Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 24. jul 2016, 17:35

ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Det er SÅ træls når jeg skal hihackes af min mor til et eller andet fælles projekt som f.eks. at samle nye havemøbler eller andet i den stil. For HVER gang ender det med at det er MIG der laver det hele, mens hun står og ser lidt passivt til. Og så bliver min lunte altså markant kortere når lortet ikke passer sammen og jeg skal stå udenfor i alt for meget sol og varme, som jeg i forvejen har svært ved at kapere


Øh. Sig det til hende?
"Mor, min hjælp er under forudsætning af, du selv er lige så meget med og ikke bare står og glor som andre gange. Det er dine havemøbler ...".

Tro mig: Jeg siger det hver gang men resultatet er det samme


Hvis hun ved, du er for god af dig og gør arbejdet færdigt selv, så ...
Du stopper selvfølgelig bare, hvis hun ikke hjælper til. Mon ikke hun så finder ud af at holde op med at være en dovenlars? Næste gang hun spørger, havde jeg så bare sagt nej. Og forklaret hvilke erfaringer, der lå til grund. For sådanne folk plejer der at skulle konsekvens til. Og uanset om de kalder sig min mor skal de ikke udnytte mig ...


Meeen så skal man være forberedt på en del konflikter :).. Det er ikke bare at sige nej til den enkelte handling. Det kan være en brydning med et indgroet mønster i relationen, og det kan virkelig skabe bølger - selvom man har enhver ret til at gøre det. Det er i hvert fald min erfaring.


Korrekt. Men jeg tager hellere "bølgen" end at gå og blive mere og mere indestængt irriteret. Bliver den slags "bølger" alt for voldsomme, har man heldigvis også den mulighed at fravælge kontakten. For kortere eller længere tid. Det har jeg gode erfaringer med i forhold til netop min mor. Så nu er der styr på, at når jeg siger 'nej', mener jeg sørme *surprise* nej og ikke "lad os lege, kan du plage mig til at sige ja". Og når jeg siger 'jeg vil meget gerne hjælpe', betyder det ikke "jeg gør det for dig". Det tog lidt tid, men som Piet Hein sagde: "Forældre kan opdrages til at forstå, men så skal man også ha' haft dem fra små" ...

Det er fint at du har det sådan. Men uden at jeg skal til at gøre rede for en hel masse, så kan jeg kun sige, at sådan kan man ikke i dette tilfælde
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 24. jul 2016, 17:35

2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Det er SÅ træls når jeg skal hihackes af min mor til et eller andet fælles projekt som f.eks. at samle nye havemøbler eller andet i den stil. For HVER gang ender det med at det er MIG der laver det hele, mens hun står og ser lidt passivt til. Og så bliver min lunte altså markant kortere når lortet ikke passer sammen og jeg skal stå udenfor i alt for meget sol og varme, som jeg i forvejen har svært ved at kapere


Øh. Sig det til hende?
"Mor, min hjælp er under forudsætning af, du selv er lige så meget med og ikke bare står og glor som andre gange. Det er dine havemøbler ...".

Tro mig: Jeg siger det hver gang men resultatet er det samme

Hvis hun ved, du er for god af dig og gør arbejdet færdigt selv, så ...
Du stopper selvfølgelig bare, hvis hun ikke hjælper til. Mon ikke hun så finder ud af at holde op med at være en dovenlars? Næste gang hun spørger, havde jeg så bare sagt nej. Og forklaret hvilke erfaringer, der lå til grund. For sådanne folk plejer der at skulle konsekvens til. Og uanset om de kalder sig min mor skal de ikke udnytte mig ...

