Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 08:30

I chemtrail-kredse er man nu begyndt at lægge to og to sammen, og har fundet ud af at det der med at pædagogerne ikke må kysse børnene er et led i den større plan om at "man" vil opfostre nye generationer af "umennesker" som er vokset op med et minimum af fysisk kontakt.
(Kan jeg se pga jeg er venner med en der liker de særeste ting)
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 13. jul 2016, 09:02

Filipai skrev:
Også mega tarveligt at placere det et utilgængeligt sted, når vi nu er så mange nørder herude :D


Min kæreste er totalt oppe at køre over, at der er to pokestops inde på den byggeplads, han jævnligt er på i forbindelse med arbejde - for så kan han jo gå rundt hele dagen og indkassere items :lol:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2016, 10:16

Mi55y skrev:
Filipai skrev:
Også mega tarveligt at placere det et utilgængeligt sted, når vi nu er så mange nørder herude :D


Min kæreste er totalt oppe at køre over, at der er to pokestops inde på den byggeplads, han jævnligt er på i forbindelse med arbejde - for så kan han jo gå rundt hele dagen og indkassere items :lol:


Jeg fatter intet af det, du lige skrev der :genert:
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 13. jul 2016, 10:23

Miss_no_More skrev:
Mi55y skrev:
Min kæreste er totalt oppe at køre over, at der er to pokestops inde på den byggeplads, han jævnligt er på i forbindelse med arbejde - for så kan han jo gå rundt hele dagen og indkassere items :lol:


Jeg fatter intet af det, du lige skrev der :genert:


Sådan helt kort:

Mobilspillet Pokemon Go baserer sig på google maps. Du skal derfor flytte dig selv hen til de steder, hvor der på kortet er vist, at der er pokestops. Her kan du blandt andet få pokeballs, som du skal bruge til at indfange pokemons. Du indfanger pokemons ved at trykke på dem, når de dukker op på dit kort. Du kan herefter se dem i dine omgivelser ved at kigge gennem dit mobilkamera. Du skal så forsøge at ramme dem med en pokeball for at indfange den. Herefter har du den indfangede pokemon i din "stald", og kan bruge den til at slås mod andre pokemons på de såkaldte pokegyms, som du også kan se på dit kort, så du kan overtage kontrollen med pokegym.
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2016, 10:28

Mi55y skrev:
Miss_no_More skrev:
Mi55y skrev:
Min kæreste er totalt oppe at køre over, at der er to pokestops inde på den byggeplads, han jævnligt er på i forbindelse med arbejde - for så kan han jo gå rundt hele dagen og indkassere items :lol:


Jeg fatter intet af det, du lige skrev der :genert:


Sådan helt kort:

Mobilspillet Pokemon Go baserer sig på google maps. Du skal derfor flytte dig selv hen til de steder, hvor der på kortet er vist, at der er pokestops. Her kan du blandt andet få pokeballs, som du skal bruge til at indfange pokemons. Du indfanger pokemons ved at trykke på dem, når de dukker op på dit kort. Du kan herefter se dem i dine omgivelser ved at kigge gennem dit mobilkamera. Du skal så forsøge at ramme dem med en pokeball for at indfange den. Herefter har du den indfangede pokemon i din "stald", og kan bruge den til at slås mod andre pokemons på de såkaldte pokegyms, som du også kan se på dit kort, så du kan overtage kontrollen med pokegym.


Tak for forsøget :-D Men alt det foregår jo i den virtuelle verden, ik? Og byggepladsen er i virkeligheden...?

