Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jul 2016, 18:17

Rapfisk skrev:
FrøkenM skrev:
Dikus skrev:Frokostaftale overstået. Det skulle jo bare have været en halv time. Men tog halvanden - og var så hyggeligt :lun:

Jeg nåede kun lige retur til min stol og jer, da han skrev tak for en super hyggelig frokost :) Han er så velopdragen, altså.

Dejligt med en hyggelig frokost :gogo: og fantastisk at han tilmed er velopdragen. Det hænger ikke altid på træerne :lol:

Det er bare så vigtigt. Også på et mere generelt niveau. Jeg kan ikke med mænd, der ikke er velopdragne. De skal bare være venlige og høflige. Ikke engang så meget over for mig, men særligt over for andre. Det er det største turn-on, når en mand er god ved sine omgivelser og gør én stolt af ham.

Jeg er helt enig :gogo:
Jeg synes personligt det er et meget tiltrækkende karaktertræk.
Senest rettet af FrøkenM 14. jul 2016, 18:17, rettet i alt 1 gang.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Singletråden

Indlægaf Vinaia » 14. jul 2016, 18:17

canoodle skrev:
Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Jeg har været på "date" med gammel bekendt i dag. Han er stadig sød. Vi havde begge svært ved at give slip på hinandens selskab, da vi skulle sige farvel. Han fortalte en historie om en af vores fælles bekendte, og om hvorfor det aldrig blev dem (Noget jeg har undret mig over, da de rendte efter hinanden i årevis og har været sammen en masse gange.) Pointen var at hun ikke sagde til ham, at hun faktisk gerne ville. Han sagde faktisk ordret: "Jeg synes bare bedst om at pigerne siger det, hvis de gerne vil prøve det af."

Bum bum bum....

Neg ved godt, det føles anderledes, når man står midt i det, men det lyder ikke som om, der er så meget at tage fejl af.

Hvordan går det med hans kæreste?


Han er stadig meget lunken omkring hans kæreste. Og jeg har netop skrevet en mail til ham, og skrevet hvordan jeg har det :shock:

Så kan jeg i det mindste lukke den, hvis han ikke er interesseret. Så kan jeg nok bedre overskue at holde mine chats i gang på Tinder. Der er altid en Silver lining! :D

Husk at opdatere os med, hvad han svarer! :kaffe:
3
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 18:25

canoodle skrev:
Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Jeg har været på "date" med gammel bekendt i dag. Han er stadig sød. Vi havde begge svært ved at give slip på hinandens selskab, da vi skulle sige farvel. Han fortalte en historie om en af vores fælles bekendte, og om hvorfor det aldrig blev dem (Noget jeg har undret mig over, da de rendte efter hinanden i årevis og har været sammen en masse gange.) Pointen var at hun ikke sagde til ham, at hun faktisk gerne ville. Han sagde faktisk ordret: "Jeg synes bare bedst om at pigerne siger det, hvis de gerne vil prøve det af."

Bum bum bum....

Neg ved godt, det føles anderledes, når man står midt i det, men det lyder ikke som om, der er så meget at tage fejl af.

Hvordan går det med hans kæreste?


Han er stadig meget lunken omkring hans kæreste. Og jeg har netop skrevet en mail til ham, og skrevet hvordan jeg har det :shock:

Så kan jeg i det mindste lukke den, hvis han ikke er interesseret. Så kan jeg nok bedre overskue at holde mine chats i gang på Tinder. Der er altid en Silver lining! :D


En mail?? Øjs, Canoodle - ventetiden på svaret bliver hård. Jeg håber, han svarer hurtigt! Og så håber jeg, det bliver klart svar. Desværre er jeg nok lidt mismodig på dine vegne, fordi hele situationen lægger op til uklarhed ...

