Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 22. jul 2016, 09:54

Nå, men Rap og jeg bliver muligvis på højskolen for altid :-D
9
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 22. jul 2016, 09:57

Puffi skrev:
Muspel skrev:
Puffi skrev:Nordmanden var et hit! Vi skal ses igen og så skal vi knulla ( :-D ), i går kyssede vi bare lidt - dog i lang tid :P og det skal klart prøves om jeg kan finde ud af sådan noget elskerinde/den anden kvinde. Jeg er helt sikker på, at der ligger nogle fede oplevelser der og venter.

Faktisk er det måske lidt befriende, at jeg slet ikke behøver tænke på andet end at jeg har lyst til at knalde ham - det lyder så grimt, men slet ikke ment sådan. Altså, vi har skrevet sammen i løbet af i dag også, det er rigtig hyggeligt, og han var den første, jeg skrev til efter jeg skar mig ret meget på et mandolinjern på arbejde (har været på skadeklinik og fået en fin forbinding), men det er bare nemt. Jeg er fuldstændig sikker på, at det så også er dét, der gør, at det pludselig kan være farligt og at jeg pludselig kan falde, men jeg har aftalt med mig selv, at jeg mærker efter hele tiden.


Helt velment; pas nu på dig selv. Mærk efter om du kan lade være at falde for ham, når nu han aldrig bliver alene din.
Jeg havde ikke turdet. Jo - hvis det kun var sex - men din beskrivelse lyder altså som følelse.


Jeg bliver altså lidt ked af det, når du læser mit indlæg sådan. Jeg er fuldt klar over at der en fare - det skriver jeg faktisk også: "er dét, der gør, at det pludselig kan være farligt og at jeg pludselig kan falde, men jeg har aftalt med mig selv, at jeg mærker efter hele tiden". Og ja, der er følelse lige nu - en enorm fascination af ham. Og den måde at leve på også. Men jeg VED, at det aldrig kan blive til mere med ham. Det ved jeg logisk lige nu - om jeg så kan blive ved med at være logisk, er det svære og farlige, men jeg er fuldt bevidst om det og mærker efter hele tiden.


Just præcis.

Jeg er jo også i noget, hvor der er følelser, men af forskellige årsager kan det ikke udvikle sig lige nu. Det eneste man kan gøre, er at tage ét skridt ad gangen og mærke efter hele tiden. "Hvor er jeg nu" og "Hvad vil jeg egentlig". Man kommer MEGET i kontakt med sig selv, det er jo ikke en skidt ting.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 22. jul 2016, 10:04

Æske skrev:Nå, men Rap og jeg bliver muligvis på højskolen for altid :-D


Jamen er der mænd i nabolaget / på højskolen?
Så kommer jeg gerne :D
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 22. jul 2016, 10:52

Æske skrev:Nå, men Rap og jeg bliver muligvis på højskolen for altid :-D

Det er bestemt en mulighed. Vil kan lige bruge frokostpausen til at finde steder, vi kan gemme os i morgen.

#ferierduikkevilhjemfra
#fuckingåmål
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 22. jul 2016, 11:30

Rapfisk skrev:
Æske skrev:Nå, men Rap og jeg bliver muligvis på højskolen for altid :-D

Det er bestemt en mulighed. Vil kan lige bruge frokostpausen til at finde steder, vi kan gemme os i morgen.

#ferierduikkevilhjemfra
#fuckingåmål

NIKS! Nu kommer jeg hjem, så skal i også! NÅ! :lol:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 22. jul 2016, 11:35

Mulan skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:Nå, men Rap og jeg bliver muligvis på højskolen for altid :-D

Det er bestemt en mulighed. Vil kan lige bruge frokostpausen til at finde steder, vi kan gemme os i morgen.

