Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 16. jul 2016, 16:54

Rapfisk skrev:Jeg har selv været barnet, der blev introduceret for kvinder i sin fars liv, og det er forhåbentlig ualmindeligt svært for en mand at skjule følelserne for en kvinde, han godt kan lide - især for børn, som kender ham godt. Jeg ville også vente noget længere.

I dag har jeg været til globryllup. Åh, altså :lun: Det er svært at være single i sådan en kirke, når man elsker bryllupper og salmer. Jeg skal vist passe på, jeg ikke kaster mig over den første, den bedste i aften :afro: :D

Men i morgen må du gerne :cool:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19599

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 16. jul 2016, 17:06

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kan se problemet, og synes det bliver blæst lidt op :genert: Manden spurgte, og fik et nej som han accepterede. Hvis han pressede på og sagde at NU skulle man møde hans barn kunne jeg forstå det, men altså, det gør han jo ikke?
Hvis han ellers er en fin fyr, kan jeg ikke rigtig forstå hvis det er en dealbreaker. Men altså, det må man selvfølgelig selv om :)
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 17:12

Animi skrev:Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kan se problemet, og synes det bliver blæst lidt op :genert: Manden spurgte, og fik et nej som han accepterede. Hvis han pressede på og sagde at NU skulle man møde hans barn kunne jeg forstå det, men altså, det gør han jo ikke?
Hvis han ellers er en fin fyr, kan jeg ikke rigtig forstå hvis det er en dealbreaker. Men altså, det må man selvfølgelig selv om :)


Også helt rigtigt. Jeg stresser over det, fordi jeg læser en masse ind i det. Som ikke nødvendigvis er der. Og fordi jeg er mega-'god' til at trække mig, fordi det er det nemmeste. Og jeg var i forvejen lidt 'mehh' og nu spinner min hjerne.

Men. Jeg lover jeg spørger ham 'hey, forklar mig lige, hvad du tænker' før jeg gør noget overilet.
3
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Singletråden

Indlægaf MilleMercy » 16. jul 2016, 17:25

Muspel skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har selv været barnet, der blev introduceret for kvinder i sin fars liv, og det er forhåbentlig ualmindeligt svært for en mand at skjule følelserne for en kvinde, han godt kan lide - især for børn, som kender ham godt. Jeg ville også vente noget længere.

I dag har jeg været til globryllup. Åh, altså :lun: Det er svært at være single i sådan en kirke, når man elsker bryllupper og salmer. Jeg skal vist passe på, jeg ikke kaster mig over den første, den bedste i aften :afro: :D


Præcis! Og sønnen er altså 11 ... Var han 5 så måske? Men altså. Drengen er barn. Ikke dum?


Hvis han er 11 ville jeg helt sikkert vente og ikke løbe an på, at han køber den med fars nye veninde eller hvad der skulle være blevet sagt.
1
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 16. jul 2016, 17:34

Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...


Jeg tænker det kan være alt og intet.

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.


Egentligt er jeg helt enig med jer begge. Men samtidig... Altså måske ville jeg gerne have haft den mellemregning med - eller at vi havde aftalt mens vi var sammen, at det kunne være en måde. Men altså. En SMS om 'hey kom til spaghettikødsovs i aften' som 5. Date. Den tog mig altså godt nok lidt med bukserne nede ...


Det kan jeg også godt forstå.

Jeg har selv børn, og jeg tror nok, jeg er kommet frem til, at hvis det bliver aktuelt igen, så vil jeg foretrække det sådan. Men selvfølgelig ikke uden at tale med potentiel kæreste om det.


Interessant. Og du vil gøre det så tidligt?

Fordi der ingen grund er til at fortsætte med at date, hvis kemien mellem barnet og daten ikke er god?

Så det er en slags prøve? (Ej ok. Jeg kan godt høre mig selv freake...)


Jeg har ikke prøvet det, og det er ikke relevant nu, men ja, jeg tror relativt hurtigt jeg ville arrangere et uformelt møde. Jeg vil ikke kalde det en prøve, for alt er jo ikke baseret på det ene møde, men selvfølgelig betyder det noget.

Jeg har i øvrigt fuld tiltro til mig selv og en eventuelt kommende partner, at vi begge ville kunne agere platonisk i et par timer. Det kræver da ikke det store?
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 17:38

MOGA skrev:
Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...


Jeg tænker det kan være alt og intet.

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.


