Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Ado » 24. jul 2016, 11:57

Det må være min fætter, da han var gom til eget bryllup. Han udsatte samtlige gæster for øjenskader, fordi han havde klemt sin XLx10 krop ned i en habitjakke i str. small. Aldrig før har jeg set knapper være så overbelastede. Og så toppede han det hele med et par bukser, der var alt for lange.

Men erhm...som man siger; han fik ikke den store pakke, da han blev født.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19599

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Animi » 24. jul 2016, 12:06

Jeg har kun været til tre bryllupper mit liv, så har ikke rigtig oplevet noget upassende som sådan. Men det mest uheldige har været bruden til sit bryllup. Hun er smuk, og hendes kjole var også smuk i sig selv - men desværre tog hendes kæmpebarm hele opmærksomheden. Hun havde presset sine bryster ned i en stropløs kjole, så barmen sad oppe under hagen og hoppede op og ned når hun gik. Kønt var det ikke - og jeg sad under vielsen og var så bange for at brysterne pludselig slap ud af kjolen.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Thitida-No-Chey » 24. jul 2016, 12:15

Mit eget bryllup var et pragteksemplar af dårlig stil.

En veninde og hendes mand dukkede op i hvad jeg kategoriserer som en blanding mellem arbejdstøj og hverdagstøj. Fair nok, de er ikke så store i det der med pænt tøj, i deres liv eksisterer sengetøj og værktøj and that's about it. Det vidste jeg egentlig, da jeg inviterede dem. Men de kunne sq godt have skiftet træskoene ud med et par sorte sneakers fra Bilka... Selv min far havde jakkesæt på, og han lever efter samme filosofi.

Min mor havde ikke BH på inden under den meget gennemsigtige t-shirt. Fair nok at man ikke går med BH, men så tag dog en top på, der dækker bedre....
6
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Fuck.exe » 24. jul 2016, 12:19

Animi skrev:Jeg har kun været til tre bryllupper mit liv, så har ikke rigtig oplevet noget upassende som sådan. Men det mest uheldige har været bruden til sit bryllup. Hun er smuk, og hendes kjole var også smuk i sig selv - men desværre tog hendes kæmpebarm hele opmærksomheden. Hun havde presset sine bryster ned i en stropløs kjole, så barmen sad oppe under hagen og hoppede op og ned når hun gik. Kønt var det ikke - og jeg sad under vielsen og var så bange for at brysterne pludselig slap ud af kjolen.


Jeg var engang til et bryllup hvor bruden også havde en stor barm presset ned i en stropløs kjole. Hun sad hele tiden og hev op i den og var tydeligvis ikke tilpas ved at have kjolen på. Den var ellers virkelig smuk, den kjole.

Til et andet bryllup var bruden så uheldig at både spraytan OG farvning af øjenbryn var gået helt skævt få dage før brylluppet. Så hun var fuldstændig orange med store sorte øjenbryn der på ingen måde harmonerede med hendes flotte blonde hår. Det var så synd og virkelig upassende af klinikken der havde behandlet hende, ikke havde haft styr på det de lavede.

Og så lidt mere i trådens ånd: det eneste upassende jeg har oplevet til et bryllup mht gæsternes påklædning, har været en kvindelig gæst med en større barm havde iført sig en meget nedringet og stropløs kjole. Det så simpelthen frygteligt ud at hun valsede rundt i en frimærke-kjole med store, hvide mælkepatter der hang halv nede på maven og gyngede.
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf catnip » 24. jul 2016, 12:23

Persnikedy skrev:Og overnattede hos brudeparet både 2 dage op til bryllupet og på selve natten og en dag efter imens paret selv var i lejligheden...


:tie:

Jeg var eddermame blevet hønserøvsfjæs, hvis nogen havde spurgt om de kunne overnatte samme sted som os på vores bryllupsnat...
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Persnikedy » 24. jul 2016, 12:58

catnip skrev:
Persnikedy skrev:Og overnattede hos brudeparet både 2 dage op til bryllupet og på selve natten og en dag efter imens paret selv var i lejligheden...


:tie:

Jeg var eddermame blevet hønserøvsfjæs, hvis nogen havde spurgt om de kunne overnatte samme sted som os på vores bryllupsnat...


Da jeg fik det at vide ugen efter var min reaktion også

Billede
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf catnip » 24. jul 2016, 13:43

Dikus skrev:Folk har det ho forskelligt. Vi havde også overnattende gæster. Det var da bare med til at bidrage til nogle hyggelige dage.


