Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. jul 2016, 06:17

Lys skrev:Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40
år - én ad gangen... Jeg bliver helt træt ved tanken.


Det værste er, hvis man føler at man er den eneste, der kæmper for at holde samtalen bare lidt interessant (over snorke stadiet).

Der bliver jeg sgu trodsig. Gider de ikke engang prøve - next.
0
aka Forbies

:gammel:
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 06:23

Smiling_Goat skrev:
Lys skrev:Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40
år - én ad gangen... Jeg bliver helt træt ved tanken.


Jeg gik kategorisk uden om de mænd, der skrev, at de var sjove. Min erfaring er, at de i hvert fald ikke har min humor. Det kan da godt være, de får pæne Laila til at fnise hysterisk, fordi de siger: "Man har kun det skæg man selv sidder på" eller lignende, men jeg synes måske ikke, det er så vildt sjovt igen. For mig ligger humor i det uventede og kreative, så er man sjov (efter min forståelse af sjov,) evner man også at få det med i sin profiltekst.

Hvorfor skal du nok sige ja? Hvad sker der, hvis du siger nej? Jeg hører flere sige det, og jeg forstår simpelthen ikke, hvad det går ud på.

Jeg kan et eller andet sted godt forstå, hvis dating bliver dødens pølse, hvis man dater folk, man egentligt ikke er vildt interesseret i. Er man overhovedet positivt indstillet over for daten, eller tager man af sted med en indstilling om: "At han jo skal have en chance"? Hvorfor skal han have en chance? Jeg forstår det simpelthen ikke. Der er milliarder af mænd i verden, så hvorfor skal de af dem, der umiddelbart virker som et dårligt match have en chance?

Jeg nægtede at gå på kompromis med, hvem jeg datede, og havde det virkelig sjovt, mens det stod på. Jeg skrev da også med de tørre typer, der ville høre om jeg havde haft en god dag, om jeg havde set en god film osv. :træt:... Livet er simpelthen for kort til dates med den slags samtaler - synes jeg - og jeg tror virkelig ikke, at et forhold med sådan én overhovedet ville fungere (eller blive til noget,) så det er i min optik bare spild af tid.


Fordi min erfaring er, at der kan være ret stor forskel på, hvor god kemi jeg har med mænd på skrift og i virkeligheden. Vi har skrevet sammen i få dage, og der dømmer jeg ikke så hårdt. Jeg har ikke konkluderet, at vi er et dårligt match.

Det er de færreste mænd, jeg bliver vildt interesseret i efter 3-4-dage skriverier, og jeg gider faktisk ikke skrive meget længere med nogen, før jeg gerne vil møde dem i virkeligheden. Og de få gange, hvor jeg på forhånd har været ret begejstret, er jeg ofte blevet skuffet.

Jeg ville ønske, at jeg kunne gå til datinglivet som ubekymret som du beskriver det, og jeg ville formentlig gøre noget mere i den stil, hvis jeg havde været 5-10 år yngre. Jeg føler helt ærligt ikke, at jeg har tid til at være så kræsen med dem, jeg mødes med. Men det er ikke det samme, som at jeg ikke er selektiv i forhold til dem, jeg ser igen eller evt bliver kæreste med. Og det er heller ikke det samme som at jeg mødes med mænd, jeg på forhånd anser som et dårligt match.

Jeg har været single i snart 13 år (med lange perioder, hvor jeg ikke har søgt efter en kæreste eller datet eller lignende), og jeg vil gerne være (relativt) åben over for, hvem jeg evt kunne falde for. I forvejen har jeg jo sorteret en lang række mænd fra på alle mulige ting, og så mange matches og samtaler har jeg altså heller ikke gang i.

Det er helt fair, at du ikke fatter det, men det er vel ikke så underligt, at alle ikke griber tingene an præcis som du har gjort?
1
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 06:27

Zombie skrev:
Lys skrev:Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40
år - én ad gangen... Jeg bliver helt træt ved tanken.


Det værste er, hvis man føler at man er den eneste, der kæmper for at holde samtalen bare lidt interessant (over snorke stadiet).

Der bliver jeg sgu trodsig. Gider de ikke engang prøve - next.


Så slemt er det nu ikke (det synes jeg heller ikke, at jeg skriver).

