Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 24. jul 2016, 11:52

Ved I hvor man kan købe Too Faced online? :) Beautybay har kun meget få produkter.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 24. jul 2016, 17:20

Oddinary skrev:Ved I hvor man kan købe Too Faced online? :) Beautybay har kun meget få produkter.


Så skal det være rosesbeautystore eller evt. den franske Sephora - de sender til dk
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Craver » 25. jul 2016, 07:37

Kectia skrev:Det er godt nok lidt af et longshot - men er der nogen herinde, der er lige så forelskede i Anastasias nye glow kits som jeg er? De er åbenbart kun tilgængelige på hendes egen side; der er shipping til DK, men prisen er lidt hamper, så hvis andre er interesserede, kunne vi måske bestille sammen. :blush2:


Har du kigget hos House of Stars? :)
0
... I would name her Rock'N'Roll
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Grissebassen » 25. jul 2016, 10:16

Jeg skal have en ny sort kohl, der skal bruges til den våde kant i øjet. Er der nogen, der kan anbefale mig en, der holder længe? Jeg synes mange af dem, jeg har prøvet, er enormt uholdbare.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 27. jul 2016, 14:50

Grissebassen skrev:Jeg skal have en ny sort kohl, der skal bruges til den våde kant i øjet. Er der nogen, der kan anbefale mig en, der holder længe? Jeg synes mange af dem, jeg har prøvet, er enormt uholdbare.

Hvilke har du prøvet?

Sørg for at at den våde kant er ren og tør, før du bruger en kohl/eyeliner. Personligt fungerer gel eyeliner bedst for mig. Og så evt. brug en øjenskygge ovenpå eyelineren.

Jeg har længe brugt Makeup Geeks gel eyeliner, men jeg har også gode erfaringer med Inglot :) Maybelline har også lavet en der hedder noget med Drama eyeliner, som vist også skulle være god. De tre jeg nævner påføres med en pensel.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Ado » 27. jul 2016, 14:53

Er der nogen der kan anbefale en god vandfast øjenbrynspen?
0
Donna Martin Graduates!
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Grissebassen » 27. jul 2016, 15:48

Juki skrev:
Grissebassen skrev:Jeg skal have en ny sort kohl, der skal bruges til den våde kant i øjet. Er der nogen, der kan anbefale mig en, der holder længe? Jeg synes mange af dem, jeg har prøvet, er enormt uholdbare.

Hvilke har du prøvet?

Sørg for at at den våde kant er ren og tør, før du bruger en kohl/eyeliner. Personligt fungerer gel eyeliner bedst for mig. Og så evt. brug en øjenskygge ovenpå eyelineren.

Jeg har længe brugt Makeup Geeks gel eyeliner, men jeg har også gode erfaringer med Inglot :) Maybelline har også lavet en der hedder noget med Drama eyeliner, som vist også skulle være god. De tre jeg nævner påføres med en pensel.

Tak :) Jeg har prøvet lidt af hvert, men tror jeg vil prøve Maybelline
1
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 27. jul 2016, 17:09

Ado skrev:Er der nogen der kan anbefale en god vandfast øjenbrynspen?


Det er ikke en pen, men Anastacias Dipbrow Pomade er vandfast og det mest holdbare jeg nogensinde har prøvet til øjenbrynene. Det sidder der til man fjerner det.
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 27. jul 2016, 17:36

Akehurst2 skrev:
Ado skrev:Er der nogen der kan anbefale en god vandfast øjenbrynspen?


Det er ikke en pen, men Anastacias Dipbrow Pomade er vandfast og det mest holdbare jeg nogensinde har prøvet til øjenbrynene. Det sidder der til man fjerner det.


Den kan jeg virkeligt også anbefale. Man skal lige lære teknikken, men så er det virkeligt fantastisk, og sådan en bøtte holder bare virkeligt længe.
1
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Sustentaculum » 27. jul 2016, 17:39

Hej Duller :D

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokyoMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den top :whine:

Jeg har forsøgt at gennemsøge nettet, men uden held. Jeg har fundet den på ebay.de til 20 dollars, + 17 dollars i fragt, + told osv. Det kunne være toppen hvis i lige vidste hvor man kunne købe det, uden told osv. :)


På forhånd tak :D
Senest rettet af Sustentaculum 5. aug 2016, 20:10, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 27. jul 2016, 20:07

Sustentaculum skrev:Hej Duller :D

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokioMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den top :whine:

Jeg har forsøgt at gennemsøge nettet, men uden held. Jeg har fundet den på ebay.de til 20 dollars, + 17 dollars i fragt, + told osv. Det kunne være toppen hvis i lige vidste hvor man kunne købe det, uden told osv. :)


På forhånd tak :D

Jeg kan kun finde en parfume med det navn eller nogle cremer fra mærket. Hvis det er længe siden er det ikke sikkert den fås mere, fx hvis det er i samarbejde med hende Margot Elena, så er der måske kun lavet et begrænset antal? :) (Kender ikke mærket)
Senest rettet af Juki 27. jul 2016, 20:08, rettet i alt 1 gang.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 27. jul 2016, 20:07

Ado skrev:Er der nogen der kan anbefale en god vandfast øjenbrynspen?


Sådan en "liquid"-en? Catrice er helt vildt god og koster vidst €3-4. :)
http://www.catrice.eu/en/eye-makeup/eye ... r-020.html
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Sustentaculum » 28. jul 2016, 03:17

Juki skrev:
Sustentaculum skrev:Hej Duller :D

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokioMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den tom :whine:

Jeg har forsøgt at gennemsøge nettet, men uden held. Jeg har fundet den på ebay.de til 20 dollars, + 17 dollars i fragt, + told osv. Det kunne være toppen hvis i lige vidste hvor man kunne købe det, uden told osv. :)


På forhånd tak :D

Jeg kan kun finde en parfume med det navn eller nogle cremer fra mærket. Hvis det er længe siden er det ikke sikkert den fås mere, fx hvis det er i samarbejde med hende Margot Elena, så er der måske kun lavet et begrænset antal? :) (Kender ikke mærket)


Det er vist 3 år siden, så det kan godt være den slet ikke kan fåes længere :(
0
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Imahawaiigirl » 31. jul 2016, 15:17

Hvis nu man skal farve sit hår blåt/grønt/lilla osv. - hvilket mærke hårfarve er så at foretrække? Med foretrække mener jeg hvad der holder længst og fader pænest.

Det er desværre ikke mig der skal have farvet hår :( Øv.

Billederne er bare fra google. Det er ikke fordi farverne skal være lige sådan :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 31. jul 2016, 17:33

Imahawaiigirl skrev:Hvis nu man skal farve sit hår blåt/grønt/lilla osv. - hvilket mærke hårfarve er så at foretrække? Med foretrække mener jeg hvad der holder længst og fader pænest.

Det er desværre ikke mig der skal have farvet hår :( Øv.

Billederne er bare fra google. Det er ikke fordi farverne skal være lige sådan :)

Da jeg i tidernes morgen havde rødt hår brugte jeg Brilliance fra Swartzkopf. Kashmir rød, hed den vist. Det fungerede ret godt og farven var faktisk pænere end den jeg kunne få ved frisøren. Det er dog en del år siden nu, så jeg ved ikke om lige den farve stadig er til at få, men mærket/serien kan jeg i hvert fald godt anbefale :)

Swartzkopf har en serie der hedder Live, så vidt jeg husker. Der er nogle ret vilde farver iblandt, måske det kunne være noget? Jeg har godt nok ikke selv erfaring med dem.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Skønhed"