Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf kidkomb » 23. jul 2016, 20:28

Jeg fatter stadig ikke ret meget.
Nevøerne forsøgte at få moster til at forstå forskelligt. Men hun forstod ikke forskelligt.

Jeg er på level 6 og må altså kunne gøre et eller andet med nogle gyms.
Men man har vel ikke en jordisk chance for noget som helst?
Kan man træne? Hvordan?
Hvad er en lure?

Jeg har allerede, i flere omgange, mistet interessen, fordi det simpelthen virker for indviklet.
Hvorfor har en pokémon to forskellige skills og en anden pokémon, som egentlig er den samme pokémon, har nogle andre skills? Og hvordan hulan hitter jeg ud af, hvilke skills der er bedst?
Skal man virkelig kun gå efter CP?

De sagde til mig, at jeg skulle evolve dem, før jeg transfer'er dem.
Er det rigtigt?

Gawd, jeg er for dum til det her. Giv mig noget piratbridge eller noget Stikord eller Jepardy. DET kan jeg finde ud af.
Og sjov. Jeg er god til at være sjov. I hvert fald IRL.
Jeg forsøger at trøste mig med, at man jo ikke kan det hele.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Panton » 23. jul 2016, 20:38

kidkomb skrev:Jeg fatter stadig ikke ret meget.
Nevøerne forsøgte at få moster til at forstå forskelligt. Men hun forstod ikke forskelligt.

Jeg er på level 6 og må altså kunne gøre et eller andet med nogle gyms.
Men man har vel ikke en jordisk chance for noget som helst?
Kan man træne? Hvordan?
Hvad er en lure?

Jeg har allerede, i flere omgange, mistet interessen, fordi det simpelthen virker for indviklet.
Hvorfor har en pokémon to forskellige skills og en anden pokémon, som egentlig er den samme pokémon, har nogle andre skills? Og hvordan hulan hitter jeg ud af, hvilke skills der er bedst?
Skal man virkelig kun gå efter CP?

De sagde til mig, at jeg skulle evolve dem, før jeg transfer'er dem.
Er det rigtigt?

Gawd, jeg er for dum til det her. Giv mig noget piratbridge eller noget Stikord eller Jepardy. DET kan jeg finde ud af.
Og sjov. Jeg er god til at være sjov. I hvert fald IRL.
Jeg forsøger at trøste mig med, at man jo ikke kan det hele.


Jeg forstår heller ikke noget og det er selvom knægten vanligt prøver at bøje det i neon. Jeg synes egentligt mest at de pokemon er skide irriterende og jeg er også for gammel til at have været en del af segmenten, i tidernes morgen :gisp:
2
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf kidkomb » 23. jul 2016, 20:47


Jeg prøvede. Jeg prøvede virkelig.
Sandheden er, at det keder mig :genert:

Men jeg lærte en del. Tak for link. Jeg fatter mindre hat nu :banan:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. jul 2016, 20:52

Jeg har fået lov at køre bilen hele ugen i sommerlandet :LOL:

Og den anden dag, da det kun var min mand og de 2 små med, siger manden i ramme alvor
"Jeg er nødt til at be dig om at holde ind til siden om 500 meter sådan ca."

Ham og de 2 store har gået Ebeltoft tynd, imens de små og jeg har hygget os med skattejagt på fregatten Jylland

Hu-fucking-ra for sommerferie.
Hvis i hører om 3 druknede mobiler, så er det bare mig der fik nok!!!!!
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 23. jul 2016, 21:27

kidkomb skrev:Jeg fatter stadig ikke ret meget.
Nevøerne forsøgte at få moster til at forstå forskelligt. Men hun forstod ikke forskelligt.

Jeg er på level 6 og må altså kunne gøre et eller andet med nogle gyms.
Men man har vel ikke en jordisk chance for noget som helst?
Kan man træne? Hvordan?
Hvad er en lure?

Jeg har allerede, i flere omgange, mistet interessen, fordi det simpelthen virker for indviklet.
Hvorfor har en pokémon to forskellige skills og en anden pokémon, som egentlig er den samme pokémon, har nogle andre skills? Og hvordan hulan hitter jeg ud af, hvilke skills der er bedst?
Skal man virkelig kun gå efter CP?

De sagde til mig, at jeg skulle evolve dem, før jeg transfer'er dem.
Er det rigtigt?

Gawd, jeg er for dum til det her. Giv mig noget piratbridge eller noget Stikord eller Jepardy. DET kan jeg finde ud af.
Og sjov. Jeg er god til at være sjov. I hvert fald IRL.
Jeg forsøger at trøste mig med, at man jo ikke kan det hele.


Nu prøver jeg at forklare (med en stor! rosévin skid på!)


Du kan ikke træne dine pokemoner. Det eneste du kan gøre med gyms er at forbedre dets prestige (hvis det er dit eget holds - gult, blåt eller rødt). De andre farver kan jeg prøve at skrive om i morgen. Når du klikker på et gym, så kig op i venstre hjørne - der står fx 2000/4000. Det betyder at du skal øge gym'ets prestige med
2000 før det stiger til næste level (der står også hvilket level det er oppe i venstre hjørne). Hvis gymmet er level 1, kan der være 1 pokemon på. Hvis det er level 2, kan der være 2 pokemoner på. Du kan selv have max én pokemon på et Gym. Hvis det er level 2, og der kun er 1 pokemon på, kan du selv sætte din egen på (igen - kun hvis det er din egen farve).

Et lure module er et modul du kan sætte på et pokestop. Du får det module fx ved at levele up, og så kan du sætte det på et pokestop (ikke et gym). Lure modules tiltrækker alle mulige forskellige slags pokemoner i 30 minutter - ikke dem der er i nærheden, men alle mulige. Hvis der er lyserøde blade på et pokestop, så er der er lure module der er aktivt, og så kan du gå derhen og fange en masse forskellige pokemonerz.

