Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 19. jul 2016, 21:34

Mangoness skrev:Oh, og denne :lol:

"Kontakt med Pokémon-kort er kontakt med Satan selv." :lol:

https://www.facebook.com/drkultur/video ... 788501845/


Der er så meget WTF over den video, at den sagtens kunne ligge i den tråd også :ad!: :nerve:
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Velvet-Goldmine » 19. jul 2016, 21:37

13729038_10102533049370552_7103895750613900124_n.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16246
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32458

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 19. jul 2016, 21:54

Billede
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skralde » 20. jul 2016, 06:10

Hold nu op altså! Tårerne strømmede angiveligt ned af min bekendtes kinder da hun læste den :stoned:


Forfatteren af denne historie har valgt at forblive ukendt, og det er derfor ikke muligt at finde ud af, om den er sand eller ej.
Men uanset ægtheden af historien, så er den et vigtigt eksempel på, at man skal sætte pris på sine nærmeste, og er derfor værd at læse!

Min mor havde kun ét øje. Jeg hadede hende.
Hun arbejdede i skolekøkkenet, og serverede mad for eleverne og lærerne for at forsørge os. Jeg skammede mig over hende.
En dag kom hun hen til mig i skolen, og sagde hej. Det kunne umuligt have været mere pinligt.
Hvordan kunne hun gøre det mod mig? Jeg ignorerede hende, og gav hende et hadefuldt blik, og jeg gik væk. Den næste dag hørte jeg mine klassekammerater råbe: “Haha, din mor har kun ét øje!”.
Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle gøre. Inderst inde håbede jeg, at hun bare kunne forsvinde.
“Hvis det eneste, du kan gøre er at gøre mig forlegen foran mine venner, så kan du lige så godt dø”, fortalte jeg hende.
Hun sagde ikke et ord.
Jeg tænkte ikke over, hvad det var, jeg lige havde sagt til hende. Jeg boblede af vrede. På det tidspunkt var jeg faktisk ligeglad med hendes følelser – hun kunne rende mig.
Jeg ville helst bare væk fra skolen og hende. Jeg gjorde mig derfor ekstra umage i skolen, og det lykkedes mig at få så gode karakterer, at jeg fik et stipendium og muligheden for at studere i udlandet.

Herefter blev jeg gift. Vi købte et hus, og vi fik børn. Jeg havde et lykkeligt liv med børnene og vores bekvemmeligheder.
Men pludselig en dag kom min mor for at besøge mig. Vi havde ikke set hinanden i flere år, og hun havde heller ikke sit mine børn – hendes børnebørn.
Det var børnene, der åbnede døren, da hun ringede på, og de blev i første omgang bange for hende. Så begyndte de at grine og pege på hende. Jeg så, hvem der stod i døren og råbte: “Hvor vover du at komme her og skræmme mine børn? Skrid, NU!”
Min mor svarede roligt: “Åh, jeg unskylder. Jeg må være gået forkert.”
Så forsvandt hun igen.

En dag modtog jeg et brev om en gensynsfest med min gamle klasse. Jeg løj over for min kone og sagde, at jeg skulle på forretningsrejse. Efter gensynsfesten gik jeg af ren nysgerrighed tilbage til det gamle hus, jeg havde boet i som barn.

Her mødte jeg min moders naboer, der fortalte mig, at hun var død. Jeg fældede ikke en tåre. Så gav de mig et brev, som hun ville have mig til at læse.

Kære søn,
Jeg tænker på dig hele tiden. Jeg er ked af, at jeg kom forbi uden en invitation og skræmte børnene.
Jeg blev så glad, da jeg fandt ud af, at du skulle til gensynsfest med klassen. Chancerne for at møde dig er desværre meget små, eftersom jeg er sengeliggende. Jeg er ked af, at du i hele dit liv har været tvunget til at skamme dig over mig. Det har aldrig været min hensigt.
Er du klar over, at da du var lille, var du involveret i en forfærdelig ulykke? Ulykken gjorde, at du mistede det ene øje. Jeg kunne ikke forsone mig med tanken om, at du skulle gå gennem din barndom med blot ét øje, så jeg gav dig mit.