#ferierduikkevilhjemfra
#fuckingåmål

NIKS! Nu kommer jeg hjem, så skal i også! NÅ! :lol:


Crap :afro:
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 22. jul 2016, 11:37

Rapfisk skrev:
Æske skrev:Nå, men Rap og jeg bliver muligvis på højskolen for altid :-D

Det er bestemt en mulighed. Vil kan lige bruge frokostpausen til at finde steder, vi kan gemme os i morgen.

#ferierduikkevilhjemfra
#fuckingåmål


Fiiii-ré!
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 22. jul 2016, 13:56

Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:Nå, men Rap og jeg bliver muligvis på højskolen for altid :-D

Det er bestemt en mulighed. Vil kan lige bruge frokostpausen til at finde steder, vi kan gemme os i morgen.

#ferierduikkevilhjemfra
#fuckingåmål


Fiiii-ré!

Fraggel.
1
Livslinjen: 70 201 201
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 22. jul 2016, 15:29

Puffi skrev:
Muspel skrev:
Puffi skrev:Nordmanden var et hit! Vi skal ses igen og så skal vi knulla ( :-D ), i går kyssede vi bare lidt - dog i lang tid :P og det skal klart prøves om jeg kan finde ud af sådan noget elskerinde/den anden kvinde. Jeg er helt sikker på, at der ligger nogle fede oplevelser der og venter.

Faktisk er det måske lidt befriende, at jeg slet ikke behøver tænke på andet end at jeg har lyst til at knalde ham - det lyder så grimt, men slet ikke ment sådan. Altså, vi har skrevet sammen i løbet af i dag også, det er rigtig hyggeligt, og han var den første, jeg skrev til efter jeg skar mig ret meget på et mandolinjern på arbejde (har været på skadeklinik og fået en fin forbinding), men det er bare nemt. Jeg er fuldstændig sikker på, at det så også er dét, der gør, at det pludselig kan være farligt og at jeg pludselig kan falde, men jeg har aftalt med mig selv, at jeg mærker efter hele tiden.


Helt velment; pas nu på dig selv. Mærk efter om du kan lade være at falde for ham, når nu han aldrig bliver alene din.
Jeg havde ikke turdet. Jo - hvis det kun var sex - men din beskrivelse lyder altså som følelse.


Jeg bliver altså lidt ked af det, når du læser mit indlæg sådan. Jeg er fuldt klar over at der en fare - det skriver jeg faktisk også: "er dét, der gør, at det pludselig kan være farligt og at jeg pludselig kan falde, men jeg har aftalt med mig selv, at jeg mærker efter hele tiden". Og ja, der er følelse lige nu - en enorm fascination af ham. Og den måde at leve på også. Men jeg VED, at det aldrig kan blive til mere med ham. Det ved jeg logisk lige nu - om jeg så kan blive ved med at være logisk, er det svære og farlige, men jeg er fuldt bevidst om det og mærker efter hele tiden.


Jeg er ked af, hvis mit indlæg gjorde dig ked af det, det var ikke min intention.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. jul 2016, 17:43

Puffi skrev:
Muspel skrev:
Puffi skrev:Nordmanden var et hit! Vi skal ses igen og så skal vi knulla ( :-D ), i går kyssede vi bare lidt - dog i lang tid :P og det skal klart prøves om jeg kan finde ud af sådan noget elskerinde/den anden kvinde. Jeg er helt sikker på, at der ligger nogle fede oplevelser der og venter.

Faktisk er det måske lidt befriende, at jeg slet ikke behøver tænke på andet end at jeg har lyst til at knalde ham - det lyder så grimt, men slet ikke ment sådan. Altså, vi har skrevet sammen i løbet af i dag også, det er rigtig hyggeligt, og han var den første, jeg skrev til efter jeg skar mig ret meget på et mandolinjern på arbejde (har været på skadeklinik og fået en fin forbinding), men det er bare nemt. Jeg er fuldstændig sikker på, at det så også er dét, der gør, at det pludselig kan være farligt og at jeg pludselig kan falde, men jeg har aftalt med mig selv, at jeg mærker efter hele tiden.


