Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Singletråden

Indlægaf JackieO » 14. jul 2016, 15:15

malou_43 skrev:
Juki skrev:
malou_43 skrev:Nå, jeg droppede min date idag. Jeg tror desværre, vi var alt for forskellige og havde alt for forskellige syn på et forhold. Han spurgte om vi skulle ses lørdag og om jeg ville overnatte - og så så jeg muligheden for sex. Men det kan jeg bare ikke - jeg kan ikke udnytte ham. Så vi afsluttede det idag. Han blev vist ret skuffet og jeg fik nogle lidt hårde ord med på vejen. Han har endnu dog ikke slettet fra mig facebook.

Øv, jeg opgiver snart. Jeg bliver satme så skuffet hver gang :trist:
Så lørdag vil jeg bare bruge på nasty snask og nattøj!

Hvad er det du er blevet skuffet over? :ae:


At jeg havde fundet en mand, som virkede reel. En som tog dybt afstand fra utroskab og sådan. En som ikke havde en masse veninder og ekskærester. Jeg ved godt, det er langt ud.

Måske at jeg denne gang troede, at jeg ville lykkes. Men at det igen gik galt og jeg føler jeg satme skal være alene resten af livet :gisp:


Selv om din eks lyder til at have ødelagt meget for dig, synes jeg du skal rose dig selv for at du er i stand til at sige fra, når en mand tydeligvis ikke er et godt match for dig.

Hvis du har brug for en kæreste, som bruger tid sammen med dig og har lyst til at føre lange samtaler, skal du jo ikke have en mand, der bruger al sin fritid på sin hobby og som kun svarer med enstavelsesord, når du henvender dig til ham. Det er da indlysende (når man kigger på det udefra, selvfølgelig ;) ).

Du har jo ikke droppet ham, fordi han ønsker sig kæreste og børn, men fordi I vist derudover ikke havde noget som helst til fælles.
7
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 14. jul 2016, 15:20

In_your_eyes skrev:
IrmaPigen skrev:
malou_43 skrev:
Dikus skrev:
malou_43 skrev:Nå, jeg droppede min date idag. Jeg tror desværre, vi var alt for forskellige og havde alt for forskellige syn på et forhold. Han spurgte om vi skulle ses lørdag og om jeg ville overnatte - og så så jeg muligheden for sex. Men det kan jeg bare ikke - jeg kan ikke udnytte ham. Så vi afsluttede det idag. Han blev vist ret skuffet og jeg fik nogle lidt hårde ord med på vejen. Han har endnu dog ikke slettet fra mig facebook.

Øv, jeg opgiver snart. Jeg bliver satme så skuffet hver gang :trist:
Så lørdag vil jeg bare bruge på nasty snask og nattøj!


Nu er det mig, der ikke er ordentligt med? Hvordan for forskellige?


han har en hobby, jagt. Det vil sige, at han er afsted 2-3 aftner og i weekender. Samt der hang trofæer überalles. Desuden har han hunde, og de skal bruges til jagt. Jeg vil have hunde, fordi jeg nyder deres selskab. Så vi skulle have hver vore hunde - det kan godt være, at det bare er mig, men det ønsker jeg squ ikke. Jeg spurgte så, om det også ville fylde så meget, hvis han var i et forhold - og ja, jagten var en stor del af ham.

Han ønskede ikke, at man skulle sidde på skødet af hinanden, da jeg nævnte, at jeg satte kvalitets- og hyggetid (tosomhed) højt, da jeg savnede det rigtig meget i mine tidligere forhold. Vi bor en time fra hinanden, så det ville slet ikke være muligt bare at ses, når man lige ville.

Og så synes han, at jeg var virkelig meget fokuseret på mine behov - fordi jeg forhørte mig meget, om hvordan livet med ham som jæger var :gruble: Og fordi jeg går op i boligindretning og gerne ønsker at hjemmet er pænt :nerve:

Vi ville det samme med børn og et trofast forhold. Og det var det, der virkelig fangede mig. Han virkede som en rigtig god fyr, og det er det, jeg er mest ked af at sige bye bye til. Fordi man endelig har fundet en fyr, der var reel.

Ved ikke, om jeg har været for hård, måske....


Synes du er lidt sart her. Manden har en hobby. En hund kan sagtens være en god familiehund, selvom den også er en jagthund.


