Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2825
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Torn » 24. jul 2016, 15:24

Vinaia skrev:
Torn skrev:Han har ikke det samme behov for kærtegn. Jeg ville gerne kramme mere, kysse mere, putte mere. Ej, det er altså alvorligt irriterende. Jeg føler jo nærmest vi er kammerater, når det eneste jeg får, er et tantekys-farvel og en holden-hånd på gåturen.

Jeg har det så lige modsat dig. Min kæreste vil gerne putte, kramme, kysse og alting, og jeg kan bare ikke have så meget nærkontakt. Tantekys og hold i hånd er fint til mig, tak. Det er ikke let at være så forskellige på det punkt i et kæresteforhold. :mellow:



Nej, det er faktisk rigtig svært. Vi har talt meget om det i løbet af vores år sammen og vi har en god forståelse for hinanden og hvorfor vores behov er forskellige, men det ændrer bare ikke på, at jeg må undvære. Og at han sikkert må give mere, end han har lyst til. Øv!
0
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf limitededition » 24. jul 2016, 15:26

Han er irriterende fordi han valgte at fortælle mig på sms at han ikke ville være min kæreste mere. Fordi han ikke ville se mig græde.
Hvad med at mande dig op og fortælle mig det ordentligt, når det nu skal være? :( Så kujonagtigt synes jeg.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LadyFox » 24. jul 2016, 15:48

Jeg har flere gange prøvet at lokke ham til at spise leverpostej fra Hanegal, men det har han ikke haft lyst til, for dem kunne han ikke lide.

Nu har vi købt en med hjem i mangel på bedre nede i Rema, og han spiser en mad og udbryder "Naaiiij, den er rigtig god den her leverpostej"..
3
...
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf limitededition » 24. jul 2016, 17:42

limitededition skrev:Han er irriterende fordi han valgte at fortælle mig på sms at han ikke ville være min kæreste mere. Fordi han ikke ville se mig græde.
Hvad med at mande dig op og fortælle mig det ordentligt, når det nu skal være? :( Så kujonagtigt synes jeg.


Tak for grønne kort!
Jeg er okay, jeg synes bare det var en rigtig strid måde at gøre det på. Meningen med det var god nok, det er bare stadig kujonagtigt. Han ville aldrig have fået det sagt ellers siger han, fordi at når jeg græder vil han give mig hele verden. Det synes jeg bare er noget fis, for selvfølgelig havde han da fået sagt det.. Men måske der var gået længe før. Så på den måde er jeg da glad for at han fik det gjort.
Måden kom bare bag på mig for han har altid behandlet mig som guld :) Han sagde også selv at han var en kujon, men der hjælper bare ikke rigtig. Jeg synes vi havde det rigtig godt sammen.
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 25. jul 2016, 14:14

Han siger ja til stort set alle arrangementer, han/vi inviteres til... Og det er jo hyggeligt nok, men sagen er bare den, at vi ikke kan ses i de næste 3 weekender og kun har en håndfuld hverdage til rådighed pga. hans ferierejse og hver vores festival. Så pt. aner jeg ikke, om jeg får noget som helst kvalitetstid med ham alene før om en måneds tid. Der flytter vi så sammen, så det hjælper lidt på det... But still!
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Studsgaard » 25. jul 2016, 14:20

Jeg syntes manden er røv irriterende fordi han skulle blande sig da jeg endte i en pludselig vandkamp med mellemsten.

Han hjalp knægten så jeg endte med at blive gennemblødt - syntes faktisk ikke det var fair da jeg både har en dårlig fod og knægten næsten er lige så stærk som jeg så det var ret ligeværdigt inden han blandede sig.

Fik da vist også hvæset noget med at han bare skulle blande sig udenom hvis han ikke selv ville lege med knægten.
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 28. jul 2016, 18:52

Når vi er ude, er han ekstremt dårlig til at hjælpe med at se efter børnene. Han hører dem ikke.

