Hvad skal du læse næste gang?

Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 193
Likede indlæg: 3612

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf DenSyngendeLussing » 14. jun 2016, 19:34

Brækposesangen af Nick Cave, tror jeg. Jeg har skrevet Solen skinner aldrig på en go-go bar af Henrik List og De søvnløse af Kim Leine på indkøbslisten, men jeg skal virkelig have læst nogle af de adskillige bøger, jeg allerede har liggende, før jeg kyler penge efter flere.

Heldigvis har jeg en lang sommerferie. :genert:
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 586
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3101
Kontakt:

Indlægaf Vira » 20. jul 2016, 13:34

Bogen døveundervisning i Danmark 1807-1982 (der er ikke angivet en forfatter underligt nok)
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 481
Likede indlæg: 4598

Indlægaf Sophaya » 21. jul 2016, 07:38

The Magicians triologien - The Magicians, The Magician King og The Magician's Land. Af Lev Grossman :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 586
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3101
Kontakt:

Indlægaf Vira » 24. jul 2016, 20:09

Doppler vender hjem af Erlend Loe. Jeg ved den må være fantastisk :lol2:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Indlægaf Flowergirl » 25. jul 2016, 11:12

Skal have læst "mig før dig" og "alene i Paris". Begge skrevet at Jojo Moyes. :)
0
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Kort karma: 4
Likede indlæg: 45

Indlægaf Dublin-mudslide » 25. jul 2016, 12:13

Pandesteg skrev:Overvejer at læse Jordens Søjler af Kenn Follett. Sådan cirka 75 år efter alle andre, men har hele tiden haft forestillingen om, at det var en virkelig tør og kedelig historisk fortælling hvor der bliver brugt 37 sider på at beskrive en sten og sådan noget. Det gider jeg ikke. Men nu er min søster ret begejstret for den og min mors mand sagde også den var god og ikke tør, så tror jeg må ind og bestille den på biblo nu.

Det der, kunne jeg lige så godt have skrevet :D Vil du ikke give tilbagemelding af din mening?

Og ift trådens emne, så skal jeg videre med Jussis Flaskepost fra P. Min evne til at tage mig sammen til at læser bøger er virkelig svækket. Netflix har virkelig overtaget bigtime.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 490
Likede indlæg: 4730

Indlægaf Pandesteg » 25. jul 2016, 14:51

Dublin-mudslide skrev:
Pandesteg skrev:Overvejer at læse Jordens Søjler af Kenn Follett. Sådan cirka 75 år efter alle andre, men har hele tiden haft forestillingen om, at det var en virkelig tør og kedelig historisk fortælling hvor der bliver brugt 37 sider på at beskrive en sten og sådan noget. Det gider jeg ikke. Men nu er min søster ret begejstret for den og min mors mand sagde også den var god og ikke tør, så tror jeg må ind og bestille den på biblo nu.

Det der, kunne jeg lige så godt have skrevet :D Vil du ikke give tilbagemelding af din mening?

Og ift trådens emne, så skal jeg videre med Jussis Flaskepost fra P. Min evne til at tage mig sammen til at læser bøger er virkelig svækket. Netflix har virkelig overtaget bigtime.

Jeg må indrømme jeg gik i stå efter ca 100 sider, den var ellers god, men ja... Må prøve igen en anden gang! :)
1
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 247
Likede indlæg: 8794

Indlægaf paint » 28. jul 2016, 08:02

Skal i gang med Sveriges ukronede krimikonge, Leif GW. Perssons nyeste: 'Bombemageren og hans kvinde'.

Jeg har tidligere læst hans formidable 'Palme-trilogi' ( 'Mellem sommerens længsel og vinterens kulde', 'En anden tid, et andet liv', og 'Falder frit som i en drøm'). Han mener selv, at han i disse bøger opklarer mordet på Statsminister Oluf Palme.

GW Persson, ved hvad han taler/skriver om. Han er kriminolog og professor i politiefterforskning, og har i mange år været ansat ved Rikspolisstyrelsen i Stockholm. Han er Sveriges førende ekspert i kriminalitet og forbrydelse. Og har også skrevet en lang række videnskabelige artikler om kriminologi.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1005
Likede indlæg: 17411

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 08:43

Sebastian Olden-Jørgensens biografi om Herluf Trolle.
Den har ligget på hylden under sofabordet og kigget på mig siden januar.
0
"For det første er jeg ikke dyretæmmer, og for det andet står jeg MIDT i en opvask!!!"
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 91
Likede indlæg: 700

Indlægaf mariannaa » 28. jul 2016, 08:49

Jeg er i gang med pigerne fra Riyadh af Rajaa Alsanea.
0

Tilbage til "Bøger"