Ikke hvis manden er af den holdning, at hunden skal være i baggangen eller udhuset, når den ikke bruges til jagt.


Ja eller bare at det skal være racer, der er til jagt :)
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 14. jul 2016, 15:33

Lys skrev:
malou_43 skrev:
Dikus skrev:
malou_43 skrev:
Juki skrev:
malou_43 skrev:Nå, jeg droppede min date idag. Jeg tror desværre, vi var alt for forskellige og havde alt for forskellige syn på et forhold. Han spurgte om vi skulle ses lørdag og om jeg ville overnatte - og så så jeg muligheden for sex. Men det kan jeg bare ikke - jeg kan ikke udnytte ham. Så vi afsluttede det idag. Han blev vist ret skuffet og jeg fik nogle lidt hårde ord med på vejen. Han har endnu dog ikke slettet fra mig facebook.

Øv, jeg opgiver snart. Jeg bliver satme så skuffet hver gang :trist:
Så lørdag vil jeg bare bruge på nasty snask og nattøj!

Hvad er det du er blevet skuffet over? :ae:


At jeg havde fundet en mand, som virkede reel. En som tog dybt afstand fra utroskab og sådan. En som ikke havde en masse veninder og ekskærester. Jeg ved godt, det er langt ud.

Måske at jeg denne gang troede, at jeg ville lykkes. Men at det igen gik galt og jeg føler jeg satme skal være alene resten af livet :gisp:


:ae: Her vil jeg gerne pege på, at der findes rigtigt, rigtigt mange gode mænd derude. Tricket er at finde en af dem, der giver en det, man søger.

Det sidste, har jeg ikke lige løsningen på :D Men jeg er sikker på, man ikke skal vælge en af de gode til, bare fordi han er en af de gode. Han SKAL altså også tilbyde det, man har brug for.


Nej, jeg kan godt se det.
jeg sidder bare lidt med tanker om, hvilket indtryk jeg giver. Er jeg bare så slem eller er han bare sart/tolker forkert! damn!


Hvad mener du med, hvilket indtryk du giver? Som jeg forstod dig, så var han interesseret i dig, men du valgte ham fra, fordi du ikke kunne forlige dig med hans hobby og hvor meget den fylder i hans hverdag (hvilket jo er fair nok). Det tyder da på, at du generelt giver et fint indtryk. Du blev endda valgt til af en sød og god mand :)

At han ikke vil skære i sine jagtvaner har næppe noget med dig at gøre. Enten er han bare lidt for egoistisk sådan generelt eller også er I så tidligt i relationen, at han ikke lige kunne forestille sig at skulle tage det hensyn til en anden (eller sig selv, for det kan jo ikke udelukkes, at han af sig selv ville kunne finde det mere interessant at være sammen med en skøn kæreste end gå på jagt 3 gange om ugen). Men det er også helt fair, at dit behov er et andet, og du ikke er villig til at satse på, at det sker. Det ved jeg heller ikke, om jeg ville. Har han været single længe?

At der falder et par lidt hårde ord, ville jeg prøve at være lidt overbærende med og ikke tage for nært - jeg tænker, at han er blevet ked af din udmelding, og at det er kommet lidt uheldigt ud.

Jeg forstår godt din tanke om, at det aldrig vil lykkes at finde en kæreste. Sådan har jeg det også tit, og særligt de gange, hvor jeg lige har nået at tænke, at nu var den der måske, og det så alligevel ikke var tilfældet. Vi må huske hinanden på, at løbet ikke er kørt, og at der også er en til os derude et sted ;)


Han synes, at jeg var meget fokuseret på mine behov. At det var "mig, mig, mig" - og det har jeg da bestemt også været fokuseret på. Men jeg synes også, at jeg har været interesseret i hans behov. Når vi altså snakkede om behov i forhold.

