Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Buller » 9. jul 2016, 17:49

Blonderella skrev:I morges. Da jeg bøjede mig ned efter min bh.

"Wow du har lange bryster når du står sådan :nerve: "

Det er et under at han stadig trækker vejret :cuss:


"hvis du hørte et hvin var det bare din aftensmad/dessert/kage/noget han kan lide du plejer at gøre, der fes ud af vinduet"
0
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 12. jul 2016, 09:10

Han har i løbet af weekenden konsumeret størstedelen af en plade Marabou (Happy Birthday-varianten, til de interesserede) mens jeg ikke var hjemme, således at jeg kun har fået 2 "striber" fra den! Røvhul. :sur:

Og så prøvede han at forsvare sig med, at jeg jo havde spist næsten 2 poser af de nye rustne hyl - men det gjorde jeg altså, mens han var hjemme, så han kunne bare have taget for sig. :deer:
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 12. jul 2016, 09:54

Her til morgen.
Han har tendens til at tage pis på ungerne. Og det giver nogen gange bagslag med at de så ikke tror på ham når han siger noget rigtigt - det har han jo kun sig selv at takle for, hvilke jeg har sagt mere end en gang.

Så her til morgen vil han låne ældsten min regnjakke - knægten tror han driller og mener mine lilla jakke som han bestemt ikke syntes om.
Men manden mener den blå der ligger i gemmeren jeg aldrig bruger. Så knægten svarer bare som om det er drillerier og så bliver manden fornærmet.
Da jeg så siger han jo selv er ude om det bliver han bare mere muggen.
Røv - så fat det dog at ungerne kan have svært ved det en gang i mellem og åben kæften og sig hvad du mener i stedet for at blive fornærmet når de misforstår dig.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 12. jul 2016, 10:27

Igår og idag.
Han er her.
Hele tiden! :sur:
Jeg trænger til at være alene og jeg troede at han skulle på arbejde både igår og idag.
Jeg kan ikke ha' det :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 16. jul 2016, 06:10

Jeg er så gal.

Han ved, at jeg ikke kan fordrage at blive holdt fast - især at blive holdt fast og kildet. Jeg kæmper for at komme fri, men han er stærkere end mig, så jeg har svært ved det. I går resulterede det i, at jeg har fået virkelig ondt i mit håndled.

Det er sådan noget, der får mig til at overveje af skride. Han ved, jeg ikke vil have det. Hans svar: "Jeg troede bare vi legede" og "det er længe siden".

ARGH!!!

Rent praktisk gør det også, at jeg får svært ved at hjælpe med at flytte - i hans familie - i dag, fordi mit håndled gør ondt.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 16. jul 2016, 06:40

Maoam skrev:Jeg er så gal.

Han ved, at jeg ikke kan fordrage at blive holdt fast - især at blive holdt fast og kildet. Jeg kæmper for at komme fri, men han er stærkere end mig, så jeg har svært ved det. I går resulterede det i, at jeg har fået virkelig ondt i mit håndled.

Det er sådan noget, der får mig til at overveje af skride. Han ved, jeg ikke vil have det. Hans svar: "Jeg troede bare vi legede" og "det er længe siden".

ARGH!!!

Rent praktisk gør det også, at jeg får svært ved at hjælpe med at flytte - i hans familie - i dag, fordi mit håndled gør ondt.

Det er altså ikke i orden. Jeg kunne ikke selv forestille mig at være i en relation med en fyr der ikke respekterede mine fysiske grænser, men ved næsten ikke hvad jeg skal råde dig til, når du allerede har meldt klart ud at du ikke vil have det. Hvis jeg ikke boede med fyren (og stadig var interesseret i at fortsætte forholdet) tror jeg simpelthen at jeg ville tage en pause fra ham i 2-3 uger for at tydeliggøre alvoren af hans handlinger. En kæreste skal IKKE bruge sin fysiske overlegenhed til at gennemtvinge noget man klart har meldt ud at man ikke vil have.