Så nemt kan det bare ikke sættes op


Nu kender jeg ikke dig og din mor eller jeres indbyrdes forhold. Men tænk, jeg synes ikke, det er vanvittigt kompliceret. Folk skal ikke udnytte éns godhed og hjælp. Den nemmeste måde at undgå det er selv at være klar i spyttet og konsekvent - man kan desværre ikke forvente, at andre altid er det ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 24. jul 2016, 17:37

ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Det er SÅ træls når jeg skal hihackes af min mor til et eller andet fælles projekt som f.eks. at samle nye havemøbler eller andet i den stil. For HVER gang ender det med at det er MIG der laver det hele, mens hun står og ser lidt passivt til. Og så bliver min lunte altså markant kortere når lortet ikke passer sammen og jeg skal stå udenfor i alt for meget sol og varme, som jeg i forvejen har svært ved at kapere


Øh. Sig det til hende?
"Mor, min hjælp er under forudsætning af, du selv er lige så meget med og ikke bare står og glor som andre gange. Det er dine havemøbler ...".

Tro mig: Jeg siger det hver gang men resultatet er det samme

Hvis hun ved, du er for god af dig og gør arbejdet færdigt selv, så ...
Du stopper selvfølgelig bare, hvis hun ikke hjælper til. Mon ikke hun så finder ud af at holde op med at være en dovenlars? Næste gang hun spørger, havde jeg så bare sagt nej. Og forklaret hvilke erfaringer, der lå til grund. For sådanne folk plejer der at skulle konsekvens til. Og uanset om de kalder sig min mor skal de ikke udnytte mig ...

Så nemt kan det bare ikke sættes op


Nu kender jeg ikke dig og din mor eller jeres indbyrdes forhold. Men tænk, jeg synes ikke, det er vanvittigt kompliceret. Folk skal ikke udnytte éns godhed og hjælp. Den nemmeste måde at undgå det er selv at være klar i spyttet og konsekvent - man kan desværre ikke forvente, at andre altid er det ...

Jeg tror vi lader den ligge der. Som i så mange andre tilfælde, så er vi bare meget forskellige i tilgangen til forskellige problemstillinger
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 24. jul 2016, 17:39

2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Det er SÅ træls når jeg skal hihackes af min mor til et eller andet fælles projekt som f.eks. at samle nye havemøbler eller andet i den stil. For HVER gang ender det med at det er MIG der laver det hele, mens hun står og ser lidt passivt til. Og så bliver min lunte altså markant kortere når lortet ikke passer sammen og jeg skal stå udenfor i alt for meget sol og varme, som jeg i forvejen har svært ved at kapere


Øh. Sig det til hende?
"Mor, min hjælp er under forudsætning af, du selv er lige så meget med og ikke bare står og glor som andre gange. Det er dine havemøbler ...".

Tro mig: Jeg siger det hver gang men resultatet er det samme

Hvis hun ved, du er for god af dig og gør arbejdet færdigt selv, så ...
Du stopper selvfølgelig bare, hvis hun ikke hjælper til. Mon ikke hun så finder ud af at holde op med at være en dovenlars? Næste gang hun spørger, havde jeg så bare sagt nej. Og forklaret hvilke erfaringer, der lå til grund. For sådanne folk plejer der at skulle konsekvens til. Og uanset om de kalder sig min mor skal de ikke udnytte mig ...

Så nemt kan det bare ikke sættes op


Nu kender jeg ikke dig og din mor eller jeres indbyrdes forhold. Men tænk, jeg synes ikke, det er vanvittigt kompliceret. Folk skal ikke udnytte éns godhed og hjælp. Den nemmeste måde at undgå det er selv at være klar i spyttet og konsekvent - man kan desværre ikke forvente, at andre altid er det ...

Jeg tror vi lader den ligge der. Som i så mange andre tilfælde, så er vi bare meget forskellige i tilgangen til forskellige problemstillinger


Så først den ene af dine kommentarer, efter at jeg havde svaret. Fair nok.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 24. jul 2016, 17:49

Smiling_Goat skrev:
ManicNinja skrev:Korrekt. Men jeg tager hellere "bølgen" end at gå og blive mere og mere indestængt irriteret. Bliver den slags "bølger" alt for voldsomme, har man heldigvis også den mulighed at fravælge kontakten. For kortere eller længere tid. Det har jeg gode erfaringer med i forhold til netop min mor. Så nu er der styr på, at når jeg siger 'nej', mener jeg sørme *surprise* nej og ikke "lad os lege, kan du plage mig til at sige ja". Og når jeg siger 'jeg vil meget gerne hjælpe', betyder det ikke "jeg gør det for dig". Det tog lidt tid, men som Piet Hein sagde: "Forældre kan opdrages til at forstå, men så skal man også ha' haft dem fra små" ...


