Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 14. jul 2016, 22:57

Terrorattentater/attentater.

Hvad fanden er det da for en lorte logik at tro det hjælper på jeres sag at myrde og såre andre? Hvad ind i helvede regner I med? At I kan true jer til at folk underkaster sig jer? Så er I da snot hamerende dumme!!!
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 15. jul 2016, 00:09

Hold i nakken :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guldfisk » 15. jul 2016, 05:15

At jeg vågnede 2.30 i nat, da nogen i området valgte lige at skrue op for musikken og råbe woo! en masse gange.

Skide tak! Det er jo ikke alle, der har ferie, og selv hvis jeg havde, kunne jeg nok finde på andet at bruge den til end at ligge vågen midt om natten.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 15. jul 2016, 12:52

... nu er min Hotmail også blevet grim og smartphone-agtig :mellow:
2
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 15. jul 2016, 13:30

Jeg er kommet til at diskutere med en tåbe på Facebook... Jeg ved ikke hvorfor det er så svært for mig at lære, at man ikke skal diskutere med tåber på internettet?
3
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 15. jul 2016, 13:34

Sjo skrev:Jeg er kommet til at diskutere med en tåbe på Facebook... Jeg ved ikke hvorfor det er så svært for mig at lære, at man ikke skal diskutere med tåber på internettet?

Jeg kender det.
Det er en helt speciel slags frustrerende, når det er facebook. Jeg ved faktisk ikke hvorfor :gruble:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 15. jul 2016, 18:04

Chatsy skrev:Nu gjorde min irriterende kollega IGEN det forbistrede fis med at tale til mig i skranken, selvom der er kunder i butikken.

Det er sommerferie og vi arbejder i en lille by, dvs. der er pænt meget dødt i disse måneder, da byen er stedet folk rejser væk fra. Kollegaen mente, jeg godt kunne gå tidligt, når der nu var så dødt. Jeg pointerede, at de sidste par dage har bevist, at størstedelen af dagens kunder kommer efter kl. 16:00, da de arbejdende folk - logisk nok - stadig er i byen og kommer forbi, når de har fri. Dét mente kollegaen nu ikke, men hun ophørte sit pres for at få mig til at gå tidligt.
Som forventet strømmede det ind med kunder efter det anslåede klokkeslæt. Vi har tre kasser i skranken og kollegaen stod ved den første og jeg ved den sidste, så der var jo en vis afstand imellem os.
Idet kunderne træder ind af døren, hvor jeg forsøger at få øjenkontakt med og hilst på dem, siger kollegaen pludselig halvhøjt til mig fra sin ende af skranken "Du fik ret. Alle kunderne VÆLTER ind her sidst på dagen! Utroligt som de ikke kan fordele sig lidt bedre, hva'?".
Kunderne så forkerte ud, jeg så forkert ud, hele verden så forkert ud og kollegaen stod bare og grinede dumt. Jeg ignorerede hende og fokuserede på min næste kunde i stedet.

Hvordan kan ét menneske være så ubeskriveligt irriterende og upassende?!

Som tilføjelse har kollegaen en grim tendens til at gabe, højlydt, med åben mund og polypper adskillige gange i løbet af dagen. Det er så tit at det tangerer tvangshandling, ligesom den mærkværdige rømmen, hun også gør ret tit.
Nå, men den der gaben. Det er ulækkert. Hun holder sig slet ikke for munden, når hun gaber eller på anden måde forsøger at være diskret omkring det. Men når hun nu også sørger for godt med lydeffekter på det tror jeg slet ikke hun har interesse i at være diskret - selvom det giver uheldige signaler at gabe midt i arbejdstiden, særligt flere gange i løbet af dagen.
Jeg blev dog særligt gal i dag, da jeg var i gang med at ekspedere og kollegaen skulle gå forbi skranken. Så gabte hun fanme for fulde blæs, helt uhæmmet og på den ulækre åbne-gab-og-højlydte-stønnen-agtige måde, lige bag mig og i forlængelse af det, foran min kunde. For helvede?!

