Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 7. jul 2016, 19:37

Har skrevet med mand fra Tinder. Han virker meget sød, men er dog noget hurtig (for mig) til at foreslå at mødes. Vi skriver sammen nogle dage og er egentlig enige om mange ting. Jeg spørger så efter facebook, da han igen spørger om vi skal mødes, og tjekker ham ud. Ser et billede af ham, der holder en baby i hånden (en baby, han er blevet onkel til) og kommer i tanke om at jeg helt har glemt at spørge om han har børn. Han har to. Som han ikke ser. Men de kommer nok til ham når de bliver ældre. Okay? :forvirret: Ja, moderen er fundet sammen med en rocker og han vil ikke have, hun ser ham. Okay, men hvad med børnene? Der var kommet fem rockere efter ham en gang, han havde snakket med eksen. Jamen, hvad med børnene? :forvirret: Dem ser han ikke. Du vil ikke kæmpe for at se dine børn? Nej, det synes han ikke lige, de kommer nok til ham en gang. Og forresten boede han i et et-værelses med en kammerat efter at være gået fra kæresten, der var gravid med en anden da de fandt sammen. Den baby ser han heller ikke. Whaaaaat? :wacko: :wacko:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 19:50

Puffi skrev:Har skrevet med mand fra Tinder. Han virker meget sød, men er dog noget hurtig (for mig) til at foreslå at mødes. Vi skriver sammen nogle dage og er egentlig enige om mange ting. Jeg spørger så efter facebook, da han igen spørger om vi skal mødes, og tjekker ham ud. Ser et billede af ham, der holder en baby i hånden (en baby, han er blevet onkel til) og kommer i tanke om at jeg helt har glemt at spørge om han har børn. Han har to. Som han ikke ser. Men de kommer nok til ham når de bliver ældre. Okay? :forvirret: Ja, moderen er fundet sammen med en rocker og han vil ikke have, hun ser ham. Okay, men hvad med børnene? Der var kommet fem rockere efter ham en gang, han havde snakket med eksen. Jamen, hvad med børnene? :forvirret: Dem ser han ikke. Du vil ikke kæmpe for at se dine børn? Nej, det synes han ikke lige, de kommer nok til ham en gang. Og forresten boede han i et et-værelses med en kammerat efter at være gået fra kæresten, der var gravid med en anden da de fandt sammen. Den baby ser han heller ikke. Whaaaaat? :wacko: :wacko:


Hahahaha! :klap: Pragtfuld type! En keeper, ingen tvivl.

I den slags tilfælde tænker jeg altså et ord som "taber". Jeg skammer mig sådan over det. Men det tænker jeg ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 7. jul 2016, 19:51

Dobbeltpost
Senest rettet af ManicNinja 8. jul 2016, 10:33, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jul 2016, 21:37

Puffi skrev:Har skrevet med mand fra Tinder. Han virker meget sød, men er dog noget hurtig (for mig) til at foreslå at mødes. Vi skriver sammen nogle dage og er egentlig enige om mange ting. Jeg spørger så efter facebook, da han igen spørger om vi skal mødes, og tjekker ham ud. Ser et billede af ham, der holder en baby i hånden (en baby, han er blevet onkel til) og kommer i tanke om at jeg helt har glemt at spørge om han har børn. Han har to. Som han ikke ser. Men de kommer nok til ham når de bliver ældre. Okay? :forvirret: Ja, moderen er fundet sammen med en rocker og han vil ikke have, hun ser ham. Okay, men hvad med børnene? Der var kommet fem rockere efter ham en gang, han havde snakket med eksen. Jamen, hvad med børnene? :forvirret: Dem ser han ikke. Du vil ikke kæmpe for at se dine børn? Nej, det synes han ikke lige, de kommer nok til ham en gang. Og forresten boede han i et et-værelses med en kammerat efter at være gået fra kæresten, der var gravid med en anden da de fandt sammen. Den baby ser han heller ikke. Whaaaaat? :wacko: :wacko:



Wooaah.. og det er så bare de ting han frivilligt fortæller om sit liv.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 9. jul 2016, 10:46

Rikke skrev:Min profil på dating.dk har længe set sådan her ud - alligevel er der, siden jeg slettede alt, tikket 3 "interesseret" ind og en besked fra en, der gerne vil vide, hvad jeg laver til dagligt, fordi han er nysgerrig af natur?! :stoned:



Det oplever jeg hele tiden. På min profil står der dog alder, højde, landsdel, ikke-ryger og udeboende børn.
Elsker især, når de skriver, at min profil er spændende eller interessant, og jeg så spørger dem om, hvad der lige gør den spændende/interessant?! :-D