EDIT: Nej, vent....! Jeg tror, jeg fatter det :banan:
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 10:37

TheAuthor skrev:
Dirtylittledevil skrev:I chemtrail-kredse er man nu begyndt at lægge to og to sammen, og har fundet ud af at det der med at pædagogerne ikke må kysse børnene er et led i den større plan om at "man" vil opfostre nye generationer af "umennesker" som er vokset op med et minimum af fysisk kontakt.
(Kan jeg se pga jeg er venner med en der liker de særeste ting)


En på min venneliste likede og delte konstant ting fra den her profil ; https://www.facebook.com/whodatearl?fref=ts

Prøv at læse det. F.eks. om kendte døde, der ikke er døde. Det hele er bare led i en større Hollywood-konspiration, hvor intet er ægte og som det ser ud. F.eks. er Robin Williams ikke død. Ham der SPILLEDE Robin Williams (og et par andre kendisser som minder om), har bare "dræbt" Robin Williams rollen. :nerve: :stoned: Ja, se om du kan finde rundt i de teorier. :ninja:


What the... aj den side kommer jeg da til at bruge meget tid på kan jeg allerede se :klap:

Jeg har bare aldrig rigtigt kunnet gennemskue hvad det er disse mennesker mener at det altsammen skal føre til. Er det noget med at en elite ligesom skal.. øh.. bruge os andre til arbejderbier? Eller lave os om til robotter med deres gift?
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 13. jul 2016, 11:55

DetSorteCirkus skrev:Hvor kan man kun betale med Dankort?




Hos rynkeby nogen af de der billetter skal åbenbart betale delvist eller andet også er det hvis man har skal have flere.

Og. Nu vil nogen hv pengene tilbage for det saft de har har drrukket.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jul 2016, 12:03

hotlips skrev:
DetSorteCirkus skrev:Hvor kan man kun betale med Dankort?




Hos rynkeby nogen af de der billetter skal åbenbart betale delvist eller andet også er det hvis man har skal have flere.

Og. Nu vil nogen hv pengene tilbage for det saft de har har drrukket.


Så vil jeg da lige lave en opdatering, hvor jeg græder af sult, fordi mit fødevarefællesskab også kun tager Dankort på nettet, og jeg har Mastercard.
...
...
...
Eller også kunne jeg bare spørge nogen af alle dem med Dankort, som jeg kender, om de vil hjælpe mig. Det burde man nok også godt kunne, når det drejer sig om et enkelt billetkøb
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 13. jul 2016, 12:26

En af mine kammerater har i 2012 slået et billede op af en kvittering fra en tank, der viser, at han har tanket 13,37 liter til 13,37 kr/literen. Lige siden er der nogle af hans kammerater, der har skiftes til at kommentere "1337!!!" præcist kl. 13.37 stort set hver eneste dag... :lol:
22
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 13. jul 2016, 20:26

Dikus skrev:http://www.lamebook.com/to-catch-a-pokepredator/to-catch-a-poke-predator/


Ha ha. Love it!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 13. jul 2016, 22:52

Billede
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 23:00

BREAKING NEWS: En situation kan opfattes vidt forskelligt fra person til person!!
http://www.bt.dk/danmark/tusinder-delte ... unde-henve
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 13. jul 2016, 23:35