Vi havde også mange overnattende gæster, men da ikke i samme lejlighed som os.
0
- Nevertheless she persisted -
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Buller » 24. jul 2016, 15:12

Dirtylittledevil skrev:En mand der kom i sine almindelige cowboybukser og stribet sweater, men det værste var nu at han ankom uden en gave, ifølge hans logik var det rimeligt, fordi han havde betalt rigtig meget til brudgommens polterabend. Og de penge var "gået tabt" pga noget med at polterabendselskabet skulle spise på en meget fornem restaurant men de havde været så højlydte at de var blevet smidt ud (især brudgommen havde opført sig dårligt derinde). Og det havde altså skuffet denne mand så dybt at han mente brudgommen "skyldte" noget, som så kunne gå lige op med gaven. Der var en del sure miner den aften og længe efter i vennekredsen.


haha! det synes jeg faktisk er fedt. Hvis man opfører sig som en nar skal man sgu ikke også have en gave for det. :klap:
6
Mette
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1847

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Mette » 24. jul 2016, 17:05

catnip skrev:
Dikus skrev:Folk har det ho forskelligt. Vi havde også overnattende gæster. Det var da bare med til at bidrage til nogle hyggelige dage.


Vi havde også mange overnattende gæster, men da ikke i samme lejlighed som os.

Min mand og jeg overnattende hos et vennepar da de blev gift. De insisterede, og synes det ville være dejligt vi var der dagen efter til morgenmad. Det synes jeg da var dejligt :)
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Annione » 24. jul 2016, 18:54

Til en venindes bryllup dukkede en (mandlig) gæst op i tank-top og kaki shorts. Javel - det var ikke galla. Men altså. Tank-top?
1
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Flowergirl » 24. jul 2016, 20:15

Engang da vi var til min kærestes kusines bryllup. En af kvinderne havde iført sig en meget kort kjole (den dækkede liiige numsen), også var den helt gennemsigtigt. Og hun havde selvfølgelig sort g-streng på.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jul 2016, 20:46

Buller skrev:
Dirtylittledevil skrev:En mand der kom i sine almindelige cowboybukser og stribet sweater, men det værste var nu at han ankom uden en gave, ifølge hans logik var det rimeligt, fordi han havde betalt rigtig meget til brudgommens polterabend. Og de penge var "gået tabt" pga noget med at polterabendselskabet skulle spise på en meget fornem restaurant men de havde været så højlydte at de var blevet smidt ud (især brudgommen havde opført sig dårligt derinde). Og det havde altså skuffet denne mand så dybt at han mente brudgommen "skyldte" noget, som så kunne gå lige op med gaven. Der var en del sure miner den aften og længe efter i vennekredsen.


haha! det synes jeg faktisk er fedt. Hvis man opfører sig som en nar skal man sgu ikke også have en gave for det. :klap:


Jeg er så enig :-D
Men jeg synes nu samtidig det var akavet og synd for bruden at denne sag skulle tages med 50 tilskuere hen over gaveudpakningen. Hun blev i hvert fald meget ked af det og det kunne han ikke være bekendt efter min mening. Så skulle han måske have sagt det før festen eller sådan noget. Men han er generelt en meget firkantet person, så i hans hoved er det rimeligt, gommen ødelagde hans aften (polterabend) så nu kan han lige så godt spolere brylluppet. Ak ja. Det er heldigvis så mange år siden at vi alle kan grine af det nu :P
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Buller » 24. jul 2016, 21:38

Nej det var lidt stridt af ham. Ærgerligt hun ikke bare var cool nok til at sige " ja så kan han sgu lære det"/" det må i selv ligge at rode med" eller noget lignende. Og så ellers bare lade det glide af på hendes dejlige dag. Hun er jo ikke ansvarlig for at hendes kommende mand opfører sig som en hat.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jul 2016, 21:54

Buller skrev:Nej det var lidt stridt af ham. Ærgerligt hun ikke bare var cool nok til at sige " ja så kan han sgu lære det"/" det må i selv ligge at rode med" eller noget lignende. Og så ellers bare lade det glide af på hendes dejlige dag. Hun er jo ikke ansvarlig for at hendes kommende mand opfører sig som en hat.


Festen var holdt i sådan et "Prinsessen skal giftes med sin smukke Prins"-tema, jeg tror simpelthen ham den andens opførsel faldt så langt udenfor dette eventyrunivers at hun var helt lost :lol:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Mode"