Powerbanks?

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Powerbanks?

Indlægaf 2SHY » 22. jul 2016, 09:26

Dagens formodentlig dummeste spørgsmål :blush2:

De der powerbanks man kan få til mobilen, de kan vel oplades igen når de først er kørt flade, ikke? :genert:

Min mobil havde sine udfordringer med at klare turen fra Aalborg til Lolland når gps var slået til, så jeg tænkte at det måske var en udmærket investering med en powerbank
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Powerbanks?

Indlægaf LadyFox » 22. jul 2016, 09:27

Jo :D
0
...
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Powerbanks?

Indlægaf HappyPaww » 22. jul 2016, 09:30

Hvorfor bruger du ikke fx bilens cigarettænder? Det tror jeg bedre kan svare sig.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Powerbanks?

Indlægaf 2SHY » 22. jul 2016, 09:32

HappyPaww skrev:Hvorfor bruger du ikke fx bilens cigarettænder? Det tror jeg bedre kan svare sig.

Det stik vi har dertil er blevet knækket og lader ikke :( Eller den indikerer at den lader men gør det ikke i praksis :stoned:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Powerbanks?

Indlægaf Wizzze » 22. jul 2016, 11:24

2SHY skrev:Dagens formodentlig dummeste spørgsmål :blush2:

De der powerbanks man kan få til mobilen, de kan vel oplades igen når de først er kørt flade, ikke? :genert:

Min mobil havde sine udfordringer med at klare turen fra Aalborg til Lolland når gps var slået til, så jeg tænkte at det måske var en udmærket investering med en powerbank


Jeg har givet kæresten den her

https://www.anker.com/products/A1104051

Det lille stik er til at lade den op, og det store usb er til når du skal lade mobilen. Og knappen er til at se om der er strøm tilbage,
Den fylder ikke mere en en læbestift og passer i alle tasker og kan lade en mobil et par gange. Men sætter du den til en iPad eller lign, så bliver den hurtigt drænet.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Powerbanks?

Indlægaf Tobywan » 22. jul 2016, 11:32

2SHY skrev:
HappyPaww skrev:Hvorfor bruger du ikke fx bilens cigarettænder? Det tror jeg bedre kan svare sig.

Det stik vi har dertil er blevet knækket og lader ikke :( Eller den indikerer at den lader men gør det ikke i praksis :stoned:


køb et nyt ladekabel til bilen så. Det koster vel under 50kr?

Men en powerbank er en ganske god ide alligevel :)
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Powerbanks?

Indlægaf 2SHY » 22. jul 2016, 11:39

Tobywan skrev:
2SHY skrev:
HappyPaww skrev:Hvorfor bruger du ikke fx bilens cigarettænder? Det tror jeg bedre kan svare sig.

Det stik vi har dertil er blevet knækket og lader ikke :( Eller den indikerer at den lader men gør det ikke i praksis :stoned:


køb et nyt ladekabel til bilen så. Det koster vel under 50kr?

Men en powerbank er en ganske god ide alligevel :)

Mjo men lige præcis det her er et af dem hvor der også er fm transmitter i, så man også kan høre anvisningerne over radioen, så det er lidt mere end 50 kr der skal på bordet :( I og med at det ikke engang er til min bil men min mors, så er det også begrænset hvor mange penge jeg vil smide efter det
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Computere, spil og internet"