Det lød som om at det var bestemt, at han ikke ville skære ned på det. Det er virkelig heller ikke et problem for mig, at han har en hobby - mere det, at han på forhånd siger, at det aldrig bliver anderledes. Så skræmmer det mig da lidt. Jeg har en søster, som ofte står alene med 3 unger, fordi manden skal ud og fiske. Og jeg har haft en kæreste, der havde børn, fritidsjob, fuldtidsstudie og et hav af hobbier - så meget at jeg følte mig single hver anden uge :genert:

Jeg ved godt, at man ikke skal lade forrige forhold præge en for meget - men det er svært :fløjt:

Han har lige skrevet - at han er ked af, at der ikke skulle mere til :genert:
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 14. jul 2016, 15:35

ManicNinja skrev:Malou: Er det her den samme som ham, du beskrev som enormt indelukket, og som slet ikke kunne finde ud af at give dig opmærksomhed på daten?


Ja det var nemlig ham - som på skrift er meget mere "snakkende" og når emnet handler om jagt, sex, hunde, landbrug eller forhold, virkelig kan lave nogle lange sms'er :D
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 14. jul 2016, 17:16

Jeg har været på "date" med gammel bekendt i dag. Han er stadig sød. Vi havde begge svært ved at give slip på hinandens selskab, da vi skulle sige farvel. Han fortalte en historie om en af vores fælles bekendte, og om hvorfor det aldrig blev dem (Noget jeg har undret mig over, da de rendte efter hinanden i årevis og har været sammen en masse gange.) Pointen var at hun ikke sagde til ham, at hun faktisk gerne ville. Han sagde faktisk ordret: "Jeg synes bare bedst om at pigerne siger det, hvis de gerne vil prøve det af."

Bum bum bum....
6
All Adventurous women do
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 14. jul 2016, 17:20

canoodle skrev:Jeg har været på "date" med gammel bekendt i dag. Han er stadig sød. Vi havde begge svært ved at give slip på hinandens selskab, da vi skulle sige farvel. Han fortalte en historie om en af vores fælles bekendte, og om hvorfor det aldrig blev dem (Noget jeg har undret mig over, da de rendte efter hinanden i årevis og har været sammen en masse gange.) Pointen var at hun ikke sagde til ham, at hun faktisk gerne ville. Han sagde faktisk ordret: "Jeg synes bare bedst om at pigerne siger det, hvis de gerne vil prøve det af."

Bum bum bum....

Neg ved godt, det føles anderledes, når man står midt i det, men det lyder ikke som om, der er så meget at tage fejl af.

Hvordan går det med hans kæreste?
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jul 2016, 17:21

Dikus skrev:Frokostaftale overstået. Det skulle jo bare have været en halv time. Men tog halvanden - og var så hyggeligt :lun:

Jeg nåede kun lige retur til min stol og jer, da han skrev tak for en super hyggelig frokost :) Han er så velopdragen, altså.

Dejligt med en hyggelig frokost :gogo: og fantastisk at han tilmed er velopdragen. Det hænger ikke altid på træerne :lol:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 17:27

I øvrigt jagtsæsonen jo langt fra hele året rundt, så mon ikke det er at overdrive lidt at sige, at det er hver weekend....
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 14. jul 2016, 17:34

IrmaPigen skrev:I øvrigt jagtsæsonen jo langt fra hele året rundt, så mon ikke det er at overdrive lidt at sige, at det er hver weekend....


Nej det er ikke at overdrive. Det er jo ikke sådan, at alt bliver lagt på hylden, når sæsonen er ovre.

Desuden fylder den så meget, at lige meget hvor man kigger hen, når man sidder i stuen, ser trofæer - og de skulle ingensteder hen :nerve:
Min hobby er fx boligindretning og jeg vil være ked af at have trofæer og døde dyr hængende over alt :wacko:
3
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 17:41

I øvrigt jagtsæsonen jo langt fra hele året rundt, så mon ikke det er at overdrive lidt at sige, at det er hver weekend....
Senest rettet af IrmaPigen 14. jul 2016, 17:59, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. jul 2016, 17:49

Nogen gange er der jo bare ting man ikke kan med - også selvom det virker som små ting for andre. Men passer man ikke sammen, er det jo bare det. Man skal jo heller ikke blive ved med at se en, hvis det føles forkert :)
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 14. jul 2016, 18:03

malou_43 skrev:Han synes, at jeg var meget fokuseret på mine behov. At det var "mig, mig, mig" - og det har jeg da bestemt også været fokuseret på. Men jeg synes også, at jeg har været interesseret i hans behov. Når vi altså snakkede om behov i forhold.

