Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 25. jul 2016, 07:33

DenBlødeJyde skrev:Gawd dammit.... Skulle ses med date i dag til hygge og måske et fødselsdagsknald.. :fløjt:

Så vågner jeg fandme og har fået mens...... Jeg er ret a-seksuel de 3-5 dage om måneden, hvor det står på.. så det er bare :boo:

Jeg havde ellers regnet med det først kom næste uge.

Men på den anden side, så er det rart nok, at jeg ikke har mens under min ferie...

Øøøv! Sådan noget er bare aldrig belejligt, men lige dér er det da ekstra træls :mellow:

Advarsel: TMI forude
Hvad angår ferier, så sværger jeg pludselig til menstruationskopper. Jeg blødte i seks af syv dage, jeg var på badeferie i vinter, og det var guld værd med sådan én. Bare til en anden gang.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Coolaloola
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. dec 2015, 21:29
Kort karma: 1
Likede indlæg: 63

Re: Singletråden

Indlægaf Coolaloola » 25. jul 2016, 07:37

I forgårs blev jeg cyklende inviteret ud på kaffe af en anden cyklist på cykelstien.
Han får credit for hans ligefremhed, så jeg skal mødes med ham på torsdag :D
21
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 25. jul 2016, 07:44

Coolaloola skrev:I forgårs blev jeg cyklende inviteret ud på kaffe af en anden cyklist på cykelstien.
Han får credit for hans ligefremhed, så jeg skal mødes med ham på torsdag :D

Hvis det bliver en succes, bliver det bedre end Cykelstyrt. Kan du ikke oprette en tråd? :D

Hvis du ikke kender historien, mødte Wizzze sin kæreste, da hun styrtede på cyklen lige foran ham, og han kørte hende på skadestuen. Derefter oprettede han en tråd om, hvordan han skulle kontakte den søde pige igen :lun:
10
Livslinjen: 70 201 201
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 25. jul 2016, 10:04

Jeg er træt af mænd, ærlig talt.
Ved simpelthen ikke hvorfor at jeg altid kommer i kontakt med de fyre, der lige er kommet ud af et længerevarende forhold! De gider kun en indtil de har fået sex eller indtil de også får bekræftelse fra andre.
Kan være jeg bare er ekstremt naiv eller alt for godtroende :s
Har nogle gange lyst til bare at cutte al kontakt til fyre der viser den mindste interesse, fordi at de altid ender med at være total douchebags. Ved ikke om det er noget jeg udstråler, eller at jeg bare ikke kan finde ud af at tyde fyre særlig godt.

Puh ha, beklager mit opstød :-D er bare træt af at blive udnyttet! Specielt fordi jeg ser på andre der er i lykkelige forhold, men jeg får bare røvhullerne der kun gider mig fordi at jeg åbenbart er køn og derfor er jeg kun en man gider knalde med.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 10:39

chokoladegris skrev:Jeg er træt af mænd, ærlig talt.
Ved simpelthen ikke hvorfor at jeg altid kommer i kontakt med de fyre, der lige er kommet ud af et længerevarende forhold! De gider kun en indtil de har fået sex eller indtil de også får bekræftelse fra andre.
Kan være jeg bare er ekstremt naiv eller alt for godtroende :s
Har nogle gange lyst til bare at cutte al kontakt til fyre der viser den mindste interesse, fordi at de altid ender med at være total douchebags. Ved ikke om det er noget jeg udstråler, eller at jeg bare ikke kan finde ud af at tyde fyre særlig godt.

Puh ha, beklager mit opstød :-D er bare træt af at blive udnyttet! Specielt fordi jeg ser på andre der er i lykkelige forhold, men jeg får bare røvhullerne der kun gider mig fordi at jeg åbenbart er køn og derfor er jeg kun en man gider knalde med.


Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om de fleste mænd, du har med at gøre, opfører sig som ham, du første gang beskrev d. 9.7., men hvis de gør, eller du i hvert fald kan se nogle markante fællestræk, tænker jeg, at det vil kunne hjælpe dig at være mere opmærksom på, hvad de rent faktisk siger og gør i stedet for primært at se på deres potentiale. Ud fra din beskrivelse af ham, der kun ville ses, hvis I skulle have sex, virkede det ærligt talt, som om han var ret tydelig i sine udmeldinger, og at det, der gjorde ham til et røvhul for dig, var, at han simpelthen søgte noget andet end det, du er interesseret i.

