Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 21. jul 2016, 20:07

Sophaya skrev:En halsbetændelse der pludselig accelererede og virkelig gør mig skidt tilpas. Troede jeg skulle dø på vej ud til vagtlægen :lol:
Nu er jeg på penicillinkur de næste 8 dage og går i seng...


Øjs! God bedring og sov godt til næste weekend! ;)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 21. jul 2016, 20:24

Lidt begyndende migræne her til aften. Jeg har simpelthen for meget om ørerne lige pt :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 21. jul 2016, 20:29

Får mere og mere ondt i lænden.
Håber dælme ikke jeg skal igennem flere måneders kiropraktor behandling igen som sidste år.

Men nå indikation af at jeg virkelig skal til at gøre noget ved det træning (core / styrke) så jeg kan få trænet lænd & ryg op.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 21. jul 2016, 21:04

Min tlf insisterer i Chrome, med korte intervaller, på at jeg har "Four virus".
Mig i røven.
Det er irriterende at jeg så er nødt til at bruge Firefox.
Det fungerer virkelig dårligt på Android åbenbart.
Alt går meget, meget langsomt :sur:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 22. jul 2016, 04:19

Faktisk er det nok min chef og ikke selve uheldet, der har påvirket mig negativt. Jeg skar mig ret kraftigt på et mandolinjern på arbejde i går. Det var et uheld, var ikke engang nået helt ned til enden af den peberfrugt, jeg skar ud, den smuttede for mig og fingeren fik et stykke hakket af (dog stort set "kun" hud lige på blommen af tommelfingeren). Det var dumt, det ved jeg godt, men et uheld. Mine kollegaer bandt fingeren ind, men det blev jo bare ved med at bløde. Chefen kom ned og jeg fortalte det og viste min indbundne finger med en gummihandske udenpå. Hun skældte mig ud :wacko: Ikke noget med at spørge om jeg var okay eller hvor galt, det var gået, bare skældud over at man ikke skal bruge et mandolinjern, hvis man ikke har styr på det og styr på at stoppe inden man er helt nede - og selvfølgelig skal man ikke det, men det var jo sådan set ikke derfor, jeg var kommet til skade, det var et fucking uheld.

Jeg ringede til vagtlæge, da jeg havde fri. Kunne ikke bare smutte fra min kollega, så hun skulle stå med hele butikken selv. Kom på skadeklinik og fik den bundet ind og blev anbefalet af sygeplejersken ikke at tage på arbejde dagen efter fordi hun kunne se på min tshirt, hvor butiksnavnet står, at jeg arbejder med fødevarer.

Men jeg tør ikke melde mig syg - hvor fucked er det lige? :mellow: Jeg sidder med tårer i øjnene nu over at skulle møde op til chefens vrede. Der er noget helt galt i det her.

Så jeg sidder her med en forbinding om hele tommeltotten, der oveni stadig dunker og gør ondt. Min overarm gør også ondt fordi jeg fik en stivkrampevaccination for en sikkerheds skyld. Jeg skal på en eller anden måde have en handske eller noget andet over min hånd, så jeg ikke står med, faktisk, åbent sår og rører ved kundernes mad. For ikke at nævne alle de ting, jeg ikke kan fordi man bruger tommelfingeren til ret mange ting. Oveni det har jeg ikke makeup på, fordi jeg ikke kunne tage mascara på. Mit hår er samlet i en skod-hestehale fordi jeg ikke kunne lave den bedre. Hvordan jeg får bundet mine sko og mit forklæde, ved jeg ikke.

Det bliver en lortedag :mellow: :(
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 22. jul 2016, 10:25

Ballademager skrev:
Hold nu op, hvor lyder din chef toptræls :ae: Chefer, der skælder ud over uheld, er simpelthen ikke værd at bruge tid på. Hun burde have sendt dig til lægen med det samme og bedt dig blive hjemme dagen efter.

Håber det snart går lidt bedre med fingeren :ae:


Min kollega skar sig for en måneds tid siden - 1/4 af hvor slemt, jeg skar mig i går. Hende sendte JEG til læge (hun bor i byen hvor vi arbejder så har også læge der). Hun fik den selvfølgelig også bare bundet ind og kom tilbage og var der den sidste time.

I morges blev jeg mødt med et "hvad skal jeg gøre ved det?", da jeg viste chefen forbindingen og fortalte at jeg havde været på skadeklinik om aftenen. Øhh, godt så. Måske bare prøve at lade som om du bekymrer dig og spørge om alt det du "glemte" at spørge om i går. Min kollega kunne med det samme se, hvor skidt, jeg havde det - både psykisk og fysisk. Og den sidste time gav hun gav mig lige et klem eller aede mig hver gang, vi gik forbi hinanden, fordi hun kunne se, det blev værre. Jeg tror, jeg elsker hende lidt :lun:

Jeg fik min kollega til at blive min vagt ud og tog hjem kl 10, jeg havde så ondt både i fingeren og i armen hvor jeg havde fået stivkrampevaccination.



Tak for de grønne kort, de lunede :blomst:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 22. jul 2016, 18:13

Jeg besvimede her til formiddag. Var på vej i bad og bad min kæreste om at kaste mit håndklæde. Jeg greb det og spurgte om han også ville kaste det lille håndklæde til håret. Han vendte sig om for at lede, og lige pludselig sagde det EEEEEEEEEEE i ørerne og jeg nåede lige at tænke at jeg nok hellere måtte sætte mig ned.

