Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Singletråden

Indlægaf Lucia » 27. jul 2016, 18:59

decibell skrev:
Animi skrev:Hvis det er det program jeg har hørt om før, så er det noget med at manden får en flybillet med et tilfældig pigenavn på - Fx Maja Hansen - og så har han x antal timer til at finde en Maja Hansen der kan tage med på ferie. Det lyder egentlig ret sjovt :P


Bygger det evt. på den virkelige historie om manden, der blev dumpet af kæresten lige inden en dyr rejse jorden rundt, og han så søgte en rejsepartner, der kun skulle opfylde ét kriterium; at hedde det samme som ex'en, for billetten kunne ikke ændres. Og han fandt vist en. :D

Ja, jeg fandt historien, det var i 2014:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/kae ... d-samme-na

Der er også en dansk udgave af sådan en historie :D
Politiken har lavet et podcast om det, hvis nogen har lyst til at høre den:
http://politiken.dk/podcast/dokumentar/ ... navnebror/
2
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 28. jul 2016, 10:54

Jeg var på Tinderdate i går ... Skulle lige "op på hesten igen", som man siger, efter ham med facebookforsvindingsnummeret. :)
2
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. jul 2016, 11:16

Gad vide hvordan det går med Ado og hendes jeg-tager-det-som-det-kommer date :gruble:
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 28. jul 2016, 11:19

Og så fik jeg læst op på resten af tråden.

Navn slettet af moderator, jeg kan så godt forstå dig ift. træthed og date. For mig ville det også opleves som mangel på interesse, hvis han kun havde lyst til at se mig, når jeg var i topform. Det er lidt i stil med det, flere af jer skriver om inden (mht. hvorvidt man er "ekstra på" eller ej, når man dater). Jeg er all for et realistisk billede så hurtigt som muligt, ellers spilder man bare hinandens tid.
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 28. jul 2016, 11:21

Lucia skrev:
decibell skrev:
Animi skrev:Hvis det er det program jeg har hørt om før, så er det noget med at manden får en flybillet med et tilfældig pigenavn på - Fx Maja Hansen - og så har han x antal timer til at finde en Maja Hansen der kan tage med på ferie. Det lyder egentlig ret sjovt :P


Bygger det evt. på den virkelige historie om manden, der blev dumpet af kæresten lige inden en dyr rejse jorden rundt, og han så søgte en rejsepartner, der kun skulle opfylde ét kriterium; at hedde det samme som ex'en, for billetten kunne ikke ændres. Og han fandt vist en. :D

Ja, jeg fandt historien, det var i 2014:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/kae ... d-samme-na

Der er også en dansk udgave af sådan en historie :D
Politiken har lavet et podcast om det, hvis nogen har lyst til at høre den:
http://politiken.dk/podcast/dokumentar/ ... navnebror/


Ja, Mads Fisker og Mads Fisker. Den er ret sød. Og der er næsten lige kommet en ekstra udsendelse, hvor den tredje Mads Fisker (ham fra Tindermatchet sidst i Vanessas podcast) opsøger hende for et møde.
1
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. jul 2016, 11:45

IrmaPigen skrev:Gad vide hvordan det går med Ado og hendes jeg-tager-det-som-det-kommer date :gruble:



Vist nok fra den 16.

Ado skrev:Jeg er hjemme igen. Altså, det var hyggeligt. Men slet ikke i stil med sidste gang. Jeg kunne tydeligt mærke aldersforskellen i dag. Sexen var lækker. Dét kan han finde ud af. Men det var sgu lidt svært at holde en samtale kørende.

Jeg tror ikke vi skal ses igen. Selv om jeg godt kan bruge lækker sex, så skal der altså være mere der spiller. Han er virkelig sød og galant. Der er intet galt med ham som person. Vi er bare ikke et match. Og jeg tror egentlig vi er ret enige, selv om ingen sagde noget. Det er fint nok. Jeg er faktisk mest glad for at have hjemme nu og have udsigten til en dag helt alene i morgen. :lol:

Daten i onsdag er og bliver fantatisk. Så jeg tager det som en oplevelse.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. jul 2016, 11:48

Tak, MOGA

Jeg halter også lidt bagud pga mammut-lovforslaget...
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. jul 2016, 11:56

IrmaPigen skrev:Tak, MOGA

Jeg halter også lidt bagud pga mammut-lovforslaget...


