Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Pixie88 » 20. jul 2016, 10:42

Yetie skrev:
Pixie88 skrev:Min kæreste gør en del små ting, der irriterer mig.

Om morgenen koger han vand og tager elkedlen med ud på altanen, hvor han indtager sin kaffe. Det resulterer i at jeg aldrig kan finde den, for han tager den selvfølgelig ikke med ud i køkkenet! Hvorfor fuck laver han ikke bare kaffen i køkkenet, han drikker alligevel kun en enkelt kop.

Hvis han kommer til at vælte noget ned fra et bord, samler han det ALDRIG op. Jeg må virkelig tit ned på gulvet og kravle efter læbepomader, hæklenåle og bestik. OMFG hvor svært kan det være, lige at samle lortet op??!!

Drikker han sodavand, skruer han ikke låget på. Jeg er så pisse træt af at vælte flasker så der ligger vand eller sodavand ud over det hele.
Han stiller også kander på gulvet, som jeg ikke ser og derfor vælter.

Hvis han selv vælter en flaske eller kande, henter han et viskestykke og lægger over pytten.. og lader den ligge! Der giver ingen mening! Gulvet tager lige så meget skade af en vandpyt som af et drivvådt viskestykke!!

Han larmer så sindssyg meget, når han laver mad eller tømmer opvasker. Jeg bliver simpelthen idiot!

Ahh, det lettede :-D



Jeg kan høre at der er flere af den slags... Er gift med en af samme type. Desuden bruger han badekarret som udvidet vasketøjskurv. :rulle:

Min bruger gulvet foran badeværelsesdøren :rulle:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Vinaia » 20. jul 2016, 17:51

Han læser avisen. OG fortæller om hver. enkelte. ting der står i den. Ahjmen så hold do OP! Og jeg har sagt det så tit til ham; jeg er simpelthen ligeglad med, hvad der står i hans fjollede MetroXpress (jeg siger det lidt pænere ;)), men alligevel skal han altid fortælle og fortælle og fortælle om indholdet.

Det gør mig skør i bolden.
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 20. jul 2016, 20:06

Pixie88 skrev:
Yetie skrev:
Pixie88 skrev:Min kæreste gør en del små ting, der irriterer mig.

Om morgenen koger han vand og tager elkedlen med ud på altanen, hvor han indtager sin kaffe. Det resulterer i at jeg aldrig kan finde den, for han tager den selvfølgelig ikke med ud i køkkenet! Hvorfor fuck laver han ikke bare kaffen i køkkenet, han drikker alligevel kun en enkelt kop.

Hvis han kommer til at vælte noget ned fra et bord, samler han det ALDRIG op. Jeg må virkelig tit ned på gulvet og kravle efter læbepomader, hæklenåle og bestik. OMFG hvor svært kan det være, lige at samle lortet op??!!

Drikker han sodavand, skruer han ikke låget på. Jeg er så pisse træt af at vælte flasker så der ligger vand eller sodavand ud over det hele.
Han stiller også kander på gulvet, som jeg ikke ser og derfor vælter.

Hvis han selv vælter en flaske eller kande, henter han et viskestykke og lægger over pytten.. og lader den ligge! Der giver ingen mening! Gulvet tager lige så meget skade af en vandpyt som af et drivvådt viskestykke!!

Han larmer så sindssyg meget, når han laver mad eller tømmer opvasker. Jeg bliver simpelthen idiot!

Ahh, det lettede :-D



Jeg kan høre at der er flere af den slags... Er gift med en af samme type. Desuden bruger han badekarret som udvidet vasketøjskurv. :rulle:

Min bruger gulvet foran badeværelsesdøren :rulle:


Min bruger det halve af huset :sur:
0
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Oveditlevsen » 20. jul 2016, 23:03

Ballademager skrev:
Pixie88 skrev:
Yetie skrev:
Pixie88 skrev:Min kæreste gør en del små ting, der irriterer mig.

Om morgenen koger han vand og tager elkedlen med ud på altanen, hvor han indtager sin kaffe. Det resulterer i at jeg aldrig kan finde den, for han tager den selvfølgelig ikke med ud i køkkenet! Hvorfor fuck laver han ikke bare kaffen i køkkenet, han drikker alligevel kun en enkelt kop.

Hvis han kommer til at vælte noget ned fra et bord, samler han det ALDRIG op. Jeg må virkelig tit ned på gulvet og kravle efter læbepomader, hæklenåle og bestik. OMFG hvor svært kan det være, lige at samle lortet op??!!

Drikker han sodavand, skruer han ikke låget på. Jeg er så pisse træt af at vælte flasker så der ligger vand eller sodavand ud over det hele.
Han stiller også kander på gulvet, som jeg ikke ser og derfor vælter.

Hvis han selv vælter en flaske eller kande, henter han et viskestykke og lægger over pytten.. og lader den ligge! Der giver ingen mening! Gulvet tager lige så meget skade af en vandpyt som af et drivvådt viskestykke!!

Han larmer så sindssyg meget, når han laver mad eller tømmer opvasker. Jeg bliver simpelthen idiot!

