Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7090
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 08:46

FrøkenM skrev:Som skrevet den anden dag så skriver jeg med en gut på FB. Han er meget sød og der er en eller anden form for kemi, det er helt sikkert. I nat brillierede vi ved at snakke i telefon knapt 3 timer med det resultat at jeg først kom rigtigt i seng kl. 4.20. Det er også virkelig, virkelig smart når man snart skal sidde i en bil omkring 24 timer. Oh well, så er der da en chance for,at jeg sover rigtig godt i nat :lol:

Jeg er i tvivl om, om han har potentiale til at blive til andet end lidt flirt og evt. et godt knald i ny og næ, men jeg ser tiden lidt an og overvejer mens jeg er på ferie. For jeg har desværre stadig ham den anden i mine tanker, omend jeg sikkert aldrig får gjort mere ved det end det :blush:

Jeg mødte i øvrigt min eks, mens jeg fjollede rundt og havde et crush på en anden. Det er ingen skade til.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9653

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. jul 2016, 08:48

Rapfisk skrev:
FrøkenM skrev:Som skrevet den anden dag så skriver jeg med en gut på FB. Han er meget sød og der er en eller anden form for kemi, det er helt sikkert. I nat brillierede vi ved at snakke i telefon knapt 3 timer med det resultat at jeg først kom rigtigt i seng kl. 4.20. Det er også virkelig, virkelig smart når man snart skal sidde i en bil omkring 24 timer. Oh well, så er der da en chance for,at jeg sover rigtig godt i nat :lol:

Jeg er i tvivl om, om han har potentiale til at blive til andet end lidt flirt og evt. et godt knald i ny og næ, men jeg ser tiden lidt an og overvejer mens jeg er på ferie. For jeg har desværre stadig ham den anden i mine tanker, omend jeg sikkert aldrig får gjort mere ved det end det :blush:

Jeg mødte i øvrigt min eks, mens jeg fjollede rundt og havde et crush på en anden. Det er ingen skade til.

Jeg tager det også lidt som det kommer, må jeg indrømme. Jeg nyder at være single så det er ikke sådan, at jeg har vildt travlt med at skulle finde en ny kæreste. Men opmærksomheden og hyggen med folk har jeg ikke noget imod :lun:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 15. jul 2016, 09:14

Rapfisk skrev:Tillykke, navn slettet :pompom:

MOGA skrev:Nu har en veninde opfordret mig til at prøve speeddating, og det kunne jeg faktisk godt finde på. Jeg har en ide om, at det sorterer de mest useriøse fra?


Jeg har aldrig prøvet speeddating, men jeg tror, det er alle mulige mænd, der kommer, både de seriøse og de useriøse. Til gengæld kan jeg godt lide idéen om, at man får den umiddelbare tiltrækning (eller det modsatte) med i puljen.

Jeg har tænkt meget over, at de mænd, jeg forelsker mig i ude i virkeligheden ofte har nogle træk, jeg ville sortere fra på dating. Én var ryger, én for lav, én for gammel, én for nørdet osv. Men de mænd har jo alle sammen haft andre kvaliteter, jeg er faldet for. Det har så ikke virket af den ene eller den anden grund, og det er jo også værd at tænke over, menige kan godt lide tanken om at inddrage den uforklarlige tiltrækning, og den er svær at finde online, synes jeg. Den er så også svær at finde i byen, hvor man sjældent veksler ret mange ord med hinanden.

Edit: Indsat citat.


Med seriøs mente jeg nu bare, at det er mænd, som rent faktisk er kommet af sted, og som ikke bare giver en en sludder for en sladder på Tinder, hvorefter de ignorerer en...

Og du har helt ret i, at et helt klart plus er, at man med det samme finder ud af, om der er noget. Og at man ikke får sorteret en god mand fra på en teknikalitet.
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 15. jul 2016, 09:38

Så er der nyt om gammel bekendt. Han svarede mig allerede i morges, hvor han skrev, at han ser mig som en rigtig sej og sød veninde, som han gerne vil blive ved med at se. Bare ikke end som mere end det.