Jeg blev så stolt, når jeg tænkte på, at du gik rundt og opdagede verden for mig, med mit øje. Som din mor har jeg altid ønsket dig det bedste, glem ikke det.

Jeg elsker dig.

Hilsen mor.

Ingen ofrer mere end en forælder ofrer for sine børn. Man ved aldrig, hvornår det er for sent. Så husk at vise din kærlighed, før det er for sent.
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 20. jul 2016, 06:15

Skal man :lol: eller :puke:


Det er sådan lidt familieversionen af de der mennesker som på valentines dag har travlt med at forsikre hele facebook om at de altså værdsætter deres kæreste HVER dag, ikke kun en gang om året.
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 20. jul 2016, 06:17

Skralde skrev:Hold nu op altså! Tårerne strømmede angiveligt ned af min bekendtes kinder da hun læste den :stoned:


Forfatteren af denne historie har valgt at forblive ukendt, og det er derfor ikke muligt at finde ud af, om den er sand eller ej.
Men uanset ægtheden af historien, så er den et vigtigt eksempel på, at man skal sætte pris på sine nærmeste, og er derfor værd at læse!

Min mor havde kun ét øje. Jeg hadede hende.
Hun arbejdede i skolekøkkenet, og serverede mad for eleverne og lærerne for at forsørge os. Jeg skammede mig over hende.
En dag kom hun hen til mig i skolen, og sagde hej. Det kunne umuligt have været mere pinligt.
Hvordan kunne hun gøre det mod mig? Jeg ignorerede hende, og gav hende et hadefuldt blik, og jeg gik væk. Den næste dag hørte jeg mine klassekammerater råbe: “Haha, din mor har kun ét øje!”.
Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle gøre. Inderst inde håbede jeg, at hun bare kunne forsvinde.
“Hvis det eneste, du kan gøre er at gøre mig forlegen foran mine venner, så kan du lige så godt dø”, fortalte jeg hende.
Hun sagde ikke et ord.
Jeg tænkte ikke over, hvad det var, jeg lige havde sagt til hende. Jeg boblede af vrede. På det tidspunkt var jeg faktisk ligeglad med hendes følelser – hun kunne rende mig.
Jeg ville helst bare væk fra skolen og hende. Jeg gjorde mig derfor ekstra umage i skolen, og det lykkedes mig at få så gode karakterer, at jeg fik et stipendium og muligheden for at studere i udlandet.

Herefter blev jeg gift. Vi købte et hus, og vi fik børn. Jeg havde et lykkeligt liv med børnene og vores bekvemmeligheder.
Men pludselig en dag kom min mor for at besøge mig. Vi havde ikke set hinanden i flere år, og hun havde heller ikke sit mine børn – hendes børnebørn.
Det var børnene, der åbnede døren, da hun ringede på, og de blev i første omgang bange for hende. Så begyndte de at grine og pege på hende. Jeg så, hvem der stod i døren og råbte: “Hvor vover du at komme her og skræmme mine børn? Skrid, NU!”
Min mor svarede roligt: “Åh, jeg unskylder. Jeg må være gået forkert.”
Så forsvandt hun igen.

En dag modtog jeg et brev om en gensynsfest med min gamle klasse. Jeg løj over for min kone og sagde, at jeg skulle på forretningsrejse. Efter gensynsfesten gik jeg af ren nysgerrighed tilbage til det gamle hus, jeg havde boet i som barn.

Her mødte jeg min moders naboer, der fortalte mig, at hun var død. Jeg fældede ikke en tåre. Så gav de mig et brev, som hun ville have mig til at læse.