Jeg synes ikke, at man er en doucebag, blot fordi man søger et forhold baseret på sex, men hvis man skjuler det for at narre den anden, er man, og her var det måske mest af alt din insisteren på, at han nok inderst inde ville mere, der endte med at snyde dig, for set udefra virkede hans intentioner ret klare, nemlig baseret på sex. Så vidt jeg kan se, vendte du endda d. 15.7. tilbage til din tvivl om hans hensigt, efter at flere herinde havde skrevet, hvordan vi opfattede forløbet mellem jer. Ja, ikke at du skal rette dig efter tråden her, men det virkede i første omgang, som om du godt kunne se, at der nok var noget om snakken, hvorefter du igen fik nogle dage, hvor du tænkte, at det da alligevel godt kunne være, at han var seriøs.

Det er svært sådan noget, og meget lettere at rådgive om end selv at praktisere, og som sådan er det i mine øjne et sympatisk karaktertræk at tro det bedste om andre, men det ændrer ikke på, at jeg tror, at du vil få noget godt ud af tage det, som mændene faktisk gør og siger, til dig i stedet for at håbe på noget andet.
10
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 25. jul 2016, 11:00

Ladies and gents:

A-fyr har skrevet til mig, at han havde sendt mig flere sms'er han ikke kunne forstå var noget frem, samme tidspunkt som der tikker fire beskeder ind på samme minut på sms, beskeder der er både opfølgning på en snak fredag aften, samt aflysning, undring over ikke at have hørt fra mig, og en hvor han skriver at han er ked af aflysningen og gerne vil invitere mig ud, hvis jeg vil en anden gang :gruble:

Det virker lidt som om hans beskeder har "siddet fast", men jeg undrer mig også over at han ikke har reageret på mine to opkald. Kan der vitterligt være tale om en misforståelse, eller er han bare mega snu og usandsynligt hurtig på tasterne, så han kan skrive fire beskeder og en tinderbesked inden for to minutter?
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 11:07

canoodle skrev:Ladies and gents:

A-fyr har skrevet til mig, at han havde sendt mig flere sms'er han ikke kunne forstå var noget frem, samme tidspunkt som der tikker fire beskeder ind på samme minut på sms, beskeder der er både opfølgning på en snak fredag aften, samt aflysning, undring over ikke at have hørt fra mig, og en hvor han skriver at han er ked af aflysningen og gerne vil invitere mig ud, hvis jeg vil en anden gang :gruble:

Det virker lidt som om hans beskeder har "siddet fast", men jeg undrer mig også over at han ikke har reageret på mine to opkald. Kan der vitterligt være tale om en misforståelse, eller er han bare mega snu og usandsynligt hurtig på tasterne, så han kan skrive fire beskeder og en tinderbesked inden for to minutter?


Ja, det er godt nok lidt spooky :gruble:

Jeg har prøvet at få en række beskeder på den måde der, så teknisk kan det åbenbart godt lade sig gøre, og hvis der har været problemer med hans netværk, har han måske ikke fået dine opkald. Dog tror jeg ikke på det sidste, hvis du kunne høre, at opkaldene gik igennem.

Kunne han egentlig ikke have skrevet til dig på Tinder, da han fik indtryk af, at der er noget galt med selve telefonforbindelsen?

Det med de mange lange beskeder lige efter hinanden har han vel kunne klare med copy-paste, såfremt han har snydt.
1
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 25. jul 2016, 11:13

DetSorteCirkus skrev:
chokoladegris skrev:Jeg er træt af mænd, ærlig talt.
Ved simpelthen ikke hvorfor at jeg altid kommer i kontakt med de fyre, der lige er kommet ud af et længerevarende forhold! De gider kun en indtil de har fået sex eller indtil de også får bekræftelse fra andre.
Kan være jeg bare er ekstremt naiv eller alt for godtroende :s
Har nogle gange lyst til bare at cutte al kontakt til fyre der viser den mindste interesse, fordi at de altid ender med at være total douchebags. Ved ikke om det er noget jeg udstråler, eller at jeg bare ikke kan finde ud af at tyde fyre særlig godt.

Puh ha, beklager mit opstød :-D er bare træt af at blive udnyttet! Specielt fordi jeg ser på andre der er i lykkelige forhold, men jeg får bare røvhullerne der kun gider mig fordi at jeg åbenbart er køn og derfor er jeg kun en man gider knalde med.


Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om de fleste mænd, du har med at gøre, opfører sig som ham, du første gang beskrev d. 9.7., men hvis de gør, eller du i hvert fald kan se nogle markante fællestræk, tænker jeg, at det vil kunne hjælpe dig at være mere opmærksom på, hvad de rent faktisk siger og gør i stedet for primært at se på deres potentiale. Ud fra din beskrivelse af ham, der kun ville ses, hvis I skulle have sex, virkede det ærligt talt, som om han var ret tydelig i sine udmeldinger, og at det, der gjorde ham til et røvhul for dig, var, at han simpelthen søgte noget andet end det, du er interesseret i.