Jeg er ikke ked af det, faktisk. For jeg har haft ret i den grundlæggende følelse af at han er en good guy, som jeg har meget til fælles med, og som jeg fornemmer også kan lide mig. Det er bare ærgerligt at det ikke den slags "lide" som jeg havde håbet på. Han var heldigvis ikke mærkelig omkring det, og sagde at han virkelig gerne vil drikke meget mere kaffe og spise mere frokost med mig hen ad vejen :)

Lige i dag kæmper jeg nok med den der tanke om at den chance for et godt match forsvandt, og at jeg nu skal vente i mindst 100 år, før der kommer en ny. Og at jeg pga. min situation med at være så meget alene med mini, godt kan kaste en hvid pind efter at møde en mand ude i den der virkelighed, fordi jeg er ledig. Jeg er på Tinder og Happn og har da også været på et par hyggelige dates, men der er langt imellem snapsene. Der er ikke en eneste jeg kan komme på jeg i hele mit livs singletid har mødt i onlineregi og har haft bare så meget som en enkelt sommerfugl i maven over, udover en enkelt douchey DJ for fire år siden, og det varede ca. seks dage, før jeg lurede det. Det er det værste ved at være single, når man begynder at være klar til noget nyt; At det kan virke så forbandet håbløst.

Jeg frasorterer ikke engang folk pga. rygning eller højde og sådan :D Til gengæld må jeg nok erkende at jeg har en fetish for ginger mænd med skæg. Nøj, det er tit de har det, haha! :D
Senest rettet af canoodle 15. jul 2016, 10:44, rettet i alt 1 gang.
2
All Adventurous women do
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 15. jul 2016, 10:07

Jeg har skrevet med en fyr det sidste stykke tid. Vi havde aftalt tre dates som jeg alle har aflyst, da han begyndte på at vi skulle putte og derfor blev i tvivl om hans hensigt. Efter tredje aflysning var han ærlig og sagde at han gerne ville lære mig at kende, men ikke mere end det. Vi har så fortsat skrevet lidt sammen og i nat var han så fuld, fik flere "skal vi putte?" og "må jeg sove ved dig?" beskeder. I går aftes begyndte han på at vi skulle mødes og han håbede at vi skulle mødes, da han skulle i byen og jeg var ude at drikke en øl (jeg tog dog hjem efter den ene øl). Skrev i dag til ham at det er fair han er fuld, men at jeg ikke gider sådanne beskeder. Har desuden før meldt klart ud at jeg ikke er ude efter en bolleven eller engangsknald.

Er i tvivl om jeg ikke bare burde lade vær med at skrive mere med ham :-D hans hensigter bliver mere og mere åbenlyse og selvom jeg har skrevet flere gange at jeg ikke er interesseret i det, forsøger han stadigvæk. Selvom han havde skrevet at han faktisk godt gad lære mig at kende da jeg virkede sød, oh well. De mærkelige mænd!
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Singletråden

Indlægaf Neenah » 15. jul 2016, 10:11

chokoladegris skrev:Jeg har skrevet med en fyr det sidste stykke tid. Vi havde aftalt tre dates som jeg alle har aflyst, da han begyndte på at vi skulle putte og derfor blev i tvivl om hans hensigt. Efter tredje aflysning var han ærlig og sagde at han gerne ville lære mig at kende, men ikke mere end det. Vi har så fortsat skrevet lidt sammen og i nat var han så fuld, fik flere "skal vi putte?" og "må jeg sove ved dig?" beskeder. I går aftes begyndte han på at vi skulle mødes og han håbede at vi skulle mødes, da han skulle i byen og jeg var ude at drikke en øl (jeg tog dog hjem efter den ene øl). Skrev i dag til ham at det er fair han er fuld, men at jeg ikke gider sådanne beskeder. Har desuden før meldt klart ud at jeg ikke er ude efter en bolleven eller engangsknald.

Er i tvivl om jeg ikke bare burde lade vær med at skrive mere med ham :-D hans hensigter bliver mere og mere åbenlyse og selvom jeg har skrevet flere gange at jeg ikke er interesseret i det, forsøger han stadigvæk. Selvom han havde skrevet at han faktisk godt gad lære mig at kende da jeg virkede sød, oh well. De mærkelige mænd!


Helt ærligt, så er du for god til at skulle trækkes med sådan noget. Udover at han er himmelråbende tydelig i sine intentioner, så respekterer han ikke de grænser du tydeligt (og flere gange) har sat. Det er altså ikke okay.
9
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 15. jul 2016, 10:25

Neenah skrev:
chokoladegris skrev:Jeg har skrevet med en fyr det sidste stykke tid. Vi havde aftalt tre dates som jeg alle har aflyst, da han begyndte på at vi skulle putte og derfor blev i tvivl om hans hensigt. Efter tredje aflysning var han ærlig og sagde at han gerne ville lære mig at kende, men ikke mere end det. Vi har så fortsat skrevet lidt sammen og i nat var han så fuld, fik flere "skal vi putte?" og "må jeg sove ved dig?" beskeder. I går aftes begyndte han på at vi skulle mødes og han håbede at vi skulle mødes, da han skulle i byen og jeg var ude at drikke en øl (jeg tog dog hjem efter den ene øl). Skrev i dag til ham at det er fair han er fuld, men at jeg ikke gider sådanne beskeder. Har desuden før meldt klart ud at jeg ikke er ude efter en bolleven eller engangsknald.