Det, du kalder skills er en pokemons "moves". Og du har ret; det hænger ikke sammen som det gjorde på gameboy. I det oprindelige fik du hele tiden nye og bedre moves, jo højere level din pokemon er. Sådan er det ikke i pokemon go. Det har de valgt at kalde det CP i stedet, og man man vel godt sammenligne det med levels. I pokemon go er det en kombination af CP og moves der gør en pokemon god. Jo mere skade (det tal der står ude foran movet) movet gør, jo bedre er det. Men det skal hele tiden ses i sammenhæng med pokemonens CP. Det er lidt ligegyldigt at have en Charmander med CP 30 der har et move på 50 mod en pokemon der har CP 800.

Lidt rosévisdom i de sene nattetimer (... Og klokken er kun halv tolv. Jaja!)
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Purple Haze » 23. jul 2016, 21:34

Har været på i 8 dage,
gået 28 km (dvs registreret 28 km har været med bus/tog/bil/cykel noget af tiden),
fanget 38 forskellige slags,
Har fanget 185 i alt.
er level 11
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf kidkomb » 23. jul 2016, 21:35

lillebjoern skrev:
Nu prøver jeg at forklare (med en stor! rosévin skid på!)


Du kan ikke træne dine pokemoner. Det eneste du kan gøre med gyms er at forbedre dets prestige (hvis det er dit eget holds - gult, blåt eller rødt). De andre farver kan jeg prøve at skrive om i morgen. Når du klikker på et gym, så kig op i venstre hjørne - der står fx 2000/4000. Det betyder at du skal øge gym'ets prestige med
2000 før det stiger til næste level (der står også hvilket level det er oppe i venstre hjørne). Hvis gymmet er level 1, kan der være 1 pokemon på. Hvis det er level 2, kan der være 2 pokemoner på. Du kan selv have max én pokemon på et Gym. Hvis det er level 2, og der kun er 1 pokemon på, kan du selv sætte din egen på (igen - kun hvis det er din egen farve).

Et lure module er et modul du kan sætte på et pokestop. Du får det module fx ved at levele up, og så kan du sætte det på et pokestop (ikke et gym). Lure modules tiltrækker alle mulige forskellige slags pokemoner i 30 minutter - ikke dem der er i nærheden, men alle mulige. Hvis der er lyserøde blade på et pokestop, så er der er lure module der er aktivt, og så kan du gå derhen og fange en masse forskellige pokemonerz.

Det, du kalder skills er en pokemons "moves". Og du har ret; det hænger ikke sammen som det gjorde på gameboy. I det oprindelige fik du hele tiden nye og bedre moves, jo højere level din pokemon er. Sådan er det ikke i pokemon go. Det har de valgt at kalde det CP i stedet, og man man vel godt sammenligne det med levels. I pokemon go er det en kombination af CP og moves der gør en pokemon god. Jo mere skade (det tal der står ude foran movet) movet gør, jo bedre er det. Men det skal hele tiden ses i sammenhæng med pokemonens CP. Det er lidt ligegyldigt at have en Charmander med CP 30 der har et move på 50 mod en pokemon der har CP 800.

Lidt rosévisdom i de sene nattetimer (... Og klokken er kun halv tolv. Jaja!)

Jeg elsker dig.
Du er min internet-kæreste nu.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf LadyFox » 23. jul 2016, 22:03

Jeg er level 12, og har gået 32km, har fanget 45 forskellige pokemons, og 171 i alt. Jeg er ikke kommet nogen vegne de sidste par dage fordi appen har drillet mig. Men det virker til den kører nogenlunde nu igen.
0
...
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4646
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Tibbler » 23. jul 2016, 22:10

LadyFox skrev:Jeg er level 12, og har gået 32km, har fanget 45 forskellige pokemons, og 171 i alt. Jeg er ikke kommet nogen vegne de sidste par dage fordi appen har drillet mig. Men det virker til den kører nogenlunde nu igen.


hvor ser man henne, hvor langt man har gået?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf LadyFox » 23. jul 2016, 22:20

Tibbler skrev:
LadyFox skrev:Jeg er level 12, og har gået 32km, har fanget 45 forskellige pokemons, og 171 i alt. Jeg er ikke kommet nogen vegne de sidste par dage fordi appen har drillet mig. Men det virker til den kører nogenlunde nu igen.


hvor ser man henne, hvor langt man har gået?

Når du trykker på din avatar og køre ned til dine medaljer så hedder den første medalje "JOGGER" og der står det :) Men altså, jeg vil stadig vurdere at man har gået væsentligt længere end hvad spillet påstår :)
0
...
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Panton » 24. jul 2016, 06:40

Vi har fanget 308 og 70 forskellige , spurgte lige barnet :lol:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf lillebjoern » 24. jul 2016, 08:45

Jeg er level 17, har gået 45 km, og har fanget 455 pokemoner i alt... Deraf kun 57 unikke. Det er de skide Pidgeys og rattatas :-D
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Animi » 24. jul 2016, 13:24

Rosa Espinosa skrev:Hvor ser man hvor langt man har gået og hvor mange man har fanget i alt?


Du trykker på dit avatar, også kigger du under "Jogger" og "Collecter" :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Vappepigen » 24. jul 2016, 18:01

For hulen hvor er jeg træt af ratata og fuglene.....der er nærmest de eneste der dukker op....gider ikke fange dem, vil ha nogle sjældne.... Men bor o en lille by...måske er der derfor!
Har en gang mødt jigglepop, men så havde jeg pludselig ingen bolde :sur:
2
Følg mig på instagram jannibvj

Tilbage til "Computere, spil og internet"