Jeg kan skam sagtens følge dig. Jeg tog også selv bølgerne med min mor, og jeg siger ikke, at man ikke skal - for det er noget af det bedste, jeg nogensinde har gjort - bare, at det er en lang proces, og at man ikke skal føle sig "forkert," hvis man ikke lige er klar på den mundfuld, det er - ikke at du siger, man er forkert. Det er bare en tilføjelse :)


Jeg er rørende enig, Ged, og kan godt følge dig. Og det da ved Gud, det tog mig selv nogle år at blive klar.

Min reaktion er dybest set en form for omsorg. Men jeg kan godt se, hvorfor det måske ikke helt virker sådan. :) Jeg bliver bare så inderligt pissed, når jeg læser om mødre eller fædre eller whatnot, der big time udnytter og manipulerer deres børn langt ind i voksenlivet. Jeg kan SLET ikke ha' det! Kan ikke ha', at de her voksne børn skal gå rundt og blive drænet og have dårlig samvittighed osv den ene gang efter den anden, når det i virkeligheden oftest er deres forældre, som burde skamme sig og ta' sig sammen.

Så når jeg både herinde og andre steder har en tendens til at sige: "Kom nu, ta' dig sammen og lad være med at piv' " til de her voksne børn, så er det bestemt ikke, fordi jeg ser ned på dem, men fordi jeg har lyst at bakke dem op i, at de har al mulig ret til at sige fra og så forsøger jeg nok at provokere dem lidt til at gøre det. For at de skal se deres egen styrke, som jeg synes, at de erfaringsmæssigt undervurderer.

Siger de så fra over for MIG og siger: "Bland dig uden om, Ninja! Jeg har brug for at pive og ikke for at få los i røven og få at vide, jeg bør handle", så respekterer jeg naturligvis dét. Ellers ville jeg jo selv være lige så fucking grænseoverskridende som de dér lorteforældre.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Frk._Strawberry » 24. jul 2016, 19:20

Den myg, der har haft en fest på min krop i nat :cuss:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 24. jul 2016, 19:33

Min sommerferie er slut. :trist:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 24. jul 2016, 20:21

MissHindenburg skrev:Min kærestes "såkaldte" bedste ven - han er så snothamrende dum at det gør helt ondt!! jeg brækker mig!! Argh!!

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde - lige pt. Har idioten en kæreste - hvilket så resulterer i at han er forsvundet fuldstændig fra jordens overflade (hvilket passer mig fint - men det gør min kæreste ked af det, hvilket jeg naturligvis ikke synes er fedt).

I forbindelse med at vi nu skal flytte og som en naturlig følge der af har en del udgifter - så går idioten ud fra at det er min kæreste som betaler alt( bemærkningen faldt i en telefon samtale - den første i 6 uger) - jeg blev så æder spændt rasende at jeg hvislede/råbte at gu fanden i helved gjorde han ikke det - jeg æder min halvdel af alle udgifter til trods for at jeg er studerende - NÅ!

Vennen kommer generelt bare med en masse latterlige udsagn og formodninger uden overhovedet at have noget at have det i eller at tage fingeren ud af røven og stikke den i jorden og SPØRGE istedet for bare at formode!!

Argh - jeg kan slet ikke beskrive alle de måder hvorpå vennen pisser mig af!



Ahhhh - luft!!


Nu spøger jeg måske lidt dumt, men bor dig og din kæreste sammen med hans bedste ven eller hvordan siden der er pengei luften i forbindelse med en flytning?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Filipai » 24. jul 2016, 21:02

At folk ikke kan finde ud af at bruge toiletbørsten.
Arbejder i et center, hvor en del butikker bruger samme 3 personaletoilletter. De var pæne og rene om morgenen, og om eftermiddagen da jeg var der igen, var 3 ud af 3 fyldt med bremsesport. Det er simpelthen for nasty.
3
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHindenburg » 24. jul 2016, 21:27

Persnikedy skrev:
MissHindenburg skrev:Min kærestes "såkaldte" bedste ven - han er så snothamrende dum at det gør helt ondt!! jeg brækker mig!! Argh!!

