Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:51

LadyFox skrev:Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

Øh, nej, det kan vi faktisk ikke lige.. Så vil jeg faktisk hellere sidde og lave ingenting derhjemme.


SÅ nederen, når nogen på den måde prøver at kamuflere deres eget behov for at ændre eller aflyse en aftale på: "Kunne det ikke bare være superhyggeligt at vi sås med nogle helt andre, gjorde noget fuldstændigt andet, end vi havde talt om, og at jeg i øvrigt allerede havde aftalt det hen over hovedet på dig, måske lidt fordi jeg håber, du siger nej, men så har jeg jo stadig været enormt høflig, og det er dig selv, der siger nej tak"-måden.

Gud, hvor jeg synes, det kan være irriterende!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2016, 15:56

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

Øh, nej, det kan vi faktisk ikke lige.. Så vil jeg faktisk hellere sidde og lave ingenting derhjemme.


SÅ nederen, når nogen på den måde prøver at kamuflere deres eget behov for at ændre eller aflyse en aftale på: "Kunne det ikke bare være superhyggeligt at vi sås med nogle helt andre, gjorde noget fuldstændigt andet, end vi havde talt om, og at jeg i øvrigt allerede havde aftalt det hen over hovedet på dig, måske lidt fordi jeg håber, du siger nej, men så har jeg jo stadig været enormt høflig, og det er dig selv, der siger nej tak"-måden.

Gud, hvor jeg synes, det kan være irriterende!

Hun ringede så før for at fortælle at de ikke tog i biffen, for hun ville faktisk hellere spise med mig.. Jeg kunne melde hende at "det var ærgerligt, for nu har jeg lavet andre planer"..
Jeg tror ikke hun håbede på jeg sagde nej, hun er bare meget spontan, og lader sig nemt rive med, og nogengange glemmer hun så lige at mærke temperaturen :/
1
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 15:59

LadyFox skrev:
ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:Jeg skulle have været ude og spise med en veninde, men så ringer veninden fordi at hun har snakket med en anden af vores veninder om det ikke kunne være helt vildt meget federe om vi alle tre tog i biografen og så en film de to havde snakket om i stedet for? Men, nej, det synes faktisk ikke kunne være helt vildt federe, men altså, jeg gider sådan set heller ikke ud og spise med en (eller to) der hellere vil se film, så siger at de da bare skal gå i biffen hvis det er det de har lyst til, så kan vi jo bare spise en af dagene. Så svare min veninde "Vi skal alligevel imod Nørrebro snart, så vi kan jo lige ses inden"....

Øh, nej, det kan vi faktisk ikke lige.. Så vil jeg faktisk hellere sidde og lave ingenting derhjemme.


SÅ nederen, når nogen på den måde prøver at kamuflere deres eget behov for at ændre eller aflyse en aftale på: "Kunne det ikke bare være superhyggeligt at vi sås med nogle helt andre, gjorde noget fuldstændigt andet, end vi havde talt om, og at jeg i øvrigt allerede havde aftalt det hen over hovedet på dig, måske lidt fordi jeg håber, du siger nej, men så har jeg jo stadig været enormt høflig, og det er dig selv, der siger nej tak"-måden.

Gud, hvor jeg synes, det kan være irriterende!

Hun ringede så før for at fortælle at de ikke tog i biffen, for hun ville faktisk hellere spise med mig.. Jeg kunne melde hende at "det var ærgerligt, for nu har jeg lavet andre planer"..
Jeg tror ikke hun håbede på jeg sagde nej, hun er bare meget spontan, og lader sig nemt rive med, og nogengange glemmer hun så lige at mærke temperaturen :/


Det tror jeg heldigvis heller ikke som regel, at folk ønsker. :) Satte den bare på spidsen. Men jeg kender typen - og de er lidt nogen fjolser med den spontanitet dér, som de ikke helt fornår at styre/indtænke andre i.
Kan godt lide dit svar til hende. Kald mig bare tøsefornærmet :D Det dér pis gider jeg altså ikke at være kastebold i.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf klumphen » 16. jul 2016, 17:19

ManicNinja skrev:
klumphen skrev:En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!