Min frustration går faktisk mere på det der med, at jeg skal sætte mig op til at mødes med date efter date, og min erfaring siger mig jo, at det er de færreste, der er et match efter et møde. Det kunne være rart at vide på forhånd, hvor mange jeg skal møde, før det lykkes ;)
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 15. jul 2016, 06:34

Nå, men apropos det med at dele seng, så sov min date hos mig fra i går til i dag.. Det er nu lidt hyggeligt at gå at gøre sig klar sammen... :lun:

Vi har stadig ikke fået talt om, hvad vi er, men er nok også der, hvor jeg bare er i det, og ser hvad der sker.. :)
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. jul 2016, 07:24

Lys skrev:Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40
år - én ad gangen... Jeg bliver helt træt ved tanken.

Jeg synes, der er ustyrligt mange mænd, der har travlt med at skrive, at de er sjove eller har sort humor. Nej, du har ikke sort humor - du er plat og egentlig ret kedelig.
På et tidspunkt, var jeg på en date, hvor manden bad mig beskrive min humor. Og er vi så ikke derude, hvor vi får pillet det sjove af humoren?
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6586

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 15. jul 2016, 07:33

Jeg har fødselsdag, og ham jeg ses med har skrevet godmorgen uden at skrive tillykke. Hmf!

Og for lige at blande mig i snakken - hvis han er nødt til at kalde sig selv sjov, så er han det ikke...
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 15. jul 2016, 07:44

citat slettet af moderator

Så kan du få et tillykke fra mig i stedet :wave:
0
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 15. jul 2016, 07:46

Lys skrev:Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40
år - én ad gangen... Jeg bliver helt træt ved tanken.


Den fornemmelse har jeg også - at jeg efterhånden har været på date med samtlige af Københavns singlemænd mellem 35 og 45. Tydeligvis ikke med succes.

Nu har en veninde opfordret mig til at prøve speeddating, og det kunne jeg faktisk godt finde på. Jeg har en ide om, at det sorterer de mest useriøse fra?
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. jul 2016, 08:12

citat slettet
Tillykke med fødselsdagen :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. jul 2016, 08:15

Rapfisk skrev:Hvis den ikke var så creepy, kunne jeg godt forestille mig at købe sådan en pude formet som en mandebrystkasse og en arm. :genert:

Jeg håber, at I endte med at sove godt.

Det lyder som en rigtig god ide :lol:

Jeg har sovet alt alt for lidt :træt: :træt: :træt:

Snakkede med ham gutten jeg skriver med indtil 04.20 og er vågen nu for at nå at pakke det sidste til min ferie. Det er alt for lidt, men det var sgu hyggeligt :lun:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 08:18

Tillykke, navn slettet! :pompom:

MOGA skrev:Nu har en veninde opfordret mig til at prøve speeddating, og det kunne jeg faktisk godt finde på. Jeg har en ide om, at det sorterer de mest useriøse fra?


Jeg har aldrig prøvet speeddating, men jeg tror, det er alle mulige mænd, der kommer, både de seriøse og de useriøse. Til gengæld kan jeg godt lide idéen om, at man får den umiddelbare tiltrækning (eller det modsatte) med i puljen.

Jeg har tænkt meget over, at de mænd, jeg forelsker mig i ude i virkeligheden ofte har nogle træk, jeg ville sortere fra på dating. Én var ryger, én for lav, én for gammel, én for nørdet osv. Men de mænd har jo alle sammen haft andre kvaliteter, jeg er faldet for. Det har så ikke virket af den ene eller den anden grund, og det er jo også værd at tænke over, menige kan godt lide tanken om at inddrage den uforklarlige tiltrækning, og den er svær at finde online, synes jeg. Den er så også svær at finde i byen, hvor man sjældent veksler ret mange ord med hinanden.