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde - lige pt. Har idioten en kæreste - hvilket så resulterer i at han er forsvundet fuldstændig fra jordens overflade (hvilket passer mig fint - men det gør min kæreste ked af det, hvilket jeg naturligvis ikke synes er fedt).

I forbindelse med at vi nu skal flytte og som en naturlig følge der af har en del udgifter - så går idioten ud fra at det er min kæreste som betaler alt( bemærkningen faldt i en telefon samtale - den første i 6 uger) - jeg blev så æder spændt rasende at jeg hvislede/råbte at gu fanden i helved gjorde han ikke det - jeg æder min halvdel af alle udgifter til trods for at jeg er studerende - NÅ!

Vennen kommer generelt bare med en masse latterlige udsagn og formodninger uden overhovedet at have noget at have det i eller at tage fingeren ud af røven og stikke den i jorden og SPØRGE istedet for bare at formode!!

Argh - jeg kan slet ikke beskrive alle de måder hvorpå vennen pisser mig af!



Ahhhh - luft!!


Nu spøger jeg måske lidt dumt, men bor dig og din kæreste sammen med hans bedste ven eller hvordan siden der er pengei luften i forbindelse med en flytning?


Nej gudskelov bor vi ikke sammen med ham :nerve:

Idioten har det med at komme med nogle ret grænseoverskridende formodninger - for det er ikke engang formuleret som et spørgsmål! Hvis det da bare var dét - det kunne jeg næsten bedre håndtere tror jeg.

I dette tilfælde mente han fx. at alle de hårde hvidevarer der skulle købes, på en gang lød som en dyr omgang "når det jo også er dig som betaler alt det andet!" citat slut

Klip til mig som eksploderer i en nuklear paddehat sky af irritation og arrigskab.

Indskud, flyttemænd, hvidevarer, gardiner, dobbelt husleje osv osv osv- alt er delt lige imellem os! Jeg fatter ikke hvor fanden han får den latterlige ide fra. Hvis ikke jeg havde hørt det havde min kæreste formentlig enten sagt at det da ikke er ham der betaler alt eller også havde han ignoreret det og overhovedet ikke kommenteret på det fordi han synes det er for latterligt et udsagn at komme med.

Det meste af tiden er jeg egentlig bare ligeglad, fordi det er så langt ude det han kommer med, men lige idag ramte det bare en nerve - hvis vennen havde gidet at ofre bare 5 minutter af hans tid en af de mange gange min kæreste har haft ringet eller skrevet til ham,i de forgangne 6 uger for at fortælle nærmere om hele det her flytteri og sådan så kunne det jo være at han havde lidt mere styr på fakta - selvom det næsten er for meget at håbe på.

Håber at det gav mening?

Jeg fik ihvertfald lukket lidt mere irritation ud af mit system.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 24. jul 2016, 21:33

MissHindenburg skrev:
Persnikedy skrev:
MissHindenburg skrev:Min kærestes "såkaldte" bedste ven - han er så snothamrende dum at det gør helt ondt!! jeg brækker mig!! Argh!!

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde - lige pt. Har idioten en kæreste - hvilket så resulterer i at han er forsvundet fuldstændig fra jordens overflade (hvilket passer mig fint - men det gør min kæreste ked af det, hvilket jeg naturligvis ikke synes er fedt).

I forbindelse med at vi nu skal flytte og som en naturlig følge der af har en del udgifter - så går idioten ud fra at det er min kæreste som betaler alt( bemærkningen faldt i en telefon samtale - den første i 6 uger) - jeg blev så æder spændt rasende at jeg hvislede/råbte at gu fanden i helved gjorde han ikke det - jeg æder min halvdel af alle udgifter til trods for at jeg er studerende - NÅ!

