Terminstråd - alle er velkomne :)

JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 15. jul 2016, 07:13

Tillykke med baby, Nuser!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 15. jul 2016, 07:15

Jeg tæller totalt meget ned til NF i morgen. Er helt vildt spændt på at se baby - og lidt nervøs. Jeg har jo ingen symptomer haft, cirka, andet end lidt brystspænding. Ingen kvalme, ingen ligamentsmerter, ingen humørsvingninger, ingen forøget træthed. Og jeg har heller ikke taget spor på.

Men min mor havde heller ingen ubehagelige bivirkninger af at være gravid, så jeg håber, at det bare ligger til familien og at det ikke er et tegn på, at der er noget i vejen med baby.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 15. jul 2016, 07:24

Danseprinsesse skrev:Nuser: Stort tillykke med ham - du er tilgivet for at springe køen over. :kys:

Godt at høre, at det endte godt. Hvor stor var han? :)


Han er 3530 gram og 51 cm. Så det var et godt tidspunkt han selv valgte at komme på,eller var jeg nok blevet sat igang omkring termin.
2
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 15. jul 2016, 07:28

[quote="Kolderudolf"]Kæmpe stort tillykke NN. På trods af lidt stress og kop lyder det som en rigtig fin fødsel! Hvordan har du det nu?
.[/qoute]
Jeg har det faktisk rigtig fint, jeg er træt, men ved godt mod. Han sutter rigtig fint, men er på early feeling da der er stor tvivl om jeg kan danne mælk på grund af min brystreduction.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 15. jul 2016, 09:09

godtnavn skrev:Kan ikke huske om du har børn i forvejen Danseprinsesse, men hvis ikke så mangler I sikkert tøj i de ikke helt små størrelser? Så måske nogle lækre uldbody'er i str ½ år det passer jo med at være vinter der :) Har en fornemmelse af at tøj er sådan noget folk godt kan lide at give i gave.


Jeg har opgivet at sove føler mig lidt småsløj så er slet ikke sikker på om det er graviditetskvalme eller sygdom jeg er ramt af.


Vi har ikke nogen børn i forvejen. Men min bror fik en dreng sidste sommer, og vi arver alt hans tøj. Selvom vi sorterer i det og kun beholder, det vi kan lide, så har vi allerede fuld garderobe foreløbigt op til str. 74, inkl. mindst 10 uldbodyer. :genert:

Rigtig god bedring, uanset om det er det ene eller det andet. :ae:
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 15. jul 2016, 09:19

Minionine skrev:Tillykke Nuttede-Nuser! Det må være så fantastisk :love2:

Danseprinsesse, jeg vil også mene at tøj i de lidt større størrelser vil være en god idé. Håber det snart bliver din tur på fødegangen - du må stå forrest i køen nu :D

Jeg har sidste arbejdsdag i dag inden barsel :banan: nøøøj hvor har jeg set frem til denne dag. Så skal de næste fem uger bare bruges på at gøre klart derhjemme til babys ankomst :love2:
Hun vender stadig forkert tror jeg. Jeg kan i hvertfald mærke spark ned i blæren og hun fylder meget oppe under ribbenene. Vi skal til skanning i næste uge. Det bliver spændende at se, hvordan det står til derinde.


Tak. :kys:
Jeg trøster mig med, at om 1 uge, så har jeg en baby i armene for sure!

Åh, det lyder skønt, at du er nået til barsel. God sidste dag. :blomst:
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 15. jul 2016, 09:29

Nårh, min stakkels, uheldige kæreste.

Han er jo simpelthen så oldgammel og ikke altid lige spids til teknik - pga. tidligere stress kan han have svært ved at overskue ting, så det plejer at være mig, der hjælper, hvis han f.eks. bestiller noget på nettet.

