Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 26. jul 2016, 09:30

Mulan skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Audi-bilist/svin, lider af vrangforestillingen om, at han kan få mig til at køre hurtigere, ved at køre så tæt at jeg ikke kan se hans forlygter.

Fist dig selv, med en stang beriget uran!

98% af alle der kører audi, er 100% røvhuller i trafikken. Data indsamlet over flere år på diverse lande- og motorveje. Kilde: Mig.


Jeg var blandt de 2%. Jeg havde kun råd til at køre Audi fordi den var på norske plader. Men jeg havde til gengæld ikke råd til at køre som et røvhul deroppe :gisp:
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mulan » 26. jul 2016, 09:54

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Mulan skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Audi-bilist/svin, lider af vrangforestillingen om, at han kan få mig til at køre hurtigere, ved at køre så tæt at jeg ikke kan se hans forlygter.

Fist dig selv, med en stang beriget uran!

98% af alle der kører audi, er 100% røvhuller i trafikken. Data indsamlet over flere år på diverse lande- og motorveje. Kilde: Mig.


Jeg var blandt de 2%. Jeg havde kun råd til at køre Audi fordi den var på norske plader. Men jeg havde til gengæld ikke råd til at køre som et røvhul deroppe :gisp:

Billede
8
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jul 2016, 15:12

Når du skal hente venner og bekendte, så skal du endelig ikke skrive en sms eller ringe når du er der - du skal bruge bilens horn! Ca. 5-10 sek. intensivt bååt og hvis ikke de er kommet ud efter ½ min, så gentager du selvfølgelig :)
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 27. jul 2016, 17:45

Når man er sulten, er der særligt ét sted, hvor det er slemt at køre med S-tog: Tunnellen mellem Hovedbanen og Vesterport. Hørmen af pommes frites er ALTID gennemtrængende. Og jeg skal efter tre fjerdedele af mine vagter igennem her mellem kl 19 og kl 22 ...

Det gør mig altid ambivalent. For på den ene side stinker det faktisk. På den anden side bliver jeg oftest endnu mere sulten. Eeelsker påmfritter. Og det, har jeg observeret, er vist nok ikke noget, man bør flage med.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 27. jul 2016, 18:32

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Mulan skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Audi-bilist/svin, lider af vrangforestillingen om, at han kan få mig til at køre hurtigere, ved at køre så tæt at jeg ikke kan se hans forlygter.

Fist dig selv, med en stang beriget uran!

98% af alle der kører audi, er 100% røvhuller i trafikken. Data indsamlet over flere år på diverse lande- og motorveje. Kilde: Mig.


Jeg var blandt de 2%. Jeg havde kun råd til at køre Audi fordi den var på norske plader. Men jeg havde til gengæld ikke råd til at køre som et røvhul deroppe :gisp:

Også jeg. I en rap lille A3 med tonede bagruder.
Som var et fornuftigt og økonomisk ansvarligt valg, da vi boede i Sverige :D
Den så fed at køre i :genert:

Jeg har mere end en håndfuld gange fået ublu opfordringer til ræs og skuffet unge mænd fælt, når jeg startede roligt og fulgte trafikken :lol:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Maoam » 27. jul 2016, 20:04

Så forstår jeg bedre, at jeg har så svært ved at finde sko, når jeg ser en tegning af de her andefødder :cuss:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 06:51

Jeg har åbne vinduer i soveværelset, ikke i stuen.
Men da jeg skal have deodorant på, stikker jeg da lige armhule og spray ind i stuen, hvorefter jeg lunter tilbage til soveværelset.
:forvirret:
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Mi55y » 28. jul 2016, 07:53

Åbenbart er jeg nu typen, som går til parmiddag...
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lucia » 28. jul 2016, 12:24

Jeg elsker den her tråd! :D
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 28. jul 2016, 15:24

Har efterhånden den nødvendige erfaring, når det gælder spotning af udendørs cafépladser, hvor jeg kan undgå at få tobaksrøg i hovedet: Jeg skal blot huske at lade være med at sætte mig i nærheden af yngre kvinder med meget store udgroninger og rester af tydeligt uægte farve i håret samt tatoveringer på tværs af skuldrene, som anes igennem i en bred halsudskæring model 80'er-sweatshirt.

De unge Mødre ryger altid. Ligesom de overvægtige forstadsveninder, der altid er iført leggings og tunika og skaldede gutter i lædervest eller med hættebluse. Forstad, ja. Lyden af bare et enkelt voldsomt drævende flaaaaaaadt a, så ved jeg, at hele den københavnske vestegn er ankommet og snart vil antænde diverse tørrede planter til stinkende gene for os andre.

Jeg ved ikke ... Jeg synes sgu ikke, vi ikke-rygere har ret til at brokke os. Jeg mener, de er trods alt ret nemme at spotte på forhånd, rygertaberne ... Ikke mindst fordi de lugter. Jeg kan også altid få øje på dem, der fordømmer os andre. Dem gider jeg heller ikke sidde ved siden af.