Sender gode vibes ud for og satser på, at alt det bedste sker for dig. - Du er sgu lidt svær ikke at komme til at fatte en hel del sympati for (også selv om jeg slet ikke kender dig i virkeligheden). :blomst:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 14. jul 2016, 18:29

Kender I det dér med, at ens følelser bare kan udvikle sig helt vildt fra, at man er totalt hooked på en person til at man bliver... ligeglad?

Jeg havde en lidt sjov oplevelse igår. Jeg fik pludselig en besked fra en fyr, jeg datede relativt seriøst i vinters og som jeg endte med at blive ret vild med. Han var dog lige kommet ud af et forhold dengang og kunne ikke committe sig (og blablabla), og derfor endte jeg faktisk med at stoppe vores forhold, hvorefter jeg var ret ked af det på kærestesorgsmåden. Fordi han var både sød, klog og utroligt pæn. Nå, men han skrev og inviterede mig på en øl - helt casual og spontant - og jeg tænkte: hvorfor ikke? Det kunne da være hyggeligt at catche op, og jeg synes egentlig altid, det er rart at se, hvordan folk har det. Der var jo heller ingen hard feelings mellem os, da det stoppede.

Det VAR bestemt også hyggeligt at se ham, men jeg følte bare slet ikke noget. Jo, at han stadig har en virkeligt lækker krop. Men alle de små tegn på doucheness, som jeg opfangede (men ignorerede :genert: ) dengang, de var ligesom endnu mere tydelige nu. Han er sød og helt sikkert en god fyr, men han er også en meget hurtig type, en anelse selvhøjtidelig og ikke specielt sjov. Han skrev bagefter og inviterede mig ud på en rigtig date, og jeg har lige afvist ham. Mest fordi jeg ser en anden, men også fordi, jeg ikke føler noget mere.

Det er bare lidt vildt. For tre måneder siden drømte jeg om, at han ville kontakte mig igen, og når det så sker... så ingenting. Jeg er ovre ham. Det føles faktisk utroligt godt.

Beklager, det blev lidt langt. Det var bare en lidt kuriøs oplevelse fra singleland :)
17
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 14. jul 2016, 18:57

Wunder8 skrev:Kender I det dér med, at ens følelser bare kan udvikle sig helt vildt fra, at man er totalt hooked på en person til at man bliver... ligeglad?

Jeg havde en lidt sjov oplevelse igår. Jeg fik pludselig en besked fra en fyr, jeg datede relativt seriøst i vinters og som jeg endte med at blive ret vild med. Han var dog lige kommet ud af et forhold dengang og kunne ikke committe sig (og blablabla), og derfor endte jeg faktisk med at stoppe vores forhold, hvorefter jeg var ret ked af det på kærestesorgsmåden. Fordi han var både sød, klog og utroligt pæn. Nå, men han skrev og inviterede mig på en øl - helt casual og spontant - og jeg tænkte: hvorfor ikke? Det kunne da være hyggeligt at catche op, og jeg synes egentlig altid, det er rart at se, hvordan folk har det. Der var jo heller ingen hard feelings mellem os, da det stoppede.

Det VAR bestemt også hyggeligt at se ham, men jeg følte bare slet ikke noget. Jo, at han stadig har en virkeligt lækker krop. Men alle de små tegn på doucheness, som jeg opfangede (men ignorerede :genert: ) dengang, de var ligesom endnu mere tydelige nu. Han er sød og helt sikkert en god fyr, men han er også en meget hurtig type, en anelse selvhøjtidelig og ikke specielt sjov. Han skrev bagefter og inviterede mig ud på en rigtig date, og jeg har lige afvist ham. Mest fordi jeg ser en anden, men også fordi, jeg ikke føler noget mere.

Det er bare lidt vildt. For tre måneder siden drømte jeg om, at han ville kontakte mig igen, og når det så sker... så ingenting. Jeg er ovre ham. Det føles faktisk utroligt godt.

