Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jul 2016, 18:14

Dirtylittledevil skrev:At jeg ikke ved om den gamle studievært Erling Bundgård fik fræk sex med modne kvinder som han ønskede


Jeg beundrer lidt din interesse i Erling Bundgaards velbefindende - men jeg har alligevel en smule problemer med at forlige mig med billedet af hans krøllende hovede og så noget frækt... faktisk er jeg nok der hvor jeg helst vil have det helt væk fra nethinden.

Jeg irriterer mig lidt over at jeg ikke har flere skuresvampe så jeg kan få ordnet de ildfaste fade. Jeg mener, jeg har været huslig i dag (og det er IKKE en nydelse), men hvis de skal stå i blød til i morgen fordi jeg kun har en blød opvaskebørste at ordne dem med (og den klarer det ikke umiddelbart), så skal jeg også være huslig i morgen og der er det også arbejdsdag - hvad sker der for det???
Jeg synes faktisk det er mere end træls at jeg ikke har plads til en opvaskemaskine.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 19:01

Velvet-Goldmine skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg ikke ved om den gamle studievært Erling Bundgård fik fræk sex med modne kvinder som han ønskede


Jeg beundrer lidt din interesse i Erling Bundgaards velbefindende - men jeg har alligevel en smule problemer med at forlige mig med billedet af hans krøllende hovede og så noget frækt... faktisk er jeg nok der hvor jeg helst vil have det helt væk fra nethinden.

Jeg irriterer mig lidt over at jeg ikke har flere skuresvampe så jeg kan få ordnet de ildfaste fade. Jeg mener, jeg har været huslig i dag (og det er IKKE en nydelse), men hvis de skal stå i blød til i morgen fordi jeg kun har en blød opvaskebørste at ordne dem med (og den klarer det ikke umiddelbart), så skal jeg også være huslig i morgen og der er det også arbejdsdag - hvad sker der for det???
Jeg synes faktisk det er mere end træls at jeg ikke har plads til en opvaskemaskine.


Alle der hørte om det dengang gik med disse hæslige indre billeder... nu giver vi dem videre. Velbekomme :slem:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jul 2016, 20:00

Fyrst Eberhard skrev:Min søn havde sin legekammerat på besøg i dag. Der er stadig ikke klarhed over hvad der præcist udløste det, men i hvert fald sked kammeraten pludselig i bukserne, hvorefter han rasende nægtede at have gjort det. Det tog det meste af to vildt ildelugtende timer at få ham overtalt til at blive vasket og tage imod tilbuddet om at låne et par rene underbukser.


Best defense is denial!
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 20:12

Åh ja, glæden ved alle de sære børn ens eget barn tiltrækker og tager med hjem. Jeg husker stadig da en af mine havde en ven med hjem første gang, og da dagen var slut stod de to lidt alene ude i gangen og opsummerede, og vennen sagde noget a la: Jeg synes det var helt vildt sjovt i dag, og du har nogle gode ting at lege med så jeg vil gerne komme igen, og din mor er rigtig sød, men der er bare én ting jeg ikke forstår: Hvorfor har hun sådan en stor numse?


:sur:
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 2. aug 2016, 07:25

At jeg simpelthen ikke kan finde ud af at låne bøger på biblioteket, uden jeg ender med en bøde. Jeg når ofte at forny, men det går galt, når jeg forsøger tredje gang og jeg så alligevel får afleveret for sent. Kæft, det er åndssvage penge, altså!
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14786
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 18. aug 2016, 08:36

At Danmarks semifinale i håndbold til OL først skal spilles efter midnat natten til lørdag. Selvom det er weekend, kan jeg ikke holde mig vågen så længe.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14721
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19072

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 23. aug 2016, 09:51

Smiling_Goat skrev:Nogle spurgte mig, om jeg gider hækle en brødkurv til dem, og jeg havde virkelig svært ved at finde garn i den rigtige farve. Så jeg endte med noget, der godt nok var lidt skarpt i farven, men en google-søgning fortalte mig, at den passede fint på det ønskede.. Troede jeg.. For så blev det aften, og garnet blev selvlysende :rulle: .. Jeg er ikke sikker på, de køber mit: "Men jeres brød bliver aldrig væk igen"-argument.

