Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 14. jul 2016, 07:53

Jeg tror nyhedens interesse i singlelivet er ved at lægge sig :genert:

Altså, jeg nyder stadig at være mig men jeg ræser ikke rundt til alt muligt for at indhente det forsømte længere og jeg begynder så småt, ind imellem, at tænke det ville være rart at der var en til lige at høre "den her lille sjove historie" eller noget.

-så jeg er gået fra ca 1 facebook opdatering hver anden uge til 1-2 om dagen tror jeg :lol:

Jeg regner med det er en overgang ligesom så meget andet, og det normaliserer sig nok lige om lidt, men derude i virkeligheden kan jeg ikke klynke uden at blive mødt med "jamen så skal du da bare ud og finde en ny" så jeg klynker her i stedet :fløjt:
3
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9678

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jul 2016, 07:58

Det er altså en underlig følelse når det popper op i ens newsfeed på FB at eksen er i en singlegruppe :genert:

Jeg vidste godt at det ville ske. Og reelt ved jeg også at han var i nogle stykker mens vi stadig var sammen (og har også taget ham i at bruge dem flere gange). Alligevel var det lidt en mavepuster. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, men jeg tror det handler om at han gennem vores forhold fik min selvtillid pillet så meget ned, at jeg op nuværende tidspunkt ikke tror jeg nogensinde bliver "god nok" til en anden mand.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 14. jul 2016, 08:05

FrøkenM skrev:Det er altså en underlig følelse når det popper op i ens newsfeed på FB at eksen er i en singlegruppe :genert:

Jeg vidste godt at det ville ske. Og reelt ved jeg også at han var i nogle stykker mens vi stadig var sammen (og har også taget ham i at bruge dem flere gange). Alligevel var det lidt en mavepuster. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, men jeg tror det handler om at han gennem vores forhold fik min selvtillid pillet så meget ned, at jeg op nuværende tidspunkt ikke tror jeg nogensinde bliver "god nok" til en anden mand.


:ae:

Til det markerede: Du ER god nok! (både til en anden mand og til alt muligt andet.) :kys:
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9678

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jul 2016, 08:07

KitKat skrev:
FrøkenM skrev:Det er altså en underlig følelse når det popper op i ens newsfeed på FB at eksen er i en singlegruppe :genert:

Jeg vidste godt at det ville ske. Og reelt ved jeg også at han var i nogle stykker mens vi stadig var sammen (og har også taget ham i at bruge dem flere gange). Alligevel var det lidt en mavepuster. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, men jeg tror det handler om at han gennem vores forhold fik min selvtillid pillet så meget ned, at jeg op nuværende tidspunkt ikke tror jeg nogensinde bliver "god nok" til en anden mand.


:ae:

Til det markerede: Du ER god nok! (både til en anden mand og til alt muligt andet.) :kys:

Tak, hvor er du sød :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jul 2016, 08:07

IrmaPigen skrev:Ej, jeg har sovet let i nat, været vågen flere gange, hvor jeg har ligget og overvejet om jeg skulle logge på for at se, om Ado havde lavet en opdatering :lol:

Ado, kom så med den opdatering (venter spændt) :kaffe:


Jeg tjekker også hele tiden :lol2:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 08:14

Tænk nu hvis Ado ikke har LYST at opdatere? Det ER jo altså en mulighed. Og helt legitim endda.

Har I overvejet det? :lol:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 14. jul 2016, 08:16

Taget i betragtning af Ado'd indlæg om Slow morning (ferie) igår - altså dase i sengen i mange timer timer og factet at jeg så et opslag på FB fra hende i nat - så sover hun squ nok endnu :)
2
Tryk på * :slem:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 08:22

ManicNinja skrev:Tænk nu hvis Ado ikke har LYST at opdatere? Det ER jo altså en mulighed. Og helt legitim endda.

Har I overvejet det? :lol:


Hun SKAL!!

Hun kan da ikke bare bygge sådan en spænding op, og så ikke give os slutningen med. Det er ligesom afbrudt samleje lige inden man får orgasme :nej:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jul 2016, 08:25

Dette indlæg er placeret her for det tilfælde at Ado ikke vil ud med alle detaljer offentligt. Så kan hun bare sende det direkte til mig i grønt kort! :-D
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 14. jul 2016, 08:26

Hej! :D

Okay...Jeg aner ikke, om han er kærestemateriale. Ikke fordi han ikke er spændende eller lækker. Men fordi jeg har bestemt mig for at slå hjernen fra og bare være i det nu og her. Men er I så færdige en fed aften! Lige fra han åbnede døren, vidste jeg bare, at det blev en hyggelig aften.
Vi snakkede og snakkede og snakkede. Og grinede. Og snakkede. Og der var konstant små søde berøringer, når han lige skulle forbi mig.
Jeg har aldrig før prøvet en date, hvor jeg har følt mig så meget i fokus. Jeg blev vartet op i hoved og røv på en sindssyg tiltrækkende måde.

Han havde købt østers, fordi han mente jeg skulle smage dem. Fin tanke, men bvadr. Jeg nåede to. :D
Masser af lækker Asti, lækker rødvin og G&T. Masser af fed musik. Lækker sex. For satan han er fræk. Og komplimenter på den fede måde.