Enten bliver de sure, eller også svømmer de rygsvømning og forklarer og forklarer.
6
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 28. jul 2016, 09:35

Set på Tinder:
Mand som leder efter en kæreste. Han har en kortere liste med krav, som en kommende partner skal opfylde. En hel del af de gængse som "ikke-ryger" osv. Et af kravene er dog lidt kuriøst, for ikke nok med, at han søger en partner, som har et arbejde, så skal vedkommende arbejde 37 timer eller mere. Han er ikke interesseret i en på deltid. Og så er det, at jeg ligner et spørgsmålstegn. For hvorfor? Så længe man kan forsørge sig selv og have råd til nogle fælles drømme, så er det vel fuldstændig ligegyldigt? Man kan jo også arbejde fuld tid og alligevel risikere at støde ind i en mand, som tjener det dobbelte af en...
0
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Thitida-No-Chey » 28. jul 2016, 10:41

Rikke skrev:Min profil på dating.dk har længe set sådan her ud - alligevel er der, siden jeg slettede alt, tikket 3 "interesseret" ind og en besked fra en, der gerne vil vide, hvad jeg laver til dagligt, fordi han er nysgerrig af natur?! :stoned:

Sådan så min ud den første uge. Det resulterede i seks "interesseret" og fem beskeder... Den ene besked startede med "du ser sød ud"... jeg har intet profilbillede, din nød!
7
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 28. jul 2016, 10:43

ManicNinja skrev:... Og så har jeg lige spottet datingprofil på ham dér vatfransen Poul fra "Gift ved første Blik" ... Ved godt, det bare er et tv-program. Ved godt, der er tale om sammendrag. Osv. Men nøøøøj, altså. God tur til de kvindfolk, der hopper på den galej derude, siger jeg bare ... :stoned:

P.s. Har i øvrigt netop i dag haft Lene som kunde på mit arbejde!? What are the odds??

Så skal du jo skrive hvad der står! :fløjt:

Jeg er apropos på en anden side (ikke dating) hvor han også er. Da han kom tilbage med en ny profil, efter programmet, lignende det at pigerne/kvinderne nærmest stod i kø for at få hans opmærksomhed. Altså han er jo heller ikke utiltalende på den måde at han er hæslig at se på osv. De virkede i hvert fald ikke afskrækkede. Men måske de ikke har set programmet? Eller synes han er sååå søød alligevel og tror de ved hvad der skal til for at få det til at fungere, nu han har "udleveret" sig selv i programmet?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 28. jul 2016, 11:32

Dikus skrev:
MOGA skrev:Set på Tinder:
Mand som leder efter en kæreste. Han har en kortere liste med krav, som en kommende partner skal opfylde. En hel del af de gængse som "ikke-ryger" osv. Et af kravene er dog lidt kuriøst, for ikke nok med, at han søger en partner, som har et arbejde, så skal vedkommende arbejde 37 timer eller mere. Han er ikke interesseret i en på deltid. Og så er det, at jeg ligner et spørgsmålstegn. For hvorfor? Så længe man kan forsørge sig selv og have råd til nogle fælles drømme, så er det vel fuldstændig ligegyldigt? Man kan jo også arbejde fuld tid og alligevel risikere at støde ind i en mand, som tjener det dobbelte af en...


Min erfaring siger mig, det er en hel bestemt type mennesker (dækkende over en større variation), der ønsker og opretholder et liv med deltidsarbejde. Det har intet med lønnen at gøre.

Jeg kan godt lide typen og synes i høj grad, det er et plus, hvis man støder ind i sådan en... men der er bare flere kvinder end mænd :cool:


Så det har noget at gøre med, at han vil have en, der er (lige så) karriereorienteret som ham selv, tror han? For mig giver det stadig ikke helt mening. Selvom man har valgt, måske i en periode, at arbejde på deltid, så siger det vel ikke noget om ens generelle karriereønsker på sigt? Men det handler måske om mentalitet. I så fald tør jeg godt konkludere, at han nok ikke var noget for mig :D
1
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 28. jul 2016, 11:39

Thitida-No-Chey skrev:
Rikke skrev:Min profil på dating.dk har længe set sådan her ud - alligevel er der, siden jeg slettede alt, tikket 3 "interesseret" ind og en besked fra en, der gerne vil vide, hvad jeg laver til dagligt, fordi han er nysgerrig af natur?! :stoned:

Sådan så min ud den første uge. Det resulterede i seks "interesseret" og fem beskeder... Den ene besked startede med "du ser sød ud"... jeg har intet profilbillede, din nød!