Han har så åbenbart købt et eller andet til mig, og så har han skrevet det forkerte tlf.nummer, så han ikke har fået besked om pakkenummer og hvor den skal hentes. Han var helt færdig, da han opdagede det og kunne jo ikke helt forklare hvorfor. :lol:

Men det er lidt hyggeligt, at han har købt en barselsgave til mig - nu kan jeg da slet ikke vente med at føde. :lun:
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sorenspige » 15. jul 2016, 11:56

Stort tillykke Nuser :banan: og sikke en fin størrelse :gogo:.

DP, har I barnevognskæde, nusseklude, suttesnor, aktivitetstæppe, lamaze legetøj, uro?

Hvor er din kæreste sød :lun:.

Min mand overraskede mig så meget i går. Han og min dreng kørte en tur ud i det blå, og hjem kom de med en flot buket røde roser, lakrids chokolade (som jeg elsker) og ikke mindst et rigtig sødt kort :love:. Min dreng kom gående ind i stuen med buketten, og jeg blev så glad, at jeg begyndte at græde, hvilket jo var lidt forvirrende for ham.
3
Brugeravatar
Mittemis
Indlæg: 133
Tilmeldt: 4. jan 2016, 07:20
Kort karma: 27
Likede indlæg: 95

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Mittemis » 15. jul 2016, 12:03

Tillykke Nuser :) årh bare det var mig der snart kunne komme igang. Det lyder som en god fødsel, på trods af det hurtige forløb.

Danse: ønsk jer mad til fryseren. Det gør jeg i hvert fald. Ellers lidt legetøj (Sophie giraf, o-ball, sutteklud osv) ellers finder man også hurtigt ud af at man ikke har stofbleer nok. Jeg har også svært ved hvad jeg skal ønske. Har jo alt fra storebroren. Både tøj, legetøj, stofbleer. Alt!
1
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 15. jul 2016, 12:12

Danseprinsesse skrev:
godtnavn skrev:Kan ikke huske om du har børn i forvejen Danseprinsesse, men hvis ikke så mangler I sikkert tøj i de ikke helt små størrelser? Så måske nogle lækre uldbody'er i str ½ år det passer jo med at være vinter der :) Har en fornemmelse af at tøj er sådan noget folk godt kan lide at give i gave.


Jeg har opgivet at sove føler mig lidt småsløj så er slet ikke sikker på om det er graviditetskvalme eller sygdom jeg er ramt af.


Vi har ikke nogen børn i forvejen. Men min bror fik en dreng sidste sommer, og vi arver alt hans tøj. Selvom vi sorterer i det og kun beholder, det vi kan lide, så har vi allerede fuld garderobe foreløbigt op til str. 74, inkl. mindst 10 uldbodyer. :genert:

Rigtig god bedring, uanset om det er det ene eller det andet. :ae:


Vi fik en del gaver der først kunne bruges da han var 1-2 år, fx bøger. Både totte bøger og Peter pedal bøger. Det synes jeg nu også var lidt hyggeligt, at kunne glæde sig til at læse dem. Og nu er det super hyggeligt at tænke på at det var barselsgaver:)
1
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 15. jul 2016, 12:13

Og tillykke til Nuser med fødsel! Det lyder som en fin fødsek og en rigtig god størrelse!
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 15. jul 2016, 13:50

Graviditetskvalmen er kommet her, og det gør mig egentlig glad :genert: Den er så heller ikke så slem at jeg føler mig døende så måske kommer jeg til at hade den om et par uger når den sikkert blive værre.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf alfe » 15. jul 2016, 14:06

Jeg kan godt overtage forsidetjansen, hvis det er. Ikke at jeg skriver så meget, men jeg følger troligt med herinde :)
2
primle
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:51
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2235

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 15. jul 2016, 14:10

alfe skrev:Jeg kan godt overtage forsidetjansen, hvis det er. Ikke at jeg skriver så meget, men jeg følger troligt med herinde :)


Du er en skat :kys:

Nogen der ved hvad man gør? :blush:
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 15. jul 2016, 14:19

Det kunne være smart, hvis man kunne deles om det - sådan udvidde rettighederne til tråden, så vi kunne være en 2-3 damer om at holde den opdateret. Men det er sikkert ikke muligt?
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Graviditet"