Dating og humor

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Dating og humor

Indlægaf Wizzze » 22. sep 2015, 20:13

Det er vist ikke den store nyhed, men mænd med god humor har lettere ved at tiltrække kvinder end mænd uden humor.

http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/derf ... d-at-score

Men findes der god og dårlig dating humor?

Plat pik og patter humor, ser jeg ikke som særlig dating egnet? men det er måske bedre end ingen humor :gruble:

Kan man tale om en dating humor, eller er det totalt individuelt?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Dating og humor

Indlægaf Neenah » 22. sep 2015, 20:24

Det er totalt individuelt, vil jeg tro. Når det så er sagt, så er der nok forskel på hvilken humor man kan bruge, alt efter om man kender den anden person eller ej - og man skal kende den anden person godt, for at finde ud af hvad der er go og no-go. Jeg går f.eks. fuldstændig i baglås over racistiske eller sexistiske jokes, og det ved, dem der kender mig. Derudover synes jeg så også det er totalt mangel på situationsfornemmelse at hive sådan noget ud af ærmet i starten af et dating-forløb.
0
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Dating og humor

Indlægaf Lækre Arne » 22. sep 2015, 20:30

...
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25489

Re: Dating og humor

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. sep 2015, 10:26

Wizzze skrev:Det er vist ikke den store nyhed, men mænd med god humor har lettere ved at tiltrække kvinder end mænd uden humor.

http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/derf ... d-at-score

Men findes der god og dårlig dating humor?

Plat pik og patter humor, ser jeg ikke som særlig dating egnet? men det er måske bedre end ingen humor :gruble:

Kan man tale om en dating humor, eller er det totalt individuelt?



jeg tror det er ret individuelt :) en personlighedsting, hvilket et partner-match jo også er :)
Men for mig er god humor f.x. selvironi samt det at være skarp, og lynhurtigt kunne vende ting
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"