råbt på hjælp - i stedet for at råbe av - eller misforstår jeg helt dit indlæg?
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf dykkersild » 14. jul 2016, 14:36

Lismaens skrev:
dykkersild skrev:
Lismaens skrev:Jeg er lige faldet ude i vores gård og slog knæet ret alvorligt. Jeg lå og råbte av en million-milliard gange og kunne ikke rykke mig i 5-7 minutter. Der står flere ægtepar ved deres biler og glor på mig. Bare glor. Ingen spørger om jeg er ok, eller kommer over for at se hvor alvorligt det er. Min lille, spinkle 7-årige, som var med mig, stod og blev helt vildt utryg, men kunne jo hverken gøre fra eller til.
Jeg er så harmdirrende arrig over at folk kan være så kolde i røven! :(


Kunne du ikke have råbt på hjælp - i stedet for at råbe av - eller misforstår jeg helt dit indlæg?


Mine bukser blev revet i stykker og det stod ud med blod. Det ene par stod få meter fra mig. Jeg mener ikke, at der i det tilfælde burde være så stor forskel på hvilket ord jeg råbte. Jeg lå ned, det blødte tydeligvis og jeg kunne ikke røre mig.


Jamen jeg forstår blot ikke, hvorfor du ikke råbte om hjælpe hvis du lå lammet med blodet der står ud fra dit ben - når de ikke reagerer på av. Så kunne du have fået hjælp til dig og dit barn.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 14:37

Ballademager skrev:Føler mig så forkert og usikker på job lige for tiden :(


Hvor ubehageligt! Jobbet er trods alt mange af vores vågne timer ... Er der sket noget, siden du har det sådan?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"