Egentligt er jeg helt enig med jer begge. Men samtidig... Altså måske ville jeg gerne have haft den mellemregning med - eller at vi havde aftalt mens vi var sammen, at det kunne være en måde. Men altså. En SMS om 'hey kom til spaghettikødsovs i aften' som 5. Date. Den tog mig altså godt nok lidt med bukserne nede ...


Det kan jeg også godt forstå.

Jeg har selv børn, og jeg tror nok, jeg er kommet frem til, at hvis det bliver aktuelt igen, så vil jeg foretrække det sådan. Men selvfølgelig ikke uden at tale med potentiel kæreste om det.


Interessant. Og du vil gøre det så tidligt?

Fordi der ingen grund er til at fortsætte med at date, hvis kemien mellem barnet og daten ikke er god?

Så det er en slags prøve? (Ej ok. Jeg kan godt høre mig selv freake...)


Jeg har ikke prøvet det, og det er ikke relevant nu, men ja, jeg tror relativt hurtigt jeg ville arrangere et uformelt møde. Jeg vil ikke kalde det en prøve, for alt er jo ikke baseret på det ene møde, men selvfølgelig betyder det noget.

Jeg har i øvrigt fuld tiltro til mig selv og en eventuelt kommende partner, at vi begge ville kunne agere platonisk i et par timer. Det kræver da ikke det store?


Nej. Det ville jeg sagtens kunne. Men faktisk ved jeg jo ikke, om vi skulle skjule eller ikke skjule, at vi dater. Eftersom han bare inviterede på aftensmad uden andre forklaringer. Så jeg tænker egentligt, at han ikke nødvendigvis forventede den version af det. Men jeg ved det ikke.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 17:40

Og nu skal jeg ikke hijacke tråden mere.

Hvordan er jeres lørdag? Nogle der er på dates?
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 16. jul 2016, 17:57

Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:
MOGA skrev:
Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...


Jeg tænker det kan være alt og intet.

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.


Egentligt er jeg helt enig med jer begge. Men samtidig... Altså måske ville jeg gerne have haft den mellemregning med - eller at vi havde aftalt mens vi var sammen, at det kunne være en måde. Men altså. En SMS om 'hey kom til spaghettikødsovs i aften' som 5. Date. Den tog mig altså godt nok lidt med bukserne nede ...


Det kan jeg også godt forstå.

Jeg har selv børn, og jeg tror nok, jeg er kommet frem til, at hvis det bliver aktuelt igen, så vil jeg foretrække det sådan. Men selvfølgelig ikke uden at tale med potentiel kæreste om det.


Interessant. Og du vil gøre det så tidligt?

Fordi der ingen grund er til at fortsætte med at date, hvis kemien mellem barnet og daten ikke er god?

Så det er en slags prøve? (Ej ok. Jeg kan godt høre mig selv freake...)


Jeg har ikke prøvet det, og det er ikke relevant nu, men ja, jeg tror relativt hurtigt jeg ville arrangere et uformelt møde. Jeg vil ikke kalde det en prøve, for alt er jo ikke baseret på det ene møde, men selvfølgelig betyder det noget.

Jeg har i øvrigt fuld tiltro til mig selv og en eventuelt kommende partner, at vi begge ville kunne agere platonisk i et par timer. Det kræver da ikke det store?


Nej. Det ville jeg sagtens kunne. Men faktisk ved jeg jo ikke, om vi skulle skjule eller ikke skjule, at vi dater. Eftersom han bare inviterede på aftensmad uden andre forklaringer. Så jeg tænker egentligt, at han ikke nødvendigvis forventede den version af det. Men jeg ved det ikke.


Den del kan jeg sagtens forstå du vil have afklaret. Det er jo vigtigt!

Og jeg taler heller ikke om, at præsentere børnene for en på 3. date. Men jeg ville nok heller ikke vente et halvt år.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 18:05

Muspel skrev:
Animi skrev:Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kan se problemet, og synes det bliver blæst lidt op :genert: Manden spurgte, og fik et nej som han accepterede. Hvis han pressede på og sagde at NU skulle man møde hans barn kunne jeg forstå det, men altså, det gør han jo ikke?
Hvis han ellers er en fin fyr, kan jeg ikke rigtig forstå hvis det er en dealbreaker. Men altså, det må man selvfølgelig selv om :)


Også helt rigtigt. Jeg stresser over det, fordi jeg læser en masse ind i det. Som ikke nødvendigvis er der. Og fordi jeg er mega-'god' til at trække mig, fordi det er det nemmeste. Og jeg var i forvejen lidt 'mehh' og nu spinner min hjerne.

Men. Jeg lover jeg spørger ham 'hey, forklar mig lige, hvad du tænker' før jeg gør noget overilet.


