Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
d.d84
Indlæg: 83
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:06
Kort karma: 8
Likede indlæg: 82

Re: Singletråden

Indlægaf d.d84 » 17. jul 2016, 19:32

Planten skrev:
d.d84 skrev:Jeg prøvede lige at installere tinder. Bare for at se hvad det nu var.
Hold da op der er mange på :genert:
Jeg har nu slettet profilen igen, for jeg er slet ikke datingklar og nåede allerede at matche med en del og nogen skrev, men altså når jeg engang opretter mig igen, kommer de allesammen så frem igen, både dem jeg har swipet den ene og anden vej? ( hvis de selvfølgelig stadig er på)

Du slettede din profil og ikke bare appen? Hvis du slettede profilen, så starter du fra scratch. Slettede du appen ser du ud som om du stadig er der, og dine matches er der, når du logger på igen. Med mindre de har slettet dig som match :)

Tak :kys:
Jeg slettede profilen.
Godt at vide jeg starter forfra når jeg engang er klar.
1
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 17. jul 2016, 19:42

Rikke skrev:Hold fast, jeg kan godt forstå at mænd synes kvinder er svære at have med at gøre...

Ja mon ikke :gisp:
0
:pompom:
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 17. jul 2016, 19:50

Rikke skrev:
Lys skrev:
Rikke skrev:Hold fast, jeg kan godt forstå at mænd synes kvinder er svære at have med at gøre...


Oplever du at mænd er så meget nemmere?

Ja, faktisk er min erfaring, at mænd siger, hvad de mener og mener, hvad de siger. Jeg oplever i hvert fald ikke et "hej" som uhøfligt og jeg kunne ikke drømme om at afvise alene på den baggrund.


Ok, det er ikke min oplevelse, at det har noget med køn at gøre.
2
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 17. jul 2016, 20:12

Nu har min date svaret, og som jeg lidt havde forventet, er det et utroligt stenet svar, som virkelig bare bekræfter, hvorfor vi to aldrig vil kunne fungere seriøst. "At han bare gerne ville tage tingene som de kommer" og blablabla. Ej, han er så sygt ureflekteret et menneske på nogle punkter, at jeg bliver træt helt ind i knoglerne. Anyways, det er jo så bare godt, at jeg valgte at stoppe her. Årh, den her søndag skal bare stoppe NU :gisp:
6
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 17. jul 2016, 21:07

:fløjt:
Hej fra højskole. Hvor min date hjemme i hvert fald ikke får konkurrence ... Enten er de under 23 eller også er de over 60 de mænd der er her ....

Men mange søde kvinder på min alder.
5
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 17. jul 2016, 21:10

Muspel skrev::fløjt:
Hej fra højskole. Hvor min date hjemme i hvert fald ikke får konkurrence ... Enten er de under 23 eller også er de over 60 de mænd der er her ....

Men mange søde kvinder på min alder.


Haha - der er mulighed for at opdyrke et helt nyt segment ;)

Hvad var temaet for din højskole?
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 17. jul 2016, 21:15

Lys skrev:
Muspel skrev::fløjt:
Hej fra højskole. Hvor min date hjemme i hvert fald ikke får konkurrence ... Enten er de under 23 eller også er de over 60 de mænd der er her ....

Men mange søde kvinder på min alder.


Haha - der er mulighed for at opdyrke et helt nyt segment ;)

Hvad var temaet for din højskole?


Pyt. Jeg kan jo ret godt lide ham derhjemme. Når jeg ikke panikker :tie:

Jeg sletter lige svaret på, hvad jeg laver på højskolen igen. Vi er kun 8 på min workshop - og nogen kunne jo læse med - og synes jeg har skrevet lidt rigeligt Personligt i tråden til det er fedt, hvis jeg bliver genkendt. ... Lys. Håber du nåede at læse det. :stoned:
3
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jul 2016, 22:17

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt er enig i, at en mail/besked er fyldestgørende, hvis man er nået udover de første skridt.
For nogle måneder siden blev jeg droppet af en, jeg havde set i et par måneder. Vi var lige der, hvor det var ved at blive mere alvorligt - det blev det så ikke. Hvis han havde sendt en besked og så regnet med, at det var dét, så var jeg faktisk blevet både skuffet og vred. Det synes jeg ikke man kan tillade sig i den situation, men sådan er vi forskellige. Jeg forventede, at han ville afslutte det ansigt til ansigt.
4
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 17. jul 2016, 22:36

MOGA skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke helt er enig i, at en mail/besked er fyldestgørende, hvis man er nået udover de første skridt.
For nogle måneder siden blev jeg droppet af en, jeg havde set i et par måneder. Vi var lige der, hvor det var ved at blive mere alvorligt - det blev det så ikke. Hvis han havde sendt en besked og så regnet med, at det var dét, så var jeg faktisk blevet både skuffet og vred. Det synes jeg ikke man kan tillade sig i den situation, men sådan er vi forskellige. Jeg forventede, at han ville afslutte det ansigt til ansigt.


Jeg er enig - jeg synes ikke, at det var sjovt at blive droppet, men det betød meget, at han så mig i øjnene, da han sluttede det. Ellers kunne det godt have knebet med min respekt for manden, som jeg stadig har kontakt med.