Helt velment; pas nu på dig selv. Mærk efter om du kan lade være at falde for ham, når nu han aldrig bliver alene din.
Jeg havde ikke turdet. Jo - hvis det kun var sex - men din beskrivelse lyder altså som følelse.


Jeg bliver altså lidt ked af det, når du læser mit indlæg sådan. Jeg er fuldt klar over at der en fare - det skriver jeg faktisk også: "er dét, der gør, at det pludselig kan være farligt og at jeg pludselig kan falde, men jeg har aftalt med mig selv, at jeg mærker efter hele tiden". Og ja, der er følelse lige nu - en enorm fascination af ham. Og den måde at leve på også. Men jeg VED, at det aldrig kan blive til mere med ham. Det ved jeg logisk lige nu - om jeg så kan blive ved med at være logisk, er det svære og farlige, men jeg er fuldt bevidst om det og mærker efter hele tiden.


Jeg står gerne ved, at jeg tænkte fuldstændigt som Muspel her. Og jeg er - surprise! - heller ikke ude på at gøre dig ked af det. Men hvis jeg skrev, som du skrev om jeres date, ville jeg med al sandsynlighed allerede være småforelsket/lidt forblændet.

Nu kan jeg selvfølgelig kun tale på egne vegne. Det gør jeg så.
Jeg tror simpelthen, jeg kom til at læse mig selv for meget ind i situationen her og kom til at gå ud fra, at alle andre er indrettet som jeg, da jeg læste din begejstrede udmelding om ham den "optagede".
Og det, jeg antog, var, at uanset hvor meget man "mærker efter", eller hvad vi nu skal kalde det ... Det ville være en illusion for mig at tro, jeg først kunne stoppe det, hvis det virkelig begyndte at kilde i maven på den rigtige (her: Forkerte) måde. Derfor ville jeg aldrig vove mig ud i noget med polygam/polyamourøs/polynogetsomhelst mand. Eller rettere: Jeg gjorde det engang. Og nej, hvor det sved! Så de tilbud, jeg efterfølgende har fået nogle stykker af fra polyer, har jeg afvist kategorisk. Af frygt for lige pludselig at være mere end alvorligt træt af, at han faktisk var sammen med en anden. Dér har jeg været. Det skal jeg ikke igen.

Men dét er jo MIG.

Det er ret cool, at der findes mennesker, der kan den slags. Styre det lidt mere. Jeg kan ikke. Når jeg møder en spændende mand, har jeg brug for, at der er frit slag for, hvordan relationen kan udvikle sig. Jeg kender dig ikke, så jeg kan ikke vurdere, om jeg tror, du er en af dem, der kan styre dine følelser lidt mere. Men et eller andet sted synes jeg under alle omstændigheder, du er modig og udforskende.

Jeg håber, du får en god oplevelse, og at du ikke bliver såret. :)
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 22. jul 2016, 20:53

Sophaya skrev:Nå, måske er der allerede begyndt at være lidt følelser ifht ham dér. I hvert fald tog jeg lige mig selv i at tænke på, om han mon fortæller sine bedste venner om mig nu han er sammen med dem :genert:


Det er skrevet i bedste mening - men dét lyder ikke godt! For med jeres relation fortæller han selvfølgelig ikke sine venner om dig...pas på dig selv, ikke?
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 22. jul 2016, 20:56

.
Senest rettet af MOGA 6. jan 2017, 23:00, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. jul 2016, 20:56

citater slettet

Forveksler du nu ikke navn slettet og Puffi? :)
7
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 22. jul 2016, 21:04

citater slettet
Jo, det gør jeg da.

navn slettet du skal da forelske dig alt det du kan! :D
3
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 22. jul 2016, 21:10

citater slettet af moderator

Skal vi ikke satse på det? :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"