Efter at være blevet droppet for noget tid siden, oprettede jeg også en datingpofil. Jeg nåede ikke at gøre noget som helst ved den, så den stod bare med alder og område. Alligevel blev jeg indenfor den første tid bombarderet med henvendelser, en af dem fra selvsamme eks, som relativt kort tid forinden havde droppet mig. Han skrev nok så fint i sit brev, at han ledte efter den store kærlighed, havde været single længe og bla bla bla. Spasser. Nå, men jeg er et slet menneske, så jeg drev lidt gæk med ham fra min billedløse profil, før jeg droppede ham :devil:
I betragtning af, at han skrev med en han ikke anede hvem var, tog han det meget lidt pænt. Jeg har slettet profilen nu :blush:
16
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 28. jul 2016, 13:35

Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:Set på Tinder:
Mand som leder efter en kæreste. Han har en kortere liste med krav, som en kommende partner skal opfylde. En hel del af de gængse som "ikke-ryger" osv. Et af kravene er dog lidt kuriøst, for ikke nok med, at han søger en partner, som har et arbejde, så skal vedkommende arbejde 37 timer eller mere. Han er ikke interesseret i en på deltid. Og så er det, at jeg ligner et spørgsmålstegn. For hvorfor? Så længe man kan forsørge sig selv og have råd til nogle fælles drømme, så er det vel fuldstændig ligegyldigt? Man kan jo også arbejde fuld tid og alligevel risikere at støde ind i en mand, som tjener det dobbelte af en...


Min erfaring siger mig, det er en hel bestemt type mennesker (dækkende over en større variation), der ønsker og opretholder et liv med deltidsarbejde. Det har intet med lønnen at gøre.

Jeg kan godt lide typen og synes i høj grad, det er et plus, hvis man støder ind i sådan en... men der er bare flere kvinder end mænd :cool:


Så det har noget at gøre med, at han vil have en, der er (lige så) karriereorienteret som ham selv, tror han? For mig giver det stadig ikke helt mening. Selvom man har valgt, måske i en periode, at arbejde på deltid, så siger det vel ikke noget om ens generelle karriereønsker på sigt? Men det handler måske om mentalitet. I så fald tør jeg godt konkludere, at han nok ikke var noget for mig :D


For mig har det ikke noget med at være karriereorienteret at gøre. Masser af folk med fuldtidsjob eller fuldtidsjob+ er jo ikke just karriereorienterede. Det har mere at gøre med den personlighed, der knytter sig til de mennesker, der - også for en stund - prioriterer at være på deltid.

For nej. Det siger ikke en dyt om karriereønsker. Men det siger en masse om prioriteringer og forhold til arbejdslivet, familielivet og opfattelsen af ens fritid. Synes jeg.


Okay. Så forstår jeg endnu mindre argumentet.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 28. jul 2016, 15:09

Ups - forkert tråd :)

Flyttet
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf IrmaPigen » 28. jul 2016, 17:20

Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:Set på Tinder:
Mand som leder efter en kæreste. Han har en kortere liste med krav, som en kommende partner skal opfylde. En hel del af de gængse som "ikke-ryger" osv. Et af kravene er dog lidt kuriøst, for ikke nok med, at han søger en partner, som har et arbejde, så skal vedkommende arbejde 37 timer eller mere. Han er ikke interesseret i en på deltid. Og så er det, at jeg ligner et spørgsmålstegn. For hvorfor? Så længe man kan forsørge sig selv og have råd til nogle fælles drømme, så er det vel fuldstændig ligegyldigt? Man kan jo også arbejde fuld tid og alligevel risikere at støde ind i en mand, som tjener det dobbelte af en...


Min erfaring siger mig, det er en hel bestemt type mennesker (dækkende over en større variation), der ønsker og opretholder et liv med deltidsarbejde. Det har intet med lønnen at gøre.

Jeg kan godt lide typen og synes i høj grad, det er et plus, hvis man støder ind i sådan en... men der er bare flere kvinder end mænd :cool:


Så det har noget at gøre med, at han vil have en, der er (lige så) karriereorienteret som ham selv, tror han? For mig giver det stadig ikke helt mening. Selvom man har valgt, måske i en periode, at arbejde på deltid, så siger det vel ikke noget om ens generelle karriereønsker på sigt? Men det handler måske om mentalitet. I så fald tør jeg godt konkludere, at han nok ikke var noget for mig :D


For mig har det ikke noget med at være karriereorienteret at gøre. Masser af folk med fuldtidsjob eller fuldtidsjob+ er jo ikke just karriereorienterede. Det har mere at gøre med den personlighed, der knytter sig til de mennesker, der - også for en stund - prioriterer at være på deltid.

For nej. Det siger ikke en dyt om karriereønsker. Men det siger en masse om prioriteringer og forhold til arbejdslivet, familielivet og opfattelsen af ens fritid. Synes jeg.


