Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. jul 2016, 14:01

Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....
7
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ina » 28. jul 2016, 18:42

DD_81 skrev:Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....


Synes det er gået så godt med lang ferie her.. Indtil i dag. Gud, hvor har de været krævende, sure og umulige. :genert:

Også 1,5 uge tilbage her!
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 28. jul 2016, 18:46

quote="ina"]
DD_81 skrev:Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....


Synes det er gået så godt med lang ferie her.. Indtil i dag. Gud, hvor har de været krævende, sure og umulige. :genert:

Også 1,5 uge tilbage her![/quote]
Sådan var det også her. Uge 1 ikke noget problem. Uge 2 :tie:
Slutningen af uge 3+ 4 barn hos morfar, da jeg skal arbejde.
Hun hentes på lørdag.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jul 2016, 18:50

Her har mine børn været rigtig gode til at holde ferie. Manden derimod! :tie: Jeg har ofte måttet overveje at sætte mig på hænderne eller fjerne mig fra skarpe genstande.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 28. jul 2016, 21:08

Jeg holder ferie uden mine børn :D

Har 10 ugers ferie, og holder 4 uger med dem. Resten af tiden holder jeg FERIE!
2
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ina » 28. jul 2016, 21:17

^ Jeg har 7 ugers ferie og mine børn har 5,5 uger. Den sidste halvanden uge skal bruges på oprydning, rengøring og forberedelse til nyt studieår. :gogo:
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 28. jul 2016, 22:11

ina skrev:^ Jeg har 7 ugers ferie og mine børn har 5,5 uger. Den sidste halvanden uge skal bruges på oprydning, rengøring og forberedelse til nyt studieår. :gogo:


Jeg sover bare :D

Bare kald mig supermor
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. jul 2016, 22:19

ina skrev:
DD_81 skrev:Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....


Synes det er gået så godt med lang ferie her.. Indtil i dag. Gud, hvor har de været krævende, sure og umulige. :genert:

Også 1,5 uge tilbage her!


Vi har været I sommerhus i 6 dage, det gik ret fint :) heldigvis.
4 drenge enes usædvanligt godt når de ligger på en bådebro og fisker krabber, så der fik de lov til at timesvis.

Men værst er den 6 årige, han tester alle grænser og går langt over dem. Og han bliver så arrig og vred når man irettesætter ham, spruttede arrig.
I dag har han, sjasket hele køkkenbordet til og ville ikke tørre op, ment at han havde eneret på tv i stuen, klippet lig i låret med en 3i1'er og sagde det ikke var med vilje :stoned: smadret sin lillebror i gulvet pga en bagatel og efterfølgende bidt ham. Gået/faldet i badebassinet 3 gange, sådan hovsa ups.... og så sluttede han dagen af med at klippe sig selv, kun 2 dage efter han var til frisør, 2 store og meget korte områder og pandehår, og 3 striber/hak i nakken. Og så var han skide hysterisk over at nej ikke ville sidde/ligge hos ham da han skulle sove.


Han har været split sekunder fra at havne i den blå avis,.eller at køre sin mor til lufthavnen til uges solo ferie, åh jeg ku godt!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ina » 29. jul 2016, 06:05

DD_81 skrev:
ina skrev:
DD_81 skrev:Jeg kan virkelig godt forstå de forældre der holder ferie uden deres børn :deer:

1,5 uger tilbage....


Synes det er gået så godt med lang ferie her.. Indtil i dag. Gud, hvor har de været krævende, sure og umulige. :genert:

Også 1,5 uge tilbage her!


Vi har været I sommerhus i 6 dage, det gik ret fint :) heldigvis.
4 drenge enes usædvanligt godt når de ligger på en bådebro og fisker krabber, så der fik de lov til at timesvis.

Men værst er den 6 årige, han tester alle grænser og går langt over dem. Og han bliver så arrig og vred når man irettesætter ham, spruttede arrig.
I dag har han, sjasket hele køkkenbordet til og ville ikke tørre op, ment at han havde eneret på tv i stuen, klippet lig i låret med en 3i1'er og sagde det ikke var med vilje :stoned: smadret sin lillebror i gulvet pga en bagatel og efterfølgende bidt ham. Gået/faldet i badebassinet 3 gange, sådan hovsa ups.... og så sluttede han dagen af med at klippe sig selv, kun 2 dage efter han var til frisør, 2 store og meget korte områder og pandehår, og 3 striber/hak i nakken. Og så var han skide hysterisk over at nej ikke ville sidde/ligge hos ham da han skulle sove.


Han har været split sekunder fra at havne i den blå avis,.eller at køre sin mor til lufthavnen til uges solo ferie, åh jeg ku godt!


Det lyder velfortjent med en solo ferie til dig! Puha, det lyder anstrengende! :ae:

Jeg har en to årig i trodsalderen og en 3 årig teenager. Især den 3 årige tester alle grænser pt og hører ikke efter. Skriger og smider sig ned og spørger igen og igen trods et nej. Vi var hjemme hos deres onkel og tante i går og de opførte sig ikke særlig pænt. Æv!
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 29. jul 2016, 06:41

Jeg har kun 1 barn, der er ekstern og jeg tæller timerne til faderen kommer fra arbejde i dag :genert:
Hun har faltisk været sød, denne uge, men hun roder, roder, roder konstant. Og vi har også nogle af de der kaste-sig-på-gulvet-scener og hun er også til tider pænt utilfreds med ledelsen i huset.

Hende, der stadig er intern laver dog også ballade i form af opkast, plukveer og mega dårlig søvn, så jeg er træt :træt: på en god nat jeg er vågen mindre end 5 gange. I nat var en dårlig nat :tie:

Mandag slutter ferien for barnet og jeg har lavet en aftale med sofaen :love:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jul 2016, 07:40

Jeg føler med jer, for det er bestemt heller ingen dans på roser at få børnene tilbage efter ferien :genert:
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf paint » 29. jul 2016, 08:33

Jeg er ret overbevist om at hvis Hillary Clinton, vinder valget i USA, så vil hun sørge for, at de unge studerende praktikanter, som de traditionelt har i Det Hvide Hus, vil være unge mandlige studerende.

Hendes mand, har en kedelig forhistorie med sine cigarer (og hvad han ellers diskede op med) overfor de kvindelige praktikanter. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 29. jul 2016, 08:36

paint skrev:Jeg er ret overbevist om at hvis Hillary Clinton, vinder valget i USA, så vil hun sørge for, at de unge studerende praktikanter, som de traditionelt har i Det Hvide Hus, vil være unge mandlige studerende.

Hendes mand, har en kedelig forhistorie med sine cigarer (og hvad han ellers diskede op med) overfor de kvindelige praktikanter. ;)

De lader til at være kommet over hele Lewinsky-affæren - det burde resten af verden også. Og nu var det jo altså ikke (hvad vi ved af) andre end hende, så mon ikke det nok skal gå alt sammen?
6
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 29. jul 2016, 08:37

Det er sjovt, når folk ikke forstår at ATS er Politikens satiredel :lol:
Senest rettet af Sophaya 29. jul 2016, 08:42, rettet i alt 1 gang.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mulan » 29. jul 2016, 08:41

Sophaya skrev:Det er sjovt, når folk ikke forstår at ATS er Politikebs satiredel :lol:

Ligesom The Onion og Rokokko Posten :D
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Generelt"