Men det afhænger selvfølgelig også af, hvornår i relationen, det sker - altså hvor langt man er nået. Og hvornår det tipper fra at være ok at afslutte en relation pr SMS til at det ikke længere er ok, ved jeg ikke lige.
1
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jul 2016, 22:43

Lys skrev:
MOGA skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke helt er enig i, at en mail/besked er fyldestgørende, hvis man er nået udover de første skridt.
For nogle måneder siden blev jeg droppet af en, jeg havde set i et par måneder. Vi var lige der, hvor det var ved at blive mere alvorligt - det blev det så ikke. Hvis han havde sendt en besked og så regnet med, at det var dét, så var jeg faktisk blevet både skuffet og vred. Det synes jeg ikke man kan tillade sig i den situation, men sådan er vi forskellige. Jeg forventede, at han ville afslutte det ansigt til ansigt.


Jeg er enig - jeg synes ikke, at det var sjovt at blive droppet, men det betød meget, at han så mig i øjnene, da han sluttede det. Ellers kunne det godt have knebet med min respekt for manden, som jeg stadig har kontakt med.

Men det afhænger selvfølgelig også af, hvornår i relationen, det sker - altså hvor langt man er nået. Og hvornår det tipper fra at være ok at afslutte en relation pr SMS til at det ikke længere er ok, ved jeg ikke lige.


Det er også svært at sætte tid på. Egentlig handler det for mig også mere om indholdet. Dater man "bare", eller er der også kommet nogle hverdagsaktivtiter ind over? Vi var lige kommet hjem fra en, i mine øjne, ret perfekt ferie. Så afslutter man da ikke med en sms? Det gjorde han så heller ikke, men der gik ret meget knudemand i ham, så selvom jeg længe gerne ville have ham tilbage, så kan jeg nu se, at hans opførsel faktisk har gjort, at jeg har mistet respekt for ham.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 17. jul 2016, 22:58

MOGA skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke helt er enig i, at en mail/besked er fyldestgørende, hvis man er nået udover de første skridt.
For nogle måneder siden blev jeg droppet af en, jeg havde set i et par måneder. Vi var lige der, hvor det var ved at blive mere alvorligt - det blev det så ikke. Hvis han havde sendt en besked og så regnet med, at det var dét, så var jeg faktisk blevet både skuffet og vred. Det synes jeg ikke man kan tillade sig i den situation, men sådan er vi forskellige. Jeg forventede, at han ville afslutte det ansigt til ansigt.

Det skal måske siges at han bor på sjælland og jeg i jylland.

Jeg ville finde det endnu mere unfair hvis vi havde mødtes, og han havde en forventning om at alt var som det skulle være, for så at blive droppet så langt hjemmefra uden mulighed for at råbe PIK og skride. Det ville jeg i hvert fald finde grænseoverskridende for begge parter.

(Edit: Vi har kun mødtes ved mig)
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 18. jul 2016, 00:01

Juki skrev:
MOGA skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke helt er enig i, at en mail/besked er fyldestgørende, hvis man er nået udover de første skridt.
For nogle måneder siden blev jeg droppet af en, jeg havde set i et par måneder. Vi var lige der, hvor det var ved at blive mere alvorligt - det blev det så ikke. Hvis han havde sendt en besked og så regnet med, at det var dét, så var jeg faktisk blevet både skuffet og vred. Det synes jeg ikke man kan tillade sig i den situation, men sådan er vi forskellige. Jeg forventede, at han ville afslutte det ansigt til ansigt.

Det skal måske siges at han bor på sjælland og jeg i jylland.

Jeg ville finde det endnu mere unfair hvis vi havde mødtes, og han havde en forventning om at alt var som det skulle være, for så at blive droppet så langt hjemmefra uden mulighed for at råbe PIK og skride. Det ville jeg i hvert fald finde grænseoverskridende for begge parter.

(Edit: Vi har kun mødtes ved mig)


Det er en anden situation, og så kan jeg sagtens sætte mig ind i, at det er den rigtige måde at gøre det på.
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 18. jul 2016, 04:32

Rikke skrev:Hold fast, jeg kan godt forstå at mænd synes kvinder er svære at have med at gøre...


Amen
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 18. jul 2016, 05:13

Godmorgen, godmorgen til hele bondegården!

Jeg er frisk. Woo-hoo!
13
Livslinjen: 70 201 201
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 18. jul 2016, 09:00

MOGA skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke helt er enig i, at en mail/besked er fyldestgørende, hvis man er nået udover de første skridt.
For nogle måneder siden blev jeg droppet af en, jeg havde set i et par måneder. Vi var lige der, hvor det var ved at blive mere alvorligt - det blev det så ikke. Hvis han havde sendt en besked og så regnet med, at det var dét, så var jeg faktisk blevet både skuffet og vred. Det synes jeg ikke man kan tillade sig i den situation, men sådan er vi forskellige. Jeg forventede, at han ville afslutte det ansigt til ansigt.


Jeg synes, det afhænger rigtigt meget af, hvor man er i relationen og hvordan ens kommunikation ellers er. Ham, jeg lige har afsluttet det med (via en besked) var ikke tæt på at blive en kæreste, og jeg stoppede det netop, fordi jeg ikke følte, at han lagde noget mere seriøst i det. I et forhold ved man ofte godt, hvem der har "the upperhand", og hvis man ved, at den anden er totalt vild med én (eller i hvert fald investeret følelsesmæssigt), så synes jeg virkeligt også, det er fesent at sende en besked.
2

Tilbage til "Forhold og sex"