I går røg hun i uføre med en anden kollega sandsynligvis pga. mig (og det her bliver langt).
Kollegaen og jeg skulle møde en halv time før åbningstid for at sætte varer på plads, da hende, der ellers gør det, er på ferie. Så vi skulle være to om det for at få det hurtigt overstået, så der ikke ville være hængepartier efter åbningstid. Man skulle ellers bare have været én om det, men den famøse kollega var netop alene om det for et par dage siden og da vi andre mødte ind en halv time senere havde hun ikke tømt så meget som en kasse (men hun havde dog godkendt fakturaerne), så det blev vurderet at det nok var nødvendigt at være flere om det.
Nå, men kollegaen fik et lift af en tredje kollega, der møder en time før vores åbningstid, da hun arbejder i en anden afdeling, som netop åbner en time før vores. Så kollegaen var der med andre ord en halv time før sin mødetid. Hun sad i frokoststuen med sin mobil, da jeg dukkede op fem minutter før arbejdstid og hun gjorde ikke mine til at lette sig. Jeg fik smidt jakken og skiftet sko og så gik jeg ellers bare i gang med at sætte varerne på plads selvom der stadig var et par minutter endnu. Da klokken så var blevet den faktiske start på vores arbejdstid lettede kollegaen sig fra stolen - og gik på toilet. Og tog sin tid.
Da hun endelig kom ud igen havde jeg fået sat en pæn del på plads og sorteret kasserne med skylder-varer og mærkevarerne, som skulle sættes på plads ude i butikken. Skylder-kassen blev placeret på det bord, hvor vi plejer at finde frem til skylderne, mærkevare-kasserne blev stillet på et rullebord og så ud til skranken. Så valgte kollegaen at gå hen til computeren (som jeg også havde startet op samt de øvrige syv computere i afdelingen tillige med) for at godkende fakturaerne, hvilket tog en urimelig lang tid, da det bare handlede om at tjekke at beløbene på fakturaerne passer med dem, der vises i lagerprogrammets ordreside og så klikke "Bogfør". Da hun endelig var færdig med det var der gået et kvarter siden vores arbejdstid startede. Så gik hun hen til skylder-bakkerne for at finde frem til dem - selvom det er en del af arbejdsrutinen efter åbningstid, men pyt - hvorefter hun så råbte efter mig, hvor X- og XX-vare er henne til den og den skylder-recept hvor jeg mut pegede på skylder-kassen, der stod lige foran hende. Så fik hun da kigget i den.
Andre varer, der ikke umiddelbart sprang op i hendes åbne (=gabende) ansigt, råbte hun efter mig om hvor var henne, i stedet for at forsøge at selv at lede efter det. Hvis hun havde en forventning om, at jeg vidste, hvor tingene var, er det fordi, jeg har sat det på plads så det kunne have været en start at kigge på hylderne. Så ofte svarede jeg "På sin plads", selvom jeg efterhånden opgav at nøjes med det svar, for jeg fik lige lukt tilbage "Og hvor er det så henne?!", så jeg alligevel endte med at måtte finde det frem for at få fred en rum tid.

Alt det til trods fik jeg egenhændigt sat alle varer samt mærkevarer samt den kasse med skylder-varer, hvor der var overskud og som kollegaen nok så pænt havde stillet ned til pakkebordet, så jeg også kunne sætte dét på plads. Selvom de fleste af tingene skulle tilbage til det bord, hvor kassen havde stået, fordi de skulle stå på hylderne ovenover bordet. De øvrige skulle på hylderne, der lå på vejen ned til pakkebordet.

Nå. Men.

De andre kollegaer mødte op og var nok så benovet over, at der var gjort rent bord. Jeg var ikke lige i nærheden, da de trådte ind, men den famøse kollega var, så der blev jo snakket med hende om, hvor flot et stykke arbejde, der var gjort. "Det har I da gjort godt!" sagde én kollega. Så svarede den famøse kollega "Ja, men nu var der jo heller ikke så mange kasser med varer at sætte på plads, så det var nemt nok".

....Der var nu nogenlunde det samme antal kasser, som den dag hun var alene om at sætte på plads. Men bevares.