Flytningen ville jeg melde fra til og forklare hvorfor.
19
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Precaseptica » 16. jul 2016, 08:39

Da jeg for lidt siden prøvede meget ihærdigt at få hende til at tage tøj på uden at sige hvorfor, fordi hun skulle kidnappes til sin polterabend, men hun insisterede på at sidde inde i sofaen i næsten ingenting fordi det var lazy lørdag. Historien endte dog lykkeligt, da hun med røven bar måtte tage imod 10 gæster.
44
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 19. jul 2016, 09:27

Lige nu.

Vi har ferie sammen og er hos ham.
I går planlagde han hvad vi skulle i dag. Da jeg så stod op, havde han ændret det til i morgen, for der kan hans søster.

Han kan slet ikke se problemet i at han ikke inddrager mig inden han laver planer for os.

Nu overvejer jeg at tage hjem, så kan han gøre hvad han vil resten af ugen.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 21. jul 2016, 17:30

Han er freakin aldrig til at få fat i... Ville ringe og høre om der var flere kammerjunker, fordi han nogle gange æder dem, og der var udsolgt i føtex. Han tager ikke telefonen, men jeg tænker at han selvfølgelig ikke har spist en hel pose kammerjunkere udenvidere. Men det havde han. Og han er stadig ikke til at få fat i, så nu sidder jeg sulten og kammerjunke løs.

Og ja, jeg er ekstra bitchy når jeg er hangry OG er presset fordi jeg skal til en dræber eksamen i morgen. Og hvad sker der for det er 200 grader udenfor, hvis det så bare var overskyet havde jeg hoppet på cyklen efter kammerjunkere.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 22. jul 2016, 04:52

I går aftes... Vi var ude med venner - han var på cykel, jeg skulle med bus hjem. Jeg spørger så, om han ikke vil følge mig til bussen, da vi skulle hjem. Det ville han gerne. Da vi så når op til lyskrydset, oplyser han, at han skal den anden vej - fordi han skal lige over til det her pokemon-hotspot... Så det var den eneste grund til, at han gad følge mig til bussen. :sur:

Han ændrede dog mening, da jeg ikke lige var helt tilfreds med den prioritering!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 2. aug 2016, 14:38

Ballademager skrev:
Er man en dårlig kæreste, når man synes, at hovedparten af hans møbler er virkelig grimme? :genert:


Jeg ved det ikke, men jeg græd tørre tårer, da en beige-grålige futon druknede i vandskaden.
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 2. aug 2016, 15:59

Ballademager skrev:Han har fået en fiks ide om, at hans læder/metal lænestol skal ind i stuen og bo igen. Magter det ikke...

Er man en dårlig kæreste, når man synes, at hovedparten af hans møbler er virkelig grimme? :genert:


Overhovedet ikke.
Faktisk er man en god kæreste, for man sørger for de har et pænt hjem :-D
8
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 2. aug 2016, 16:04

Min mand har ingen af "sine egne" møbler tilbage... :genert:

Men ok, han havde et campingbord, en mega gamle seng hvor fjedrene var sprunget og verdens grimmeste stol, som katten kom til at rive i stykker :fløjt:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 6. aug 2016, 21:14

Vi har skændes hertil aften og han har brugt nogle ikke så pæne ord :sur:
Og nu er han gået i seng på ekstra værelset uden at vi er blevet gode venner. Og jeg kan ikke sove, når vi er uvenner :( Og det ved han godt
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 6. aug 2016, 21:24

Bøtte skrev:Vi har skændes hertil aften og han har brugt nogle ikke så pæne ord :sur:
Og nu er han gået i seng på ekstra værelset uden at vi er blevet gode venner. Og jeg kan ikke sove, når vi er uvenner :( Og det ved han godt


:ae:

Kender det. Og dagen efter er han sådan: "det er ikke min skyld, du ikke kan sove. Og hvor svært er det lige?..."
0

Tilbage til "Forhold og sex"