Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 25. jul 2016, 08:08

HappyHippo skrev:
Smiling_Goat skrev:Åh ja, det der, når folk får en sær idé om én, og de bare ikke ændrer opfattelse, uanset hvad man gør. Det er ret irriterende.

I min kærestes familie har de fået den idé, at min kæreste og jeg gerne sover til langt op på eftermiddagen i weekenderne. Jeg ved seriøst ikke, hvor den vildfarelse kommer fra, for vi har ikke gjort det en eneste gang. Tværtimod er vi tit oppe før kl. 8, fordi vi godt vil have noget ud af dagen. Da vi boede midlertidigt hos noget af hans familie, var det sikkert, at de chokerede udbrød: "Er I allerede oppe?" Når vi mødte dem kl. 7-8 i køkkenet. Hver gang forklarede vi dem, at vi faktisk ikke kan lide at sove længere end til senest kl. 9, så det gør vi ikke.. Men weekenden efter var de lige chokeret igen.

Så fandt vi vores egen lejlighed og hans far flyttede midlertidigt ind, og nu, når han møder os i køkkenet kl. 7-8 i en weekend, siger han det samme, for han har jo hørt, at vi plejede at sove til langt op ad dagen hos familiemedlemmerne :rulle:

Nej. Vi. Gjorde. Ej.

Det er fuldstændig ligesom Groundhog Day. Den samme samtale igen og igen og igen.


:lol:

Jeg gør aldrig rent, hader oliven og al slags ost. Og så drikker jeg aldrig :deer:


Her er det kaffe og alkohol; min familie bliver stadig overrasket selvom jeg har drukket kaffe i over 15 år og ikke har drukket alkohol i 10 år. :gruble:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 25. jul 2016, 08:16

Nåh, jeg kom egentlig ind i tråden for at brokke mig over at vi skal ud og spise med svigerinde og svigerfar + kæreste i aften. Jeg vil gerne se dem, og vi har meget at snakke om, men de vil evig og altid ud og spise på den samme restaurant, og det er SÅ trættende. Stedet laver okay mad, men de fornyer aldrig menuen og det er et meget lille udvalg. Én (1!) gang har vi kunne overtale dem til at tage et andet sted hen, og da sad hans kæreste og brokkede sig "for det er jo ikke [den sædvanlige restaurant], hvor vi jo havde regnet med vi skulle hen." Gud forbyde at vi da prøver noget nyt. :træt2:

Endnu en grund til at glæde sig til at flytte! :pompom:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 25. jul 2016, 08:46

Smiling_Goat skrev:Åh ja, det der, når folk får en sær idé om én, og de bare ikke ændrer opfattelse, uanset hvad man gør. Det er ret irriterende.

I min kærestes familie har de fået den idé, at min kæreste og jeg gerne sover til langt op på eftermiddagen i weekenderne. Jeg ved seriøst ikke, hvor den vildfarelse kommer fra, for vi har ikke gjort det en eneste gang. Tværtimod er vi tit oppe før kl. 8, fordi vi godt vil have noget ud af dagen. Da vi boede midlertidigt hos noget af hans familie, var det sikkert, at de chokerede udbrød: "Er I allerede oppe?" Når vi mødte dem kl. 7-8 i køkkenet. Hver gang forklarede vi dem, at vi faktisk ikke kan lide at sove længere end til senest kl. 9, så det gør vi ikke.. Men weekenden efter var de lige chokeret igen.

Så fandt vi vores egen lejlighed og hans far flyttede midlertidigt ind, og nu, når han møder os i køkkenet kl. 7-8 i en weekend, siger han det samme, for han har jo hørt, at vi plejede at sove til langt op ad dagen hos familiemedlemmerne :rulle:

Nej. Vi. Gjorde. Ej.

Det er fuldstændig ligesom Groundhog Day. Den samme samtale igen og igen og igen.


Uh, så er det noget med at du skal reagere på forskelllige måder hver gang indtil du rammer den rigtige og det hele ændrer sig til at være som du gerne vil have det :pompom:. Eller..det var vist det der virkede i filmen.. :genert:
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 25. jul 2016, 10:43

Smiling_Goat skrev:Åh ja, det der, når folk får en sær idé om én, og de bare ikke ændrer opfattelse, uanset hvad man gør. Det er ret irriterende.

I min kærestes familie har de fået den idé, at min kæreste og jeg gerne sover til langt op på eftermiddagen i weekenderne. Jeg ved seriøst ikke, hvor den vildfarelse kommer fra, for vi har ikke gjort det en eneste gang. Tværtimod er vi tit oppe før kl. 8, fordi vi godt vil have noget ud af dagen. Da vi boede midlertidigt hos noget af hans familie, var det sikkert, at de chokerede udbrød: "Er I allerede oppe?" Når vi mødte dem kl. 7-8 i køkkenet. Hver gang forklarede vi dem, at vi faktisk ikke kan lide at sove længere end til senest kl. 9, så det gør vi ikke.. Men weekenden efter var de lige chokeret igen.

Så fandt vi vores egen lejlighed og hans far flyttede midlertidigt ind, og nu, når han møder os i køkkenet kl. 7-8 i en weekend, siger han det samme, for han har jo hørt, at vi plejede at sove til langt op ad dagen hos familiemedlemmerne :rulle:

Nej. Vi. Gjorde. Ej.

Det er fuldstændig ligesom Groundhog Day. Den samme samtale igen og igen og igen.