Send den over til mig! Kan ikke fordrage vandmelon. Agurk, derimod, er da nogenlunde fornuftigt. Eller også: Hvorfor laver du ikke bare agurkesalat af din vandmelon? Så mangler du kun en flæskesteg. Så er du da godt kørende!

Kan du ikke fordrage vandmelon? :ad!:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 17:43

klumphen skrev:
ManicNinja skrev:
klumphen skrev:En flot rød (indeni) vandmelon der smager nøjagtig som en agurk. Til 38 kroner. Nitte. Og hvorfor smager agurker aldrig af vandmelon? Fup og fidus!


Send den over til mig! Kan ikke fordrage vandmelon. Agurk, derimod, er da nogenlunde fornuftigt. Eller også: Hvorfor laver du ikke bare agurkesalat af din vandmelon? Så mangler du kun en flæskesteg. Så er du da godt kørende!

Kan du ikke fordrage vandmelon? :ad!:


Niks. Når du nu direkte spørger. Både smagen, konsistensen og de klamme kerner er ... nåja ... klamt.

Meloner har aldrig rigtigt været mig. Men nogle af dem er jeg da efterhånden kommet overens med. Det bliver bare ikke vandmelon.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 19. jul 2016, 08:20

En af killingerne har fået dårlig mave igen, så nu er jeg bekymret for ham :trist:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22809

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. jul 2016, 09:05

Torsdag fik jeg ondt i halsen og hovedet, lørdag blev jeg snottet og fik feber oven i, og i dag topper jeg lige turen med en øjenbetændelse.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mulan » 19. jul 2016, 17:13

POCKETKITTEN skrev:Torsdag fik jeg ondt i halsen og hovedet, lørdag blev jeg snottet og fik feber oven i, og i dag topper jeg lige turen med en øjenbetændelse.

Præcis samme forløb her. Fik dog øjenbetændelse midt i et bryllup - knaldrødt, væskende øje.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 20. jul 2016, 15:26

At skabet der er lavet til køleskabet stadig er for lille :sur: Min bror var ellers sådan "selvfølgelig passer skabet til dit nye køleskab søs! Jeg har jo taget nye bredere bund/topplaner med!" Men næ nej, der mangler et par cem i højden + 1-1,5 cm i siden. Så nu er vi (min far og jeg) nødt til at ødelægge skabet og tage den ene side + toppen ud.
Det mest trælse er, at skabet står inderst mellem køkkenelementer og væg, og det er ikke muligt at flytte køkkenet mere.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 20. jul 2016, 17:09

At jeg ikke skal fortsætte i regions psykiatrien :trist:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 20. jul 2016, 18:05

En halsbetændelse der pludselig accelererede og virkelig gør mig skidt tilpas. Troede jeg skulle dø på vej ud til vagtlægen :lol:
Nu er jeg på penicillinkur de næste 8 dage og går i seng...
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf chokoladegris » 20. jul 2016, 18:15

At jeg er så træt hele tiden. Har jeg været det sidste stykke tid! Lidt irriterende :-D
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 21. jul 2016, 11:48

Vi skulle have været ude at spise frokost inden min kæreste skal på arbejde og sekundet, og jeg mener lige nøjagtig på sekundet, vi skal til at gå, ringer de fra hans arbejde og siger at han skal komme så hurtigt som muligt istedet for.
Hvor er jeg dog fucking træt at det arbejde!
Jeg aner aldrig hvornår han er hjemme og om han har fri eller pludselig skal arbejde alligevel.
Og nu sidder jeg her og har taget pænt tøj på og solcreme og er pisse-sulten.
Og pisse sur. Så jeg gider ikke engang selv gå ud at finde noget.
Røv-dag. Røv-vejr.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Rapfisk » 21. jul 2016, 12:00

Sløve mavemuskler. :mellow:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 21. jul 2016, 18:09

Sophaya skrev:En halsbetændelse der pludselig accelererede og virkelig gør mig skidt tilpas. Troede jeg skulle dø på vej ud til vagtlægen :lol:
Nu er jeg på penicillinkur de næste 8 dage og går i seng...


At jeg endnu ikke har det bedre. Det er så slemt at jeg hverken kan læse, se serier eller kigge på min telefon i længere tid ad gangen. Virk nu, penicillin!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"