Edit: Indsat citat.
Senest rettet af Rapfisk 15. jul 2016, 08:26, rettet i alt 1 gang.
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. jul 2016, 08:21

Som skrevet den anden dag så skriver jeg med en gut på FB. Han er meget sød og der er en eller anden form for kemi, det er helt sikkert. I nat brillierede vi ved at snakke i telefon knapt 3 timer med det resultat at jeg først kom rigtigt i seng kl. 4.20. Det er også virkelig, virkelig smart når man snart skal sidde i en bil omkring 24 timer. Oh well, så er der da en chance for,at jeg sover rigtig godt i nat :lol:

Jeg er i tvivl om, om han har potentiale til at blive til andet end lidt flirt og evt. et godt knald i ny og næ, men jeg ser tiden lidt an og overvejer mens jeg er på ferie. For jeg har desværre stadig ham den anden i mine tanker, omend jeg sikkert aldrig får gjort mere ved det end det :blush:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 08:24

FrøkenM skrev:Som skrevet den anden dag så skriver jeg med en gut på FB. Han er meget sød og der er en eller anden form for kemi, det er helt sikkert. I nat brillierede vi ved at snakke i telefon knapt 3 timer med det resultat at jeg først kom rigtigt i seng kl. 4.20. Det er også virkelig, virkelig smart når man snart skal sidde i en bil omkring 24 timer. Oh well, så er der da en chance for,at jeg sover rigtig godt i nat :lol:

Jeg er i tvivl om, om han har potentiale til at blive til andet end lidt flirt og evt. et godt knald i ny og næ, men jeg ser tiden lidt an og overvejer mens jeg er på ferie. For jeg har desværre stadig ham den anden i mine tanker, omend jeg sikkert aldrig får gjort mere ved det end det :blush:

Hvad var ham den anden for én?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 15. jul 2016, 08:26

Rapfisk skrev:Tillykke navn slettet

Jeg har aldrig prøvet speeddating, men jeg tror, det er alle mulige mænd, der kommer, både de seriøse og de useriøse. Til gengæld kan jeg godt lide idéen om, at man får den umiddelbare tiltrækning (eller det modsatte) med i puljen.

Jeg har tænkt meget over, at de mænd, jeg forelsker mig i ude i virkeligheden ofte har nogle træk, jeg ville sortere fra på dating. Én var ryger, én for lav, én for gammel, én for nørdet osv. Men de mænd har jo alle sammen haft andre kvaliteter, jeg er faldet for. Det har så ikke virket af den ene eller den anden grund, og det er jo også værd at tænke over, menige kan godt lide tanken om at inddrage den uforklarlige tiltrækning, og den er svær at finde online, synes jeg. Den er så også svær at finde i byen, hvor man sjældent veksler ret mange ord med hinanden.


Jeg oplever i den grad det samme. Hvis jeg bare går en tur nede i gågaden kan jeg hurtigt udpege rigtig mange mænd der kunne være interessante for mig pga. charme, smil, deres ageren eller lign. På netdating er der kun meget få jeg finder interessante, simpelthen fordi der er så mange ting der går tabt af den enkeltes personlighed derinde og derfor får rygning/højde og lign. forholdsvis overfladiske ting alt for stor betydning derinde. Det er lidt trist, men ikke så mærkeligt egentligt.
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. jul 2016, 08:32

Rapfisk skrev:
FrøkenM skrev:Som skrevet den anden dag så skriver jeg med en gut på FB. Han er meget sød og der er en eller anden form for kemi, det er helt sikkert. I nat brillierede vi ved at snakke i telefon knapt 3 timer med det resultat at jeg først kom rigtigt i seng kl. 4.20. Det er også virkelig, virkelig smart når man snart skal sidde i en bil omkring 24 timer. Oh well, så er der da en chance for,at jeg sover rigtig godt i nat :lol:

Jeg er i tvivl om, om han har potentiale til at blive til andet end lidt flirt og evt. et godt knald i ny og næ, men jeg ser tiden lidt an og overvejer mens jeg er på ferie. For jeg har desværre stadig ham den anden i mine tanker, omend jeg sikkert aldrig får gjort mere ved det end det :blush:

Hvad var ham den anden for én?

Jeg har et meget, meget stort crush på en samarbejdspartner og tør ikke rigtig gøre så meget ved det i den nuværende situation. Men han er fandeme sød og pæn :dåne: og som en rigtig vigtig sidegevinst har manden ikke et issue med den diagnose jeg render rundt med. Det er et stort plus i min bog.


Det er dybt uprofessionelt, I know, men på rigtig mange måder så virker det virkelig rigtigt. Jeg må se om det er noget jeg skal gøre noget ved men lige nu er jeg lidt for stor en kylling :blush:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"