Kære søn,
Jeg tænker på dig hele tiden. Jeg er ked af, at jeg kom forbi uden en invitation og skræmte børnene.
Jeg blev så glad, da jeg fandt ud af, at du skulle til gensynsfest med klassen. Chancerne for at møde dig er desværre meget små, eftersom jeg er sengeliggende. Jeg er ked af, at du i hele dit liv har været tvunget til at skamme dig over mig. Det har aldrig været min hensigt.
Er du klar over, at da du var lille, var du involveret i en forfærdelig ulykke? Ulykken gjorde, at du mistede det ene øje. Jeg kunne ikke forsone mig med tanken om, at du skulle gå gennem din barndom med blot ét øje, så jeg gav dig mit.

Jeg blev så stolt, når jeg tænkte på, at du gik rundt og opdagede verden for mig, med mit øje. Som din mor har jeg altid ønsket dig det bedste, glem ikke det.

Jeg elsker dig.

Hilsen mor.

Ingen ofrer mere end en forælder ofrer for sine børn. Man ved aldrig, hvornår det er for sent. Så husk at vise din kærlighed, før det er for sent.


Jøsses altså :D I det mindste er det ene øje da lidt en cliffhanger. Jeg kunne i hvert fald ikke lige umiddelbart regne sammenhængen ud.
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Bøtte » 20. jul 2016, 06:42

Jeg undrer mig over om nogle vitterligt er i tvivl om den er sand?
Der er da vist ikke så meget at være i tvivl om :lol:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Æble » 20. jul 2016, 07:17

Ej nu blev jeg nødt til at Google om man kan donere et øje :lol:

Svaret er her:
https://www.uihealthcare.org/eye-donor- ... questions/
0
Akehurst2
Indlæg: 14181
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1265
Likede indlæg: 40704

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Akehurst2 » 20. jul 2016, 07:58

Æble skrev:Ej nu blev jeg nødt til at Google om man kan donere et øje :lol:

Svaret er her:
https://www.uihealthcare.org/eye-donor- ... questions/


Så om ikke andet er du da blevet klogere af opdateringen :-D

Og det blev jeg også, for jeg kiggede selvfølgelig på linket.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1487
Likede indlæg: 22934

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. jul 2016, 16:55

Miss_no_More skrev:
POCKETKITTEN skrev:
Miss_no_More skrev::rulle: :rulle: :rulle:


KÆRE ALLE DER SPILLER POKEMON GO !

Når I nu alligevel går rundt derude - i hele Danmark - med næsen i jorden - så snup en rulle klare sække med under armen og tag det affald op I måtte finde på Jeres vej.
I løbet af kort tid vil vi ha reduceret det svineri der ligger og flyder alle vegne. :)

Det er da win win. :gogo:


Åh, som om afsenderen nogensinde selv går ud og samler andres skrald op bare fordi.


Arhmen, det er da også bare så tydeligt, hun lige skal have sine 15 minutes of fame og det betyder i disse dage at nævne Pokemon Go :rulle:

Og desuden skulle man tro, hun var mere bevidst om, hvilke øjenbæ hun smider op nettet, hvis hun går så meget op i skrald.


Og nu har hun fået det, hun ønskede sig.
http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... r-pokemons
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 20. jul 2016, 17:20

POCKETKITTEN skrev:
Miss_no_More skrev:
POCKETKITTEN skrev:
Miss_no_More skrev::rulle: :rulle: :rulle:


KÆRE ALLE DER SPILLER POKEMON GO !

Når I nu alligevel går rundt derude - i hele Danmark - med næsen i jorden - så snup en rulle klare sække med under armen og tag det affald op I måtte finde på Jeres vej.
I løbet af kort tid vil vi ha reduceret det svineri der ligger og flyder alle vegne. :)

Det er da win win. :gogo:


Åh, som om afsenderen nogensinde selv går ud og samler andres skrald op bare fordi.


Arhmen, det er da også bare så tydeligt, hun lige skal have sine 15 minutes of fame og det betyder i disse dage at nævne Pokemon Go :rulle:

Og desuden skulle man tro, hun var mere bevidst om, hvilke øjenbæ hun smider op nettet, hvis hun går så meget op i skrald.