Jeg valgte ikke at bryde ind, da det egentlig var lidt komisk så grotesk hun ter sig, men da kollegaerne senere kom til mig for at kommentere, hvor meget to mennesker har nået på en halv time kontra hvad hende, der normalt sætter varer på plads, klarer på en time, valgte jeg alligevel at pointere at det faktisk kun var mig, der havde sat varer på plads samt måtte hjælpe kollegaen med at finde skyldere. Jeg kunne fint klare det, så det er slet ikke problemet, men jeg morede mig lidt over, at den famøse kollega ikke engang selv vil være ved det.

Senere fik vi ekspederet kunder og så var der tid til formiddagspause. Det er en betalt pause, så vi skulle stadig passe skranken og telefonen. Kollegaen har længe været lidt for god til ikke at bemærke, når lyset blinker for at signalere at en kunde er trådt ind i butikken. Som regel går jeg op, men nogen gange afventer jeg for at se, om kollegaen ikke er interesseret i at udvise lidt arbejdsmoral, men det kommer så godt som aldrig - en anden kollega når som regel at lette sig inden. Når først hun har sat sig, sidder hun indtil pausen er slut. Jeg er nu okay med at gå til skranken, for så får jeg hvilet ørerne lidt fra kollegaens evindelige snak, men i princippet er jeg træt af, at jeg aldrig har pause på lige fod med de andre. I går fik jeg tre-fem minutters pause før der kom kunder og så var jeg faktisk i skranken i resten af pausen, fordi der var en lind strøm af kunder hele tiden. Andre kollegaer kom op nogle gange, når der var flere kunder i kø, men jeg så aldrig noget til den famøse kollega. Så hun fik atter en uafbrudt pause.

Dét kombineret med kollegaens manglende hjælp med at sætte varer på plads før åbningstid fik en anden kollega til at blive pænt meget gal. Om det er på mine vegne eller om det bare er pga. visheden om den famøse kollegas helt igennem bundrådne arbejdsmoral som lige toppede den dag, ved jeg ikke, men jeg er ikke i tvivl om, at jeg har spillet en vis rolle. Uanset røg de to i totterne på hinanden og resten af dagen gik den famøse kollega ellers rundt til hver og én - undtaget mig - for at svine den anden kollega til og fortælle hvor dum og træls, hun er og hvad bilder hun sig egentlig ind, tænk sig at hun havde fortalt hende at det kunne være klædeligt, hvis hun "lettede røven for en gangs skyld og lavede noget" (kollegaen kunne nok godt have været lidt mere diplomatisk med sin formulering), hvad er det dog for noget at sige, jamen hun var så forarget over sådan et uretfærdigt møgfald! Lidt luft gik dog af ballonen, da én af de kollegaer, hun havde raset til, opgivende havde kommenteret "Men det er jo ikke forkert, det hun havde sagt?".

Så stoppede hun med at lægge op til svar, hun ikke ville kunne lide at høre, men fortsatte ufortrødent med at bagtale den anden kollega, prydet med eksempler på ting, den kollega vist nok engang har gjort for mange år siden og dét beviser, hvor forfærdeligt et menneske hun er og derfor er den møgfald, hun gav, bare overhovedet ikke berettiget.

Overvejer lidt at oprette en tråd om hende, så jeg ikke spammer denne tråd, når tingene kammer over :genert:
11
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Frk._Strawberry » 16. jul 2016, 06:51

Min kærestes kammerat er min kærestes ekskærestes lillebror - altså ekssvoger. Den del har jeg lært at leve med.

Til gengæld irriterer det mig grænseløst, at pigebarnet (og dennes søn) har valgt at flytte ind hos lillebroren. I en 2-værelses lejlighed. 3 mennesker.

Så slipper jeg sgu da aldrig for hende..
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 16. jul 2016, 06:58

Normalt bestræber jeg mig på at være large, med hvornår folk ankommer kontra hvad tid de har sagt de er her.
Så altså, hvis folk fx er forsinkede en halv time eller whatever, så går jeg ikke rundt og er tøsefornærmet eller skuffet. Hvis det ikke har andre konsekvenser end at jeg må vente lidt længere, så gider jeg ikke blive negativ over det.