Jeg synes ikke, at man er en doucebag, blot fordi man søger et forhold baseret på sex, men hvis man skjuler det for at narre den anden, er man, og her var det måske mest af alt din insisteren på, at han nok inderst inde ville mere, der endte med at snyde dig, for set udefra virkede hans intentioner ret klare, nemlig baseret på sex. Så vidt jeg kan se, vendte du endda d. 15.7. tilbage til din tvivl om hans hensigt, efter at flere herinde havde skrevet, hvordan vi opfattede forløbet mellem jer. Ja, ikke at du skal rette dig efter tråden her, men det virkede i første omgang, som om du godt kunne se, at der nok var noget om snakken, hvorefter du igen fik nogle dage, hvor du tænkte, at det da alligevel godt kunne være, at han var seriøs.

Det er svært sådan noget, og meget lettere at rådgive om end selv at praktisere, og som sådan er det i mine øjne et sympatisk karaktertræk at tro det bedste om andre, men det ændrer ikke på, at jeg tror, at du vil få noget godt ud af tage det, som mændene faktisk gør og siger, til dig i stedet for at håbe på noget andet.


Jeg har skrevet om to forskellige herinde. Den ene havde ikke givet udtryk for at han kun var ude efter sex, før bagefter hvor vi rent faktisk havde sex og da jeg efterhånden ikke gad svare på hans beskeder omkring sex, er han stoppet med at kontakte mig. Den anden havde givet klart udtryk for sex efter noget tid og det var mere bare blot måde han valgte at vise det på, der har gjort mig lidt irriteret. Men det er slet ikke det jeg hentyder til. Det er bare generelt! Også fra før de to fyre jeg har nævnt. Oplever ofte at komme i kontakt med en fyr, hvor vi snakker skide godt sammen, men pludselig går det over i sex ellers stopper de med at kontakte mig, fordi at jeg ikke lige kunne give den bekræftelse de søgte. Får så bagefter bare smidt i hovedet at jeg er kedelig eller mærkelig, når jeg så siger fra.
Det er fint det du skriver, men de fyre har på ingen måde fra start sagt at de kun vil sex, det er først opstået efter noget tid. Det er bare ikke første gang jeg oplever det. Brugte 2 måneder på en fyr, der først der gad at fortælle mig at han bare hyggede sig. Det samme skete så igen med den efterfølgende fyr, det var bare først efter 2,5 måned at han var ærlig at han ikke gad noget seriøst.
1
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 25. jul 2016, 11:15

canoodle skrev:Ladies and gents:

A-fyr har skrevet til mig, at han havde sendt mig flere sms'er han ikke kunne forstå var noget frem, samme tidspunkt som der tikker fire beskeder ind på samme minut på sms, beskeder der er både opfølgning på en snak fredag aften, samt aflysning, undring over ikke at have hørt fra mig, og en hvor han skriver at han er ked af aflysningen og gerne vil invitere mig ud, hvis jeg vil en anden gang :gruble:

Det virker lidt som om hans beskeder har "siddet fast", men jeg undrer mig også over at han ikke har reageret på mine to opkald. Kan der vitterligt være tale om en misforståelse, eller er han bare mega snu og usandsynligt hurtig på tasterne, så han kan skrive fire beskeder og en tinderbesked inden for to minutter?


Jeg tror på ham. For hvorfor skulle han snyde? Det havde da været meget nemmere at sende en aflysning på dagen, hvis han pludseligt ikke gad, end at lave alt muligt snedigt sms-skuespil nu.
11
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 25. jul 2016, 14:24

Nå, han har spurgt om vi ikke kan rykke til onsdag fordi jeg stadig er meget træt i dag. Øh. Jeg kan godt se hans logik i at det er sjovere at være sammen når man er helt frisk, men det giver altså alligevel minuspoints i min bog.... Hvis jeg ikke syntes jeg var frisk nok havde jeg jo selv aflyst.
Godt hungry.dk er min ven.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 25. jul 2016, 14:39

Sophaya skrev:Nå, han har spurgt om vi ikke kan rykke til onsdag fordi jeg stadig er meget træt i dag. Øh. Jeg kan godt se hans logik i at det er sjovere at være sammen når man er helt frisk, men det giver altså alligevel minuspoints i min bog.... Hvis jeg ikke syntes jeg var frisk nok havde jeg jo selv aflyst.
Godt hungry.dk er min ven.


Det tænker jeg ikke noget dårligt om.
Det er vel fair nok, at han synes det giver mest mening at ses, når du er frisk?
Hvis han bare havde aflyst uden at foreslå et nyt tidspunkt, ville jeg også blive irriteret.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 25. jul 2016, 14:43

MOGA skrev:
Sophaya skrev:Nå, han har spurgt om vi ikke kan rykke til onsdag fordi jeg stadig er meget træt i dag. Øh. Jeg kan godt se hans logik i at det er sjovere at være sammen når man er helt frisk, men det giver altså alligevel minuspoints i min bog.... Hvis jeg ikke syntes jeg var frisk nok havde jeg jo selv aflyst.
Godt hungry.dk er min ven.