Er i tvivl om jeg ikke bare burde lade vær med at skrive mere med ham :-D hans hensigter bliver mere og mere åbenlyse og selvom jeg har skrevet flere gange at jeg ikke er interesseret i det, forsøger han stadigvæk. Selvom han havde skrevet at han faktisk godt gad lære mig at kende da jeg virkede sød, oh well. De mærkelige mænd!


Helt ærligt, så er du for god til at skulle trækkes med sådan noget. Udover at han er himmelråbende tydelig i sine intentioner, så respekterer han ikke de grænser du tydeligt (og flere gange) har sat. Det er altså ikke okay.


Det har du ret i! I starten da vi skrev, var det mere om alt og ingenting og han virkede mega sød. Efterhånden er det gået mere over i "skal vi putte" og nu handler det nærmest ikke om andet når han skriver til mig. Han har to gange den sidste uge skrevet og ville mødes med mig omkring kl 23 om aftenen, hvilket jeg har sagt nej til. I går var jeg ærlig og skrev om han måske havde inviteret mig ud på en rigtig date, det mente han at han havde, men hans forslag har været enten at mødes hos ham eller spontant skulle mødes der ved 23-tiden om aftenen. Hvilket for mig ikke er en "rigtig" date. Har selv forsøgt at stable en ordentlig date på benene, men så er det bare mig der har skulle planlægge det hele.
Men nej, gider ikke bruge mere energi på en fyr hvis hensigt bliver mere og mere tydelig.
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 11:13

Dikus skrev:Jeg er såååå utålmodigt anlagt. Altså :-(

Flirt skriver som det sidste, før vi går i seng og om morgenen og i løbet af dagen. Men jo kun hyggeligt og venskabeligt. Hvilket jo er yderst passende. Men :( :( :(


Kan du ikke prøve at fokusere på hans troværdighed i, at han faktisk agerer i overensstemmelse med hans udmeldinger? Det er ikke nogen selvfølge.

Og så prøve at nyde, at du for en stund ikke er i et forhold med nogen, men bare er dig selv? Flyt fokus lidt væk fra ham (men hold den venskabelige kontakt) og hen på dig selv.
8
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 15. jul 2016, 11:17

Det der Tinder, ikke? Kan man på nogen måde indstille det så en bestemt person ikke kan se man er derinde?

Jeg overvejer at kigge lidt på det i håb om at lære nogle nye mennesker at kende, men jeg har ikke lyst til at eksen skal risikere at blive "konfronteret" med det. (og selvom jeg i profiltekst tænker at skrive, at jeg hverken søger kæreste eller casual sex, så vil han sandsynligvis tro det er dét jeg gør alligevel)

Jeg véd jo ikke om han er på Tinder, men vi har en del fælles venner på facebook så hvis han er, forestiller jeg mig at Tinder vil vurdere ham et egnet match når nu de to ting snakker sammen?
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 15. jul 2016, 11:20

Dikus skrev:
KitKat skrev:Det der Tinder, ikke? Kan man på nogen måde indstille det så en bestemt person ikke kan se man er derinde?

Jeg overvejer at kigge lidt på det i håb om at lære nogle nye mennesker at kende, men jeg har ikke lyst til at eksen skal risikere at blive "konfronteret" med det. (og selvom jeg i profiltekst tænker at skrive, at jeg hverken søger kæreste eller casual sex, så vil han sandsynligvis tro det er dét jeg gør alligevel)

Jeg véd jo ikke om han er på Tinder, men vi har en del fælles venner på facebook så hvis han er, forestiller jeg mig at Tinder vil vurdere ham et egnet match når nu de to ting snakker sammen?


Hvorfor er det værre, du er på Tinder, end han er?

Du kan jo bare svipe ham væk, hvis han dukker op?


Fordi brudet gjorde mere ondt på ham end på mig :genert:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7090
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 11:24

KitKat skrev:
Dikus skrev:
KitKat skrev:Det der Tinder, ikke? Kan man på nogen måde indstille det så en bestemt person ikke kan se man er derinde?