Beklager, det blev lidt langt. Det var bare en lidt kuriøs oplevelse fra singleland :)



Årh, jeg kender det der SÅ godt. Godt at det gik sådan :D Universet vil noget bedre end en douche!
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 14. jul 2016, 19:00

ManicNinja skrev:
canoodle skrev:
Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Jeg har været på "date" med gammel bekendt i dag. Han er stadig sød. Vi havde begge svært ved at give slip på hinandens selskab, da vi skulle sige farvel. Han fortalte en historie om en af vores fælles bekendte, og om hvorfor det aldrig blev dem (Noget jeg har undret mig over, da de rendte efter hinanden i årevis og har været sammen en masse gange.) Pointen var at hun ikke sagde til ham, at hun faktisk gerne ville. Han sagde faktisk ordret: "Jeg synes bare bedst om at pigerne siger det, hvis de gerne vil prøve det af."

Bum bum bum....

Neg ved godt, det føles anderledes, når man står midt i det, men det lyder ikke som om, der er så meget at tage fejl af.

Hvordan går det med hans kæreste?


Han er stadig meget lunken omkring hans kæreste. Og jeg har netop skrevet en mail til ham, og skrevet hvordan jeg har det :shock:

Så kan jeg i det mindste lukke den, hvis han ikke er interesseret. Så kan jeg nok bedre overskue at holde mine chats i gang på Tinder. Der er altid en Silver lining! :D


En mail?? Øjs, Canoodle - ventetiden på svaret bliver hård. Jeg håber, han svarer hurtigt! Og så håber jeg, det bliver klart svar. Desværre er jeg nok lidt mismodig på dine vegne, fordi hele situationen lægger op til uklarhed ...

Sender gode vibes ud for og satser på, at alt det bedste sker for dig. - Du er sgu lidt svær ikke at komme til at fatte en hel del sympati for (også selv om jeg slet ikke kender dig i virkeligheden). :blomst:


Årh, du er sød :kys:

Ja, men så må jeg væbne mig med tålmodighed. Der er jo allerede gået et par måneder med det her, og jeg har ikke travlt. Han ville ikke strudse mig. Det tror jeg simpelthen ikke på, da han er typen der ALTID svarer med det samme. Det gør han nok ikke med den her lange mail, men jeg er ret sikker på at jeg hører noget.
4
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. jul 2016, 22:03

Her ved sengetid kommer der ekstra meget frem for mig, hvor meget jeg gerne vil have en at dele livet med, en at drømme med, en at opleve med. Og frem for alt - en der kunne varme min stive skulder! Shit den gør ondt! :lol:
Nej helt oprigtigt - der er så mange rejser, jeg gerne ville tage med en kæreste, fremfor den veninde, jeg altid rejser med. Vi rejser godt sammen, men det er noget andet med en kæreste. Bah!
4
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jul 2016, 22:31

Planten skrev:Her ved sengetid kommer der ekstra meget frem for mig, hvor meget jeg gerne vil have en at dele livet med, en at drømme med, en at opleve med. Og frem for alt - en der kunne varme min stive skulder! Shit den gør ondt! :lol:
Nej helt oprigtigt - der er så mange rejser, jeg gerne ville tage med en kæreste, fremfor den veninde, jeg altid rejser med. Vi rejser godt sammen, men det er noget andet med en kæreste. Bah!

Jeg kender det alt for godt :genert:

I morgen skal jeg på familieferie (den første af to) og selvom det bliver max hygge og afslapning så ville jeg da hellere rejse med en kæreste eller som minimum have en kæreste med.

Derudover sover jeg også elendigt i min store seng og kunne godt bruge en arm at sove i :lun:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. jul 2016, 04:37

Dikus skrev:
Planten skrev:Her ved sengetid kommer der ekstra meget frem for mig, hvor meget jeg gerne vil have en at dele livet med, en at drømme med, en at opleve med. Og frem for alt - en der kunne varme min stive skulder! Shit den gør ondt! :lol:
Nej helt oprigtigt - der er så mange rejser, jeg gerne ville tage med en kæreste, fremfor den veninde, jeg altid rejser med. Vi rejser godt sammen, men det er noget andet med en kæreste. Bah!