Det føltes som om jeg var væk i flere timer, men min kæreste sagde at det bare var et minut og at jeg ikke lukkede øjnene. Men der var helt slukket. Da jeg kom til mig selv igen, kunne jeg hverken høre eller tale. Min kæreste fik hevet mig op at sidde, og så kunne jeg høre ham tale, men jeg kunne ikke svare for jeg kunne lige pludselig ikke engelsk mere. Det lykkedes ham at bakse mig over på sengen og så fik jeg så småt sanserne tilbage. Det begyndte at hagle af mig og jeg svedte virkelig voldsomt meget i fem minutters tid mens jeg drak vand og spiste en banan og sad lidt.

Efter 20 min. var jeg ok til at tage en kold skyller, men hele dagen har jeg været slap i koderne og utilpas. Jeg hamrede baghovedet ind i døren da jeg faldt, så jeg har rigtig meget hovedpine, og jeg fik slået til en piercing i øret så den blødte, så nu er den øm.

Venstre side af mit hoved er én stor bule nu. :( Jeg er utilpas uanset hvad jeg laver, så det er bare en lortedag. Bortset fra at min kæreste hentede tre slags is fordi det var det eneste jeg kunne overskue.
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 23. jul 2016, 10:30

Tak for kort :lun:

Bare lige for at opklare: der er ikke noget alvorligt galt som fik mig til at besvime. Det farligste i situationen var at jeg slog hovedet. Nu er der næsten gået 24 timer, og jeg har ikke haft kvalme eller kastet op, så et par opkald til lægevagten for lige at vurdere situationen har kunnet gøre det.

Jeg har sygt ondt der hvor jeg slog mig, og især i går havde jeg hovedpine og var utilpas hele dagen. Jeg sov på en madras på gulvet i nat for ikke at vække kæresten mens jeg lå og rodede rundt, og så satte jeg alarmen til hver anden time som lægevagten sagde, men jeg havde det fint nok ellers.

Vi gik en lille tur i går, og jeg havde brug for at læne mig op af kæresten og havde det lidt som om jeg gerne ville sidde ned, ligesom jeg slet ikke kunne høre musik eller se TV.

Men jeg kunne betale med dankort i en butik, hækle lidt og lave aftensmad - så helt galt var det ikke.

Jeg har hjernerystelse, men kun en let én. Så med rigeligt afslapning skal jeg nok klare den. :)

Men ja altså, jeg besvimede fordi vi sov ret længe i varmen og det var mange timer siden jeg havde spist eller drukket, og så knaldede vi VIRKELIG meget, og det gik så galt da jeg rejste mig for at gå i bad fordi jeg var klam efter alt det knalderi...... :genert:
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 25. jul 2016, 07:42

At jeg igår var så uheldig at komme til skade og er nu på krykker efter akutklinikkens dom. Partiel muskel ruptur ( muskelbristning ) og fibersprængning i læggen :whine: jeg var i helvede af smerte og vi skulle have været afsted idag på en tre dages tur i båden. Jeg er bare så ked af det og mit ben er helt blåt efter blødningen i rupturen :nej: :træt3: :trist:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Maoam » 25. jul 2016, 07:44

I går var jeg køresyg i fire timer i en bus mellem København og Århus og havde kvalme resten af aftenen. Hvis jeg havde vidst, at bussen denne gang var en dobbeltdækker, havde jeg valgt noget andet, for jeg bliver altid køresyg.

I dag blev jeg vækket kl. 4.30 af skraldebilen og kunne ikke falde i søvn bagefter. Den plejer kun at komme om onsdagen.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sjo » 25. jul 2016, 14:54

Min svigerfar har fået konstateret cancer i lunge og hals. Det fik han at vide på sygehuset og så ville Herning sygehus kontakte ham i løbet af en uges tid, hvis han så ikke lige bliver kontaktet, så skal han lige selv henvende sig... Intet om behandlingstilbud eller prognose eller noget. :boo:
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 27. jul 2016, 12:01

At der stadig er bakterier i såret på min mors ankel. Og det er på trods af 4 X antibiotika kur :( Men det gør sgu ondt at se min mor blive fuldstændig slået ud af udsigten til en ny antibiotikakur og bryde sammen :trist: Min mor er sådan en der aldrig bryder sammen eller bliver slået ud af den :trist: Nu har jeg endnu mindre lyst til at skulle flytte fra byen :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 27. jul 2016, 22:18

Jeg er dødtræt. Men jeg kan ikke sove. Jeg er i søvnunderskud og har tusindvis af tanker der kværner i hovedet. Og intet hjælper på det :( Jeg vil sove! :whine:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 27. jul 2016, 22:35

Efter ret mange søvnsvage nætter på diverse pubs i England er min nakke og ryg helt radbrækkede. Jeg kan bare ikke overskue at bestille tid til massør, når jeg kun har fire frihverdage tilbage af min ferie...
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2016, 23:00

Den gut, jeg har set den sidste lille måneds tid har skrevet, at han ikke synes, vi skal fortsætte. Jeg synes, livet er noget rigtigt møg for tiden (selv om jeg dybest set ikke er uenig i analysen).
0
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Generelt"