Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 19. jul 2016, 18:45

Jeg tænker lidt på ham jeg datede og måtte droppe.

Jeg har ikke hørt fra ham siden, og jeg ved egentlig ikke om jeg havde regnet med det, eller om det bare er ham og vores samtaler jeg mangler/savner nu. Jeg har ikke tænkt mig at kontakte ham dog, da jeg ikke vil "presse" ham til at skrive til mig. Det vil jo udelukkende være mit behov. Jeg ved ikke om det er min dårlige samvittighed, men jeg vil gerne have at han skal vide at jeg er ked af at jeg har såret ham.

Men igen, det er næppe hans behov at jeg får lettet mit hjerte. Og jeg har jo sendt ham en pæn afvisning, synes jeg, hvor jeg fik lettet mit hjerte.

Jeg er bare så mega dårlig til at såre andre og være årsag til at de er kede af det, men hvem er ikke det :rulle:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 19. jul 2016, 18:46

Planten skrev:Hvor nordligt? Finnmarkinger er lette at forstå. Folk fra Vestlandet er sværere.


Ikke så langt fra Lillehammer, tror jeg - men hvad er ikke så langt i Norge? :lol:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jul 2016, 19:19

Puffi skrev:
Planten skrev:Hvor nordligt? Finnmarkinger er lette at forstå. Folk fra Vestlandet er sværere.


Ikke så langt fra Lillehammer, tror jeg - men hvad er ikke så langt i Norge? :lol:

Haha, det er ikke nordligt :lol2: Jeg ved ikke, hvordan de snakker der - men norsk er jo nemt nok at forstå - i hvert fald for mig. Men jeg har jo så også boet der :-D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jul 2016, 19:21

Planten skrev:
Puffi skrev:
Planten skrev:Hvor nordligt? Finnmarkinger er lette at forstå. Folk fra Vestlandet er sværere.


Ikke så langt fra Lillehammer, tror jeg - men hvad er ikke så langt i Norge? :lol:

Haha, det er ikke nordligt :lol2: Jeg ved ikke, hvordan de snakker der - men norsk er jo nemt nok at forstå - i hvert fald for mig. Men jeg har jo så også boet der :-D


Du kan tage Planten med på date som tolk/anstandsdame :lol2:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jul 2016, 19:22

Dirtylittledevil skrev:
Planten skrev:
Puffi skrev:
Planten skrev:Hvor nordligt? Finnmarkinger er lette at forstå. Folk fra Vestlandet er sværere.


Ikke så langt fra Lillehammer, tror jeg - men hvad er ikke så langt i Norge? :lol:

Haha, det er ikke nordligt :lol2: Jeg ved ikke, hvordan de snakker der - men norsk er jo nemt nok at forstå - i hvert fald for mig. Men jeg har jo så også boet der :-D


Du kan tage Planten med på date som tolk/anstandsdame :lol2:

Det vil jeg gerne :love:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jul 2016, 19:24

Planten skrev:Det vil jeg gerne :love:


Så skal du selvfølgelig passe lidt på, når nu han er til åbne forhold, ellers ender du og Puffi måske som "Sister Wives" :lol:
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 19. jul 2016, 19:33

Ej men, jeg ved det ikke, han snakkede bare om noget med Lillehammer. Måløy? Er der noget, der hedder det? Er det en lille by? Vil da så nødig udstille en stakkels nordmand :lol:

Og Plante, jeg ville gerne være Sister Wife med dig :kys: Det kunne være spas :banan:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 19. jul 2016, 19:34

Og altså ja, de norske turister, jeg snakker med på arbejde, kan jeg fint forstå - og så var det, han sagde, at han boede i Nordnorge og at de var sværere at forstå. Jeg ved ingenting, på skrift går det fint.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Wunder8
Indlæg: 552
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 19. jul 2016, 19:41

