Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 13. jul 2016, 22:32

Bluemoon skrev:
Ok, så hvis ens afkom ikke lige er modelmateriale skal man gemme det væk :gruble:
Kan du ikke bare lade være at læse hendes blog, hvis det er så slemt for dig at leve med, at vi ikke alle er lige smukke :forvirret


Indlægget er da vidst havnet i den rigtige tråd ;)
Altså man må da gøre lige som vil. Jeg mener så bare, at det er kikset.


Det er det helt sikkert, men jeg går da ud fra, at du var klar over, at der kunne komme respons på dit indlæg.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 13. jul 2016, 22:53

Nå, men nogle børn er jo pænere end andre. Jeg fryder mig lidt, når kendisser får grimme børn. De var sikkert ligeså grimme selv før de fik botox og plastikkirugi.

Og nej, det må man ikke sige. Husk nu tråden, folkens.
2
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 13. jul 2016, 23:03

HappyHippo skrev:Nå, men nogle børn er jo pænere end andre. Jeg fryder mig lidt, når kendisser får grimme børn. De var sikkert ligeså grimme selv før de fik botox og plastikkirugi.

Og nej, det må man ikke sige. Husk nu tråden, folkens.


Det er fint nok med mig, du synes sådan der, men hvorfor gør du det, tror du? Er det fordi du selv er helt vildt grim, og gerne vil have flere medlemmer i grimmeklubben? For så kan jeg på en måde godt forstå det :)
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 13. jul 2016, 23:04

^ PS. Spørgsmålet var ikke retorisk, jeg aner jo ikke, hvordan du ser ud.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 06:14

Jeg synes ikke stenalderbrød smager godt. Og jeg synes heller ikke det er lækkert.
8
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 14. jul 2016, 06:21

IrmaPigen skrev:Jeg synes ikke stenalderbrød smager godt. Og jeg synes heller ikke det er lækkert.

Stenaldermad, Palæo, raw food og alt det hejs smager jo bare virkelig dårligt. Nej tak. Giv mig mad med gluten, mælkeprodukter og, oh gys, kulhydrater :banan:
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jul 2016, 06:30

Mennesker, der overlagt køber laktosefri animalske produkter uden at have intolerance eller allergi, virker på det punkt lidt underfrankerede på mig.
Hvorfor vil de hellere købe et produkt, der kunstigt er tilsat et enzym, end den rene vare? Det er jo ikke, fordi laktosen er blevet fjernet.
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jul 2016, 07:36

DetSorteCirkus skrev:Mennesker, der overlagt køber laktosefri animalske produkter uden at have intolerance eller allergi, virker på det punkt lidt underfrankerede på mig.
Hvorfor vil de hellere købe et produkt, der kunstigt er tilsat et enzym, end den rene vare? Det er jo ikke, fordi laktosen er blevet fjernet.


Det har jeg også tænkt over. Måske er det fordi de tror det er det samme som hvis man fx køber nikkelfri smykker uden at have nikkeleksem. Det er den eneste grund jeg har kunnet tænke mig frem til.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jul 2016, 07:41

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:Mennesker, der overlagt køber laktosefri animalske produkter uden at have intolerance eller allergi, virker på det punkt lidt underfrankerede på mig.
Hvorfor vil de hellere købe et produkt, der kunstigt er tilsat et enzym, end den rene vare? Det er jo ikke, fordi laktosen er blevet fjernet.


Det har jeg også tænkt over. Måske er det fordi de tror det er det samme som hvis man fx køber nikkelfri smykker uden at have nikkeleksem. Det er den eneste grund jeg har kunnet tænke mig frem til.


Altså at ekstra lactase skulle beskytte mod at udvikle intolerance og allergi? Det er jo det rene pladder i så fald.
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 14. jul 2016, 11:09

Jeg glæder mig ikke til det der pokémon-noget kommer til Danmark, fordi det bliver bare så meget værre. Men hvis jeg skal sige noget positivt, så glæder jeg mig da til at det er old news og folk kommer videre i livet.... (min kæreste ville blive så skuffet, hvis han læste det her) :fløjt:
3
:banan: :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 14. jul 2016, 11:25

Hæh, jeg kom lige i tanke om, at damen, der gjorde mig momentant til Joachim B. Olsen, selvfølgelig også er både glutenallergiker og lactoseintolerant.
Det kunne jeg nok også have sagt mig selv i virkeligheden.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 14. jul 2016, 12:53

DetSorteCirkus skrev:Mennesker, der overlagt køber laktosefri animalske produkter uden at have intolerance eller allergi, virker på det punkt lidt underfrankerede på mig.
Hvorfor vil de hellere købe et produkt, der kunstigt er tilsat et enzym, end den rene vare? Det er jo ikke, fordi laktosen er blevet fjernet.


Jeg har en kollega som er selektivt overfølsom overfor diverse. Hun kan ikke tåle brød, men mindre hun spiser små stykker. Hun kan ikke tåle kage - kun nogen gange. Hun kan ikke tåle nødder, med mindre det er en post hvor der er blandet nødder. Hun kan ikke tåle grønne planter - men kun derhjemme. Hun tåler fint planterne på kontoret. Hun kan faktisk ikke tåle en skid - men mindre det lige passer hende den dag. Valgfri allergi - det må alligevel være noget at være misundelig på ;)
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jul 2016, 13:03

dykkersild skrev:Jeg har en kollega som er selektivt overfølsom overfor diverse. Hun kan ikke tåle brød, men mindre hun spiser små stykker. Hun kan ikke tåle kage - kun nogen gange. Hun kan ikke tåle nødder, med mindre det er en post hvor der er blandet nødder. Hun kan ikke tåle grønne planter - men kun derhjemme. Hun tåler fint planterne på kontoret. Hun kan faktisk ikke tåle en skid - men mindre det lige passer hende den dag. Valgfri allergi - det må alligevel være noget at være misundelig på ;)


Med irritabel tyktarm har jeg noget af det samme. Jeg føler med hende :(*
Og ja, det er netop misundelse, jeg kommer til at tænke på, når jeg hører om mennesker, der køber diætprodukter uden grund.
Det virker, som om der er prestige i at spise begrænset, og det er da en syg tankegang.

* Ironi kan være anvendt.
Senest rettet af DetSorteCirkus 14. jul 2016, 13:06, rettet i alt 1 gang.
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Akehurst2 » 14. jul 2016, 13:03

DetSorteCirkus skrev:Og ja, det er netop misundelse, jeg kommer til at tænke på, når jeg hører om mennesker, der køber diætprodukter uden grund.
Det virker, som om der er prestige i at spise begrænset, og det er da en syg tankegang.


Mit gæt er, at det handler om vægttab. Uden dog at vide, om laktose og gluten er hensigtsmæssige at undgå i den forbindelse.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jul 2016, 13:05

Akehurst2 skrev:Mit gæt er, at det handler om vægttab. Uden dog at vide, om laktose og gluten er hensigtsmæssige at undgå i den forbindelse.


Jamen, du undgår ikke laktose ved at drikke laktosefri mælk.
0

Tilbage til "Generelt"