Om vi skal ses igen? Jeg aner det ikke. Muligvis. Jeg siger ikke nej, hvis han inviterer. Men jeg er også forberedt på at han rejser mere end han er hjemme. Og at han arbejder meget. Både i udlandet og hjemme.

Inden jeg tog hjem, nåede han at remse alle aftenens højdepunkter op. Der er ingen tvivl om, at han på ingen måde blev skuffet. Så nu ser vi. Jeg kunne godt forestille mig, at vi tager sådan en aften igen. Det skal bare passe ind i hans kalender, for ingen tvivl om han er forretningsmand og karrieræser til fingerspidserne.

Men jeg har aldrig før følt mig så forført. Og det er sgu en fed følelse.
36
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 14. jul 2016, 08:41

Ado skrev:Hej! :D

Okay...Jeg aner ikke, om han er kærestemateriale. Ikke fordi han ikke er spændende eller lækker. Men fordi jeg har bestemt mig for at slå hjernen fra og bare være i det nu og her. Men er I så færdige en fed aften! Lige fra han åbnede døren, vidste jeg bare, at det blev en hyggelig aften.
Vi snakkede og snakkede og snakkede. Og grinede. Og snakkede. Og der var konstant små søde berøringer, når han lige skulle forbi mig.
Jeg har aldrig før prøvet en date, hvor jeg har følt mig så meget i fokus. Jeg blev vartet op i hoved og røv på en sindssyg tiltrækkende måde.

Han havde købt østers, fordi han mente jeg skulle smage dem. Fin tanke, men bvadr. Jeg nåede to. :D
Masser af lækker Asti, lækker rødvin og G&T. Masser af fed musik. Lækker sex. For satan han er fræk. Og komplimenter på den fede måde.

Om vi skal ses igen? Jeg aner det ikke. Muligvis. Jeg siger ikke nej, hvis han inviterer. Men jeg er også forberedt på at han rejser mere end han er hjemme. Og at han arbejder meget. Både i udlandet og hjemme.

Inden jeg tog hjem, nåede han at remse alle aftenens højdepunkter op. Der er ingen tvivl om, at han på ingen måde blev skuffet. Så nu ser vi. Jeg kunne godt forestille mig, at vi tager sådan en aften igen. Det skal bare passe ind i hans kalender, for ingen tvivl om han er forretningsmand og karrieræser til fingerspidserne.

Men jeg har aldrig før følt mig så forført. Og det er sgu en fed følelse.


Nøøj altså, det lyder da bare alt for skønt :love:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 14. jul 2016, 08:43

Skralde skrev:
Ado skrev:Hej! :D

Okay...Jeg aner ikke, om han er kærestemateriale. Ikke fordi han ikke er spændende eller lækker. Men fordi jeg har bestemt mig for at slå hjernen fra og bare være i det nu og her. Men er I så færdige en fed aften! Lige fra han åbnede døren, vidste jeg bare, at det blev en hyggelig aften.
Vi snakkede og snakkede og snakkede. Og grinede. Og snakkede. Og der var konstant små søde berøringer, når han lige skulle forbi mig.
Jeg har aldrig før prøvet en date, hvor jeg har følt mig så meget i fokus. Jeg blev vartet op i hoved og røv på en sindssyg tiltrækkende måde.

Han havde købt østers, fordi han mente jeg skulle smage dem. Fin tanke, men bvadr. Jeg nåede to. :D
Masser af lækker Asti, lækker rødvin og G&T. Masser af fed musik. Lækker sex. For satan han er fræk. Og komplimenter på den fede måde.

Om vi skal ses igen? Jeg aner det ikke. Muligvis. Jeg siger ikke nej, hvis han inviterer. Men jeg er også forberedt på at han rejser mere end han er hjemme. Og at han arbejder meget. Både i udlandet og hjemme.

Inden jeg tog hjem, nåede han at remse alle aftenens højdepunkter op. Der er ingen tvivl om, at han på ingen måde blev skuffet. Så nu ser vi. Jeg kunne godt forestille mig, at vi tager sådan en aften igen. Det skal bare passe ind i hans kalender, for ingen tvivl om han er forretningsmand og karrieræser til fingerspidserne.

Men jeg har aldrig før følt mig så forført. Og det er sgu en fed følelse.


Nøøj altså, det lyder da bare alt for skønt :love:


Det var det virkelig også! Pludselig var klokken 02:00 og det føltes bare som et par timer siden jeg kom. Det lyder så corny, men det føltes som at være medvirkende i en film. :D :D Jeg har ved gud aldrig før prøvet sådan en tiltrækkende galanthed.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 08:52

Det har du edderrådeme fortjent, Ado! :love:

Måske er han mere sådan elsker-typen. På luksushyrdetime-måden ... De er nu heller ikke dårlige at have i baghånden :D

Fed forsinket fødselsdagsgave!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 14. jul 2016, 09:02

ManicNinja skrev:Det har du edderrådeme fortjent, Ado! :love:

Måske er han mere sådan elsker-typen. På luksushyrdetime-måden ... De er nu heller ikke dårlige at have i baghånden :D

Fed forsinket fødselsdagsgave!

Haha, præcis min tanke om ham. :D

Han har i øvrigt lige skrevet, at det var "a night to remember og gentage". :D
14
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 14. jul 2016, 09:03

Remember and repeat. I like it.
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"