Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Fynbo
Indlæg: 171
Tilmeldt: 21. aug 2015, 14:19
Kort karma: 36
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 444

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fynbo » 23. jul 2016, 10:27

Myg :cuss:
Jeg har 15! myggestik, og de kløer ad Pommern :evil:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. jul 2016, 10:45

De (især B-) film hvor de første 20 sekunder er et klip hvor man ligesom springer frem i tiden til det allermest dramatiske øjeblik, hvor hovedpersonen bløder fra 30 skudsår i maven imens hendes hus eksploderer, og SÅ starter filmen. Jeg synes det er pissetræls, jeg forstår ikke hvorfor de gør det. Er det mon sådan en forsikring om "Bare rolig I utålmodige seere, det kan godt være filmen starter i langsomt tempo men se nu bare her hvad I kan glæde jer til!"
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 23. jul 2016, 11:57

Tordenfluer.

De er overalt lige nu :cuss:
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 23. jul 2016, 11:59

Den lumre varme... den er kvælende
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 23. jul 2016, 12:01

At jeg skal rejse mig og støvsuge. Og at jeg senere skal have tøj på, fordi der kommer en og henter en kommode. Det er for varmt til tøj!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anlewi » 23. jul 2016, 14:03

At jeg er træt men ikke kan dove
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 24. jul 2016, 04:47

Havde glædet mig til at sove længe i dag. Hvad tid vågner jeg? Kl fucking 6! :sur: nu gider jeg snart ikke ligge her og glo længere. Vil ind og sige godmorgen til killinger, så løbe en løbetur og derefter købe god morgenmad med hjem fra Lagkagehuset. Fordi jeg fortjener det.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 24. jul 2016, 12:49

Hikke.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 24. jul 2016, 12:53

sigge skrev:Hikke.
    Billede
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 24. jul 2016, 12:56

dgd2007 skrev:
sigge skrev:Hikke.
    Billede


:shock:


Årh hvad, det hjalp faktisk. Min hikke stoppede.

Tak, dgd. :kys:
5
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 24. jul 2016, 13:21

At jeg ikke kan beslutte mig for om jeg skal beskære mit selvdyrkede avokadotræ, så det bliver fyldigere, med risiko for at det dør. Det er en meget svær beslutning, som jeg mangler en voksen til at tage. :panik:
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHindenburg » 24. jul 2016, 14:35

Min kærestes "såkaldte" bedste ven - han er så snothamrende dum at det gør helt ondt!! jeg brækker mig!! Argh!!

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde - lige pt. Har idioten en kæreste - hvilket så resulterer i at han er forsvundet fuldstændig fra jordens overflade (hvilket passer mig fint - men det gør min kæreste ked af det, hvilket jeg naturligvis ikke synes er fedt).

I forbindelse med at vi nu skal flytte og som en naturlig følge der af har en del udgifter - så går idioten ud fra at det er min kæreste som betaler alt( bemærkningen faldt i en telefon samtale - den første i 6 uger) - jeg blev så æder spændt rasende at jeg hvislede/råbte at gu fanden i helved gjorde han ikke det - jeg æder min halvdel af alle udgifter til trods for at jeg er studerende - NÅ!

Vennen kommer generelt bare med en masse latterlige udsagn og formodninger uden overhovedet at have noget at have det i eller at tage fingeren ud af røven og stikke den i jorden og SPØRGE istedet for bare at formode!!

Argh - jeg kan slet ikke beskrive alle de måder hvorpå vennen pisser mig af!



Ahhhh - luft!!
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 24. jul 2016, 16:35

2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Det er SÅ træls når jeg skal hihackes af min mor til et eller andet fælles projekt som f.eks. at samle nye havemøbler eller andet i den stil. For HVER gang ender det med at det er MIG der laver det hele, mens hun står og ser lidt passivt til. Og så bliver min lunte altså markant kortere når lortet ikke passer sammen og jeg skal stå udenfor i alt for meget sol og varme, som jeg i forvejen har svært ved at kapere


Øh. Sig det til hende?
"Mor, min hjælp er under forudsætning af, du selv er lige så meget med og ikke bare står og glor som andre gange. Det er dine havemøbler ...".