Vennen kommer generelt bare med en masse latterlige udsagn og formodninger uden overhovedet at have noget at have det i eller at tage fingeren ud af røven og stikke den i jorden og SPØRGE istedet for bare at formode!!

Argh - jeg kan slet ikke beskrive alle de måder hvorpå vennen pisser mig af!



Ahhhh - luft!!


Nu spøger jeg måske lidt dumt, men bor dig og din kæreste sammen med hans bedste ven eller hvordan siden der er pengei luften i forbindelse med en flytning?


Nej gudskelov bor vi ikke sammen med ham :nerve:

Idioten har det med at komme med nogle ret grænseoverskridende formodninger - for det er ikke engang formuleret som et spørgsmål! Hvis det da bare var dét - det kunne jeg næsten bedre håndtere tror jeg.

I dette tilfælde mente han fx. at alle de hårde hvidevarer der skulle købes, på en gang lød som en dyr omgang "når det jo også er dig som betaler alt det andet!" citat slut

Klip til mig som eksploderer i en nuklear paddehat sky af irritation og arrigskab.

Indskud, flyttemænd, hvidevarer, gardiner, dobbelt husleje osv osv osv- alt er delt lige imellem os! Jeg fatter ikke hvor fanden han får den latterlige ide fra. Hvis ikke jeg havde hørt det havde min kæreste formentlig enten sagt at det da ikke er ham der betaler alt eller også havde han ignoreret det og overhovedet ikke kommenteret på det fordi han synes det er for latterligt et udsagn at komme med.

Det meste af tiden er jeg egentlig bare ligeglad, fordi det er så langt ude det han kommer med, men lige idag ramte det bare en nerve - hvis vennen havde gidet at ofre bare 5 minutter af hans tid en af de mange gange min kæreste har haft ringet eller skrevet til ham,i de forgangne 6 uger for at fortælle nærmere om hele det her flytteri og sådan så kunne det jo være at han havde lidt mere styr på fakta - selvom det næsten er for meget at håbe på.

Håber at det gav mening?

Jeg fik ihvertfald lukket lidt mere irritation ud af mit system.


Ahhh, på den måde. Jg troede at du mente at din kæreste skulle betale for ham (for flytning)

Men holy crap det lyder belastende. Hvad er det for en måde at tænke :tie:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHindenburg » 24. jul 2016, 21:55

Persnikedy skrev:
MissHindenburg skrev:
Persnikedy skrev:
MissHindenburg skrev:Min kærestes "såkaldte" bedste ven - han er så snothamrende dum at det gør helt ondt!! jeg brækker mig!! Argh!!

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde - lige pt. Har idioten en kæreste - hvilket så resulterer i at han er forsvundet fuldstændig fra jordens overflade (hvilket passer mig fint - men det gør min kæreste ked af det, hvilket jeg naturligvis ikke synes er fedt).

I forbindelse med at vi nu skal flytte og som en naturlig følge der af har en del udgifter - så går idioten ud fra at det er min kæreste som betaler alt( bemærkningen faldt i en telefon samtale - den første i 6 uger) - jeg blev så æder spændt rasende at jeg hvislede/råbte at gu fanden i helved gjorde han ikke det - jeg æder min halvdel af alle udgifter til trods for at jeg er studerende - NÅ!

Vennen kommer generelt bare med en masse latterlige udsagn og formodninger uden overhovedet at have noget at have det i eller at tage fingeren ud af røven og stikke den i jorden og SPØRGE istedet for bare at formode!!

Argh - jeg kan slet ikke beskrive alle de måder hvorpå vennen pisser mig af!



Ahhhh - luft!!


Nu spøger jeg måske lidt dumt, men bor dig og din kæreste sammen med hans bedste ven eller hvordan siden der er pengei luften i forbindelse med en flytning?


Nej gudskelov bor vi ikke sammen med ham :nerve:

Idioten har det med at komme med nogle ret grænseoverskridende formodninger - for det er ikke engang formuleret som et spørgsmål! Hvis det da bare var dét - det kunne jeg næsten bedre håndtere tror jeg.