.....Pånær lørdag morgen! :lol:
En ven skulle hente noget kl 8, jeg havde svært ved at vågne, tage tøj på osv. Stod nærmest oprejst og sov. Fantaserede om at gå ind i soveværelset og lægge mig i min bløde seng :lun:
Og så var personen 30 minutter forsinket :whine:

Nu ligger jeg dog i min seng igen, så det hele endte godt :-D
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 07:10

Chatsy skrev:Nu gjorde min irriterende kollega IGEN det forbistrede fis med at tale til mig i skranken, selvom der er kunder i butikken.

Det er sommerferie og vi arbejder i en lille by, dvs. der er pænt meget dødt i disse måneder, da byen er stedet folk rejser væk fra. Kollegaen mente, jeg godt kunne gå tidligt, når der nu var så dødt. Jeg pointerede, at de sidste par dage har bevist, at størstedelen af dagens kunder kommer efter kl. 16:00, da de arbejdende folk - logisk nok - stadig er i byen og kommer forbi, når de har fri. Dét mente kollegaen nu ikke, men hun ophørte sit pres for at få mig til at gå tidligt.
Som forventet strømmede det ind med kunder efter det anslåede klokkeslæt. Vi har tre kasser i skranken og kollegaen stod ved den første og jeg ved den sidste, så der var jo en vis afstand imellem os.
Idet kunderne træder ind af døren, hvor jeg forsøger at få øjenkontakt med og hilst på dem, siger kollegaen pludselig halvhøjt til mig fra sin ende af skranken "Du fik ret. Alle kunderne VÆLTER ind her sidst på dagen! Utroligt som de ikke kan fordele sig lidt bedre, hva'?".
Kunderne så forkerte ud, jeg så forkert ud, hele verden så forkert ud og kollegaen stod bare og grinede dumt. Jeg ignorerede hende og fokuserede på min næste kunde i stedet.

Hvordan kan ét menneske være så ubeskriveligt irriterende og upassende?!


Chatsy, undskyld men ... Jeg kommer altså ind imellem til at grine over dine opslag om kollegaen, fordi det er så grotesk.

Anyway. Har du nogensinde overvejet at vise hende et par af dine opslag herinde?
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 16. jul 2016, 09:03

Ham randrusianeren, der lige har sendt mig følgende PB.


"Dorte, du skal bare holde kæft for jeg kan godt finde ud af hvor du bor og så kan du få samme tur som XXX XXXX i er nogle tumper og ludere og skal bare knytte sylten."



Okay så... (Jeg smed ham ud af FB-gruppe for trusler mod XXX XXXX).
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 16. jul 2016, 15:01

ManicNinja skrev:Chatsy, undskyld men ... Jeg kommer altså ind imellem til at grine over dine opslag om kollegaen, fordi det er så grotesk.

Anyway. Har du nogensinde overvejet at vise hende et par af dine opslag herinde?

Det er nok også meget sundere at grine af det - jeg kan også sagtens se det komiske i det, for hun overgår virkelig mange sociale normer, jeg må erkende man tager for givet. For det er åbenbart muligt. Men lige som det står på mister jeg mælet, for jeg bliver lige forbavset over hende hver gang.

Indrømmet, nej, det har jeg ikke overvejet. De par gange jeg har haft fat i hende og direkte fortalt, hvad jeg synes om hendes måde at gøre tingene på blev hun ubehagelig ved at svine mig som person til (godt nok via overdrivelser og løgne og på en egentlig utroligt vattet måde ved at sige "Ja, NOGEN synes jo, at du [...]" frem for direkte at indrømme, at det er hendes egen mening), så jeg tvivler på at vise hende det skriftligt gør nogen forskel. Hun ændrer alligevel mening som vinden blæser - jeg havde fx konfronteret hende med min utilfredshed over, at hun gør tingene i et bestemt ansvarsområde, som jeg også er en del af, på sin helt egen måde og laver aldrig sedler om de særordninger eller ændringer, hun foretager, så jeg ingen mulighed har for at vide, om der er noget jeg skal tage højde for eller være opmærksom på. Hun havde selv indrømmet at særordningerne sidder oppe i hendes hoved og "sådan er det bare".
I går fortalte hun mig dog i en vis sammenhæng at hun "altid" laver sedler om ændringer, særordninger mv. i det bestemte ansvarsområde fordi vi åbenbart har haft en kollega engang, der aldrig gjorde det og det var så forvirrende og træls. Jeg fik bare intet svar da jeg kom til at udbryde "Siden hvornår er du begyndt på det?". Hun hører så sjældent efter hvad jeg siger alligevel.
Da jeg senere ville ønske hende en god ferie svarede hun bare "ja".