Tro mig: Jeg siger det hver gang men resultatet er det samme


Hvis hun ved, du er for god af dig og gør arbejdet færdigt selv, så ...
Du stopper selvfølgelig bare, hvis hun ikke hjælper til. Mon ikke hun så finder ud af at holde op med at være en dovenlars? Næste gang hun spørger, havde jeg så bare sagt nej. Og forklaret hvilke erfaringer, der lå til grund. For sådanne folk plejer der at skulle konsekvens til. Og uanset om de kalder sig min mor skal de ikke udnytte mig ...
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 24. jul 2016, 16:43

ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Det er SÅ træls når jeg skal hihackes af min mor til et eller andet fælles projekt som f.eks. at samle nye havemøbler eller andet i den stil. For HVER gang ender det med at det er MIG der laver det hele, mens hun står og ser lidt passivt til. Og så bliver min lunte altså markant kortere når lortet ikke passer sammen og jeg skal stå udenfor i alt for meget sol og varme, som jeg i forvejen har svært ved at kapere


Øh. Sig det til hende?
"Mor, min hjælp er under forudsætning af, du selv er lige så meget med og ikke bare står og glor som andre gange. Det er dine havemøbler ...".

Tro mig: Jeg siger det hver gang men resultatet er det samme

Hvis hun ved, du er for god af dig og gør arbejdet færdigt selv, så ...
Du stopper selvfølgelig bare, hvis hun ikke hjælper til. Mon ikke hun så finder ud af at holde op med at være en dovenlars? Næste gang hun spørger, havde jeg så bare sagt nej. Og forklaret hvilke erfaringer, der lå til grund. For sådanne folk plejer der at skulle konsekvens til. Og uanset om de kalder sig min mor skal de ikke udnytte mig ...

Så nemt kan det bare ikke sættes op
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 24. jul 2016, 17:31

Smiling_Goat skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Det er SÅ træls når jeg skal hihackes af min mor til et eller andet fælles projekt som f.eks. at samle nye havemøbler eller andet i den stil. For HVER gang ender det med at det er MIG der laver det hele, mens hun står og ser lidt passivt til. Og så bliver min lunte altså markant kortere når lortet ikke passer sammen og jeg skal stå udenfor i alt for meget sol og varme, som jeg i forvejen har svært ved at kapere


Øh. Sig det til hende?
"Mor, min hjælp er under forudsætning af, du selv er lige så meget med og ikke bare står og glor som andre gange. Det er dine havemøbler ...".

Tro mig: Jeg siger det hver gang men resultatet er det samme


Hvis hun ved, du er for god af dig og gør arbejdet færdigt selv, så ...
Du stopper selvfølgelig bare, hvis hun ikke hjælper til. Mon ikke hun så finder ud af at holde op med at være en dovenlars? Næste gang hun spørger, havde jeg så bare sagt nej. Og forklaret hvilke erfaringer, der lå til grund. For sådanne folk plejer der at skulle konsekvens til. Og uanset om de kalder sig min mor skal de ikke udnytte mig ...


Meeen så skal man være forberedt på en del konflikter :).. Det er ikke bare at sige nej til den enkelte handling. Det kan være en brydning med et indgroet mønster i relationen, og det kan virkelig skabe bølger - selvom man har enhver ret til at gøre det. Det er i hvert fald min erfaring.


Korrekt. Men jeg tager hellere "bølgen" end at gå og blive mere og mere indestængt irriteret. Bliver den slags "bølger" alt for voldsomme, har man heldigvis også den mulighed at fravælge kontakten. For kortere eller længere tid. Det har jeg gode erfaringer med i forhold til netop min mor. Så nu er der styr på, at når jeg siger 'nej', mener jeg sørme *surprise* nej og ikke "lad os lege, kan du plage mig til at sige ja". Og når jeg siger 'jeg vil meget gerne hjælpe', betyder det ikke "jeg gør det for dig". Det tog lidt tid, men som Piet Hein sagde: "Forældre kan opdrages til at forstå, men så skal man også ha' haft dem fra små" ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"