Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf In_your_eyes » 28. jul 2016, 14:13

Var hun tilfældigvis sønderjyde, for det kunne i den grad lydr som min tidligere svigermor.
Der var altid en ubehagelig kommentar om eller til en eller anden tilfældig. Og hendes datter omtaler hun som den fede ko :tie:
0
:pompom:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Karkluden » 28. jul 2016, 14:18

In_your_eyes skrev:Var hun tilfældigvis sønderjyde, for det kunne i den grad lydr som min tidligere svigermor.
Der var altid en ubehagelig kommentar om eller til en eller anden tilfældig. Og hendes datter omtaler hun som den fede ko :tie:

Nej - så der er desværre nok flere af den slags typer :tie:
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16112

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 28. jul 2016, 14:22

Vi er på familievenlig campingplads i øjeblikket og har lejet en hytte. I går kom der nye beboere i nabohytten. Ægte white trash :love:
Deres børn (og de selv) råbte og skreg, de drak sig fulde og blev højrystede til langt ud på natten, og dyrkede så sex på terrassen foran hytten...
14
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 30. jul 2016, 13:46

Argh min mor!

Vi skulle flytte for min bedstemor i dag. Jeg har spasserknæ, så min tjans skulle være at hjælpe til i den nye lejlighed med at pakke ud. Planen var så, at de skulle ringe, når de kørte fra den gamle, og så skulle vi mødes i den nye. Jeg snakker med min mor, der siger, at dem, som skal slæbe, ikke er dukket op endnu. Vi aftaler, at de skal give besked, når de kører fra den gamle. Da der er gået et par timer, har jeg endnu ikke hørt noget, så skriver og spørger, hvor langt de er. Sagen er nemlig den, at jeg skal på 9 timers festivalnattevagt kl. 21, og gerne vil nå at sove lidt inden. Jeg får intet svar. Min bror skriver så lidt senere, at nu er de færdig med at flytte, og hvorfor jeg ikke kom? Ringer så til min mor, som også spørger, hvorfor jeg ikke kom... Da jeg svarer, at aftalen jo var, at de skulle give besked, så jeg ikke skulle stå ude ved en aflåst lejlighed, siger hun, at det er en dårlig undskyldning. Fedt! Jeg har så brugt 3 timer af min lørdag på at stå standby og derefter blive beskyldt for at blive væk med vilje! :cuss:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jul 2016, 13:50

Urtekussen skrev:Vi er på familievenlig campingplads i øjeblikket og har lejet en hytte. I går kom der nye beboere i nabohytten. Ægte white trash :love:
Deres børn (og de selv) råbte og skreg, de drak sig fulde og blev højrystede til langt ud på natten, og dyrkede så sex på terrassen foran hytten...


Jeg tjekker jævnligt om der er opdateringer om jeres naboer :D
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 30. jul 2016, 15:12

Min mor er upassende... først så brokker hun sig over at min søster ikke kommer nok på besøg, og da min søster så endelig gør, så brokker hun sig over at de først tog afsted efter 2 timer... Nogen folk er bare ikke lette at tilfredsstille.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 30. jul 2016, 15:33

Urtekussen skrev:Vi er på familievenlig campingplads i øjeblikket og har lejet en hytte. I går kom der nye beboere i nabohytten. Ægte white trash :love:
Deres børn (og de selv) råbte og skreg, de drak sig fulde og blev højrystede til langt ud på natten, og dyrkede så sex på terrassen foran hytten...

Mon disse er bedsteforældrene? Så ved du da, hvem de har det fra :D http://ekstrabladet.dk/vrangen/paa-aabe ... en/6211902
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 30. jul 2016, 16:12

Det er upassende hvor træt jeg bliver når jeg har brugt dagen sammen med min niece. Og det er ikke engang fordi vi har lavet noget vildt; vi har set Shrek, spist frokost, spillet et spil og leget med papmache.
0
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Vinaia » 30. jul 2016, 19:50

Badesandalen skrev:Det er upassende hvor træt jeg bliver når jeg har brugt dagen sammen med min niece. Og det er ikke engang fordi vi har lavet noget vildt; vi har set Shrek, spist frokost, spillet et spil og leget med papmache.

Story of my life every single day. Og det er endda mit eget barn. :genert:
2
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jul 2016, 19:51

Vinaia skrev:
Badesandalen skrev:Det er upassende hvor træt jeg bliver når jeg har brugt dagen sammen med min niece. Og det er ikke engang fordi vi har lavet noget vildt; vi har set Shrek, spist frokost, spillet et spil og leget med papmache.

Story of my life every single day. Og det er endda mit eget barn. :genert:


Det er nok derfor børn hedder "Energivampyrer" på norsk :P
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 30. jul 2016, 19:57

Vinaia skrev:
Badesandalen skrev:Det er upassende hvor træt jeg bliver når jeg har brugt dagen sammen med min niece. Og det er ikke engang fordi vi har lavet noget vildt; vi har set Shrek, spist frokost, spillet et spil og leget med papmache.

Story of my life every single day. Og det er endda mit eget barn. :genert:


Eeej, det kunne jeg slet ikke holde til. :gisp:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jul 2016, 20:07

Kommentarsporet til en tilfældig artikel om en ung pige der ikke er kommet ind på sit drømmestudie
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... de/6213457
Det er ikke småting folket mener om hende. Curlingbarn, stjerneneurotiker, hun burde gå i lære som thailuder, hun burde få job som side 9 pige, hun er en attention whore.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Myresluger » 30. jul 2016, 20:09

Myg er upassende. Jeg har stået udenfor og fået en snak med genboen ikke nok med at jeg har fået en flok myggestik på anklerne - det må man forvente når man har stupmebukser på. Men jeg har også fået myggestik på skuldrene gennem både en trøje og t-shirt. :forvirret: Og så har jeg selvfølgelig også høstet et par stik i ansigtet.... :panik:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. jul 2016, 18:06

En mand der lige skulle overbringe mig en mundtlig besked i dag. Han kiggede simpelthen så paralyseret på mine bryster så jeg stod og blev helt usikker på om jeg min havde fået en grim plet på min bluse eller hvad fanden der dog var galt. Men nej, jeg tjekkede bagefter og der var ingenting. Han må jo åbenbart have været meget brystfikseret.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 1. aug 2016, 06:40

En leder på mit arbejde.

Jeg er leder af en arbejdsgruppe, som er i gang med at udvikle ny version af en meget essentiel arbejdsmanual. Vi har arbejdet på det i et halvt år, og nu havde jeg lavet final draft, som skulle godkendes på møde i næste uge. Han har så rykket sin ferie frem og kan ikke deltage i mødet. I stedet har han lavet en del kommentarer i dokumentet - som alle sammen UDELUKKENDE er kommentarer på ting, der er blevet vedtaget på møder for længe siden, hvor han også deltog. Og kommentarerne er i stil med: Det har jeg da ikke hørt noget om, klargør gerne.

Argh, jeg er rasende! Står selv og skal på en uges ferie i eftermiddag og møder ind samme dag, som godkendelsesmødet finder sted, og jeg gider simpelthen ikke tage mig af det...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Generelt"