Okay. Så forstår jeg endnu mindre argumentet.


Jeg synes omvendt, det giver god mening, at man fravælger en type person, der har prioriteringer i livet, man måske ikke føler, man kan stå inde for - eller et menneske, hvis verdensopfattelse er helt modsat ens egen.

Præcis som jeg synes, det giver god mening at fravælge en person, der har den holdning til folk, der prioriterer at være deltidsansatte.


Men hvad er det for en prioritering, I synes er særligt kendetegnende for folk med deltids-job?

Personligt arbejder jeg meget. Jeg kan godt lide mit job, og jeg elsker mit fag. Alligevel har jeg et mål om, at jeg om en 10 års tid gerne vil gå på deltid, dvs. på 32 timer. Det betyder ikke jeg ikke kan lide mit job, men der er så mange andre ting jeg - også - gerne vil i mit liv.

Summasummarum, så kunne jeg passe ind i begge katergorier. Men jeg er stadig det samme menneske med de samme værdier.
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf malou_43 » 28. jul 2016, 18:58

MOGA skrev:
Thitida-No-Chey skrev:
Rikke skrev:Min profil på dating.dk har længe set sådan her ud - alligevel er der, siden jeg slettede alt, tikket 3 "interesseret" ind og en besked fra en, der gerne vil vide, hvad jeg laver til dagligt, fordi han er nysgerrig af natur?! :stoned:

Sådan så min ud den første uge. Det resulterede i seks "interesseret" og fem beskeder... Den ene besked startede med "du ser sød ud"... jeg har intet profilbillede, din nød!


Efter at være blevet droppet for noget tid siden, oprettede jeg også en datingpofil. Jeg nåede ikke at gøre noget som helst ved den, så den stod bare med alder og område. Alligevel blev jeg indenfor den første tid bombarderet med henvendelser, en af dem fra selvsamme eks, som relativt kort tid forinden havde droppet mig. Han skrev nok så fint i sit brev, at han ledte efter den store kærlighed, havde været single længe og bla bla bla. Spasser. Nå, men jeg er et slet menneske, så jeg drev lidt gæk med ham fra min billedløse profil, før jeg droppede ham :devil:
I betragtning af, at han skrev med en han ikke anede hvem var, tog han det meget lidt pænt. Jeg har slettet profilen nu :blush:


Åh fedt! Det er okay, det der *indsæt sej ond latter* :lol:
2
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 28. jul 2016, 20:01

MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:Set på Tinder:
Mand som leder efter en kæreste. Han har en kortere liste med krav, som en kommende partner skal opfylde. En hel del af de gængse som "ikke-ryger" osv. Et af kravene er dog lidt kuriøst, for ikke nok med, at han søger en partner, som har et arbejde, så skal vedkommende arbejde 37 timer eller mere. Han er ikke interesseret i en på deltid. Og så er det, at jeg ligner et spørgsmålstegn. For hvorfor? Så længe man kan forsørge sig selv og have råd til nogle fælles drømme, så er det vel fuldstændig ligegyldigt? Man kan jo også arbejde fuld tid og alligevel risikere at støde ind i en mand, som tjener det dobbelte af en...


Min erfaring siger mig, det er en hel bestemt type mennesker (dækkende over en større variation), der ønsker og opretholder et liv med deltidsarbejde. Det har intet med lønnen at gøre.

Jeg kan godt lide typen og synes i høj grad, det er et plus, hvis man støder ind i sådan en... men der er bare flere kvinder end mænd :cool:


Så det har noget at gøre med, at han vil have en, der er (lige så) karriereorienteret som ham selv, tror han? For mig giver det stadig ikke helt mening. Selvom man har valgt, måske i en periode, at arbejde på deltid, så siger det vel ikke noget om ens generelle karriereønsker på sigt? Men det handler måske om mentalitet. I så fald tør jeg godt konkludere, at han nok ikke var noget for mig :D


For mig har det ikke noget med at være karriereorienteret at gøre. Masser af folk med fuldtidsjob eller fuldtidsjob+ er jo ikke just karriereorienterede. Det har mere at gøre med den personlighed, der knytter sig til de mennesker, der - også for en stund - prioriterer at være på deltid.

For nej. Det siger ikke en dyt om karriereønsker. Men det siger en masse om prioriteringer og forhold til arbejdslivet, familielivet og opfattelsen af ens fritid. Synes jeg.


Okay. Så forstår jeg endnu mindre argumentet.


Hun skal da tjene nogle gysser, kan I ikke se det?! :D


:stoned:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:

Tilbage til "Forhold og sex"