Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. jul 2016, 08:19

Majer skrev:Resultatet af morgenens clearblue test viste gravid uge 1-2 :lun:

Jeg er desværre stadig ikke rolig, utroligt hvad en tidligere MA skal skabe af uro i kroppen :(

Har snakket med min læge og får lov at få taget blodprøve, så skal derop 10.30 i dag :)


:lun: Stort tillykke!!

Håber hurtigt, lægen kan få den værste nervøsitet manet i jorden, så du kan gå en rigtig dejlig tid i møde :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 18. jul 2016, 08:20

Majer skrev:
Bøtte skrev:
Majer skrev:Resultatet af morgenens clearblue test viste gravid uge 1-2 :lun:

Jeg er desværre stadig ikke rolig, utroligt hvad en tidligere MA skal skabe af uro i kroppen :(

Har snakket med min læge og får lov at få taget blodprøve, så skal derop 10.30 i dag :)


Ih hvor fantastisk :banan: Tillykke :lun:

Rigtig godt med blodprøven :gogo:
Jeg fik også taget blodprøve sidst og det hjalp se se Hcg'et steg (det gjorde det nemlig ikke de to foregående gange).


Tusind tak :)
Ville ønske at jeg kunne være glad og juble, men tør ikke tro på det, så bekymringerne overstiger glæden :(
Men nu får jeg forhåbentlig lidt afklaring med blodprøver. Det er selvfølgelig ingen garanti, men det er da et skridt på vejen :)


Det er vidst desværre vilkårene, når man tidligere har mistet.

Jeg er i uge 21 nu, og først nu begynder jeg at tro lidt på det.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Ficus » 18. jul 2016, 10:55

Må jeg være med? :wave2:

Er en ny bruger, som har kigget med lidt fra sidelinjen, men nu hvor vi prøver lidt mere helhjertet og målrettet, så tænkte jeg det ville være rart at have nogle i samme båd, man kan skrive med om hvad der foregår og sådan :alien:

Brugernavn: Ficus
Alder: 26
Beskæftigelse: Studerende
Børn: 0
Bor: København
Prøvet siden: Marts 2016
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. jul 2016, 14:24

Ficus skrev:Må jeg være med? :wave2:

Er en ny bruger, som har kigget med lidt fra sidelinjen, men nu hvor vi prøver lidt mere helhjertet og målrettet, så tænkte jeg det ville være rart at have nogle i samme båd, man kan skrive med om hvad der foregår og sådan :alien:

Brugernavn: Ficus
Alder: 26
Beskæftigelse: Studerende
Børn: 0
Bor: København
Prøvet siden: Marts 2016


Selvfølgelig må du det! :)

Velkommen til! Håber, dit besøg bliver kort ;)

Jeg sætter dig på forsiden.
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Chloecat » 18. jul 2016, 14:49

Dejligt med en positiv test! Majer - og tillykke. Jeg håber også at lægen kan mane noget uro til jorden og blodprøverne er gode.

Velkommen til ficus :)

---

jeg er i sommerhus og sørme om der ikke sneg sig en preggotest med i tasken, så på torsdag prøver jeg nok - har kun en test. Jeg har dog så uregelmæssig mens, forrig gang 22 dage imellem og sidst 31, så nu satser jeg på at kunne fange noget på dag 29. Har haft lidt halsbrand og lugt følsom/kvalm, men det jo nok bare over analysering - håber jo sådan den er der.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 19. jul 2016, 07:18

Jeg har sovet for længe! For første gang i 1,5 år. Vågnede 9.01. Så nu fik jeg ikke fat i lægen og dermed ikke svar på blodprøven. Hvor dum har man dog lov at være :cuss:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 19. jul 2016, 09:45

Majer skrev:Jeg har sovet for længe! For første gang i 1,5 år. Vågnede 9.01. Så nu fik jeg ikke fat i lægen og dermed ikke svar på blodprøven. Hvor dum har man dog lov at være :cuss:


Kan du ikke tjekke det på sundhed.dk? :)
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 19. jul 2016, 11:07

S_imse skrev:
Majer skrev:Jeg har sovet for længe! For første gang i 1,5 år. Vågnede 9.01. Så nu fik jeg ikke fat i lægen og dermed ikke svar på blodprøven. Hvor dum har man dog lov at være :cuss:


Kan du ikke tjekke det på sundhed.dk? :)


Har kigget :blush:
Det er ikke kommet ind endnu.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 19. jul 2016, 18:24

Jeg fik vidst aldrig meldt mig ud herfra :) Jeg vil gerne slettes fra forsiden og ryge ned som gravid med termin marts 2017 :)

...og troede vi havde en aftale med at I fulgte trop? Savner jer i terminstråden, krydser fingre for jer hver gang I nærmer jer test :)
2
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Ficus » 19. jul 2016, 18:39

MyGirl skrev:
Selvfølgelig må du det! :)

Velkommen til! Håber, dit besøg bliver kort ;)

Jeg sætter dig på forsiden.


