Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jul 2016, 08:24

Nå men, jeg er lige blevet inviteret op til Hr. Galant i aften. :D Glæder mig. Godt selskab og god sex.
20
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 16. jul 2016, 08:29

Zombie skrev:You can't have your cake and eat it too.

Blev inviteret ud af den sødeste fyr med et smil, der gør lige i knæene - og så er han pædagog. Ih.
Han er gode venner med min kammerat, men ikke opdateret på vores situation...

Så det bliver et nej tak. Pis også. Men ja, havde jeg vidst til hans interesse tidligere, havde jeg stadig gjort hvad jeg gør med min kammerat.
Det er stadig død ærgerligt


Øv, det er sgu da lidt ærgerligt!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 16. jul 2016, 08:29

Ado skrev:Nå men, jeg er lige blevet inviteret op til Hr. Galant i aften. :D Glæder mig. Godt selskab og god sex.


Orh,what's not to like?! :lun: God fornøjelse!
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 16. jul 2016, 08:48

Skralde skrev:
Zombie skrev:You can't have your cake and eat it too.

Blev inviteret ud af den sødeste fyr med et smil, der gør lige i knæene - og så er han pædagog. Ih.
Han er gode venner med min kammerat, men ikke opdateret på vores situation...

Så det bliver et nej tak. Pis også. Men ja, havde jeg vidst til hans interesse tidligere, havde jeg stadig gjort hvad jeg gør med min kammerat.
Det er stadig død ærgerligt


Øv, det er sgu da lidt ærgerligt!


Ja, det synes jeg godt nok. :lol:

Jeg ville jo som sagt stadig rode rundt med min ven, det er bare dødsygt de er venner. For ham her pædagogen havde jeg bestemt godt gidet date, hvis tilfældet havde været et andet.

Jeg var kort i byen i går, og det var bare... urgh. Små snippets af samtaler, hvor jeg bare tænkte: "Er det her, hvad jeg kan se frem til, når jeg begynder at date rigtigt?".
Intetsigende.
Men måske de fyre i al hemmelighed havde det lige som mig, og lige som mig kæmpede for at small-talke indtil de kunne tage flugten. Det håber jeg lidt. :lol2:
0
aka Forbies

:gammel:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 11:13

Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...
2
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 16. jul 2016, 14:56

Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...


Jeg tænker det kan være alt og intet.

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.
5
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 15:23

MOGA skrev:
Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...


Jeg tænker det kan være alt og intet.

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.


Egentligt er jeg helt enig med jer begge. Men samtidig... Altså måske ville jeg gerne have haft den mellemregning med - eller at vi havde aftalt mens vi var sammen, at det kunne være en måde. Men altså. En SMS om 'hey kom til spaghettikødsovs i aften' som 5. Date. Den tog mig altså godt nok lidt med bukserne nede ...
4
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 16. jul 2016, 15:44

Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...


Jeg tænker det kan være alt og intet.

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.


Egentligt er jeg helt enig med jer begge. Men samtidig... Altså måske ville jeg gerne have haft den mellemregning med - eller at vi havde aftalt mens vi var sammen, at det kunne være en måde. Men altså. En SMS om 'hey kom til spaghettikødsovs i aften' som 5. Date. Den tog mig altså godt nok lidt med bukserne nede ...


Det kan jeg også godt forstå.

Jeg har selv børn, og jeg tror nok, jeg er kommet frem til, at hvis det bliver aktuelt igen, så vil jeg foretrække det sådan. Men selvfølgelig ikke uden at tale med potentiel kæreste om det.
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 15:55

MOGA skrev:
Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...


Jeg tænker det kan være alt og intet.

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.


Egentligt er jeg helt enig med jer begge. Men samtidig... Altså måske ville jeg gerne have haft den mellemregning med - eller at vi havde aftalt mens vi var sammen, at det kunne være en måde. Men altså. En SMS om 'hey kom til spaghettikødsovs i aften' som 5. Date. Den tog mig altså godt nok lidt med bukserne nede ...


Det kan jeg også godt forstå.

Jeg har selv børn, og jeg tror nok, jeg er kommet frem til, at hvis det bliver aktuelt igen, så vil jeg foretrække det sådan. Men selvfølgelig ikke uden at tale med potentiel kæreste om det.