Mærkelig verden hun lever i.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2016, 15:08

Min yndlings kjole sidder ikke godt på mig længere :(
0
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:20

Chatsy skrev:
ManicNinja skrev:Chatsy, undskyld men ... Jeg kommer altså ind imellem til at grine over dine opslag om kollegaen, fordi det er så grotesk.

Anyway. Har du nogensinde overvejet at vise hende et par af dine opslag herinde?

Det er nok også meget sundere at grine af det - jeg kan også sagtens se det komiske i det, for hun overgår virkelig mange sociale normer, jeg må erkende man tager for givet. For det er åbenbart muligt. Men lige som det står på mister jeg mælet, for jeg bliver lige forbavset over hende hver gang.

Indrømmet, nej, det har jeg ikke overvejet. De par gange jeg har haft fat i hende og direkte fortalt, hvad jeg synes om hendes måde at gøre tingene på blev hun ubehagelig ved at svine mig som person til (godt nok via overdrivelser og løgne og på en egentlig utroligt vattet måde ved at sige "Ja, NOGEN synes jo, at du [...]" frem for direkte at indrømme, at det er hendes egen mening), så jeg tvivler på at vise hende det skriftligt gør nogen forskel. Hun ændrer alligevel mening som vinden blæser - jeg havde fx konfronteret hende med min utilfredshed over, at hun gør tingene i et bestemt ansvarsområde, som jeg også er en del af, på sin helt egen måde og laver aldrig sedler om de særordninger eller ændringer, hun foretager, så jeg ingen mulighed har for at vide, om der er noget jeg skal tage højde for eller være opmærksom på. Hun havde selv indrømmet at særordningerne sidder oppe i hendes hoved og "sådan er det bare".
I går fortalte hun mig dog i en vis sammenhæng at hun "altid" laver sedler om ændringer, særordninger mv. i det bestemte ansvarsområde fordi vi åbenbart har haft en kollega engang, der aldrig gjorde det og det var så forvirrende og træls. Jeg fik bare intet svar da jeg kom til at udbryde "Siden hvornår er du begyndt på det?". Hun hører så sjældent efter hvad jeg siger alligevel.
Da jeg senere ville ønske hende en god ferie svarede hun bare "ja".

Mærkelig verden hun lever i.


Det er jo altså også altid nemt at grine, når det ikke er én selv, det går ud over! :)

Den dér med "god ferie" får mig i øvrigt til at tænke på, at jeg desværre helt generelt synes, at mange er dårlige til alt det dér, man vel kunne kalde "betænksomme høfligheder".

Hvor mange gange oplever man fx ikke, at folk gladeligt kvitterer på et "tak for sidst!" med "velbekomme" åbenlyst uden at indse, at de faktisk lige har svaret møguforskammet ...? :gisp: :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 15:59

En bekendt som af og til tilbyder at hente mig når vi skal samme sted hen, hvilket er pissepænt gjort, men vedkommende har seriøst ingen tidsfornemmelse, så når aftalen lyder 20.30 så får jeg "Så er jeg her" sms'en et sted mellem 19.25 og 20.45. Og vi har snakket om det, og hver gang laver vedkommende nye "regler" for tingene a la "Hvis jeg er for tidligt på den så bare giv dig tid, jeg venter bare" men næste gang: "Jeg blev helt nervøs for hvor du blev af, så jeg kom lige op til huset og bankede på" og næste gang: "Bare skriv hvis det lige varer 10 minutter før du er klar" og næste gang: "Du behøver altså ikke at skrive, jeg ved godt du er på vej" og næste gang: "Jeg trak lige tiden lidt for du plejer jo aldrig at være klar" (Nej det er da fordi du kommer en halv time før planen!!)

Arghh... det bliver meget akavet at aflyse vores fælleskørsel men jeg er efterhånden på nippet til det.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"