Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pixie88 » 26. jul 2016, 08:06

At en veninde har taget sin 1 uge gamle datter med på festival :gruble:
5
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9480
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 26. jul 2016, 09:06

At ingen åbenbart kan se, at jeg har fået nyt brillestel? :gruble:
Og selv om det er de gamle glas, der er slebet til og sat i, så er der forskel på stellene.
Måske synes folk bare, at det er grimt?
:-D

Men undrer mig godt nok alligevel :)
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Buller » 26. jul 2016, 09:20

Bøtte skrev:
Buller skrev:har spædbørn ikke et rimeligt effektivt organ til at signalere utilfredshed med? Så hvis de ikke ville have den dims liggende så hørte og så man det nok.

Desuden har de også udvækster der kan nå op omkring ansigtet og hive i diverse ting.

Tror godt man kan antage at hvis de ligger og sover i den situation, så har de de fint nok med den.


Det bevidste greb udvikles først omkring 3-4 måneders alderen (mener jeg, kan dælme ikke huske det længere, men i hvert fald først nogle måneder efter fødslen), så man kan ikke forvente at de helt små, selv kan flytte en stofble, der generer dem.


men man kan godt forvente at sirenen kører og at de fægter med armene i den retning.

Som sagt, hvis de sover med den på, så er de nok ok med den.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 09:29

Fyrst Eberhard skrev:
achillaxedprune skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Er snapfiltre virkelig så sjove, når man nu lige tænker over det? Altså, SÅ sjove?! Hver dag?! Stadigvæk?!


Hvornår har snapfiltre været sjovt?

Relevant spørgsmål, men jeg er ikke den rigtige at spørge.


Mange storforbrugere af det der hundetunge-filter vil i hvert blive overrasket over jeres snak nu.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2581
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anlewi » 26. jul 2016, 09:33

Sophies-mor skrev:At ingen åbenbart kan se, at jeg har fået nyt brillestel? :gruble:
Og selv om det er de gamle glas, der er slebet til og sat i, så er der forskel på stellene.
Måske synes folk bare, at det er grimt?
:-D

Men undrer mig godt nok alligevel :)


Eller også klæder de dig så godt at de ikke har opdaget forandringen
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 26. jul 2016, 09:42

Sophies-mor skrev:At ingen åbenbart kan se, at jeg har fået nyt brillestel? :gruble:
Og selv om det er de gamle glas, der er slebet til og sat i, så er der forskel på stellene.
Måske synes folk bare, at det er grimt?
:-D

Men undrer mig godt nok alligevel :)


"Vi" er nogen der bare ikke ser det.
Der gik et par dage inden jeg opdagede at min kæreste havde fået nye briller. Og jeg vidste endda at han skulle have nye..
2
Klimatosse
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 09:51

Hvem fanden der dog interesserer sig for at Joan Ørting og hendes nye "legeven" er gået fra kun at kysse til nu også at gnubbe på hinanden. Og hvorfor har hun dog så stor trang til at fortælle det til danmarks befolkning.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 10:29

Fyrst Eberhard skrev:
Dirtylittledevil skrev:Hvem fanden der dog interesserer sig for at Joan Ørting og hendes nye "legeven" er gået fra kun at kysse til nu også at gnubbe på hinanden. Og hvorfor har hun dog så stor trang til at fortælle det til danmarks befolkning.

Jeg er kun interesseret i hundens velbefindende. Er den stadig tvunget til at kigge på?

http://youtu.be/yhZ9OKCX51M


Åh ja den stakkels triste hund. Jeg har desværre ikke kunnet finde noget info om hvor den er nu :(
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 26. jul 2016, 11:34

2SHY skrev:Hvornår "terror" begyndte at blive udtalt "terwor" :gruble:

Det er nok lidt individuelt.
Den gang med George W. Bush og 9/11 syntes jeg, der var en del, der kaldte det "Kampen mod tæger". :gruble:
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 26. jul 2016, 13:12

dgd2007 skrev:
2SHY skrev:Hvornår "terror" begyndte at blive udtalt "terwor" :gruble:

Det er nok lidt individuelt.
Den gang med George W. Bush og 9/11 syntes jeg, der var en del, der kaldte det "Kampen mod tæger". :gruble:


Det er da ærligt talt også på tide vi ser og får bekæmpet de tæger :lol:
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jul 2016, 15:09

Jeg undrer mig faktisk en lille bitte smule over hvor effektiv jeg kan være, når jeg absolut skal. Altså ikke at jeg er sådan helt 'tra la la, sikke en dejlig dag med en masse fra hånden, jeg skal lave en statusopdatering på FB så alle kan se mit åbenlyse overskud', for jeg ville faktisk hellere have holdt FRI på en af mine få fridage, men der er noget familie der har fået lov at crashe en enkelt nat i morgen, og jeg tror de ville blive skræmt af antallet af edderkopper og spind som altså mirakuløst opstår når terassedøren står åben hele sommeren)
Men jeg har slået græs, klippet resten af hækken (beslutningen er taget; fra næste år betaler jeg mig fra det lor.. ), gjort grundigt rent, hentet bil fra værksted (jeg ville nu gerne have beholdt lånebilen, uha den var nice), lige kørt en lille tur i lånebil inden aflevering bare fordi den var for lækker IKKE lige at køre en ekstra tur i, handlet, lavet kæmpe portion mad så der er til fryseren og madpakker på job de næste mange dage og vasket en maskine tøj.

Det kræver rødvin og musik nu, for jeg synes altså IKKE at det var en superdejlig og lækker dag (altså ud over køreturen i den fordømt lækre bil).
4
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Oveditlevsen » 26. jul 2016, 16:17

Om frisører får provisionsløn? :gruble:
De virker lidt mopsede hvis man ikke bestiller tid ved den samme hver gang :genert:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf decibell » 26. jul 2016, 16:49

Oveditlevsen skrev:Om frisører får provisionsløn? :gruble:
De virker lidt mopsede hvis man ikke bestiller tid ved den samme hver gang :genert:


Måske de ser det som kritik af deres evner, fordi du ikke valgte den samme frisør igen? Ikke at det nødvendigvis er det, men det kan godt tolkes sådan.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Oveditlevsen » 26. jul 2016, 16:58

decibell skrev:
Oveditlevsen skrev:Om frisører får provisionsløn? :gruble:
De virker lidt mopsede hvis man ikke bestiller tid ved den samme hver gang :genert:


Måske de ser det som kritik af deres evner, fordi du ikke valgte den samme frisør igen? Ikke at det nødvendigvis er det, men det kan godt tolkes sådan.

Ok, det kan jeg godt se, nu hvor du skriver det, men jeg vælger bare den frisør som er ledig på det bedste tidspunkt for mig. :)
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf decibell » 26. jul 2016, 17:08

Oveditlevsen skrev:
decibell skrev:
Oveditlevsen skrev:Om frisører får provisionsløn? :gruble:
De virker lidt mopsede hvis man ikke bestiller tid ved den samme hver gang :genert:


Måske de ser det som kritik af deres evner, fordi du ikke valgte den samme frisør igen? Ikke at det nødvendigvis er det, men det kan godt tolkes sådan.

Ok, det kan jeg godt se, nu hvor du skriver det, men jeg vælger bare den frisør som er ledig på det bedste tidspunkt for mig. :)


Jeg tror, der ikke er så mange med den tilgang til frisører. :D For mange (kvinder) er klip og behandling af håret vist en ret personlig tillidssag, hvor man hægter sig på frisøren fremover, hvis man først har fået tillid til personen.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Generelt"