Det tænker jeg ikke noget dårligt om.
Det er vel fair nok, at han synes det giver mest mening at ses, når du er frisk?
Hvis han bare havde aflyst uden at foreslå et nyt tidspunkt, ville jeg også blive irriteret.


Som jeg skriver kan jeg godt se logikken, men jeg synes mere jeg er træt end syg, og det sagde jeg til ham. Jeg ved ikke rigtig, jeg tror bare den mere idealistiske side af mig ville ønske at han gerne ville have set mig selvom jeg er træt.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 25. jul 2016, 15:22

canoodle skrev:Ladies and gents:

A-fyr har skrevet til mig, at han havde sendt mig flere sms'er han ikke kunne forstå var noget frem, samme tidspunkt som der tikker fire beskeder ind på samme minut på sms, beskeder der er både opfølgning på en snak fredag aften, samt aflysning, undring over ikke at have hørt fra mig, og en hvor han skriver at han er ked af aflysningen og gerne vil invitere mig ud, hvis jeg vil en anden gang :gruble:

Det virker lidt som om hans beskeder har "siddet fast", men jeg undrer mig også over at han ikke har reageret på mine to opkald. Kan der vitterligt være tale om en misforståelse, eller er han bare mega snu og usandsynligt hurtig på tasterne, så han kan skrive fire beskeder og en tinderbesked inden for to minutter?


Så udover at sms'erne crashede, så gjorde Tinder-beskederne det også? :lol:

Ej sorry, men jeg synes det virker så usandsynligt. Han kan jo have skrevet beskederne i forvejen, og jeg kan skrive langt flere beskeder end det på samme tidslængde - plus at man kan skrive via computeren, også sms'er som nu er synkroniseret med Facebooks Messenger (i hvert fald hos mig) hvor det går endnu stærkere.

Og jeg synes også, det virker usandsynligt, at han aflyser og ikke hører fra dig, og ikke selv ringer dig op - og ikke reagerer på dine opkald.
Så udover at hans sms'er til dig + dine sms'er til ham + en Tinderbesked (som fungerer via et helt andet system end sms'er) + opkald er simpelthen gået tabt i al den tid?

Jeg køber den simpelthen ikke. Sorry, men det gør jeg ikke.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 25. jul 2016, 15:25

Sophaya skrev:
MOGA skrev:
Sophaya skrev:Nå, han har spurgt om vi ikke kan rykke til onsdag fordi jeg stadig er meget træt i dag. Øh. Jeg kan godt se hans logik i at det er sjovere at være sammen når man er helt frisk, men det giver altså alligevel minuspoints i min bog.... Hvis jeg ikke syntes jeg var frisk nok havde jeg jo selv aflyst.
Godt hungry.dk er min ven.


Det tænker jeg ikke noget dårligt om.
Det er vel fair nok, at han synes det giver mest mening at ses, når du er frisk?
Hvis han bare havde aflyst uden at foreslå et nyt tidspunkt, ville jeg også blive irriteret.


Som jeg skriver kan jeg godt se logikken, men jeg synes mere jeg er træt end syg, og det sagde jeg til ham. Jeg ved ikke rigtig, jeg tror bare den mere idealistiske side af mig ville ønske at han gerne ville have set mig selvom jeg er træt.



Jeg er fuldstændig på bølgelængde med dig her. Jeg gider bare ikke mennesker, der kun vil ses hvis jeg er 100% ovenpå og frisk. Som du skrev tidligere, må de jo stole på, at var den helt gal med mig, så ville jeg nok selv aflyse. Og derudover så synes jeg det er noget fis, at man åbenbart er så "fisefornem" eller hvad det nu handler om, at man simpelthen ikke vil bruge sin kostbare tid sammen med en person, der ikke er 120% klar til at underholde én i højt tempo.
Altså, come on. Kan han ikke lige overleve en mere chill date, hvor I bare hænger ud og snakker, måske laver lidt mad? Hvad er du, hans egen personlige gøgler eller hvad?
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. jul 2016, 16:09

Der var mange pæne mænd i Djurs sommerland i går :slem:

Men kender I det at man bare føler sig ekstra klam, tyk og oppustet, pga. menstruation og varmen, men tænker at det nok går - lige indtil man i en forlystelse -uventet- får taget et billede imens man bare ser endnu mere klam, tyk og oppustet ud, end man føler sig? :mellow:

Det er ret nollert, kan jeg hilse og sige.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"