Tak :)

Håber også det bliver kort, selvom det ikke lige lader til at blive det. Har umiddelbart både problemer med ægkvalitet(skal have det tjekket igen i september, sidste gang var i 2012) + noget problematisk arvæv efter en operation :rulle:

Vi prøver dog på helt normal vis til en start og ser hvad der sker :kryds:
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Chloecat » 20. jul 2016, 04:48

Nå jeg behøvede ikke tage nogen preggo test, der var mens imorges :(

Er så træt af det.
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 20. jul 2016, 06:13

Der var heller ikke gevinst til os i sidste cyklus og har været ret nede over det denne gang. :(
Er startet på endnu et forsøg IUI og dr. Svend henviste os i går til IVF. De kan ikke helt forstå at der ikke er sket noget endnu, da jeg laver et fint antal æg, har smukke (!) slimhinder, fri passage og der er et ok antal svømmere.
Jeg har nok lidt frygtet at ryge i IVF, da jeg har hørt hvor ondt det gør... :ad!:

Så det skal lige overvindes. Men vi fortsætter med IUI indtil opstart på IVF - og så håber vi bare der er en der sætter sig fast inden! :kryds:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 20. jul 2016, 06:16

Øv chloecat :ae: - kender godt fornemmelsen, har mest af alt bare lyst til at gemme mig under dynen indtil jeg står med en positiv g-test.

Ficus - velkommen til, krydser fingre for at du er en af dem, der bliver naturligt gravid hurtigt, på trods af oddsene. Som min bror siger; der skal jo kun 1 til...

Majer: Husk at ringe til lægen inden kl 9! :)
0
03.05.2017 :lun:
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 20. jul 2016, 06:22

Jeg har lige snakket med lægen og hcg er kun 35. Så det er meget meget lavt :trist:

Skal have taget ny blodprøve i morgen for at se om det stiger. Men jeg tror ikke på det længere. Ikke når jeg har testet positiv i en uge nu :(
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 20. jul 2016, 06:46

Æv Majer :( Håber det er en slow starter :kys:

Æv chloe :ae:

Æv Lull, håber du slet ikke når til ivf :kys:

Det var mange æv'er ... :(

Jeg venter på æl. Men har det underligt. Tror på at jeg nok skal blive gravid snart, men er meget bekymret for om det bliver til et barn. Orker ikke endnu et tab. Har googlet som en gal, og det virker mest sandsynligt at vi har været usandsynlig uheldige. Så der er en chance. På den anden side kan vi vel være usandsynlig uheldige igen... Det kører rundt i ring :crazy:

Nu har jeg chartet i 7 måneder og begynder at kende min cyklus rigtig godt. Det er sjovt for en datanørd som mig at kunne forudse præcis hvad der sker i løbet af cyklussen. Overvejer at fortsætte efter alt dette og bruge det som prævention+ kunne forudsige mens helt præcist med min lidt uregelmæssige cyklus.

Der er lidt stille herinde for tiden, måske ferietid. Jeg har set på en anden debat at de bruger "ugens/dagens spørgsmål" for at få gang i tråden og lære hinanden lidt ar kende. Har i lyst til at lege med? Så starter jeg med et spørgsmål som i svarer på. Næste gang er det så en anden der stiller et spørgsmål (den der først får lyst).

US (ugens spørgsmål) : Hvem ved at du/i er igang med projekt baby? Er du hemlig eller åben omkring det og hvorfor?

SUS (svar på ugens spørgsmål): Er egentlig ret hemmelig/privat med det. Kun en veninde vidste det. Efter jeg har mistet to gange kan de fleste nok godt regne ud vi er igang, men taler kun om det med mine nærmeste. Vil helst være privat fordi jeg ikke vil have at folk går og holder øje og gætter og venter på jeg bliver gravid. Det er lidt pres synes jeg og har bestemt ikke brug for yderligere præstations pres.
0

Tilbage til "Graviditet"