Dejlig selvindsigt, du udviser, synes jeg. Fedt at du godt er klar over, at noget af det her nok "er dig" og ikke så meget har reel rod i hans ageren. Og at du vil tage fat i ham for at få en forklaring ... Godt, sundt, stærkt.

Jo! Det synes jeg sgu. Mange magter ikke nogen af delene. Hverken at tage ansvar for deres egne følelser og tanker eller at virkelighedsafstemme med modpart.
Måske du tager det som en selvfølge. I så fald kommer jeg måske næsten til at lyde lidt tumpet eller nedladende. Men det er virkelig dybfølt anerkendelse. Så kan du ta' den eller la' være. :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 18:07

MOGA skrev:

Den del kan jeg sagtens forstå du vil have afklaret. Det er jo vigtigt!

Og jeg taler heller ikke om, at præsentere børnene for en på 3. date. Men jeg ville nok heller ikke vente et halvt år.


Tak - så er vi jo i virkeligheden ret enige. Det her ville altså kun være 5. Date. Og vi har overhovedet ikke berørt emnet 'evt møde med søn'. Var det om om en måned fx- og spurgt mundtligt. Så havde jeg ikke have haft noget i mod at blive spurgt.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. jul 2016, 18:36

Muspel, jeg tænker lidt, at det også bare er for at vise,at han gerne vil se dig, selvom han egentlig ikke kan :)
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jul 2016, 20:39

Jeg er hjemme igen. Altså, det var hyggeligt. Men slet ikke i stil med sidste gang. Jeg kunne tydeligt mærke aldersforskellen i dag. Sexen var lækker. Dét kan han finde ud af. Men det var sgu lidt svært at holde en samtale kørende.

Jeg tror ikke vi skal ses igen. Selv om jeg godt kan bruge lækker sex, så skal der altså være mere der spiller. Han er virkelig sød og galant. Der er intet galt med ham som person. Vi er bare ikke et match. Og jeg tror egentlig vi er ret enige, selv om ingen sagde noget. Det er fint nok. Jeg er faktisk mest glad for at have hjemme nu og have udsigten til en dag helt alene i morgen. :lol:

Daten i onsdag er og bliver fantatisk. Så jeg tager det som en oplevelse.
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jul 2016, 20:46

Ærgerligt, men fedt, at det kunne slutte i en form for fælles forståelse og med et fantastisk minde. Åh, hvor var den onsdagsdate fantastisk for dig.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jul 2016, 20:47

Dikus skrev:
Ado skrev:Jeg er hjemme igen. Altså, det var hyggeligt. Men slet ikke i stil med sidste gang. Jeg kunne tydeligt mærke aldersforskellen i dag. Sexen var lækker. Dét kan han finde ud af. Men det var sgu lidt svært at holde en samtale kørende.

Jeg tror ikke vi skal ses igen. Selv om jeg godt kan bruge lækker sex, så skal der altså være mere der spiller. Han er virkelig sød og galant. Der er intet galt med ham som person. Vi er bare ikke et match. Og jeg tror egentlig vi er ret enige, selv om ingen sagde noget. Det er fint nok. Jeg er faktisk mest glad for at have hjemme nu og have udsigten til en dag helt alene i morgen. :lol:

Daten i onsdag er og bliver fantatisk. Så jeg tager det som en oplevelse.


Ej hvor ærgerligt.



Ja, joehh...altså, jeg havde håbet på en fed gentagelse. Og udsigten til en pisse fræk sexven uden forpligtelser, men med respekt og kvalitetstid. Men aldersforskellen virkede bare så stor. Og den der snert af arrogance, da vi talte om film, og han pløjede de psykologiske gysere ned jeg talte om, ved at sige, at "han jo altså var et intelligent menneske, så han vidste jo godt, at det bare var skuespil".

Nå nå da. Der lærte du mig noget nyt. Jeg gik ellers og troede, at Batel Motel foreik i virkeligheden. :lol:
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jul 2016, 20:50

Rapfisk skrev:Ærgerligt, men fedt, at det kunne slutte i en form for fælles forståelse og med et fantastisk minde. Åh, hvor var den onsdagsdate fantastisk for dig.

Præcis. I onsdags var fed over alle grænser. Og det startede også lækket i dag. Og det var heller ikke sådan, at vi sad og gabte hinanden ind i munden. Men ja, jeg tror vi begge bare har nydt sidste gang og har det et afslappet med, at vi nok ikke skal ses igen.
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Forhold og sex"