Ahh, det lettede :-D



Jeg kan høre at der er flere af den slags... Er gift med en af samme type. Desuden bruger han badekarret som udvidet vasketøjskurv. :rulle:

Min bruger gulvet foran badeværelsesdøren :rulle:


Tøser, I har helt misforstået det. Problemet er, at tøjet ikke er opdraget til selv at gå op i vasketøjskurven. Den tøjproducent, der kan opfinde tøj med den særlige evne, går en lys fremtid i møde :D

Er det ikke opfundet? :gruble:
Efter noget tid er tøjet væk og endt i vasketøjskurven :D
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 23. jul 2016, 20:13

Hvis jeg lavet aftensmad, så dukker han altid op i køkkenet og begynder at tømme opvasker, rydde op efter mig og lignende. Og det er jo sødt nok. Men vores køkken er smalt og aflangt, så faktisk går han bare i vejen...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Sangius » 23. jul 2016, 20:34

Han spiller så meget Pokemon for tiden, at det ikke er til at vide, hvornår han er hjemme. Han skulle lige ned og købe pasta til aftensmaden, men så var der lige nogle unger der havde smidt en Lure i nærheden, og så havde han set, at der var en Psyduck i nærheden, og det manglede han. Han var hjemme 1½ time senere. :nerve:
Jeg har aldrig været tålmodig med henblik på mad, og er det virkelig ikke nu, hvor jeg er gravid.
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf kidkomb » 23. jul 2016, 21:32

Jeg havde glemt hvor taknemmelig jeg bliver af at læse i denne tråd.
Jeg er ikke sikker på, hvordan jeg har formået, at "opdrage" min kæreste ud af de ting der.
Men det er lykkedes fint og vi trives begge med, at tage hensyn til hinanden.
Jeg føler faktisk at det er mig, der tager mindst hensyn efterhånden :blush:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 24. jul 2016, 07:23

Han snorker, så når jeg vågner mellem 4 og 5.30 og tager min morgenmedicin, så kan jeg næsten ikke falde i søvn igen for hans snorken :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf flicka » 24. jul 2016, 09:24

Min kæreste er også hoppet med på Pokemon-dillen :rulle:

Igår var vi ude og løbe på hans initiativ - og det endte med at der var mange steder, hvor han nærmest stoppede op hver 25.-50. meter for at fange Pokemons. Og vi løb den særeste rute pga. de rådne Pokemons :rulle:

Idag: Han sagde at han ville hente morgenbrød i Fakta. Det tager 5 minutter at gå derop. Han har været væk i 45 minutter nu. Og regner med at være tilbage om 10. Jeg tror ikke helt på det - og er sulten. Hallå!
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
weeena
Indlæg: 6
Tilmeldt: 24. jul 2016, 08:44
Kort karma: 1
Likede indlæg: 5

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf weeena » 24. jul 2016, 10:22

undlader at give lyd fra sig i næsten et døgn! (vi bor sammen)
Og glemme sine nøgler så jeg skal låse ham ind kl. 5.30 om morgenen... jeg skulle så på job 7.30 :clap:
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 24. jul 2016, 11:28

flicka skrev:Min kæreste er også hoppet med på Pokemon-dillen :rulle:

Igår var vi ude og løbe på hans initiativ - og det endte med at der var mange steder, hvor han nærmest stoppede op hver 25.-50. meter for at fange Pokemons. Og vi løb den særeste rute pga. de rådne Pokemons :rulle:

Idag: Han sagde at han ville hente morgenbrød i Fakta. Det tager 5 minutter at gå derop. Han har været væk i 45 minutter nu. Og regner med at være tilbage om 10. Jeg tror ikke helt på det - og er sulten. Hallå!


Til gengæld så vil han sikkert riiiiigtig gerne lufte hundene ;)
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf flicka » 24. jul 2016, 11:31

JoyNips skrev:
flicka skrev:Min kæreste er også hoppet med på Pokemon-dillen :rulle:

Igår var vi ude og løbe på hans initiativ - og det endte med at der var mange steder, hvor han nærmest stoppede op hver 25.-50. meter for at fange Pokemons. Og vi løb den særeste rute pga. de rådne Pokemons :rulle:

Idag: Han sagde at han ville hente morgenbrød i Fakta. Det tager 5 minutter at gå derop. Han har været væk i 45 minutter nu. Og regner med at være tilbage om 10. Jeg tror ikke helt på det - og er sulten. Hallå!


Til gengæld så vil han sikkert riiiiigtig gerne lufte hundene ;)


Uden tvivl - men de er på ferie i det svenske med mine forældre indtil næste weekend pga. fuldt hus i pensionen, hvor de normalt er i "dagpleje" i hverdagene. Så det...
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Torn » 24. jul 2016, 11:40

Han har ikke det samme behov for kærtegn. Jeg ville gerne kramme mere, kysse mere, putte mere. Ej, det er altså alvorligt irriterende. Jeg føler jo nærmest vi er kammerater, når det eneste jeg får, er et tantekys-farvel og en holden-hånd på gåturen.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jul 2016, 12:44

Han skal spille koncert, og jeg vil jo gerne med for at støtte ham, men nu er han gået med sin makker ind for at få noget at drikke, og jeg blev ignoreret fuldstændigt.

Jamen tak skal du da godt nok have.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Vinaia » 24. jul 2016, 15:19

Torn skrev:Han har ikke det samme behov for kærtegn. Jeg ville gerne kramme mere, kysse mere, putte mere. Ej, det er altså alvorligt irriterende. Jeg føler jo nærmest vi er kammerater, når det eneste jeg får, er et tantekys-farvel og en holden-hånd på gåturen.

Jeg har det så lige modsat dig. Min kæreste vil gerne putte, kramme, kysse og alting, og jeg kan bare ikke have så meget nærkontakt. Tantekys og hold i hånd er fint til mig, tak. Det er ikke let at være så forskellige på det punkt i et kæresteforhold. :mellow:
2
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?

Tilbage til "Forhold og sex"