Ha ha, I hear ya...min kære mor kan stadig finde på at sende sms kl. 12 middag, "om jeg er stået op?", på trods af jeg har stået monstertidligt op hver dag efterhånden i mange år og derfor sjældent sover længere end til kl. 9, når jeg har fri (hvilket ER længe, set i forhold til kl. 4 :D ). Hver evig eneste gang får hun at vide, at jeg stod op for længe siden, men det sætter sig åbenbart ikke lige så godt fast i hukommelsen. Hun snakker også tit om "mit rodede hjem", og vi har faktisk ikke haft det (så) rodet i adskillige år, hvilket hun jo selv kan se.

Min farmor døde, da jeg var 38 år, og alle årene efter det 16. ca. blev jeg budt kaffe, selv om jeg ikke rører det og aldrig kommer til det. Og hun købte altid mørk chokolade til mig, da jeg var lille, selv om jeg foretrak lys. At jeg så nu har vendt det om (måske pga. al det mørke chokolade? :D ), er en helt anden sag.

Jeg har givet op med min mor.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 25. jul 2016, 10:47

decibell skrev:[...]
At jeg så nu har vendt det om (måske pga. al det mørke chokolade? :D ), er en helt anden sag.
[...]

Nej det er det da ikke - det viser jo netop, at man bare skal blive ved :)
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 25. jul 2016, 10:52

Jeg har en idé om, at min kæreste ikke kan lide ærter og majs.
Ingen af os forstår hvorfor og han kan godt lide begge dele :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muddi » 25. jul 2016, 10:56

Har lige købt den nye iphone SE. Har så lige opdaget, at jeg ikke kan bruge mit gamle simkort og skal have et nyt. Altså kan jeg ikke komme til at lege med den nye fon idag. :(
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 25. jul 2016, 10:58

dgd2007 skrev:
decibell skrev:[...]
At jeg så nu har vendt det om (måske pga. al det mørke chokolade? :D ), er en helt anden sag.
[...]

Nej det er det da ikke - det viser jo netop, at man bare skal blive ved :)


Jeg er blevet hjernevasket. :nerve:
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 25. jul 2016, 11:35

At min vikar på jobbet ikke kan være der de sidste 3 dage af min ferie...hvilket betyder, at jeg vender tilbage til lort og møgbunker! Det var derfor der skulle være vikar for mig...så jeg kunne nyde min ferie uden at frygte hvad jeg vender tilbage til.... :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 25. jul 2016, 21:57

Varmen i de her dage, hvilket resulterer i at jeg bliver "tung" i hovedet og får hovedpine :(
2
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anlewi » 26. jul 2016, 04:10

Min mangle mulighed for at gå, glæder mig til om ca 7 uger når jeg må begynde st støtte på benet igen
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
derived242
Indlæg: 37
Tilmeldt: 1. jan 2016, 11:46
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf derived242 » 26. jul 2016, 04:52

Muddi skrev:Har lige købt den nye iphone SE. Har så lige opdaget, at jeg ikke kan bruge mit gamle simkort og skal have et nyt. Altså kan jeg ikke komme til at lege med den nye fon idag. :(


Du kan klippe eller skære et eksisterende simkort til at passe i nano format hvis du har mod på det. Skabeloner kan findes online.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 28. jul 2016, 12:37

Boligforeningen...

Os, der var den ene part i klagen i Boligklagenævnet fik efterfølgende at vide, at Boligforening IKKE ville tage klager over min nabo til efterretning, fordi det netop havde været i Boligklagenævn...

Men de vil søreme gerne tage klager fra hende over os, alvorligt :rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 28. jul 2016, 22:11

Jeg har brokket mig over det før, men for fanden, hvor er det irriterende. Hvorfor kan diverse krydstogtsskibe, ikke forlade Københavns Havn uden at skulle fyre nogle enorme trut af?

Jeg passer en kat for nogle venner som er på ferie (igen, igen). Den har været her før, men skal lige vænne sig til det, hver gang. Dét havde den lige gjort og lå fredeligt, her i fodenden af min sofa og sov, mens den klamrede sig til min ene bare fod. (en sær vane den har).
Min altandør står åben og pludselig, kommer et enormt brøl drønende ind i stuen, fra en ski.. krydstogtsskib. Katten fik et chok, vågnede og rev mig i foden.
Det blev jeg til gengæld forskrækket over og hev foden til mig, hvilket gjorde katten endnu mere forskrækket, så den bed mig i foden. :sur:
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æble » 29. jul 2016, 09:58

Fyrst Eberhard skrev:At TV2 NEWS ikke bare holder sig til fakta, når de dækker terror.

Når de går i BREAKING ligner TV-skærmen mest af alt en tilbudsavis fra Netto, fyldt med ofte uaktuelle oplysninger. Alle teorier får fuldstændig frit spil, og der gættes til højre og venstre. Alt imens man samtidig er håbløst bagud informationsmæssigt, i forhold til andre nyhedsmedier. Det er ødelæggende, fordummende og umuligt som seer, at skelne mellem fakta og værternes overgearet iver.

Under München-episoden, LIGE efter der var forlydende om, at gerningsmanden havde råbt "I skide tyrkere", spørger TV2-NEWS-vært et øjenvidne: "Var der nogen der råbte "Allah er stor"?"

For 5 år siden fik Niels Brinch også sagt "islamisk terror" om Breivik.

Det er så useriøst!


Og alle deres tåbelige spørgsmål til folk de møder i området. Jeg er da så ligeglad hvad en eller anden tilfældig mener om det der er sket.
0

Tilbage til "Generelt"