I dag har vi spist hos hans bror og dennes kone. Børnene har været en pestilens - de har været trætte, har skreget, skændtes og bare været stride. Han hører intet. Han sidder ved siden af vores søn, mens vi spiser og vores søn skriger og skal bruge hjælp og brokker sig. Min mand sidder og snakker med en anden, men derfor skal han da stadig lige vende sig om og få vores søn til at stoppe med skrige. Det kan ikke været rigtigt, at jeg skal håndtere to børn, mens jeg selv spiser og så sidde over samtalen med de andre.

I stedet kommer jeg til at fremstå som en emsig kone, fordi jeg både er den der beder børnene om at opføre sig ordentligt, og min mand om at tage sig sammen og hjælpe til. :cuss:
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 28. jul 2016, 19:28

Han påstod at jeg sviner i bilen, og det kommer fra manden der tror at bagagerummet er hans primære opbevaring af værktøj. Der ligger også 3 par havehandsker. For dem skal man jo bare bruge i bilen hele tiden :rulle:
2
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf HappyHippo » 28. jul 2016, 21:00

Han er begyndt at dampe. Det er ikke nok, så han er begyndt at fabrikere sine egne smage. Nu er hele køleskabet fyldt op med essenser, nikotin, færdige væsker, som åbenbart skal trække en uge. Han bruger enormt meget tid på det, modtager pakker hver dag med nyt gøgl osv.

Jeg savner da han bare røg...
1
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 30. jul 2016, 14:20

Han var i det der tøhøhø "båt båt" skal vi bolle humør.
Sådan ala at han bare skulle have taget trykket.
Misforstå mig ikke, jeg er ret glad for sex, og ret glad for ham.
Men det der tænder jeg bare slet ikke på. Tværtimod faktisk.

Erfaringen med ham viser at når han er i det humør, bliver det en lyn omgang, hvor jeg nærmest ikke når at blive tændt
før han er færdig...og der er så ikke noget efter nus.

Nej tak du. Og så blev han ganske tissemands Carl Nar fornærmet

:rulle:
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 30. jul 2016, 15:37

Han blev tøsefornærmet over, at der ikke var flere skjorter i hans størrelse, da vi skulle bytte den, jeg havde givet ham i fødselsdagsgave.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Studsgaard » 30. jul 2016, 18:46

Han er ikke god til at "lave ingenting" i længere tid af gangen. Og nu er vores tre ugers ferie ved at være slut, og han er pisse irriterende, han ved ikke hvad han vil, er rastløs og i dårligt humør.

Heldigvis fik han brugt noget krudt på at fjerne en masse ukrudt udenfor, så det hjalp da lidt.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 10. aug 2016, 15:34

Han er lige rejst på ferie med en flok venner, og jeg bad ham et par timer inden afrejse om at give lyd, når han var landet i forbindelse med at jeg ønskede ham god tur. Flyet skulle være landet for 45 min. siden, og jeg har ikke hørt noget... Logger så på messenger, og hvem har været aktiv! Arh men altså, hvor svært er det lige at skrive "landet i god behold"!?!?!?
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 10. aug 2016, 18:14

Når vi gør rent, er det altid hans job at støvsuge og vaske gulv. Og det er så sikkert, som amen i kirken, at han pludselig glemmer at vi har en 1. sal (der er kun to værelser deroppe, men stadig).

Når jeg så minder ham om det, sukker han højt og siger at det gider han ikke lige nu. Flere timer efter går han så ovenpå og får støvsuget deroppe. Argh, så bliv dog færdig med det samme! Det er så irriterende, at det skal hænge der og være ufærdigt!
8
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Novella » 11. aug 2016, 05:59

Han har fået et sundhedsflip og ville derfor cykle til en anden by for at tage toget her til morgen. Helt fint. Da jeg så er vågnet (hvilket tager laaang tid for mig og foregår i stilhed og nedsat tempo) får jeg panikbesked: han har glemt vigtig pose på bagagebæreren, jeg må bjærge den, så den ikke bliver stjålet. Jeg farer afsted i bilen, og han giver forkerte beskeder og retninger, så det tager tre kvarter før jeg er retur.

Nu er jeg forsinket i min morgen, er kommet skævt i gang, kommer for sent på job, kommer til at være mudret i hovedet i timevis osv. Selvfølgelig vil jeg hjælpe ham og han er helt nede med, at han har været en spade, men argh...
1

Tilbage til "Forhold og sex"