Jeg ligger i min store, tomme seng. Det er nok til at overveje, om jeg skulle bede ikke-eks om at komme og sove. Hold da op, jeg er latterlig

Min seng er også kæmpe :-D men i stedet for at invitere mænd, jeg ikke vil være sammen med alligevel, på besøg, har jeg stablet min anden dyne op, så sengen ikke er helt så stor :genert:
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. jul 2016, 04:38

FrøkenM skrev:
Planten skrev:Her ved sengetid kommer der ekstra meget frem for mig, hvor meget jeg gerne vil have en at dele livet med, en at drømme med, en at opleve med. Og frem for alt - en der kunne varme min stive skulder! Shit den gør ondt! :lol:
Nej helt oprigtigt - der er så mange rejser, jeg gerne ville tage med en kæreste, fremfor den veninde, jeg altid rejser med. Vi rejser godt sammen, men det er noget andet med en kæreste. Bah!

Jeg kender det alt for godt :genert:

I morgen skal jeg på familieferie (den første af to) og selvom det bliver max hygge og afslapning så ville jeg da hellere rejse med en kæreste eller som minimum have en kæreste med.

Derudover sover jeg også elendigt i min store seng og kunne godt bruge en arm at sove i :lun:

Jeg er også mest fan af at sove i arm :love:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 04:51

Hvis den ikke var så creepy, kunne jeg godt forestille mig at købe sådan en pude formet som en mandebrystkasse og en arm. :genert:

Jeg håber, at I endte med at sove godt.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. jul 2016, 05:11

Rapfisk skrev:Hvis den ikke var så creepy, kunne jeg godt forestille mig at købe sådan en pude formet som en mandebrystkasse og en arm. :genert:

Jeg håber, at I endte med at sove godt.

Jeg har en bekendt, der proklamerede, at hun ville købe u-puden. Ved ikke, om det er sket, men den de da ikke creepy :lol2:

Jeg har sjovt nok sovet for lidt, så jeg prøver lige lidt igen :)
1
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 05:28

Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40
år - én ad gangen... Jeg bliver helt træt ved tanken.
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 05:30

Rapfisk skrev:Hvis den ikke var så creepy, kunne jeg godt forestille mig at købe sådan en pude formet som en mandebrystkasse og en arm. :genert:

Jeg håber, at I endte med at sove godt.


Ja, kunne man ikke bare lave puden i den facon uden ligefrem at forme en arm og give den skjorte på?
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. jul 2016, 06:13

Oi! Den mest populære og flotte fyr inden for min nørdede hobby, har inviteret på øl fordi vi skal planlægge indhold til en convention i september.

Jeg har ikke tænkt mig at lave et move - men jeg har godt nok tænkt mig at sørge for, jeg er rigtig pæn. :fløjt:

Han er PhD og ansat i et ministerium. Og virkelig lækker.

Henover weekenden ses jeg med min ven. Han skal dog også i byen med sine venner, og vi snakker ærligt om, at han godt kan finde på at score nogen, hvis der er nogen som falder i hans smag.
Jeg er pt. helt ok med denne ordning. Jeg har selv nogle dates de næste to uger, og udvikler den der øl med Mr. Populær sig, så følger jeg den udvikling - jeg bremser den ikke.

Det er rart at have noget med potentiale og dybde, samtidig med at jeg har min frihed.
Det føles også som for ganske nylig at jeg endelig fik fred fra min eks - hvilket jo faktisk er rigtig nok.

Det begynder at gå op for mig, at jeg har muligheder. Vil nyde dem, inden jeg bliver træt og frustreret over dem. :D
2
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"