Min skat,
For to dage siden havde vi et kæmpe skænderi. Jeg kom træt hjem fra arbejde. Klokken var 20, og det eneste jeg ville, var at se fodboldkampen, stille og roligt.
Da jeg så dig, var du udmattet og i dårligt humør. Børnene sloges og den lille græd, men du forsøgte at få ham til at sove.
Jeg skruede bare op for lyden på TV’et.
“Du ville ikke dø af at hjælpe en lille smule mere og involvere dig lidt mere i dine børns opdragelse”, fortalte du mig med en sørgmodig røst i stemmen, mens du skruede ned for TV’et.
Jeg svarede vredt: “Jeg har brugt hele dagen på arbejdet, så du kan blive hjemme og lege med dukkehuset”.
Vi fortsatte vores skænderi. Du græd, eftersom du var vred og træt. Jeg sagde grusomme ting til dig. Du råbte og sagde, du ikke kunne holde det ud længere. Du stormede grædende ud af huset, og efterlod mig alene sammen med børnene.
Jeg var nødt til at made børnene og sørge for, at de kom i seng. Du var stadig ikke kommet tilbage dagen efter, og jeg var nødt til at bede min chef om en fridag, så jeg kunne passe børnene.
Jeg oplevede raserianfaldene og al gråden.
Jeg oplevede, hvordan det var at løbe rundt hele dagen uden at have et lille øjeblik for sig selv, så man kunne tage et bad.
Jeg oplevede, hvordan det var at opvarme mælken, få børnene i tøjet og rengøre køkkenet, alt sammen på samme tid.
Jeg oplevede, hvordan det var at være lukket inde en hel dag uden at tale med nogen over 10 år.
Jeg oplevede, hvordan det var ikke at kunne sidde pænt ved et spisebord og nyde et afslappende måltid, eftersom jeg skulle passe et barn.
Jeg oplevede at være så mentalt og fysisk udmattet, at jeg ønskede at sove i 20 timer i træk. Men jeg var tvunget til at vågne tre timer efter at være faldet i søvn, eftersom vores lille baby græd.
Jeg har gået i dine sko i to dage og to nætter, og jeg forstår dig.
Jeg forstår din træthed.
Jeg forstår, at man er nødsaget til hele tiden at foretage ofre, når man er mor.
Jeg forstår, at det er mere anstrengende end at have et direktørjob, hvor man arbejder 12 timer om dagen, og skal tage økonomiske beslutninger.
Jeg forstår din frustration, eftersom du har været nødsaget til at opgive dit arbejde og økonomiske selvstændighed, så du kan passe på dine børn.
Jeg forstår den usikkerhed, at din økonomiske sikkerhed ikke længere afhænger af dig, men af din partner.
Jeg forstår de ofre, du foretager ved ikke at hænge ud sammen med dine venner, dyrke motion eller sove hele natten lang.
Jeg forstår, hvor svært det må være, at tilbringe hele dagen hjemme i sit eget hus for at skulle passe børn og føle, at du går glip af alt det, der sker udenfor.
Jeg kan også godt forstå, at du bliver vred, når min mor kritiserer din mor at opdrage vores børn. Fordi ingen ved, hvad der er bedst for ens børn, end deres egen mor.
Jeg forstår udemærket, at det er samfundets vigtigste opgave at være mor. Hvilket er det eneste arbejde, som ingen værdsætter, anerkender eller aflønner.
Jeg skriver ikke kun dette brev for at fortælle dig, at jeg savner dig. Men også fordi, at jeg resten af mine dage vil fortælle dig dette:
“Du er modig, en storslået kvinde og jeg beundrer dig.”
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36810

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 14. jul 2016, 05:12

:badr:

Ovenstående er helt sikkert skrevet af en kvinde, der ikke føler hun får anerkendelse nok :rulle:
21
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 14. jul 2016, 05:53

Dirtylittledevil skrev:I chemtrail-kredse er man nu begyndt at lægge to og to sammen, og har fundet ud af at det der med at pædagogerne ikke må kysse børnene er et led i den større plan om at "man" vil opfostre nye generationer af "umennesker" som er vokset op med et minimum af fysisk kontakt.
(Kan jeg se pga jeg er venner med en der liker de særeste ting)


Jeg kan godt blive en anelse misundelig over de de der totale wierdo venner de der chemtrail-kredse er jo helt fascinerende, jeg har ikke engang en skabsracist,,højst en gammel veninde der er voldsomt ivrig efter at promovere sit overskudsliv men det falder sq som regel ikke rigtig godt ud når man ved hun har siddet i spjældet og mødte sin mand på Victoria Milan.

Måske skulle jeg droppe det der med at sige nej til at venne folk jeg ikke rigtig kender,der er en der kalder sig Hr hemmelig der har søgt for 5. Gang der er måske potentiale :skeptisk:
2

Tilbage til "Generelt"