:)

Mammutlovforslaget?
1
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 29. jul 2016, 11:54

Nå, men jeg har langt om længe været på date med ham fra Tinder, som jeg havde sindssygt god kemi med over skrift. Vi have ligeså god kemi i virkeligheden, det var en virkelig god aften, og det er meget sjældent jeg oplever at matche så godt, rent personlighedsmæssigt, med en person. Han valgte dog, efter vi havde fastsat tid og sted for daten at skrive for at fortælle mig, at han for tre måneder siden var kommet ud af et meget langt forhold på ikke så udramatisk vis, og derfor slet ikke var klar til noget seriøst. Jeg valgte at mødes med ham alligevel, bare sådan for hyggens og nysgerrighedens skyld.
Jeg vil egentlig gerne se ham igen, fordi jeg føler der er potentiale for et venskab. Men jeg har ikke hørt fra ham i nogle dage nu, så jeg tænker at han nok ikke ønsker at spilde min tid, hvis han forestiller sig at jeg har forventninger og forhåbninger til ham.
3
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 29. jul 2016, 12:10

Grissebassen skrev:Nå, men jeg har langt om længe været på date med ham fra Tinder, som jeg havde sindssygt god kemi med over skrift. Vi have ligeså god kemi i virkeligheden, det var en virkelig god aften, og det er meget sjældent jeg oplever at matche så godt, rent personlighedsmæssigt, med en person. Han valgte dog, efter vi havde fastsat tid og sted for daten at skrive for at fortælle mig, at han for tre måneder siden var kommet ud af et meget langt forhold på ikke så udramatisk vis, og derfor slet ikke var klar til noget seriøst. Jeg valgte at mødes med ham alligevel, bare sådan for hyggens og nysgerrighedens skyld.
Jeg vil egentlig gerne se ham igen, fordi jeg føler der er potentiale for et venskab. Men jeg har ikke hørt fra ham i nogle dage nu, så jeg tænker at han nok ikke ønsker at spilde min tid, hvis han forestiller sig at jeg har forventninger og forhåbninger til ham.

Det er lidt hårdt, hvis I egentlig begge to gerne ville fortsætte, men han ikke tør pga. et andet, dårligt forhold/brud.
0
Livslinjen: 70 201 201
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 29. jul 2016, 13:45

Rapfisk skrev:
Grissebassen skrev:Nå, men jeg har langt om længe været på date med ham fra Tinder, som jeg havde sindssygt god kemi med over skrift. Vi have ligeså god kemi i virkeligheden, det var en virkelig god aften, og det er meget sjældent jeg oplever at matche så godt, rent personlighedsmæssigt, med en person. Han valgte dog, efter vi havde fastsat tid og sted for daten at skrive for at fortælle mig, at han for tre måneder siden var kommet ud af et meget langt forhold på ikke så udramatisk vis, og derfor slet ikke var klar til noget seriøst. Jeg valgte at mødes med ham alligevel, bare sådan for hyggens og nysgerrighedens skyld.
Jeg vil egentlig gerne se ham igen, fordi jeg føler der er potentiale for et venskab. Men jeg har ikke hørt fra ham i nogle dage nu, så jeg tænker at han nok ikke ønsker at spilde min tid, hvis han forestiller sig at jeg har forventninger og forhåbninger til ham.

Det er lidt hårdt, hvis I egentlig begge to gerne ville fortsætte, men han ikke tør pga. et andet, dårligt forhold/brud.

Som jeg ser det, skylder vi ikke hinanden noget som helst efter kun en enkelt date. Men jeg har også gjort klart fra start, at jeg ikke ønsker at involvere mig i noget fysisk, hvis det ikke på sigt har potentiale til at blive til noget. For mig at se udelukker det dog ikke, at vi kan mødes igen og tage tingene som de kommer, på et venskabeligt plan til at starte med uden forventninger eller forhåbninger om mere. Så jeg tror jeg afventer og ser, om han kontakter mig. For jeg har allerede meldt ud, at han ikke skal forvente noget af mig. Men at det ikke nødvendigvis betyder, at vi ikke kan mødes på et venskabeligt plan, er jeg ikke helt sikker på, at han er indforstået med. Så er det vel op til ham, om han gider det og griber telefonen hvis han er frisk på en snak over en kop et-eller-andet, eller om han hellere vil ud og fiske efter rebounds og uforpligtende fysisk kontakt - det har jeg dog ikke indtryk af er det, han søger. Synes det er ærgerligt at god kemi skal gå til spilde, bare fordi man havde nogle andre forhåbninger til at starte med, men kan ikke helt gennemskue, hvordan jeg ellers skal greje den, hvis jeg ikke hører mere.
Senest rettet af Grissebassen 29. jul 2016, 13:54, rettet i alt 2 gange.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 29. jul 2016, 13:46

Grissebassen skrev:Nå, men jeg har langt om længe været på date med ham fra Tinder, som jeg havde sindssygt god kemi med over skrift. Vi have ligeså god kemi i virkeligheden, det var en virkelig god aften, og det er meget sjældent jeg oplever at matche så godt, rent personlighedsmæssigt, med en person. Han valgte dog, efter vi havde fastsat tid og sted for daten at skrive for at fortælle mig, at han for tre måneder siden var kommet ud af et meget langt forhold på ikke så udramatisk vis, og derfor slet ikke var klar til noget seriøst. Jeg valgte at mødes med ham alligevel, bare sådan for hyggens og nysgerrighedens skyld.
Jeg vil egentlig gerne se ham igen, fordi jeg føler der er potentiale for et venskab. Men jeg har ikke hørt fra ham i nogle dage nu, så jeg tænker at han nok ikke ønsker at spilde min tid, hvis han forestiller sig at jeg har forventninger og forhåbninger til ham.