I dette tilfælde mente han fx. at alle de hårde hvidevarer der skulle købes, på en gang lød som en dyr omgang "når det jo også er dig som betaler alt det andet!" citat slut

Klip til mig som eksploderer i en nuklear paddehat sky af irritation og arrigskab.

Indskud, flyttemænd, hvidevarer, gardiner, dobbelt husleje osv osv osv- alt er delt lige imellem os! Jeg fatter ikke hvor fanden han får den latterlige ide fra. Hvis ikke jeg havde hørt det havde min kæreste formentlig enten sagt at det da ikke er ham der betaler alt eller også havde han ignoreret det og overhovedet ikke kommenteret på det fordi han synes det er for latterligt et udsagn at komme med.

Det meste af tiden er jeg egentlig bare ligeglad, fordi det er så langt ude det han kommer med, men lige idag ramte det bare en nerve - hvis vennen havde gidet at ofre bare 5 minutter af hans tid en af de mange gange min kæreste har haft ringet eller skrevet til ham,i de forgangne 6 uger for at fortælle nærmere om hele det her flytteri og sådan så kunne det jo være at han havde lidt mere styr på fakta - selvom det næsten er for meget at håbe på.

Håber at det gav mening?

Jeg fik ihvertfald lukket lidt mere irritation ud af mit system.


Ahhh, på den måde. Jg troede at du mente at din kæreste skulle betale for ham (for flytning)

Men holy crap det lyder belastende. Hvad er det for en måde at tænke :tie:


Ahhhh ja okay - det var måske også lidt kringlet formuleret det første jeg fik skrevet :genert:

Men ja, han er bare sådan en gennemført herligt all round belastende type nogle gange.
Det er mig en gåde hvad min kæreste "ser" i ham. Dog lader det til at de hygger sig, så længe de bare er alene sammen og ikke er ude blandt andre mennesker og man smider jo heller ikke lige 30 års venskab på gaden, ifølge min kæreste og det kan der jo også godt være noget om, tænker jeg.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 25. jul 2016, 06:11

At man fandeme ikke kan klikke sig ind på nyhederne længere, uden der er en mindrebemidlet kæmpeidiot, der har slået andre folk ihjel eller såret dem.
Må de da for fanden blive afvist af deres Gud/Allah og blive sendt direkte i helvede allesammen.
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vinaia » 25. jul 2016, 06:12

Forpulede myg! Stop med at summe om mine ører når jeg spiller computer! Kan I ikke bare få det overstået, stikke mig og pisse af?! :cuss:
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyHippo » 25. jul 2016, 07:02

Smiling_Goat skrev:Åh ja, det der, når folk får en sær idé om én, og de bare ikke ændrer opfattelse, uanset hvad man gør. Det er ret irriterende.

I min kærestes familie har de fået den idé, at min kæreste og jeg gerne sover til langt op på eftermiddagen i weekenderne. Jeg ved seriøst ikke, hvor den vildfarelse kommer fra, for vi har ikke gjort det en eneste gang. Tværtimod er vi tit oppe før kl. 8, fordi vi godt vil have noget ud af dagen. Da vi boede midlertidigt hos noget af hans familie, var det sikkert, at de chokerede udbrød: "Er I allerede oppe?" Når vi mødte dem kl. 7-8 i køkkenet. Hver gang forklarede vi dem, at vi faktisk ikke kan lide at sove længere end til senest kl. 9, så det gør vi ikke.. Men weekenden efter var de lige chokeret igen.

Så fandt vi vores egen lejlighed og hans far flyttede midlertidigt ind, og nu, når han møder os i køkkenet kl. 7-8 i en weekend, siger han det samme, for han har jo hørt, at vi plejede at sove til langt op ad dagen hos familiemedlemmerne :rulle:

Nej. Vi. Gjorde. Ej.

Det er fuldstændig ligesom Groundhog Day. Den samme samtale igen og igen og igen.


:lol:

Jeg gør aldrig rent, hader oliven og al slags ost. Og så drikker jeg aldrig :deer:
1

Tilbage til "Generelt"