Yndlingsfilm!

Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Yndlingsfilm!

Indlægaf Badesandalen » 17. jul 2016, 00:00

The Hours. Jeg har set den mange gange før og vil se den mange gange igen. Jeg så den i biografen med en veninde da den udkom, og jeg ville sådan ønske at jeg kunne se den i en bio igen. Nicole Kidman rammer mig så hårdt, hun er virkelig dygtig i den. Og Ed Harris. Især til sidst. Og Meryl Streep er jo altid fantastisk. Og Stephen Dillane er skøn. Og Julianne Moore... De er alle sammen bare gode. :lol: Jeg vil dog anbefale at se den med snøftepapir tæt på hvis man er grådlabil.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Yndlingsfilm!

Indlægaf Slettet bruger » 17. jul 2016, 00:53

achillaxedprune skrev:Dette må nok være min yndlingsfilm, tror jeg. Har set den 10+ gange, eeeelsker soundtracket og her 16 år efter holdet den stadig! Reqium for a dream. :love:


Reservoir dogs er også virkelig fantastisk synes jeg... Igen med et soundtrack, der er lige i skabet!


eternal sunshine of the spotless mind er bestemt også værd at se!


Fight Club er et must see!


Og selvfølgelig Matrix... Da jeg så den satte den virkelig nogle tanker igang. Et ikon. Jeg har aldrig aet 2'eren og 3'eren. Men 1'eren er virkelig mindblowing!


3/5 er også blandt mine all time favorites
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Yndlingsfilm!

Indlægaf Slettet bruger » 17. jul 2016, 01:05

Toppen: Chinatown, Once Upon in the West, Vertigo. Dem kan jeg se uendeligt mange gange :)

Dernæst: Bladerunner, Alien, Se7ven, From Here to Eternity, Silence of the Lambs, The Shining, 2001, Breakfast at Tiffany's

Dernæst: Terminator 2, Fight Club, Total Recall, Reservoir Dogs,
0

Tilbage til "Film og TV"