Jeg forstår ikke den der; aftale en date, smide et "men" ind, ses alligevel, og så droppe kontakten. Hvad er det han regner med at nogen af jer får ud af det?
4
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 29. jul 2016, 13:51

MOGA skrev:
Grissebassen skrev:Nå, men jeg har langt om længe været på date med ham fra Tinder, som jeg havde sindssygt god kemi med over skrift. Vi have ligeså god kemi i virkeligheden, det var en virkelig god aften, og det er meget sjældent jeg oplever at matche så godt, rent personlighedsmæssigt, med en person. Han valgte dog, efter vi havde fastsat tid og sted for daten at skrive for at fortælle mig, at han for tre måneder siden var kommet ud af et meget langt forhold på ikke så udramatisk vis, og derfor slet ikke var klar til noget seriøst. Jeg valgte at mødes med ham alligevel, bare sådan for hyggens og nysgerrighedens skyld.
Jeg vil egentlig gerne se ham igen, fordi jeg føler der er potentiale for et venskab. Men jeg har ikke hørt fra ham i nogle dage nu, så jeg tænker at han nok ikke ønsker at spilde min tid, hvis han forestiller sig at jeg har forventninger og forhåbninger til ham.


Jeg forstår ikke den der; aftale en date, smide et "men" ind, ses alligevel, og så droppe kontakten. Hvad er det han regner med at nogen af jer får ud af det?

Jeg er heller ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvad han vil med det. Vi havde aftalt at mødes for evigheder siden. Det blev dog udskudt et par uger af diverse årsager. Umiddelbart inden daten, skrev han og fortalte om sit nyligt afsluttede forhold, der havde været temmelig dramatisk, og sagde, at han godt kunne forstå, hvis jeg ville trække daten i land igen. Jeg valgte at mødes med ham alligevel, da jeg følte vi havde exceptionel god kemi på skrift, og egentlig mest bare var nysgerrig og trængte til en hyggelig aften. Jeg tænkte, at vi jo ikke skyldte hinanden noget alligevel. Jeg har ikke hørt fra ham siden, men har heller ikke selv taget kontakt.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 29. jul 2016, 14:56

Grissebasse:

Jeg må indrømme, jeg ville blive godt rundforvirret af det dér. Og derfor nok heller ikke ville gide det.

Altså, HAN er kaotisk nysingle. Det informerer han dig om lige inden date, for at DU har mulighed for at trække dig. Mon ikke det var, fordi han ikke selv kunne finde ud af at tage konsekvensen og aflyse? Sådan tror jeg, jeg ville tænke. Og at han meldte ud på den måde lige inden date, som i øvrigt var blevet udskudt flere gange i forvejen ... ville gøre mig ret lunken. Fordi jeg ville se HAM som overfladisk i sin adfærd.

God kemi eller ej. Ville lade ham og det ligge. Totalt. Giv det et halvt år. Hvis du ikke har glemt ham til den tid, så må der være noget i det. Og ta' så evt kontakt - hvis du da stadig er single til den tid. Kan jo også være, han når at kontakte dig inden.

Men lige nu ...
Synes, han lyder som en typisk kulret nysingle. Med mindre man ligefrem tænder på forvirring, inkonsistens og uklare meldinger, fordi ophavsmanden ikke selv aner, hvor han reelt er, og hvad han mener ... skal man bare lade være, synes jeg.
Senest rettet af ManicNinja 30. jul 2016, 07:13, rettet i alt 1 gang.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 29. jul 2016, 17:48

ManicNinja skrev:Grissebasse:

Jeg må indrømme, jeg ville blive godt rundforvirret af det dér. Og derfor nok heller ikke ville gide det.

Altså, HAN er kaotisk nysingle. Det informerer han dig om lige inden date, for at DU har mulighed for at trække dig. Mon ikke det var, fordi han ikke selv kunne finde ud af at tage konsekvensen og aflyse? Sådan tror, jeg ville tænke. Og at han meldte ud på den måde lige inden date, som i øvrigt var blevet udskudt flere gange i forvejen ... ville gøre mig ret lunken. Fordi jeg ville se HAM som overfladisk i sin adfærd.

God kemi eller ej. Ville lade ham og det ligge. Totalt. Giv det et halvt år. Hvis du ikke har glemt ham til den tid, så må der være noget i det. Og ta' så evt kontakt - hvis du da stadig er single til den tid. Kan jo også være, han når at kontakte dig inden.

Men lige nu ...
Synes, han lyder som en typisk kulret nysingle. Med mindre man ligefrem tænder på forvirring, inkonsistens og uklare meldinger, fordi ophavsmanden ikke selv aner, hvor han reelt er, og hvad han mener ... skal man bare lade være, synes jeg.

Det var nu mig, der måtte udskyde vores date :) Men netop af de årsager du nævner, vælger jeg at lade være at tage kontakt og være åben overfor venskabelig kontakt (indtil videre), hvis han tager kontakt til mig.
0

Tilbage til "Forhold og sex"