Fællestråd - juli 2016

Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 15. jul 2016, 06:15

Sophaya skrev:
Øv, det er så træls at være så presset. Håber det gik :kram:

--

Min uge har budt på mere usund mad end regnet med, fordi jeg måske har mødt en mand, der kunne være noget. Og vi har været på lidt date :fløjt:
I morgen skal jeg have running sushi i anledning af min fødselsdag - jeg regner ikke med at have tabt mig, når jeg går på vægten mandag :lol:


Tak - det gjorde det :kys: Det endte med at blive rigtig hyggeligt (da brudens forældre endelig smuttede. Min søster og jeg har det begge ret stramt med dem, og vi blev placeret lige overfor) Og hvor er det da træls at skulle bryde op, når det begynder at blive rigtig sjovt. Det værste er sådan set at sidde bagefter med følelsen af at have svigtet en smule - jeg fik at vide, det var helt low-key, kun de nærmeste, der ville blive en større fest næste år. Så min søster og jeg havde ikke gjort noget særligt ud af det, hverken med gave eller noget - og så går hendes familie helt overboard. Der var også gaver fra hele hendes side, vi havde holdt det hemmeligt for vores side. Kommunikationsbrist or what? :trist:

Nå, men nu er det fredag, og vi drager mod Kastrup ved 13-tiden. Vi skal bare lige have pakket det sidste og have gjort rent først :træt:

___

Og så
:pompom: :blomst: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN! :blomst: :pompom:


Jeg har altid svoret på, sushi smager af duftsæbe, men nu kan jeg pludselig godt spise det, så jeg er faktisk lidt misundelig :-D Hav en fabelagtig dag!
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Sophaya » 15. jul 2016, 07:20

Tusind tak, dejlige damer :kys:
Jeg håber i får en fantastisk fredag :lun:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Sophaya » 15. jul 2016, 08:17

Ballademager skrev:Tillykke med fødselsdagen, Sophaya :blomst: :pompom: Håber den bliver fantastisk.

Jeg har sørget for at have en fuldstændig kaotisk morgen, så jeg satser på, at al rod og kaos nu er ryddet af vejen, så du kan få en helt rolig og skøn dag :kys:


Tusind tak :kys:
Haha, hvor er du sød - jeg sætter stor pris på, at du har taget den for mig :lol: Hvad er der sket? :kram:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Sophaya » 15. jul 2016, 08:27

Ballademager skrev:
Sophaya skrev:
Ballademager skrev:Tillykke med fødselsdagen, Sophaya :blomst: :pompom: Håber den bliver fantastisk.

Jeg har sørget for at have en fuldstændig kaotisk morgen, så jeg satser på, at al rod og kaos nu er ryddet af vejen, så du kan få en helt rolig og skøn dag :kys:


Tusind tak :kys:
Haha, hvor er du sød - jeg sætter stor pris på, at du har taget den for mig :lol: Hvad er der sket? :kram:


Sådan er jeg - totalt uselvisk :D

Vil ikke kede dig med detaljerne, men det kan være, at der kommer en lang ugerapport til dem, der orker at læse det, i tråden senere :-D


Om ikke andet, så håber jeg det hele flasker sig for dig resten af dagen :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf MilleMercy » 15. jul 2016, 12:02

Sophaya skrev:Tusind tak, dejlige damer :kys:
Jeg håber i får en fantastisk fredag :lun:


Stort tillykke med dagen, NYD den! :love:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Sophaya » 15. jul 2016, 15:07

MilleMercy skrev:
Sophaya skrev:Tusind tak, dejlige damer :kys:
Jeg håber i får en fantastisk fredag :lun:


Stort tillykke med dagen, NYD den! :love:


Tusind tak, jeg har en skøn dag og den kan kun blive bedre om lidt, når jeg skal smovse sushi :lol: :kys:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf topmadras3 » 15. jul 2016, 20:00

Sophaya jeg vil ønske dig et stort tillykke med fødselsdagen :kys: :sol:
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Ally » 16. jul 2016, 18:30

Jeg hev pigerne med på shoppetur i dag - det er fandme heldigt, at der kommer børnepenge i næste uge :fløjt: Begge piger fik en masse tøj; det var tiltrængt, men de kunne også lade være med at vokse som ukrudt... Omkring frokost arriverede vi hos mormor og morfar, spiste frokost og så parkerede jeg pigerne i selskab med mormor og morfar mens jeg selv fik shoppet nyt tøj. What's not to like? :D

Nu er pigerne blevet puttet og med lidt held kan jeg se et par afsnit af Gilmore Girls i fred og ro :love:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Ally » 17. jul 2016, 18:52

Jeg blamerer mig ikke just med min stedsans og heldigvis for det, for det gik lidt galt på min gåtur i morges. Jeg gik lidt forkert og endte med at gå en del længere end først antaget. Alt i alt endte jeg med at gå omkring 12 km.