Og nu har hun fået det, hun ønskede sig.
http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... r-pokemons


:rulle:

Irriterende type.. Eller hvis hun betaler folk en ordenlig løn så kan det da godt være at der er nogle der vil overveje det.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 20. jul 2016, 18:22

Såååååå skete det... Jeg er også hoppet med på Pokemon Go bølgen og har til min stor overraskelse og "glæde" fundet 2 Pokemon's :D her i mit hus.
Den første fandt jeg i mit køleskabet.. :P
En kalorius maximus.. Egenskab: at forøge mit indtag af daglige kalorier. ;) :D
Den anden sad nede i mit klædeskabet..
En fedtius enormus.. Egenskab: at sy mit tøj ind så, så det er umulius at krybe i :(
Tak for "hjælpen" siger jeg bare til Nintendo - for at have spoleret mine bikinidrømme her til sommer..
Rigtig god sommer til alle.. :D
4
...
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 20. jul 2016, 18:37

LadyFox skrev:
Såååååå skete det... Jeg er også hoppet med på Pokemon Go bølgen og har til min stor overraskelse og "glæde" fundet 2 Pokemon's :D her i mit hus.
Den første fandt jeg i mit køleskabet.. :P
En kalorius maximus.. Egenskab: at forøge mit indtag af daglige kalorier. ;) :D
Den anden sad nede i mit klædeskabet..
En fedtius enormus.. Egenskab: at sy mit tøj ind så, så det er umulius at krybe i :(
Tak for "hjælpen" siger jeg bare til Nintendo - for at have spoleret mine bikinidrømme her til sommer..
Rigtig god sommer til alle.. :D



I guder...

Og kunne hun (ja, jeg antager det er en kvinde) så i det mindste ikke navngive dem rigtigt?
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3666
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12185

Re: Statusopdateringer

Indlægaf achillaxedprune » 20. jul 2016, 18:47

Hunkat skrev:
LadyFox skrev:
Såååååå skete det... Jeg er også hoppet med på Pokemon Go bølgen og har til min stor overraskelse og "glæde" fundet 2 Pokemon's :D her i mit hus.
Den første fandt jeg i mit køleskabet.. :P
En kalorius maximus.. Egenskab: at forøge mit indtag af daglige kalorier. ;) :D
Den anden sad nede i mit klædeskabet..
En fedtius enormus.. Egenskab: at sy mit tøj ind så, så det er umulius at krybe i :(
Tak for "hjælpen" siger jeg bare til Nintendo - for at have spoleret mine bikinidrømme her til sommer..
Rigtig god sommer til alle.. :D



I guder...

Og kunne hun (ja, jeg antager det er en kvinde) så i det mindste ikke navngive dem rigtigt?


Jeg synes, den var meget sød og skæg. :)
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 20. jul 2016, 18:50

achillaxedprune skrev:
Hunkat skrev:
LadyFox skrev:
Såååååå skete det... Jeg er også hoppet med på Pokemon Go bølgen og har til min stor overraskelse og "glæde" fundet 2 Pokemon's :D her i mit hus.
Den første fandt jeg i mit køleskabet.. :P
En kalorius maximus.. Egenskab: at forøge mit indtag af daglige kalorier. ;) :D
Den anden sad nede i mit klædeskabet..
En fedtius enormus.. Egenskab: at sy mit tøj ind så, så det er umulius at krybe i :(
Tak for "hjælpen" siger jeg bare til Nintendo - for at have spoleret mine bikinidrømme her til sommer..
Rigtig god sommer til alle.. :D



I guder...

Og kunne hun (ja, jeg antager det er en kvinde) så i det mindste ikke navngive dem rigtigt?


Jeg synes, den var meget sød og skæg. :)

Er det ikke bare en omskrivning af den der gamle en om at kalorier er små væsner der syr tøjet ind om natten? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"