Jeg overvejer at kigge lidt på det i håb om at lære nogle nye mennesker at kende, men jeg har ikke lyst til at eksen skal risikere at blive "konfronteret" med det. (og selvom jeg i profiltekst tænker at skrive, at jeg hverken søger kæreste eller casual sex, så vil han sandsynligvis tro det er dét jeg gør alligevel)

Jeg véd jo ikke om han er på Tinder, men vi har en del fælles venner på facebook så hvis han er, forestiller jeg mig at Tinder vil vurdere ham et egnet match når nu de to ting snakker sammen?


Hvorfor er det værre, du er på Tinder, end han er?

Du kan jo bare svipe ham væk, hvis han dukker op?


Fordi brudet gjorde mere ondt på ham end på mig :genert:
Jeg synes, det er sødt af dig at tænke på ham, men nu, hvor I ikke længere er kærester, synes jeg ikke, at hans følelser er dit problem. I hvert fald ikke på det niveau, at du ikke skal gære normale ting, du gerne vil, af hensyn til ham.

Når det er sagt, ved jeg ikke, hvor meget du vil få ud af Tinder, hvis du hverken søger casual sex eller en kæreste.
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 15. jul 2016, 11:25

Rapfisk skrev:
Når det er sagt, ved jeg ikke, hvor meget du vil få ud af Tinder, hvis du hverken søger casual sex eller en kæreste.



:lol: Jeg synes bare at have læst at det også blev brugt til at møde nye mennesker bare for venskab, men det kan meget nemt være noget "dameblads-fis" jeg har troet på :lol:
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 11:28

Dikus skrev:
Lys skrev:
Dikus skrev:Jeg er såååå utålmodigt anlagt. Altså :-(

Flirt skriver som det sidste, før vi går i seng og om morgenen og i løbet af dagen. Men jo kun hyggeligt og venskabeligt. Hvilket jo er yderst passende. Men :( :( :(


Kan du ikke prøve at fokusere på hans troværdighed i, at han faktisk agerer i overensstemmelse med hans udmeldinger? Det er ikke nogen selvfølge.

Og så prøve at nyde, at du for en stund ikke er i et forhold med nogen, men bare er dig selv? Flyt fokus lidt væk fra ham (men hold den venskabelige kontakt) og hen på dig selv.


Du er godt nok krævende :cool: Det er jo ikke til at diskutere med fornuftige mennesker :rulle:

:kys:

Jeg kunne godt nyde at være uden for forhold, hvis bare der fulgte mandlige berøringer med :blush: Men lige så snart de følger med, så... vil jeg lege kærester.

Tror nu også, jeg næsten tager det som en personlig fornærmelse, at han er i stand til at holde det venskabeligt. Han skal jo helst finde mig uimodståelig :genert:


Jeg forstår sådan set godt, at du gerne vil have hele pakken, men jeg forstår endnu bedre, at en god mand ikke er villig til med det samme at lukke dig helt ind oven på det stunt, du lavede med lige at give den anden en chance mere. Det har næppe fået ham til at føle sig uimodståelig - for nu at bruge din formulering ;)

Han må være ret vild med dig, når han står model til det, og jeg synes, at det siger meget om hans integritet, at han gerne vil gå lidt forsigtigt frem - og det synes jeg, at du skal prøve at værdsætte. Han vil vel være sikker på, at du faktisk er fokuseret og interesseret i ham og ikke bare venter på noget andet.

Singlestatus og mandlige berøringer kan i øvrigt godt kombineres, men i din situation ville jeg nok finde lidt ydmyghed og tålmodighed frem i stedet for. I bedste mening :kys:
12
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 11:30

KitKat skrev:
Rapfisk skrev:
Når det er sagt, ved jeg ikke, hvor meget du vil få ud af Tinder, hvis du hverken søger casual sex eller en kæreste.



:lol: Jeg synes bare at have læst at det også blev brugt til at møde nye mennesker bare for venskab, men det kan meget nemt være noget "dameblads-fis" jeg har troet på :lol:


Jeg har da fået en en venskabelig relation ud af Tinder, men det var ikke det, der var mit formål - eller der vi startede ;)
2
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Singletråden

Indlægaf Purple Haze » 15. jul 2016, 13:21

KitKat skrev:
Rapfisk skrev:
Når det er sagt, ved jeg ikke, hvor meget du vil få ud af Tinder, hvis du hverken søger casual sex eller en kæreste.



:lol: Jeg synes bare at have læst at det også blev brugt til at møde nye mennesker bare for venskab, men det kan meget nemt være noget "dameblads-fis" jeg har troet på :lol:



Hvis det er det du gerne vil, så vil jeg foreslå arrangementer via debatten her og singlegrupper på Facebook. :)
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"