:banan:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Sophaya » 17. jul 2016, 19:01

Jeg har ædt som et svin - det ene spise-event har ligesom bare efterfulgt det andet! Cafe med mor, thai med mor, fødselsdagssushi, brunch jeg fik i gave, der skulle bruges her i weekenden, fødselsdagsmiddag for familien. Hold nu op, hvor er jeg træt af mad :lol:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Chungodongowongo » 17. jul 2016, 20:34

Jeg har i dag afsluttet mit "Lær at løbe 5k"-program :-D.. Det var fedt at komme igennem. Jeg løb de 5k på 28:26, hvilket i sig selv er ret tilfredsstillende, men efter at have løbet ude i mandags, ved jeg også, at forskellen på et løbebånd og løb udendørs er temmelig, temmelig stor, men derfor var det nu fedt at komme igennem alligevel :-).. Nu skal formen dels holdes ved lige, dels forbedres. Det bliver formentlig en kombination af indendørs og udendørs, da jeg også skal forberedes til et 5k-løb i september.
6
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. jul 2016, 20:36

Jeg kan bare ikke krydse 78 kg. :tie: Hver gang det lykkes mig at snige mig ned på 77,9, stryger vægten op igen næste dag. Havde håbet at været nået 75 kg nu.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf topmadras3 » 17. jul 2016, 21:14

Chungodongowongo skrev:Jeg har i dag afsluttet mit "Lær at løbe 5k"-program :-D.. Det var fedt at komme igennem. Jeg løb de 5k på 28:26, hvilket i sig selv er ret tilfredsstillende, men efter at have løbet ude i mandags, ved jeg også, at forskellen på et løbebånd og løb udendørs er temmelig, temmelig stor, men derfor var det nu fedt at komme igennem alligevel :-).. Nu skal formen dels holdes ved lige, dels forbedres. Det bliver formentlig en kombination af indendørs og udendørs, da jeg også skal forberedes til et 5k-løb i september.


Jeg øver mig også på de 5 km uden pause,og det lykkes da nogengange og andre gange pauser efter 3 km,er det også sådan for dig eller klare du 5 km hver gang-synes det er pisse irreterende ikke at kunne det samme eller bedre på hver løbetur :genert: og :pompom: med løbet til September
0
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Chungodongowongo » 17. jul 2016, 21:26

topmadras3 skrev:
Chungodongowongo skrev:Jeg har i dag afsluttet mit "Lær at løbe 5k"-program :-D.. Det var fedt at komme igennem. Jeg løb de 5k på 28:26, hvilket i sig selv er ret tilfredsstillende, men efter at have løbet ude i mandags, ved jeg også, at forskellen på et løbebånd og løb udendørs er temmelig, temmelig stor, men derfor var det nu fedt at komme igennem alligevel :-).. Nu skal formen dels holdes ved lige, dels forbedres. Det bliver formentlig en kombination af indendørs og udendørs, da jeg også skal forberedes til et 5k-løb i september.


Jeg øver mig også på de 5 km uden pause,og det lykkes da nogengange og andre gange pauser efter 3 km,er det også sådan for dig eller klare du 5 km hver gang-synes det er pisse irreterende ikke at kunne det samme eller bedre på hver løbetur :genert: og :pompom: med løbet til September


Tak for det :-D.

Well, jeg havde nogle få perioder, hvor jeg skruede farten ned, for at få pusten og lidt vand, men jeg var hele tiden i gang i de 28:26 :-). Jeg ved ikke, om det besvarer dit spørgsmål tilfredsstillende?

Det er først i dag, at programmet har sagt, at jeg skulle løbe 5 km. Hidtil har jeg "bare" løbet det, som programmet har foreskrevet. Det er det her program, som jeg har fulgt: http://iform.dk/traening/lob/5-km-loebe ... -loeb-5-km
0
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf topmadras3 » 17. jul 2016, 21:30

Hov troede du havde løbet 5 km flere gange-men sejt hvis det var første gang i dag :klap: -var selv pissestolt første gang jeg kom igennem en 5 kilometer-tak for link jeg er bare ikke god til at følge de programmer men kigger lige
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"