Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Jasmin
Indlæg: 509
Tilmeldt: 14. jun 2016, 09:14
Kort karma: 45
Likede indlæg: 814

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Jasmin » 18. jul 2016, 09:53

Smiling_Goat skrev:Måske skal der være en IQ-test, før man kan åbne spillet? :genert: :D


(Det kunne være lidt sejt)
Det ville begrænse antallet af brugere en del ;)
0
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 18. jul 2016, 09:58

Smiling_Goat skrev:
decibell skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg har lige fået afslag på en stilling, jeg selv har sagt nej tak til..

Det er sådan lidt jobversionen af
"Jeg kan godt lide dig, skal vi komme sammen?"
"Nej, tak, jeg er allerede sammen med én"
".... Nåm, jeg gider da heller ikke være sammen med dig"

Du kan ikke afvise mig, når jeg allerede har afvist dig, dumme firma.

Og i mailen står der, "der var et bredt felt med mange gode ansøgere" ja, det ved jeg. Jeg var én af dem! Og I kunne lide mig. En del. så *række tunge* på jer.

(De er tydeligvis gået glip af en meget moden og professionel medarbejder :genert: )


Det oplevede jeg også med et sted tilbage i 2007, hvor jeg havde været til samtale og bare vidste, da jeg trådte ud derfra, at her skulle jeg i hvert fald ikke være. Så jeg forsøgte at ringe til dem samme dag, men fik bare telefonsvarer. Til sidst gav jeg op og indtalte en høflig besked på svareren om, at jeg ikke var interesseret i jobbet alligevel. Da jeg ikke hørte fra dem inden for den frist, de havde lovet, tænkte jeg ikke mere over det.
Efter lang tid fik jeg en mail med et afslag, og så blev jeg lige 4 år igen. :D Jeg svarede tilbage på mailen et eller andet med, at jeg da takkede for tilbagemeldingen, men at jeg fandt den ret unødvendig - og ret meget for sent på den - når jeg nu havde meddelt dem telefonisk til deres telefonsvarer, at jeg ikke længere var interesseret i jobbet. Jeg mener også, jeg fik skrevet, at jeg syntes, det var dårlig stil at sende mailafslag efter en samtale. :lol:

Det var nok barnligt, men hold da fast, hvor var det i øjeblikket tilfredsstillende at sende den mail. :D


Der var også nogle intense sekunder, hvor jeg sad og stirrede meget indigneret på min computerskærm.


Men du holdt dig i skindet og svarede ikke tilbage? :D Du er et bedre - eller i hvert fald mere modent - menneske end mig. :lol:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 18. jul 2016, 11:06

At jeg ikke kan blokere ham der Benjamin Grand på fb. Alle mine venner kommenterer med sødste mor/barn/mormor/onkel/whatever og jeg gider ikke glo på det.
Men når jeg forsøger at blokere skriver den fejl :rulle:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12954
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 19. jul 2016, 09:43

At sexen var så god med Mr. Østers. Jeg gider ikke have sex med en person, som jeg ikke kan tale med. Men det er sgu da urimeligt, at han skulle vise sig at være så fantastisk. Grr! Hvorfor skal min liderlighed udsættes for sådan noget?
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12181

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf achillaxedprune » 19. jul 2016, 10:20

Ado skrev:At sexen var så god med Mr. Østers. Jeg gider ikke have sex med en person, som jeg ikke kan tale med. Men det er sgu da urimeligt, at han skulle vise sig at være så fantastisk. Grr! Hvorfor skal min liderlighed udsættes for sådan noget?


Hvis sexen virkelig er god, kan du så ikke nøjes med at nyde den og så lade være med at forsøg at starte samtaler op med manden? Det kan måske vise sig, at blive helt enormt frækt at have et rent knalde-forhold... Sådan et, hvor alt er gennemsyret af god sex, fordi der egentlig ikke er andet og mere i det.

Jeg ville da forsøge... Og viste det sig, at det ikke fungerede... Så har du forhåbentlig fået endnu mere god sex ud af det!
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12954
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 19. jul 2016, 10:24

achillaxedprune skrev:
Ado skrev:At sexen var så god med Mr. Østers. Jeg gider ikke have sex med en person, som jeg ikke kan tale med. Men det er sgu da urimeligt, at han skulle vise sig at være så fantastisk. Grr! Hvorfor skal min liderlighed udsættes for sådan noget?


Hvis sexen virkelig er god, kan du så ikke nøjes med at nyde den og så lade være med at forsøg at starte samtaler op med manden? Det kan måske vise sig, at blive helt enormt frækt at have et rent knalde-forhold... Sådan et, hvor alt er gennemsyret af god sex, fordi der egentlig ikke er andet og mere i det.