In other news: Er der nogen, der kan bruge en selvlysende hue? :D


Nej, men det lyder som noget TV-shop kunne være interesseret i. Måske du skulle prøve at kontakte dem? :D
5
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14786
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 1. sep 2016, 07:06

Jailbird skrev:Min kæleedderkop Eddie (han ved nok ikke han er en kæleedderkop ... eller at han hedder Eddie) er blevet ret stor de sidste 3 uger - han bor ude på vores altan. Og jeg har lavet alle mulige krumspring for ikke at ødelægge hans spind, som går mellem mine Dahliaer og vores træbænk. Men altså, alle mine haveredskaber er i den bænk og jeg skal egentlig pakke Dahliaen ned, men jeg vil ikke ødelægge Eddies hjem. Så nu er jeg gået i stå, hvilket er lidt irriterende.


Jeg er sikker på, at Eddie ret hurtigt kan lave et nyt spind. Jeg er i hvert fald imponeret over, hvad den edderkop, der boede i mit sidespejl på bilen i nogle dage, kunne nå på en enkelt nat. Jeg fjernede spindet hver dag for at forsøge at få den til at flytte, og hver morgen var der et nyt, fint spind.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14721
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19072

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 1. sep 2016, 07:09

sigge skrev:
Jailbird skrev:Min kæleedderkop Eddie (han ved nok ikke han er en kæleedderkop ... eller at han hedder Eddie) er blevet ret stor de sidste 3 uger - han bor ude på vores altan. Og jeg har lavet alle mulige krumspring for ikke at ødelægge hans spind, som går mellem mine Dahliaer og vores træbænk. Men altså, alle mine haveredskaber er i den bænk og jeg skal egentlig pakke Dahliaen ned, men jeg vil ikke ødelægge Eddies hjem. Så nu er jeg gået i stå, hvilket er lidt irriterende.


Jeg er sikker på, at Eddie ret hurtigt kan lave et nyt spind. Jeg er i hvert fald imponeret over, hvad den edderkop, der boede i mit sidespejl på bilen i nogle dage, kunne nå på en enkelt nat. Jeg fjernede spindet hver dag for at forsøge at få den til at flytte, og hver morgen var der et nyt, fint spind.


Nogle edderkopper forstår bare ikke en pæn hentydning :D
8
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Novella » 1. sep 2016, 07:27

Min skidedygtige unge padawan har sagt op. Det kan jeg ikke fortænke hende i - hun er 28 og skal videre - men hun er fandme et jern, som jeg har haft utroligt meget fornøjelse af at arbejde sammen med.
0
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 7. sep 2016, 19:06

At der lå 82 mails til mig på arbejdet i morges! Og at folk skrev tilbage når jeg svarede, så selvom jeg nåede at skrive 93 mails betød det at jeg der stadig ligger mails til mig i morgen ud over de mails der er kommet henover aftenen.
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4146
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7789

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Filipai » 7. sep 2016, 19:09

Folk der skal ud og købe gaver, uden i det mindste bare at have overvejet en smule om hvad de skal have.
Ja jeg vil gerne hjælpe, men når en kunde kommer og siger de gerne vil se på øreringe, og de ikke lige vil kigge en tur først på de 800+ vi har, så bliver jeg sgu lidt træt.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Aspargsen » 13. sep 2016, 19:41

Alle de mails jeg får fra linked in :wacko:

Connect to your colleagues from ...
... please add me to your LinkedIn network

Jeg burde virkelig slette min konto, men gider ikke spilde tid på det :træt2:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tricolette » 18. sep 2016, 06:41

At jeg er nød til at bruge dagen ved poolen, imens vi venter på at blive hentet til lufthavnen kl 18.40 i aften.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Fru Sunshine » 18. sep 2016, 06:42

Tricolette skrev:At jeg er nød til at bruge dagen ved poolen, imens vi venter på at blive hentet til lufthavnen kl 18.40 i aften.

Pfffffffft :P
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"