Det lød som om at det var bestemt, at han ikke ville skære ned på det. Det er virkelig heller ikke et problem for mig, at han har en hobby - mere det, at han på forhånd siger, at det aldrig bliver anderledes. Så skræmmer det mig da lidt. Jeg har en søster, som ofte står alene med 3 unger, fordi manden skal ud og fiske. Og jeg har haft en kæreste, der havde børn, fritidsjob, fuldtidsstudie og et hav af hobbier - så meget at jeg følte mig single hver anden uge :genert:

Jeg ved godt, at man ikke skal lade forrige forhold præge en for meget - men det er svært :fløjt:

Han har lige skrevet - at han er ked af, at der ikke skulle mere til :genert:


Men det er vel heller ikke forkert, at du havde meget fokus på dine behov. Selvfølgelig havde du det. Du var ved at finde ud af, om du havde lyst til at finde ud af, om det skulle være jer to. Og der er det jo afgørende, at hans livsstil er forenelig med dine behov (og omvendt) - eller om to livsstile kan tilpasses til at opfylde begges behov.

Det lidt sjove er så, at han ikke kunne se, at han gjorde det samme ved at afvise nogen form for tilpasning.

Jeg synes, det er klogt at vælge en fra, der slet ikke giver udtryk for at være villig til at tilpasse sin hobby til det liv, I gerne ville have med børn etc. Jeg kender også til flere eksempler på, hvor kvinden stopper med diverse hobbies pga børnene og hvor manden fastholder fodboldtræning tirsdag og torsdag og kamp i weekenden, men hvor konen havde troet, at han jo nok indså, at det ikke kunne fortsætte med 3 børn... Det giver kun frustration og skuffelse, hvis begge parter ikke er på samme side i bogen på det punkt.

Når du så hurtigt ikke har lyst til lige at se tiden an nogle uger i forhold til at se, om han bliver ved med at stå lige stejlt på omfanget af jagten, så tænker jeg, at du egentlig ikke er så begejstret for ham igen. Han er måske god på papiret (på nogle punkter), men han skulle jo også gerne give lidt sug i maven og dug i trussen ;)
2
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 14. jul 2016, 18:05

Forresten; min pointe var også, at selvom han syntes, at du fokuserede meget på dine behov, så var han jo ikke ved at vælge dig fra på det grundlag. Han ville dig godt alligevel. Husk det! Der er ikke noget galt med dig :)
1
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 14. jul 2016, 18:06

Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Jeg har været på "date" med gammel bekendt i dag. Han er stadig sød. Vi havde begge svært ved at give slip på hinandens selskab, da vi skulle sige farvel. Han fortalte en historie om en af vores fælles bekendte, og om hvorfor det aldrig blev dem (Noget jeg har undret mig over, da de rendte efter hinanden i årevis og har været sammen en masse gange.) Pointen var at hun ikke sagde til ham, at hun faktisk gerne ville. Han sagde faktisk ordret: "Jeg synes bare bedst om at pigerne siger det, hvis de gerne vil prøve det af."

Bum bum bum....

Neg ved godt, det føles anderledes, når man står midt i det, men det lyder ikke som om, der er så meget at tage fejl af.

Hvordan går det med hans kæreste?


Han er stadig meget lunken omkring hans kæreste. Og jeg har netop skrevet en mail til ham, og skrevet hvordan jeg har det :shock:

Så kan jeg i det mindste lukke den, hvis han ikke er interesseret. Så kan jeg nok bedre overskue at holde mine chats i gang på Tinder. Der er altid en Silver lining! :D
13
All Adventurous women do
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 14. jul 2016, 18:12

FrøkenM skrev:
Dikus skrev:Frokostaftale overstået. Det skulle jo bare have været en halv time. Men tog halvanden - og var så hyggeligt :lun:

Jeg nåede kun lige retur til min stol og jer, da han skrev tak for en super hyggelig frokost :) Han er så velopdragen, altså.

Dejligt med en hyggelig frokost :gogo: og fantastisk at han tilmed er velopdragen. Det hænger ikke altid på træerne :lol:

Det er bare så vigtigt. Også på et mere generelt niveau. Jeg kan ikke med mænd, der ikke er velopdragne. De skal bare være venlige og høflige. Ikke engang så meget over for mig, men særligt over for andre. Det er det største turn-on, når en mand er god ved sine omgivelser og gør én stolt af ham.
5
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"