JessicaD skrev:
Wunder8 skrev:Argh. Ham min date, jeg droppede igår, lægger nu op til, at vi kan ses som venner. Er det bare mig, eller er det sådan lidt pointless? Jeg har masser af venner, så hvorfor skulle jeg være venner med én, jeg har mødt på Tinder og DATET? Jeg tror, han foreslår det, fordi han har svært ved at lukke den 100%, men jeg kan slet ikke se formålet med det. Har virkeligt lyst til bare at skrive "Nej, det er jeg ikke interesseret i. Jeg datede dig ikke for at blive venner". Kan man det? :mellow:


Hmm det er vel ret nærliggende at tænke den tanke, hvis I netop har ses lidt (åbenbart fra hans side) uforpligtende og bare hygget jer. Der er dog stor chance for, at han mener bollevenner? Det ville nok være min tanke. Samtlige fyre jeg har stoppet med at date, har foreslået at ses som bollevenner i stedet. Hvad sker der for det? :forvirret2:


Ja, det er der sjovt nok mange mænd, der synes er en skidegod idé ;) Jeg ved faktisk ikke, om det var dét, han havde i tankerne. Jeg tror, det handler lige så meget om, at han gerne vil holde kontakten med mig, fordi vi havde en rigtigt god ping-pong og kemi. Ja, jeg ved det ikke. Det fungerer i hvert fald ikke for mig ligenu.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jul 2016, 19:44

Halli hallo - jeg skal ikke sælges til hvid slavehandel :lol: hvis han er rødhåret med skæg, og så grønne øjne, så får piben en anden lyd ;)
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jul 2016, 19:45

Puffi skrev:Og altså ja, de norske turister, jeg snakker med på arbejde, kan jeg fint forstå - og så var det, han sagde, at han boede i Nordnorge og at de var sværere at forstå. Jeg ved ingenting, på skrift går det fint.

Men Lillehammer ligger altså ikke i nord. Det ligger mere sydligt i midtnorge :)
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 19. jul 2016, 20:03

Planten skrev:
Puffi skrev:Og altså ja, de norske turister, jeg snakker med på arbejde, kan jeg fint forstå - og så var det, han sagde, at han boede i Nordnorge og at de var sværere at forstå. Jeg ved ingenting, på skrift går det fint.

Men Lillehammer ligger altså ikke i nord. Det ligger mere sydligt i midtnorge :)


Så du indlægget ovenfor, Plante? :)

Og jo jo, dig og mig i Norge med (ung!) mand - der måske er rødhåret, men har lysebrunt skæg :banan: Og hans kone :lol:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
MOGA
Indlæg: 4024
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7348

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 19. jul 2016, 20:08

Sophaya skrev:Åha. Date er lige gået. Må jo nok indrømme, at han er ret dejlig :lun:
Vi spiste thai, grinede, snakkede. Købte ind inden vi tog hjem til mig. Så en film, snakkede noget mere, grinede, holdt i hånden, kyssede. Til sidst var det altså lige ved, at det ikke bare var kys :lol: Jeg skal ikke have sex med ham før jeg er mere tryg ved ham, for det ved jeg at jeg fortryder, men det er rart at vide at vi tænder på hinanden. Vi skal ses igen torsdag. Og mandag. Og han snakkede om når jeg boede det nye sted som om det er en selvfølge, at han er her om 3 uger. Og det synes jeg måske også, at det er :genert: Jeg vil i hvert fald gerne have, at han er her om 3 uger.


Det lyder dejligt! :)

Var det tredje date?
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 19. jul 2016, 20:08

.. Jeg fatter ingenting af hverken norsk eller svensk. Det er helt pinligt, men det gør jeg virkelig ikke :lol:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 19. jul 2016, 20:09

MOGA skrev:
Det lyder dejligt! :)

Var det tredje date?


Ja :) Det føles som om, der er gået længere tid, men det er kun 3. gang vi mødes :lol:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"