Jeg går ikke så tit på café mere ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 28. jul 2016, 15:32

Fyrst Eberhard skrev:Mand på Segway, iført Google-brille og Jesus-sandaler.

Hvis dét er fremtiden, så er jeg ikke klar.


Det er trods alt nemmere ikke at være klar til fremtiden end endnu ikke at være klar til fortiden. Jeg går stadig rundt og forbereder mig på moden i 1995. Det værste er så, at den forberedelse er gået hen og blevet relevant igen. Sjældent er så mange højtalje- OG stumpebukser set på de få kvadratmeter, der i daglig tale betegnes 'Nørreport' ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Puffi » 28. jul 2016, 16:11

ManicNinja skrev:Har efterhånden den nødvendige erfaring, når det gælder spotning af udendørs cafépladser, hvor jeg kan undgå at få tobaksrøg i hovedet: Jeg skal blot huske at lade være med at sætte mig i nærheden af yngre kvinder med meget store udgroninger og rester af tydeligt uægte farve i håret samt tatoveringer på tværs af skuldrene, som anes igennem i en bred halsudskæring model 80'er-sweatshirt.

De unge Mødre ryger altid. Ligesom de overvægtige forstadsveninder, der altid er iført leggings og tunika og skaldede gutter i lædervest eller med hættebluse. Forstad, ja. Lyden af bare et enkelt voldsomt drævende flaaaaaaadt a, så ved jeg, at hele den københavnske vestegn er ankommet og snart vil antænde diverse tørrede planter til stinkende gene for os andre.

Jeg ved ikke ... Jeg synes sgu ikke, vi ikke-rygere har ret til at brokke os. Jeg mener, de er trods alt ret nemme at spotte på forhånd, rygertaberne ... Ikke mindst fordi de lugter. Jeg kan også altid få øje på dem, der fordømmer os andre. Dem gider jeg heller ikke sidde ved siden af.

Jeg går ikke så tit på café mere ...


Det der er, virkelig, noget af det grimmeste, jeg har læst herinde.

Jeg kan ikke engang med meget god vilje komme til at se bare en lillebitte smule humor eller glimt i øjet, det er bare grimt.
14
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf klumphen » 28. jul 2016, 17:12

Når man sveder under fødderne, så er trægulv og ingen strømper en dårlig kombination... *klæbe-klæbe-klæbe*.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 28. jul 2016, 17:24

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Mand på Segway, iført Google-brille og Jesus-sandaler.

Hvis dét er fremtiden, så er jeg ikke klar.


Det er trods alt nemmere ikke at være klar til fremtiden end endnu ikke at være klar til fortiden. Jeg går stadig rundt og forbereder mig på moden i 1995. Det værste er så, at den forberedelse er gået hen og blevet relevant igen. Sjældent er så mange højtalje- OG stumpebukser set på de få kvadratmeter, der i daglig tale betegnes 'Nørreport' ...

Jeg er overbevist om, at dit look i 90'erne var; krebbet hår, skovmandsskjorte og Dr. Martens. Andet ville i hvert fald skuffe mig.


Og så af alle mennesker dig, Fyrst ... Fårk, jeg er skuffet over mig selv, fordi jeg skuffer dig. Men jeg nåede altså aldrig til andet end crepepapir (når det VIRKELIGT skulle være festligt). Og de dér Doc Martens blev der heller ikke noget af. Selv om jeg virkeligt godt kunne lide dem. Især i flaskegrønne. Mine forældre er fattigrøve i Whiskybæltet - eller, de bor vist for langt nordpå til, at lokationen kan henhøre under Whiskybæltet. Så vidt jeg ved, hedder det faktisk Champagnebæltet. But well, der var ikke råd til Dr. Martens. Hvis man var heldig kunne man derimod få sig et stykke med røget filet. Og somme tider var der til dessert de her købekræmmerhuse bagt af en eller anden sød, knasende dej. Kan du huske dem? Man fyldte dem med råcreme eller flødeskum.

I 90'erne havde jeg desuden alt for meget skrigende læbestift på, mine briller fik Britta Schall-Holbergs model anno 1986 til at føle sig små og feminine, og så drønede jeg stadig rundt i de dér "sweatre", som skrattede, når man indstillede dem på forkert kanal (fordi de var lavet af et eller andet plastic-uld ... :shock: ).

Heeeelt ørligt - er der ikke lige nogen, der kan skifte emne? Så går jeg udd og varmer pulverbéarnaisen ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf ManicNinja » 28. jul 2016, 17:25

klumphen skrev:Når man sveder under fødderne, så er trægulv og ingen strømper en dårlig kombination... *klæbe-klæbe-klæbe*.


Set fra den lyse side, ville *glide-glide-glide* vel være værre? :gruble:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"