Jeg ville da forsøge... Og viste det sig, at det ikke fungerede... Så har du forhåbentlig fået endnu mere god sex ud af det!

Jeg overvejer det faktisk. :D
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12181

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf achillaxedprune » 19. jul 2016, 10:26

Ado skrev:
achillaxedprune skrev:
Ado skrev:At sexen var så god med Mr. Østers. Jeg gider ikke have sex med en person, som jeg ikke kan tale med. Men det er sgu da urimeligt, at han skulle vise sig at være så fantastisk. Grr! Hvorfor skal min liderlighed udsættes for sådan noget?


Hvis sexen virkelig er god, kan du så ikke nøjes med at nyde den og så lade være med at forsøg at starte samtaler op med manden? Det kan måske vise sig, at blive helt enormt frækt at have et rent knalde-forhold... Sådan et, hvor alt er gennemsyret af god sex, fordi der egentlig ikke er andet og mere i det.

Jeg ville da forsøge... Og viste det sig, at det ikke fungerede... Så har du forhåbentlig fået endnu mere god sex ud af det!

Jeg overvejer det faktisk. :D


Gør det! :banan:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 19. jul 2016, 13:15

Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46132

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 19. jul 2016, 16:06

Persnikedy skrev:Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr

Min kæreste og jeg havde samme problem - dog ikke ved IKEA :gruble:
0
...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 19. jul 2016, 16:32

LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr

Min kæreste og jeg havde samme problem - dog ikke ved IKEA :gruble:


Jeg tænker at det må være noget med det lumre vejr vi har idag. Det får alt fra de små sorte insekter til flyvemyrene frem alt sammen på en gang
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46132

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 19. jul 2016, 16:33

Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr

Min kæreste og jeg havde samme problem - dog ikke ved IKEA :gruble:


Jeg tænker at det må være noget med det lumre vejr vi har idag. Det får alt fra de små sorte insekter til flyvemyrene frem alt sammen på en gang

Der var bare virkelig mange insekter, endda i København. Det er lidt vildt.
0
...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 19. jul 2016, 16:50

LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr

Min kæreste og jeg havde samme problem - dog ikke ved IKEA :gruble:


Jeg tænker at det må være noget med det lumre vejr vi har idag. Det får alt fra de små sorte insekter til flyvemyrene frem alt sammen på en gang

Der var bare virkelig mange insekter, endda i København. Det er lidt vildt.


Jeg er i Århus og har holdt mig indendørs resten af dagen. Forhåbeligt forsvinder de snart igen
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15309
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1244
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25634

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 19. jul 2016, 17:34

Elgiganten
0
14 11 14
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jul 2016, 19:20

Naboen har smækket sin bildør 6 millioner gang nu, Bang! Bang! Bang! Så kør dog væk, eller gå ind i huset din dumme mand!
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46132

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 19. jul 2016, 19:29

FruDulle skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr

Min kæreste og jeg havde samme problem - dog ikke ved IKEA :gruble:


Jeg tænker at det må være noget med det lumre vejr vi har idag. Det får alt fra de små sorte insekter til flyvemyrene frem alt sammen på en gang

Der var bare virkelig mange insekter, endda i København. Det er lidt vildt.


Jeg er i Århus og har holdt mig indendørs resten af dagen. Forhåbeligt forsvinder de snart igen


http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-1 ... ium=Social

"Normalt er myrer noget, man forbinder med et lille irriterende dyr, der er på din terasse med det vuns, hvis du taber en slat cola eller en pølse. Man forbinder det i hvert fald ikke med et flyvende væsen, der sætter sig på din kolde is.

Men i dag har flere rundt omkring i det danske land kunne opleve flyvende myrer. Det bekræfter museumsinspektør på Naturhistorisk Museum i Aarhus, Morten D. D. Hansen over for TV 2.

Dagen i dag har nemlig været perfekt som 'parringsdag' for myrerne, som bevæger sig væk fra jordens overflade, når de skal parre sig.

Insekt-rig dag
Dagen i dag beskriver Morten D. D. Hansen som fyldt med insekter - ikke kun myrer. Og det skyldes igen det lune og fugtige vejr.

- Sådan en 'tordenluft' er rigtig godt. Så kommer der masser af myg, der parrer sig. Der vil være masser af tordenfluer i luften og i aften vil man opleve, at der vil komme en del mitter ud og bide, forklarer han og tilføjer, at mitter er bittesmå myg der bider og 'kan være et mareridt om natten'."

De der mitter lyder frygtindgydende :8:
0
...

Tilbage til "Generelt"