Interessant. Og du vil gøre det så tidligt?

Fordi der ingen grund er til at fortsætte med at date, hvis kemien mellem barnet og daten ikke er god?

Så det er en slags prøve? (Ej ok. Jeg kan godt høre mig selv freake...)
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jul 2016, 16:11

Jeg har selv været barnet, der blev introduceret for kvinder i sin fars liv, og det er forhåbentlig ualmindeligt svært for en mand at skjule følelserne for en kvinde, han godt kan lide - især for børn, som kender ham godt. Jeg ville også vente noget længere.

I dag har jeg været til globryllup. Åh, altså :lun: Det er svært at være single i sådan en kirke, når man elsker bryllupper og salmer. Jeg skal vist passe på, jeg ikke kaster mig over den første, den bedste i aften :afro: :D
6
Livslinjen: 70 201 201
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 16:13

Rapfisk skrev:Jeg har selv været barnet, der blev introduceret for kvinder i sin fars liv, og det er forhåbentlig ualmindeligt svært for en mand at skjule følelserne for en kvinde, han godt kan lide - især for børn, som kender ham godt. Jeg ville også vente noget længere.

I dag har jeg været til globryllup. Åh, altså :lun: Det er svært at være single i sådan en kirke, når man elsker bryllupper og salmer. Jeg skal vist passe på, jeg ikke kaster mig over den første, den bedste i aften :afro: :D


Præcis! Og sønnen er altså 11 ... Var han 5 så måske? Men altså. Drengen er barn. Ikke dum?
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 16:23

Muspel skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har selv været barnet, der blev introduceret for kvinder i sin fars liv, og det er forhåbentlig ualmindeligt svært for en mand at skjule følelserne for en kvinde, han godt kan lide - især for børn, som kender ham godt. Jeg ville også vente noget længere.

I dag har jeg været til globryllup. Åh, altså :lun: Det er svært at være single i sådan en kirke, når man elsker bryllupper og salmer. Jeg skal vist passe på, jeg ikke kaster mig over den første, den bedste i aften :afro: :D


Præcis! Og sønnen er altså 11 ... Var han 5 så måske? Men altså. Drengen er barn. Ikke dum?


Jeg ville også sige nej tak.
Jeg har selv været den der har børnene, hvor en mandlig date efter få gange gerne ville "indenfor" i min familie, faktisk er det sket flere gange, og jeg har ikke forstået denne trang til at det skal gå så stærkt. Jeg kan virkelig ikke se hvad godt mine børn skulle få ud af det, og jeg vil egentlig personligt også hellere være på tomandshånd med den mand jeg prøver at lære at kende.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 16. jul 2016, 16:24

Vil også bare pippe og sige at jeg var "fars veninde" ret tidligt :) spiste, så julekalender, tog opvasken - børnene var 6 og 8 år ;) den yngste lagde hurtigt mærke til aen på hånden, små smil, små kys på kinden i skjul, at man egentlig spiste der tit og efter kort tid spurgte han "far, er Malou din kæreste?" De er knøwe de børn ;)
Vi snakker relativt kort tid. Jeg blev i introduceret for børnene meget tidligt og ville have foretrukket at have ventet - også for min egen skyld! :)
3
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jul 2016, 16:26

Muspel skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har selv været barnet, der blev introduceret for kvinder i sin fars liv, og det er forhåbentlig ualmindeligt svært for en mand at skjule følelserne for en kvinde, han godt kan lide - især for børn, som kender ham godt. Jeg ville også vente noget længere.

I dag har jeg været til globryllup. Åh, altså :lun: Det er svært at være single i sådan en kirke, når man elsker bryllupper og salmer. Jeg skal vist passe på, jeg ikke kaster mig over den første, den bedste i aften :afro: :D


Præcis! Og sønnen er altså 11 ... Var han 5 så måske? Men altså. Drengen er barn. Ikke dum?

Mænd, altså :rulle:
1
Livslinjen: 70 201 201
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 16:31

Tak for støtten. Men må lige prøve at holde fast i, at han godt kan være kærestepotentiale trods det. Må lige have spurgt ham, hvad han egentligt tænkte.
2

Tilbage til "Forhold og sex"